Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδιά έχει αγοράσει κανείς από το armaos?Ενδιαφέρομαι για ένα Ζ3 και η χαμηλότερη τιμή αυτή τη στιγμή είναι στο μαγαζί αυτό και μάλιστα ελληνικής αντιπροσωπείας

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

παιδιά έχει αγοράσει κανείς από το armaos?Ενδιαφέρομαι για ένα Ζ3 και η χαμηλότερη τιμή αυτή τη στιγμή είναι στο μαγαζί αυτό και μάλιστα ελληνικής αντιπροσωπείας

Εγω δεν εχω γνωμη για το μαγαζι αλλα αντι να δωσεις σε αυτο 407 (αν δεν μαθεις απο τα παιδια εδω κατι θετικο προφανως) δωσε 412 ευρω και παρτο απο https://www.skroutz.gr/m/1521/Kaizer-Shop

Δημοσ.

παιδιά έχει αγοράσει κανείς από το armaos?Ενδιαφέρομαι για ένα Ζ3 και η χαμηλότερη τιμή αυτή τη στιγμή είναι στο μαγαζί αυτό και μάλιστα ελληνικής αντιπροσωπείας

Αν λες αυτο https://www.skroutz.gr/m/1018/Armaos-Telecom

Τοτε ειναι εμπιστο. Αρκετα γνοστο στο ηρακλειο! Ενας φιλος μου ειχε παρει ενα moto g 2nd gen απο εκεί του ήρθε αρκετα γρήγορα του το αναβαθμισανε κιολας γτ αυτος ηταν σκραπας :P

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Σε λίγο μόνο κινέζικα θα αγοράζουμε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους,

 

Πριν λίγες μέρες είχα επικοινωνήσει με Samsung Hellas σχετικά με εγγύηση για το Note 4. Το παιδί που μιλήσαμε μου είπε ότι το κινητό προορίζεται για Πορτογαλία (κατά συνέπεια καλύπτεται από Ευρωπαική εγγύηση αντιπροσωπέιας) ΑΛΛΑ .....Λόγο του ότι η ελληνική αντιπροσωπεία ΔΕΝ εισάγει το συγκεκριμένο μοντέλο σε περίπτωση προβλήματος γίνεται επισκευή της συσκευής και ΟΧΙ αντικατάσταση. 

 

Αυτό τώρα ισχύει ; Δηλαδή ότι κινητό και να πάρουμε από Skroutz ναι μεν έχουμε την εγγύηση αλλά γίνεται επιδιόρθωση και όχι αντικάτασταση συσκευής λόγο του ότι προορίζεται για άλλη χώρα; 

 

Ευχαριστώ 

 

P.S : Ίσως το μπέρδεμα να έγινε διότι το κινητό είναι η 8πύρηνη έκδοση που δεν εισάγεται επίσημα στην Ελλάδα. 

Στην γενική περίπτωση όμως ότι και να πάρουμε από Skroutz είμαστε καλλυμένοι ακόμα και για αντικατάσταση ; 

Επεξ/σία από Giannis316
Δημοσ.

Αγοράστε απο smarties και μην φοβάστε καθόλου. Εαν τύχει η στραβή θα ψάχνετε να τους βρείτε..

 

Καλά τις κριτικές δεν τις βλέπετε;

Δημοσ.

Ξέρεις τι.... μήπως έχεις το οκταπηρινο;

Παρόλο που είναι σχεδόν ίδια με το τετραπηρινι, εχουν διαφορετική μητρική... Αυτοί εισαγουν ανταλλακτικά για το τετραπηρινο και για αυτό σε περίπτωση που πάθει κάτι δεν ξέρω σε πόσες μέρες θα στο φτιάξουν

Απο την άλλη δεν μπορούν να αντικαταστησουν το οκταπηρινο, με το τετραπηρινο που έχει γιατί εισαγουν μόνο τετραπηρινο και κατα συνέπεια δεν υφίσταται αντικατάσταση

 

 

Αν έχεις όμως τετραπηρινο είσαι 100% καλυμμένος, ακόμα και για αντικατάσταση

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα ελληνικης εισαγωγής τα επησκευαζουν πρωτα και μετα τα ευρωπαϊκά (από Skroutzoμαγαζα) Με λιγα λογια από ότι έχω ακούσει δηλαδή αν έχεις ευρωπαϊκό θα χρειαστείς 2 λ-3 μέρες παραπάνω για service από το αν είχες ελληνικό

Δημοσ.

Είναι 8πύρηνο οπότε ναι πρέπει να έχεις δίκαιο σε αυτό που λες, είναι ειδική περίπτωση αυτό. Ελλάδα εισάγουν μόνο το 4πύρηνο.

 

Με αφορμή αυτό όμως θα ήθελα να μάθω γενικά τι ισχύει. Άρα εσύ λες στην γενική περίπτωση είσαι καλλυμένος ακόμα και για αντικατάσταση. 

 

Ευχαριστώ 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...