Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1000 συγνώμη που άργησα να απαντήσω το καταλαβαίνω ότι κάποιοι δε με πιστεύετε δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’αυτό μακάρι να έρθουν όλες οι παραγγελίες σε όλους σας η έστω να πάρετε τα λεφτά σας πίσω.

 

Επεξ/σία από Vasilis9982
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, keysmith είπε

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γνωρίζετε. Είχα παραγγείλει δύο laptop στις 22/4/2020. Σήμερα το πρωί απέστειλα email για ακύρωση της παραγγελίας. Πέντε ώρες αργότερα μου απάντησαν ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί και ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μέρες λόγω φόρτου εργασιών του λογιστηρίου. Η παραγγελία είχε εξοφληθεί με τραπεζική κατάθεση. Στο ίδιο απαντητικό τους email μου ζητούσαν να τους στείλω iban και τράπεζα για άμεση επιστροφή χρημάτων. Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε περίεργο γιατί στο ακυρωτικό email είχα επισυνάψει και την απόδειξη της κατάθεσης που είχα κάνει. Τέλος πάντων τους τα έστειλα και πριν από λίγο μπήκαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Επειδή παρακολουθώ από το πρωί που άρχισα να ψάχνομαι και συμμερίζομαι το άγχος όλων όσων βρίσκονται εδώ μέσα προφανώς για τον ίδιο λόγο που βρέθηκα κι εγώ μοιράζομαι τη εμπειρία μου μαζί σας και εύχομαι σε όλους να έχουν το ίδιο αίσιο τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα κινητό στις 16/4 και σήμερα μου ηρθε αυτό το μήνυμα
 
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου
παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το
λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας
στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας
ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου
προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της
επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.
Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία.
 
και μου εχει συνημμένο ενα αρχειο επιστροφης χρηματων, αλλα χρηματα δε μπηκαν στο λογαριασμό μου ακομα
 

Αναγνωριστικό παραγγελίας: 21239REF2ee8b083c
Περιγραφή παραγγελίας: Mobilepoint
Τρόπος πληρωμής: Mastercard
Αναφορά πληρωμής: 482607
Ποσό παραγγελίας: 440,00 €
Προσαρμογές: Τύπος Περιγραφή Προσθήκη λεπτομερειών κατάστασης αναφοράς

Συνολικό ποσό πληρωμής: 440,00 €
Κατάσταση: CAPTURED / Προγραμματισμένη επιστροφή χρημάτων
Χρήστης ip: 2.85.131.130
Βαθμολογία κινδύνου: 0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilis9982 είπε

1000 συγνώμη που άργησα να απαντήσω το καταλαβαίνω ότι κάποιοι δε με πιστεύετε δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’αυτό μακάρι να έρθουν όλες οι παραγγελίες σε όλους σας η έστω να πάρετε τα λεφτά σας πίσω.

E6B41DDA-F4BB-4EE6-BA62-2ECCE39469E7.jpeg

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος την Παρασκευή

35 λεπτά πριν, manilos είπε

παιδια παντως εμενα μου εκαναν επιστροφη χρηματων σε λιγες ωρες.9 εκανα ακυρωση στις 3 μου εκαναν επιστροφη χρηματωνIMG-ab04d9c6ab2ee43bfb3a5c8c632828b1-V.jpg.1f26b53dbfdf83bda2425d9a06f428b4.jpg

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος πριν 16 ώρες

35 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Για να γνωρίζετε. Είχα παραγγείλει δύο laptop στις 22/4/2020. Σήμερα το πρωί απέστειλα email για ακύρωση της παραγγελίας. Πέντε ώρες αργότερα μου απάντησαν ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί και ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μέρες λόγω φόρτου εργασιών του λογιστηρίου. Η παραγγελία είχε εξοφληθεί με τραπεζική κατάθεση. Στο ίδιο απαντητικό τους email μου ζητούσαν να τους στείλω iban και τράπεζα για άμεση επιστροφή χρημάτων. Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε περίεργο γιατί στο ακυρωτικό email είχα επισυνάψει και την απόδειξη της κατάθεσης που είχα κάνει. Τέλος πάντων τους τα έστειλα και πριν από λίγο μπήκαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Επειδή παρακολουθώ από το πρωί που άρχισα να ψάχνομαι και συμμερίζομαι το άγχος όλων όσων βρίσκονται εδώ μέσα προφανώς για τον ίδιο λόγο που βρέθηκα κι εγώ μοιράζομαι τη εμπειρία μου μαζί σας και εύχομαι σε όλους να έχουν το ίδιο αίσιο τέλος.

Εσύ έγινες μέλος πριν 2 ώρες. 

 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ritchie77 είπε

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος την Παρασκευή

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος πριν 16 ώρες

Εσύ έγινες μέλος πριν 2 ώρες. 

Έγινα μέλος πριν δυο ώρες για να μπορώ να δω αυτά που επισυνάπτουν οι άλλοι έχοντας το ίδιο άγχος. Με μένα πήγαν όλα καλά και το γράφω για να μετριάσω το άγχος που υπάρχει σε όλους και που υπήρχε και σε μένα. Δεν είπα σε κανέναν να εφησυχάσει. Έκλεισα το ποστ μου ευχόμενος να υπάρξει αίσιο τέλος και στους υπόλοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος την Παρασκευή

Εσένα που σου επέστρεψαν λεφτά έγινες μέλος πριν 16 ώρες

Εσύ έγινες μέλος πριν 2 ώρες. 

Δεν μου επέστρεψαν λεφτά πήρα την παραγγελία μου κανονικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι οτι εγω εχω ξαναπαρει απο αυτο το μαγαζι πριν 2 με 3 μηνες κ ολα ηταν αψογα.τωρα απο μερα σε μερα με πηγαιναν.μακαρι να παρουν ολοι τα χρηματα τους πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ritchie77 είπε

Οκ ας πούμε ότι το αναιρώ αυτό το οποίο είναι το λιγότερο ουσιώδες στο οποίο και επέλεξες να απαντήσεις. Για τα υπόλοιπα τίποτα?

Κοίτα καταλαβαίνω τη δυσπιστία σου γιατί το ίδιο ήμουν κι εγώ. Το τι έγινε στην περίπτωσή μου το έχω αναλύσει εκτενώς. Ομολογώ ότι δεν το περίμενα αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα και θέλησα να ενημερώσω για να μετριάσω το άγχος όσων βρίσκονται στην ίδια θέση. Όποιος δεν θέλει δεν πιστεύει και καλά κάνει. Ο εφησυχασμός είναι κακό πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Καταπληκτικά νέα. Εγώ έκανα την ακύρωση χτες στη 1 και στις 2 τα πήρα. Οπότε θέλω να πω σε όλους κοιμηθείτε ήσυχοι, μην ανησυχείτε. Ήθελα να σας το δείξω για να μετριάσω το άγχος σας. Να ορίστε και αδιάσειστα στοιχεία

γ.jpg

Τέλεια νέα, εγώ ειμαι η παραγγελία 23677, θα πληρωθω σε λιγο άρα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειπα να μην ανησυχουν.απλα ειπα οτι σε εμενα ετυχε να επιστρεψουν τα χρηματα σχετικα αμεσα.απλα δεν ασχολουμαι αλλο.μακαρι ολοι να παρουν τα χρηματα τους πισω αμεσα.

δεν ειπα να μην ανησυχουν.απλα ειπα οτι σε εμενα ετυχε να επιστρεψουν τα χρηματα σχετικα αμεσα.απλα δεν ασχολουμαι αλλο.μακαρι ολοι να παρουν τα χρηματα τους πισω αμεσα.

δεν ειπα να μην ανησυχουν.απλα ειπα οτι σε εμενα ετυχε να επιστρεψουν τα χρηματα σχετικα αμεσα.απλα δεν ασχολουμαι αλλο.μακαρι ολοι να παρουν τα χρηματα τους πισω αμεσα.

52 φορες το εστειλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τα καταστήματα που δεν σας δίνουν τα χρήματα πίσω, είναι αυτά που έχουν φάει τα πρόστιμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...