Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Eurobank αυτά μου έστειλαν

IMG_20200511_175700.jpg

Screenshot_2020-05-11-17-59-02-675_com.google.android.gm.jpg

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Εγω αυτο που εκανα πηγα στην εξυπηρετηση επικοινωνια μαζι μας , αν εχεις καποιο λογαριασμό που λογικα θα χεις σε αφηνειβνα στιελειςmail μπορεις απο κει , γράφοντας και τον αριθμο παραγγελιας σου 

Επεξ/σία από Prof98
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Φοβάμαι ότι έχουν πάρει τόσες πολλές παραγγελίες ,που ούτε τα προιόντα μπορούν να στείλουν ούτε τα λεφτά να επιστρέψουν ,αν τα έχουν ήδη δώσει σαν προκαταβολές αγοράς στους προμηθευτές τους .Μακάρι να μην  χάσει κανείς τα λεφτά του , τέτοιες εποχές μάλιστα που ζούμε , αλλά βρε παιδιά , τόσες μεγάλες παραγγελίες (ένας προκατέβαλε 2400 ευρώ όπως λέει ) δεν της εμπιστευόμαστε σε κάθε τυχαίο μαγαζί. Γνώμη μου ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mark13lcs είπε

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Με πιστωτική το πλήρωσα. Χρειάζεται να βάλω iban σ αυτή την περίπτωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, nikpol1 είπε

Υπαρχει κατι που επι της ουσιας μπορουμε να κανουμε η να το καταπιουμε?

Έχετε επικοινωνήσει για επιστροφή των χρημάτων;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το παρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Επεξ/σία από vagemm1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα!εχω κάνει κσι Εγω παραγγελία στις 9/04 και αφου περιμενα ένα μήνα,την Παρασκευή ζήτησα επιστροφή χρημάτων.Δε μου εστειλαν κάποιο αποδεικτικό και δε μου απαντούν στα μειλ που επιμένω να στέλνω κάθε μια ώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, evkar είπε

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Η πλειοψηφια των skroutzομαγαζων/best price μαγαζων  που πουλανε κινητα δεν εχει επιλογη για paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το πρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Κατάθεση ή κάρτα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vagemm1 είπε

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το πρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Πάλι καλα! Ας ελπισουμε να γίνει το ίδιο και με όλους τους υπόλοιπους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Καλύτερα με e-mail παρά με τη φόρμα επικοινωνίας για έχετε αποδεικτικό οτι στείλατε αίτημα ακύρωσης

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, evkar είπε

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Φοβάμαι ότι έχουν πάρει τόσες πολλές παραγγελίες ,που ούτε τα προιόντα μπορούν να στείλουν ούτε τα λεφτά να επιστρέψουν ,αν τα έχουν ήδη δώσει σαν προκαταβολές αγοράς στους προμηθευτές τους .Μακάρι να μην  χάσει κανείς τα λεφτά του , τέτοιες εποχές μάλιστα που ζούμε , αλλά βρε παιδιά , τόσες μεγάλες παραγγελίες (ένας προκατέβαλε 2400 ευρώ όπως λέει ) δεν της εμπιστευόμαστε σε κάθε τυχαίο μαγαζί. Γνώμη μου ...

Εχεις δικιο. Προσωπικα δεν μου εχει ξανατυχει. Και απο τις κριτικες φαινοταν οκ. Τα σχολια εδω μεσα δεν τα ειχα δει. Την εκανα την λαλακια και τωρα θα μαθουμε απο αυτην.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...