Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, manos11i είπε

εαν δε δω αυριο- μεθαυριο τα χρηματα στη καρτα μου, παω αυριο τραπεζα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης. 
μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι στη περιπτωση που δεν τα βρουμε με το καταστημα, να παω απο τη τραπεζα να κανω αιτηση αμφισβητηση συναλλαγης

Με κάρτα πλήρωσες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, bilardi είπε

Καλησπέρα και από μένα, παρακολουθώ κι εγώ το θέμα από την περασμένη Παρασκευή 8/5. Θα σας παραθέσω τη δική μου εμπειρία από το κατάστημα:

Στις 31/3 (ενώ το κατάστημα ήταν κανονικά στο skroutz και στο bestprice) παρήγγειλα ένα laptop HP το οποίο είχε κατόπιν παραγγελίας με παράδοση έως 30 ημέρες. Μετά από επικοινωνία μαζί τους την 1/4, μου διευκρίνισαν ότι λόγω των πολλών παραγγελιών και της κατάστασης με τον κορονοϊό  συν τις ημέρες του Πάσχα, θα καθυστερήσει σίγουρα και δύσκολα θα παραλάβω πριν το τέλος Απριλίου. Δεν το βιαζόμουν και λόγω της καλύτερης τιμής αποφάσισα να κάνω την κατάθεση την 2/4 και να περιμένω. Είχα εν τω μεταξύ δυο τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους. Μία την 16/4 και μία την 30/4. Και στις δύο ήταν ευγενικοί και με ενημέρωσαν ότι θα εξαντλήσουμε τις 30 ημέρες από την παραγγελία. Την Πέμπτη 30/4 μάλιστα επειδή έληγαν οι 30 ημέρες μου είπαν ότι την Δευτέρα λογικά θα παραλάβουν. Το Σάββατο 2/5 με πήραν μάλιστα οι ίδιοι τηλέφωνο!!! και με ενημέρωσαν ότι την επόμενη Παρασκευή 8/5 θα φύγει το laptop από αυτούς με speedex.

Την Τρίτη 5/5 μου έστειλαν email ότι η παραγγελία προχώρησε σε κατάσταση complete (ήταν processed το προηγούμενο καιρό) χωρίς να στείλουν βέβαια κάποιον αριθμό αποστολής speedex.  Επειδή βέβαια μου είχαν πει ότι την Παρασκευή 8/5 θα φύγει από αυτούς, δεν το έψαξα παραπάνω υποθέτοντας ότι αυτοί  παραλάβανε την 5/5 και μια από τις επόμενες μέρες μέχρι την Παρασκευή 8/5 θα το στείλουν.

Την Παρασκευή 8/5 το πρωί ήρθε νέο email που είχε το Speedex Trucking Number. Μπήκα στο site της speedex και είδα ότι το πακέτο είχε φτάσει στο τοπικό κατάστημα της speedex (μένω επαρχία) δηλαδή προφανώς το είχαν στείλει μία από τις προηγούμενες μέρες.

Ενθουσιασμένος μετά από τις 38 ημέρες αναμονής πάω να παραλάβω το πακέτο. Το άνοιξα και βλέπω στο κουτί του να γράφει άλλο μοντέλο της HP (είχα παραγγείλει το HP Notebook - 15-db1023nv και παρέλαβα το HP  15S-EQ0009NV). Εν τω μεταξύ μέσα είχε απόδειξη  με τον κωδικό του laptop που είχα παραγγείλει. 

Χωρίς να ανοίξω το κουτί του laptop, τους παίρνω τηλέφωνο και μετά από αρκετές προσπάθειες μίλησα με κάποιον (άντρας αυτή τη φορά). Αφού του είπα για το λάθος που έχει γίνει κι ενώ φάνηκε έκπληκτος(!!!??) με ρώτησε αν το έχω ανοίξει και εν συνεχεία μου ζήτησε συγγνώμη και εάν μπορώ να στείλω μια φωτογραφία με το barcode και τον κωδικό που δείχνει το μοντέλο του laptop και ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου.  Έστειλα το mail που μου ζήτησε, αλλά από την Παρασκευή και μετά δεν έχω καταφέρει να ξαναμιλήσω μαζί τους όπως και κανένας από ότι βλέπω και από εσάς. 

Το θέμα με εμένα είναι ότι παρέλαβα άλλο μοντέλο laptop από αυτό που παρήγγειλα. Αλλά και να το στείλω πίσω ποιος θα το παραλάβει αφού είναι κλειστό το κατάστημα τις επόμενες 15 ημέρες όπως βλέπω στις φωτογραφίες?? ΜΠΛΕΞΙΜΟ!!!! Καμιά πρόταση??

Πιο είναι καλύτερο φίλε? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, bilardi είπε

Καλησπέρα και από μένα, παρακολουθώ κι εγώ το θέμα από την περασμένη Παρασκευή 8/5. Θα σας παραθέσω τη δική μου εμπειρία από το κατάστημα:

Στις 31/3 (ενώ το κατάστημα ήταν κανονικά στο skroutz και στο bestprice) παρήγγειλα ένα laptop HP το οποίο είχε κατόπιν παραγγελίας με παράδοση έως 30 ημέρες. Μετά από επικοινωνία μαζί τους την 1/4, μου διευκρίνισαν ότι λόγω των πολλών παραγγελιών και της κατάστασης με τον κορονοϊό  συν τις ημέρες του Πάσχα, θα καθυστερήσει σίγουρα και δύσκολα θα παραλάβω πριν το τέλος Απριλίου. Δεν το βιαζόμουν και λόγω της καλύτερης τιμής αποφάσισα να κάνω την κατάθεση την 2/4 και να περιμένω. Είχα εν τω μεταξύ δυο τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους. Μία την 16/4 και μία την 30/4. Και στις δύο ήταν ευγενικοί και με ενημέρωσαν ότι θα εξαντλήσουμε τις 30 ημέρες από την παραγγελία. Την Πέμπτη 30/4 μάλιστα επειδή έληγαν οι 30 ημέρες μου είπαν ότι την Δευτέρα λογικά θα παραλάβουν. Το Σάββατο 2/5 με πήραν μάλιστα οι ίδιοι τηλέφωνο!!! και με ενημέρωσαν ότι την επόμενη Παρασκευή 8/5 θα φύγει το laptop από αυτούς με speedex.

Την Τρίτη 5/5 μου έστειλαν email ότι η παραγγελία προχώρησε σε κατάσταση complete (ήταν processed το προηγούμενο καιρό) χωρίς να στείλουν βέβαια κάποιον αριθμό αποστολής speedex.  Επειδή βέβαια μου είχαν πει ότι την Παρασκευή 8/5 θα φύγει από αυτούς, δεν το έψαξα παραπάνω υποθέτοντας ότι αυτοί  παραλάβανε την 5/5 και μια από τις επόμενες μέρες μέχρι την Παρασκευή 8/5 θα το στείλουν.

Την Παρασκευή 8/5 το πρωί ήρθε νέο email που είχε το Speedex Trucking Number. Μπήκα στο site της speedex και είδα ότι το πακέτο είχε φτάσει στο τοπικό κατάστημα της speedex (μένω επαρχία) δηλαδή προφανώς το είχαν στείλει μία από τις προηγούμενες μέρες.

Ενθουσιασμένος μετά από τις 38 ημέρες αναμονής πάω να παραλάβω το πακέτο. Το άνοιξα και βλέπω στο κουτί του να γράφει άλλο μοντέλο της HP (είχα παραγγείλει το HP Notebook - 15-db1023nv και παρέλαβα το HP  15S-EQ0009NV). Εν τω μεταξύ μέσα είχε απόδειξη  με τον κωδικό του laptop που είχα παραγγείλει. 

Χωρίς να ανοίξω το κουτί του laptop, τους παίρνω τηλέφωνο και μετά από αρκετές προσπάθειες μίλησα με κάποιον (άντρας αυτή τη φορά). Αφού του είπα για το λάθος που έχει γίνει κι ενώ φάνηκε έκπληκτος(!!!??) με ρώτησε αν το έχω ανοίξει και εν συνεχεία μου ζήτησε συγγνώμη και εάν μπορώ να στείλω μια φωτογραφία με το barcode και τον κωδικό που δείχνει το μοντέλο του laptop και ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου.  Έστειλα το mail που μου ζήτησε, αλλά από την Παρασκευή και μετά δεν έχω καταφέρει να ξαναμιλήσω μαζί τους όπως και κανένας από ότι βλέπω και από εσάς. 

Το θέμα με εμένα είναι ότι παρέλαβα άλλο μοντέλο laptop από αυτό που παρήγγειλα. Αλλά και να το στείλω πίσω ποιος θα το παραλάβει αφού είναι κλειστό το κατάστημα τις επόμενες 15 ημέρες όπως βλέπω στις φωτογραφίες?? ΜΠΛΕΞΙΜΟ!!!! Καμιά πρόταση??

Να κρατήσεις αυτό που έλαβες!!! Από ότι βλέπω εισαι και ο μοναδικός που έχει παραλάβει απο το Mobilepoint!! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, manos11i είπε

εαν δε δω αυριο- μεθαυριο τα χρηματα στη καρτα μου, παω αυριο τραπεζα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης. 
μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι στη περιπτωση που δεν τα βρουμε με το καταστημα, να παω απο τη τραπεζα να κανω αιτηση αμφισβητηση συναλλαγης

Καλησπέρα, επί της διαδικασίας των συναλλαγών με κάρτα.

Εφόσον κάποιος αισθάνεται σίγουρος οτι κατι δεν πάει καλά, καλό θα είναι άσχετα αν έλαβε αποδεικτικό επιστροφής στην κάρτα του από το κατάστημα να προχωρήσει άμεσα και σε αμφισβήτηση της συναλλαγής και στην δικιά του τράπεζα. Η διαδικασία αμφισβήτησης μπορεί να πάρει μέχρι και 2 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Αυτο το λέω γιατί η όποια επιστροφή με εντολή του καταστήματος πραγματοποιείται από την τράπεζα ΜΟΝΟ εφόσον και αν στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος υπάρχει διαθέσιμο το ποσό. Αν δεν υπάρχει η εντολή ακύρωσης δεν γίνεται αποδεκτή από την τράπεζα του εμπόρου.

Αντίθετα αν ο χρήστης αμφισβητήσει την συναλλαγή στην κάρτα του , τότε η τράπεζα από την οποία έχει γίνει η χρέωση , επιστρέφει τα χρήματα στην εκδότρια τράπεζα υποχρεωτικά, και η δεύτερη στο πελάτη της , άσχετα αν ο λογαριασμό του εμπόρου εχει διαθέσιμο το ποσό. Αν τελικά ο λογαριασμό του εμπόρου δεν έχει διαθέσιμο το ποσό , τότε για την χασούρα της επιστροφή η τράπεζα κυνηγάει τον έμπορο πελάτη της εκείνη.

Για αυτό και ειναι σημαντικό όλοι, online να πληρώνουμε ΜΟΝΟ με κάρτα. Ότι και να γίνει μετά απο συναλλαγή με κάρτα , σε περίπτωση που δεν λάβουμε την παραγγελία μας, θα πάρουμε τα χρήματα μας , ακόμα και αν ο έμπορος δεν έχει μία στο λογαριασμό του.

Αυτά... εύχομαι σε όλους γρήγορα και καλά ξεμπερδέματα .

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Καλησπέρα, επί της διαδικασίας των συναλλαγών με κάρτα.

Εφόσον κάποιος αισθάνεται σίγουρος οτι κατι δεν πάει καλά, καλό θα είναι άσχετα αν έλαβε αποδεικτικό επιστροφής στην κάρτα του από το κατάστημα να προχωρήσει άμεσα και σε αμφισβήτηση της συναλλαγής και στην δικιά του τράπεζα. Η διαδικασία αμφισβήτησης μπορεί να πάρει μέχρι και 2 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Αυτο το λέω γιατί η όποια επιστροφή με εντολή του καταστήματος πραγματοποιείται από την τράπεζα ΜΟΝΟ εφόσον και αν στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος υπάρχει διαθέσιμο το ποσό. Αν δεν υπάρχει η εντολή ακύρωσης δεν γίνεται αποδεκτή από την τράπεζα του εμπόρου.

Αντίθετα αν ο χρήστης αμφισβητήσει την συναλλαγή στην κάρτα του , τότε η τράπεζα από την οποία έχει γίνει η χρέωση , επιστρέφει τα χρήματα στην εκδότρια τράπεζα υποχρεωτικά, και η δεύτερη στο πελάτη της , άσχετα αν ο λογαριασμό του εμπόρου εχει διαθέσιμο το ποσό. Αν τελικά ο λογαριασμό του εμπόρου δεν έχει διαθέσιμο το ποσό , τότε για την χασούρα της επιστροφή η τράπεζα κυνηγάει τον έμπορο πελάτη της εκείνη.

Για αυτό και ειναι σημαντικό όλοι, online να πληρώνουμε ΜΟΝΟ με κάρτα. Ότι και να γίνει μετά απο συναλλαγή με κάρτα , σε περίπτωση που δεν λάβουμε την παραγγελία μας, θα πάρουμε τα χρήματα μας , ακόμα και αν ο έμπορος δεν έχει μία στο λογαριασμό του.

Αυτά... εύχομαι σε όλους γρήγορα και καλά ξεμπερδέματα .

Σωστά όλα αυτά αλλά μια μικρή διευκρινηση,δεν είναι ουσιαστικά η τράπεζα που πιστώνει τα χρήματα αλλά οι κάρτες,visa-mastercard.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mpampisaloniki είπε

Σωστά όλα αυτά αλλά μια μικρή διευκρινηση,δεν είναι ουσιαστικά η τράπεζα που πιστώνει τα χρήματα αλλά οι κάρτες,visa-mastercard.

Όχι ακριβώς .... οι τράπεζες πιστώνουν γιατί αυτές έχουν κάνει την συναλλαγή.

Η Visa. Mastercard τους υποχρεώνουν να κάνουν το παραπάνω σε περίπτωση αμφισβήτησης αν θέλουν να εχουν το σήμα τους στα προϊόντα τους (στις κάρτες τους).

Στην πραγματικότητα η visa,mastercard υποχρεώνουν όποιον θέλει να χρησιμοποιεί το σήμα τους να αναλαμβάνει την ευθύνη των συναλλαγών εκείνος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Να κρατήσεις αυτό που έλαβες!!! Από ότι βλέπω εισαι και ο μοναδικός που έχει παραλάβει απο το Mobilepoint!! :P

Δεν μπορεί να είμαι ο μοναδικός γιατί και στο skroutz υπάρχουν κριτικές από άλλους που έχουν παραλάβει (και πρόσφατες μάλιστα). Κι εγώ εάν δεν είχε γίνει αυτό το λάθος, δεν θα το είχα ψάξει παραπάνω για να βρω το thread εδώ στο insomnia και θα ήμουν ένας ευχαριστημένος θεωρητικά πελάτης που παρέλαβε αυτό που παρήγγειλε με καθυστέρηση μιας εβδομάδας από το όριο των 30 ημερών που είχαν. Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται με το κατάστημα αλλά σίγουρα αυτό το ξαφνικό lockdown δεν μου πολυαρέσει. 

Όσο για το laptop τα χαρακτηριστικά τους είναι ίδια με αυτό που παρήγγειλα με τη διαφορά ότι δεν έχει οπτικό δίσκο (DVD_RW) και θύρα ethernet που τη χρειάζομαι. Βέβαια υπάρχουν λύσεις για αυτά, αλλά πραγματικά αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι πως το laptop που μου έστειλαν δεν υπάρχει στο site τους για αγορά!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όχι ακριβώς .... οι τράπεζες πιστώνουν γιατί αυτές έχουν κάνει την συναλλαγή.

Η Visa. Mastercard τους υποχρεώνουν να κάνουν το παραπάνω σε περίπτωση αμφισβήτησης αν θέλουν να εχουν το σήμα τους στα προϊόντα τους (στις κάρτες τους).

Στην πραγματικότητα η visa,mastercard υποχρεώνουν όποιον θέλει να χρησιμοποιεί το σήμα τους να αναλαμβάνει την ευθύνη των συναλλαγών εκείνος.

Τραπεζικός μου είχε πει το αντίθετο,δεν ξέρω αν ισχυει.Δηλαδη αν  κάνουν αμφισβήτηση 500 άτομα πχ και μαζευτεί ένα σεβαστό ποσόν κάποιων εκατομμυρίων  η τράπεζα θα αναλάβει αυτό το κόστος;Μου φαίνεται περίεργο 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωριζει καποιος αν κανω ακυρωση απο εμπορικο λογαριασμο δικο μου αν τα 16 ψηφια της καρτας ειναι οκ στο να τα δωσεις για να σου γυρισουν τα λεφτα πισω?η χρειαζεται να δωσεις i bank υποχρεωτικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...