Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Παιδιά υπάρχει φως μετά από 5 mail κλαψιαρικα που έστειλα μόλις μου τα έβαλαν τα χρήματα 

ειχες επιστροφή στον λογαριασμό σου:!:! 

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nikos3512 είπε

Εσυ είσαι η ελπίδα μας. Πιστεύω πως τα χρήματα θα πιστωθούν. Σου είναι ευκολο να ανεβάσεις την απόδειξη που σου έστειλαν οταν ακύρωσες να συγκρίνουμε με τις δικές μας;

Νικάμε αδέρφια. Πότε ακύρωσες;

Χθες τους έστειλα mail  απάντησαν 3 το πρωί κ σήμερα κάθε μια ώρα τους εστελνα mail κ πριν 5 λεπτά μου τα έβαλαν 

1 λεπτό πριν, Carvelis είπε

ειχες επιστροφή στον λογαριασμό σου:!:! 

Ναι είχα κάνει κατάθεση τώρα στο ebanking έγραφε σαν αιτιολογία αντιλογισμος

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Χθες τους έστειλα mail  απάντησαν 3 το πρωί κ σήμερα κάθε μια ώρα τους εστελνα mail κ πριν 5 λεπτά μου τα έβαλαν 

Ναι είχα κάνει κατάθεση τώρα στο ebanking έγραφε σαν αιτιολογία αντιλογισμος

Απο ποια τραπεζα αν επιτρέπεται;και μηπως μπορεις να μας στειλεις ενα αποδεικτικο;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Χθες τους έστειλα mail  απάντησαν 3 το πρωί κ σήμερα κάθε μια ώρα τους εστελνα mail κ πριν 5 λεπτά μου τα έβαλαν 

Ναι είχα κάνει κατάθεση τώρα στο ebanking έγραφε σαν αιτιολογία αντιλογισμος

Α με κατάθεση περάσαν πρώτα. Μπράβο φιλε. Με το κάλο να παίρνουμε σειρά  

Επισκέπτης
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, george7p είπε

Βασίλη συγγνώμη που γίνομαι καχύποπτος αλλά είσαι μέλος εδώ και 2 μέρες στο ινσομνια και είσαι ο μόνος που πήρε αυτό που παρήγγειλε μπορείς να στείλεις το κινητό και τα αντίστοιχα έγγραφα;

Παρακαλώ μην γίνει σαν το a-mobiles.gr που ανέβασαν φωτογραφίες κινητών τηλεφώνων και παραστατικών

Η απόδειξη είναι μια για εμένα το μέρος που αναγράφεται μοντέλο , serial number και IMEI

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

mark13lcs

Σε παρακαλώ μπορείς να γράψεις ποια διαδικασία ακολούθησες; Γιατί δεν έχω ιδέα πως γίνεται

Επεξ/σία από irkaso
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

μα τι να καταλαβουν,κατσε δες τι γραφεται πιο πισω να τρελαθεις τελειως. 

Κοσμος να περιμενει πανω απο 1 μηνα για την παραγγελια του και ακομα και μετα απο τοσο μεγαλο διαστημα να το σκεφτεται για το τι να κανει και να περιμενει να μπει στο εδω θεμα για να δει οι αλλοι τι θα κανουν πριν αποφασισει.

Αντι στην 1-2εβδομαδες να ριξουν ακυρο και να αγορασουν απο αλλου,περιμενουν το βαπόρι  απο την Περσία.

Γραφει λεει ο αλλος στο skroutz παραδοση εως 30μερες,αρα ας περιμενει τουλαχιστον 30 εργασιμες ημερες μηπως και παραλαβει.

Αλλα μετα το skroutz μας φταιει για την ολη κατασταση.

Το να περιμενεις 1μηνα για αγορα που εχεις κανει απο Amazon,να πεις παει στο καλο. Αλλα να περιμενεις 1+μηνα για αγορα απο αγνωστο Ελληνικο καταστημα(χωρις καν paypal),πραγματικα με ξεπερνα. Ειδικα οταν δεν μιλαμε και για ειδος πρωτης αναγκης ή κατι σπανιο και συλλεκτικο,αλλα για smartphones και laptops.

Αν άκουγαν αυτά που λες εσύ και άλλα έμπειρα μέλη αυτής της ιστοσελίδας θα είχαν σβήσει οι απατεώνες

Αλλά δεν ακούν έτσι η ιστορία θα επαναλαμβάνεται....

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Carvelis είπε

αυτά ειναι πράγματι τα στοιχεία της επιχείρησης που φαίνονται στην σελίδα τους και στο ΓΕΜΗ .

Υπαρχει κατι που επι της ουσιας μπορουμε να κανουμε η να το καταπιουμε?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Επεξ/σία από supersitz
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Prof98 είπε

Απο ποια τραπεζα αν επιτρέπεται;και μηπως μπορεις να μας στειλεις ενα αποδεικτικο;

Eurobank αυτά μου έστειλαν

IMG_20200511_175700.jpg

Screenshot_2020-05-11-17-59-02-675_com.google.android.gm.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nikos3512 είπε

Εσυ είσαι η ελπίδα μας. Πιστεύω πως τα χρήματα θα πιστωθούν. Σου είναι ευκολο να ανεβάσεις την απόδειξη που σου έστειλαν οταν ακύρωσες να συγκρίνουμε με τις δικές μας;

Νικάμε αδέρφια. Πότε ακύρωσες;

 

Επεξ/σία από johng32
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Eurobank αυτά μου έστειλαν

IMG_20200511_175700.jpg

Screenshot_2020-05-11-17-59-02-675_com.google.android.gm.jpg

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Εγω αυτο που εκανα πηγα στην εξυπηρετηση επικοινωνια μαζι μας , αν εχεις καποιο λογαριασμό που λογικα θα χεις σε αφηνειβνα στιελειςmail μπορεις απο κει , γράφοντας και τον αριθμο παραγγελιας σου 

Επεξ/σία από Prof98
Δημοσ.
Μόλις τώρα, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Δημοσ.

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Φοβάμαι ότι έχουν πάρει τόσες πολλές παραγγελίες ,που ούτε τα προιόντα μπορούν να στείλουν ούτε τα λεφτά να επιστρέψουν ,αν τα έχουν ήδη δώσει σαν προκαταβολές αγοράς στους προμηθευτές τους .Μακάρι να μην  χάσει κανείς τα λεφτά του , τέτοιες εποχές μάλιστα που ζούμε , αλλά βρε παιδιά , τόσες μεγάλες παραγγελίες (ένας προκατέβαλε 2400 ευρώ όπως λέει ) δεν της εμπιστευόμαστε σε κάθε τυχαίο μαγαζί. Γνώμη μου ...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...