Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

μονο εγω εστειλα και δεν ελαβα απαντηση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

Είχα στείλει και εγώ παλιότερα mail για ενημέρωση κατάστασης της παραγγελίας, δεν μου απάντησαν ποτέ..Μόνο τωρα για την ακύρωση μου απάντησαν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου έστειλαν παιδιά το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων. Γνώμη μου μην αγχώνεστε για τα χρήματα σας. Μάλλον έχουν χάσει τη μπάλα και προσπαθούν να επιστρέψουν τα χρήματα. Ίσως είναι μόνο 1-2 άτομα που δουλεύουν. Ίσως μας έσωσε κ η δημοσιοποίηση των άλλων μαγαζιών που έφαγαν πρόστιμα. Τι να πω. Υπομονη......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manos11i είπε

οτι θελω να κανω ακυρωση της παραγγελιας μου και απαιτω την αμεση επιστροφη των χρημάτων στον λογαριασμο μου

Αριθμό παραγγελίας έβαλες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!! 
Πραγματοποίησα την παραγγελία μου στις 15/04 και έγραφε 4-10 μέρες...μετά από τις αργίες του Πάσχα κτλ έβλεπα πως ενημέρωση δεν είχα και είχα λάβει ένα μόνο μαιλ πως η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας...περιμένω περιμένω και έπειτα και από τα σχόλια που βλέπω εδώ στην πλατφόρμα,τους έστειλα μαιλ για άμεση ενημέρωση αλλιώς θα προβώ σε ακύρωση και εν τελει μου ακύρωσαν από μόνοι τους την παραγγελία με το σχετικό μαιλ που είδα πως έστειλαν και σε κάποιους από εδώ...αναμένω λοιπόν τι θα γίνει με τα χρήματα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vagk_03 είπε

Μαλιστα... Μόλις μου έστειλαν το αποδεικτικό επιστροφής. Τα χρήματα ακόμη δεν εχουν πιστωθεί βεβαια

Μιλησες και στο τηλ μαζί τους και ζήτησες αποδεικτικό ή μονο μέσο email?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηρθε και σε μενα.αντε να δουμε ποτε θα μπουν και τα χρηματα.στο ενδιαμεσω σε οποια πλατφορμα σκρουντζ μπεστπραις παμε να κατακρεουργισουμε το μαγαζι σε κακες κριτικες.
Καλησπέρα σας ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου παραγγελιών,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί.Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email.Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία.

Με εκτίμηση
Mobilepoint

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βοηθήσω λίγο σε αυτούς που θέλουν να κάνουν ακύρωση.Στειλτε email με τα στοιχεία σας:αριθμό παραγγελίας και ας τον έχουν αυτοί,(σιγά μην κάτσουν να ψάχνουν όλα τα email,εδώ δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά),ονοματεπώνυμο,αριθμό λογαριασμού που κάνατε την πληρωμή και τράπεζα.Να πείτε ότι θέλετε η πίστωση να γίνει άμεσα και να κάνουν την κατάθεση με την ίδια τράπεζα.Αλλιώς παίρνει από 1-3 ημέρες.Αν συναντήσετε προβλήματα πείτε ότι θα απευθυνθείτε στον ΣΚΤ και στην ΔΗΕ.Δυστυχώς τα λέγαμε πριν πολλές μέρες ότι το μαγαζί είναι προβληματικό αλλά θέλατε να ρισκάρετε,τουλάχιστον να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Μόλις τώρα, mark13lcs είπε

Έχει πάρει κανείς χρήματα πίσω με κατάθεση κ οχι μέσω κάρτας? 

Εγώ ,αλλά στην αρχή αρχή όταν ανέβασα το θέμα εδώ πέρα πρώτη φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Να βοηθήσω λίγο σε αυτούς που θέλουν να κάνουν ακύρωση.Στειλτε email με τα στοιχεία σας:αριθμό παραγγελίας και ας τον έχουν αυτοί,(σιγά μην κάτσουν να ψάχνουν όλα τα email,εδώ δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά),ονοματεπώνυμο,αριθμό λογαριασμού που κάνατε την πληρωμή και τράπεζα.Να πείτε ότι θέλετε η πίστωση να γίνει άμεσα και να κάνουν την κατάθεση με την ίδια τράπεζα.Αλλιώς παίρνει από 1-3 ημέρες.Αν συναντήσετε προβλήματα πείτε ότι θα απευθυνθείτε στον ΣΚΤ και στην ΔΗΕ.Δυστυχώς τα λέγαμε πριν πολλές μέρες ότι το μαγαζί είναι προβληματικό αλλά θέλατε να ρισκάρετε,τουλάχιστον να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Εγώ ,αλλά στην αρχή αρχή όταν ανέβασα το θέμα εδώ πέρα πρώτη φορά.

Εγω τους έστειλα iban κ τράπεζα καιπεριμένω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...