Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρεις τι.... μήπως έχεις το οκταπηρινο;

Παρόλο που είναι σχεδόν ίδια με το τετραπηρινι, εχουν διαφορετική μητρική... Αυτοί εισαγουν ανταλλακτικά για το τετραπηρινο και για αυτό σε περίπτωση που πάθει κάτι δεν ξέρω σε πόσες μέρες θα στο φτιάξουν

Απο την άλλη δεν μπορούν να αντικαταστησουν το οκταπηρινο, με το τετραπηρινο που έχει γιατί εισαγουν μόνο τετραπηρινο και κατα συνέπεια δεν υφίσταται αντικατάσταση

 

 

Αν έχεις όμως τετραπηρινο είσαι 100% καλυμμένος, ακόμα και για αντικατάσταση

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα ελληνικης εισαγωγής τα επησκευαζουν πρωτα και μετα τα ευρωπαϊκά (από Skroutzoμαγαζα) Με λιγα λογια από ότι έχω ακούσει δηλαδή αν έχεις ευρωπαϊκό θα χρειαστείς 2 λ-3 μέρες παραπάνω για service από το αν είχες ελληνικό

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Είναι 8πύρηνο οπότε ναι πρέπει να έχεις δίκαιο σε αυτό που λες, είναι ειδική περίπτωση αυτό. Ελλάδα εισάγουν μόνο το 4πύρηνο.

 

Με αφορμή αυτό όμως θα ήθελα να μάθω γενικά τι ισχύει. Άρα εσύ λες στην γενική περίπτωση είσαι καλλυμένος ακόμα και για αντικατάσταση. 

 

Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Είναι 8πύρηνο οπότε ναι πρέπει να έχεις δίκαιο σε αυτό που λες, είναι ειδική περίπτωση αυτό. Ελλάδα εισάγουν μόνο το 4πύρηνο.

 

Με αφορμή αυτό όμως θα ήθελα να μάθω γενικά τι ισχύει. Άρα εσύ λες στην γενική περίπτωση είσαι καλλυμένος ακόμα και για αντικατάσταση. 

 

Ευχαριστώ

 

δεν μπορούν να σου αντικαταστησουν την συσκευή καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμη... Δεν γίνεται να έχεις αγοράσει άλλο μοντέλο και να σου δώσουν άλλο
Δημοσ.

δεν μπορούν να σου αντικαταστησουν την συσκευή καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμη... Δεν γίνεται να έχεις αγοράσει άλλο μοντέλο και να σου δώσουν άλλο

 

Ναι αυτό είναι το θέμα στο συγκεκριμένο μοντέλο. 

 

Γενικά όμως τι ισχύει; είμαστε καλλυμένοι για αντικατάσταση συσκευής εφόσον είναι από Skroutz ; 

Δημοσ.

Ναι αυτό είναι το θέμα στο συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Γενικά όμως τι ισχύει; είμαστε καλλυμένοι για αντικατάσταση συσκευής εφόσον είναι από Skroutz ;

 

Ναι... όσο είμαστε ακόμα στην Ευρωπαϊκή ένωση :P ....
Δημοσ.

Από http://kaizerstore.gr/warranty

 

Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους,

 

Πριν λίγες μέρες είχα επικοινωνήσει με Samsung Hellas σχετικά με εγγύηση για το Note 4. Το παιδί που μιλήσαμε μου είπε ότι το κινητό προορίζεται για Πορτογαλία (κατά συνέπεια καλύπτεται από Ευρωπαική εγγύηση αντιπροσωπέιας) ΑΛΛΑ .....Λόγο του ότι η ελληνική αντιπροσωπεία ΔΕΝ εισάγει το συγκεκριμένο μοντέλο σε περίπτωση προβλήματος γίνεται επισκευή της συσκευής και ΟΧΙ αντικατάσταση. 

 

Αυτό τώρα ισχύει ; Δηλαδή ότι κινητό και να πάρουμε από Skroutz ναι μεν έχουμε την εγγύηση αλλά γίνεται επιδιόρθωση και όχι αντικάτασταση συσκευής λόγο του ότι προορίζεται για άλλη χώρα; 

 

Ευχαριστώ 

 

P.S : Ίσως το μπέρδεμα να έγινε διότι το κινητό είναι η 8πύρηνη έκδοση που δεν εισάγεται επίσημα στην Ελλάδα. 

Στην γενική περίπτωση όμως ότι και να πάρουμε από Skroutz είμαστε καλλυμένοι ακόμα και για αντικατάσταση ; 

Οτι μη Ελληνικο κινητο γινετε ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΗΛ εκτος αν στα μη Ελληνικα δεν υπαρχουν ανταλακτικα

Ξέρεις τι.... μήπως έχεις το οκταπηρινο;

Παρόλο που είναι σχεδόν ίδια με το τετραπηρινι, εχουν διαφορετική μητρική... Αυτοί εισαγουν ανταλλακτικά για το τετραπηρινο και για αυτό σε περίπτωση που πάθει κάτι δεν ξέρω σε πόσες μέρες θα στο φτιάξουν

Απο την άλλη δεν μπορούν να αντικαταστησουν το οκταπηρινο, με το τετραπηρινο που έχει γιατί εισαγουν μόνο τετραπηρινο και κατα συνέπεια δεν υφίσταται αντικατάσταση

 

 

Αν έχεις όμως τετραπηρινο είσαι 100% καλυμμένος, ακόμα και για αντικατάσταση

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα ελληνικης εισαγωγής τα επησκευαζουν πρωτα και μετα τα ευρωπαϊκά (από Skroutzoμαγαζα) Με λιγα λογια από ότι έχω ακούσει δηλαδή αν έχεις ευρωπαϊκό θα χρειαστείς 2 λ-3 μέρες παραπάνω για service από το αν είχες ελληνικό

Εντελως ακυρο αυτο που λες αν εχουν το ανταλακτικο επισκευαζετε την ιδια ακριβως μερα μεσα σε λιγες ωρες δεν υπαρχει προτεραιοτητα Ελληνικων ολα το ιδιο ειναι αν δεν εχουν το ανταλακτικο  το κανουν παραγγελια και μεσα σε 2 με 3 μερες το κινητο ειναι ετοιμο οσον αφορα τις εκδοσεις δε παιζει ρολο αν ειναι τετραπυρινο η οκταπυρινο αν δεν ειναι Ελληνικο δεν αντικαθιστατε παρα μονο επισκευαζετε αντικατασταση γινετε μονο οταν δεν υπαρχει ανταλακτικο για να επισκευαστει το τηλ.

Επεξ/σία από Razor1983
Δημοσ.

Razor ευχαριστώ για την πληροφορία. 

 

Ακόμα κάτι που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής

 

Υπάρχει η δυνατότητα πριν πληρώσεις να ανοίξεις την συσκευασία για έλεγχο ; Αν ναι είναι ανάλογα με την πολιτική του κάθε μαγαζιού / σε συννενόηση μαζί τους ; 

Δημοσ.

Razor ευχαριστώ για την πληροφορία. 

 

Ακόμα κάτι που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής

 

Υπάρχει η δυνατότητα πριν πληρώσεις να ανοίξεις την συσκευασία για έλεγχο ; Αν ναι είναι ανάλογα με την πολιτική του κάθε μαγαζιού / σε συννενόηση μαζί τους ; 

Οχι αυτο δεν υπαρχει περιπτωση κανενα μαγαζι να το κανει

Δημοσ.

Στην περίπτωση δηλαδή που παραγγείλεις συσκευή π.χ από ένα μαγαζί στην Αθήνα και μένεις εκτός, αν σου κάτσει πρόβλημα χρεώνεσαι και τα μεταφορικά για να το στείλεις πίσω στο μαγαζί ; 

Δημοσ.

Τα καταστηματα nok-shop.gr ειναι τα γνωστα καταστηματα Nokia care της Nokia?

 

Εχουν κινητα που προοριζονται για την Ελλαδα οπως οι μεγαλες αλυσιδες καταστηματων?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...