Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στη παρέα. Έχω κάνει και εγώ παραγγελία στο mobilepoint από τις 19/4. Τους πήρα ένα τηλέφωνο σήμερα. Μου ζήτησαν συγνώμη για την καθυστέρηση και μου είπαν 3 φορές μάλιστα από μόνοι τους ότι την παρασκευή θα έρθει η παραλαβή ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙΟΛΑΣ και ότι θα μπορώ να περάσω και από εκεί να το παραλάβω. Επίσης θέλω να τονίσω ότι μου είπαν από μόνοι τους ότι αν δεν έρθει Παρασκευή, πως μπορώ να κάνω ακύρωση με ένα mail και να πάρω τα λεφτά μου πίσω.. Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας. Πρώτη φορά φοβάμαι και εγώ ότι μπορεί να χάσω τα λεφτά μου από αγορά. Εδώ θέλω όμως να σας πω ότι εργάζομαι σε eshop μεγάλης πολυεθνικής. Η δουλειά που έχει πέσει είναι απίστευτη. 3πλασια από το black friday. Ούτε εμείς προλαβαίνουμε να απαντήσουμε σε όλους.. οι παραγγελίες που εκτελούμε έχουν περάσει τις 15 εργάσιμες. Οπότε σαν εργαζόμενος ίδιου κλάδου μπορώ να καταλάβω τους λόγους που αργούν και δεν απαντάνε. Όμως στη προκειμένη περίπτωση είμαι πελάτης και αγχωνομαι. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να πάρουμε τις συσκευές μας ή τα λεφτά μας πίσω. 😋

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Καλησπέρα στη παρέα. Έχω κάνει και εγώ παραγγελία στο mobilepoint από τις 19/4. Τους πήρα ένα τηλέφωνο σήμερα. Μου ζήτησαν συγνώμη για την καθυστέρηση και μου είπαν 3 φορές μάλιστα από μόνοι τους ότι την παρασκευή θα έρθει η παραλαβή ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙΟΛΑΣ και ότι θα μπορώ να περάσω και από εκεί να το παραλάβω. Επίσης θέλω να τονίσω ότι μου είπαν από μόνοι τους ότι αν δεν έρθει Παρασκευή, πως μπορώ να κάνω ακύρωση με ένα mail και να πάρω τα λεφτά μου πίσω.. Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας. Πρώτη φορά φοβάμαι και εγώ ότι μπορεί να χάσω τα λεφτά μου από αγορά. Εδώ θέλω όμως να σας πω ότι εργάζομαι σε eshop μεγάλης πολυεθνικής. Η δουλειά που έχει πέσει είναι απίστευτη. 3πλασια από το black friday. Ούτε εμείς προλαβαίνουμε να απαντήσουμε σε όλους.. οι παραγγελίες που εκτελούμε έχουν περάσει τις 15 εργάσιμες. Οπότε σαν εργαζόμενος ίδιου κλάδου μπορώ να καταλάβω τους λόγους που αργούν και δεν απαντάνε. Όμως στη προκειμένη περίπτωση είμαι πελάτης και αγχωνομαι. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να πάρουμε τις συσκευές μας ή τα λεφτά μας πίσω. 😋

Καλησπερα! Αν δεν είσαι απο την mobilepoint και δεν μας πουλας σανο (😝) , σε ευχαριστω πολυ γιατι με ηρεμησες αρκετα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόλις τώρα κατάφερα και εγώ να επικοινωνήσω μαζί τους μου είπαν ότι την Παρασκευή παραλαμβάνουν το Note 10 pro που έχω παραγγείλει από τις 17 4 Και ενώ τους είχα στείλει e-mail ακύρωση παραγγελίαςτους είπα να μην το λάβουν υπόψιν μέχρι την Παρασκευή και ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην με κοροϊδεύουν και να το στείλουν την Παρασκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Καλησπερα! Αν δεν είσαι απο την mobilepoint και δεν μας πουλας σανο (😝) , σε ευχαριστω πολυ γιατι με ηρεμησες αρκετα!

Χαχαχα. Όχι δεν πουλάω σανό!! Πραγματικά παιδιά η κατάσταση είναι τραγική από άποψη όγκου.. αν δεν δουλεύεις σε eshop δεν μπορείς να καταλάβεις τον χαμό που επικρατεί. Το θέμα είναι τώρα να δούμε μέχρι τη Παρασκευή τι θα γίνει. Σκέφτομαι σοβαρά αν την Παρασκευή πούνε ότι δεν ήρθε να κάνω ακύρωση και ίσως να μιλήσω και με τη τράπεζα.. ξέχασα πιο πάνω να αναφέρω ότι μου είπαν ότι και αύριο υπάρχει μια πιθανότητα. Γενικά ότι περιμένουν παραλαβές αύριο και Παρασκευή αλλά μάλλον το δικό μου (iPhone11 128 ) θα έρθει Παρασκευή και πως σίγουρα θα το έχω στα χέρια μου τότε. Τι να πω τώρα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.3b259285ce6da8fd45dba731cfe72034.pngimage.png.2f993270e5d498a5d858a99f57a804ba.png

image.png.c889df1556078afca6fad9c9b23b6873.png

Αν πατησεις στο mobilepoint.gr στα copyright σε παει στο https://smart-mobiles.gr/

επίσης 3 χρόνια τι έγιναν? χμμμ
Εμένα πάντως αυτά με φοβίζουν.

Και ότι έχει καλύτερες τιμές από όλους κατα πολύ.

Επεξ/σία από alexakos89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, koprana είπε

μόλις τώρα κατάφερα και εγώ να επικοινωνήσω μαζί τους μου είπαν ότι την Παρασκευή παραλαμβάνουν το Note 10 pro που έχω παραγγείλει από τις 17 4 Και ενώ τους είχα στείλει e-mail ακύρωση παραγγελίαςτους είπα να μην το λάβουν υπόψιν μέχρι την Παρασκευή και ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην με κοροϊδεύουν και να το στείλουν την Παρασκευή

εγω ειχα κανει παραπονα στη bestprice (το μεσημερι πριν καταφερω να μιλησω τελικα)
τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω. δηλ μεχρι τη παρασκευη αυτοι περιμενουν την συσκευη και εγω τη δευτερα θα το παραλαβω. 
τους ειπα οτι ειχα γραψει καποια email οτι αν δεν καταφερω να επικοινωνησω μαζι τους, θα ζητησω ακυρωση και επιστροφη χρηματων. 
τους ειπα να μην τα λαβουν υποψιν αυτα μεχρι τη παρασκευη εφοσον μολις τωρα μιλησα μαζι τους και μου ειπαν αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με προβληματίζει και εμένα καλά όλους θα τους εξυπηρετήσουν την Παρασκευή

Επεξ/σία από koprana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nanik78 είπε

Τι εννοείς φίλε;

ότι είναι skroutz partner και τον εχουν βγαλει απο σκρουτζ , 
έχει να κάνει ανανέωση της σελίδας 3 χρόνια?τα copyrights ? και οταν πατας στα copyrights σε παει σε σελιδα smart-mobiles.gr που δεν υπαρχει πια.

+ καλύτερες κατα πολύ τιμές. τι να πω.. δεν ξέρω. είναι κάπως. μακάρι όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, manos11i είπε

εγω ειχα κανει παραπονα στη bestprice (το μεσημερι πριν καταφερω να μιλησω τελικα)
τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω. δηλ μεχρι τη παρασκευη αυτοι περιμενουν την συσκευη και εγω τη δευτερα θα το παραλαβω. 
τους ειπα οτι ειχα γραψει καποια email οτι αν δεν καταφερω να επικοινωνησω μαζι τους, θα ζητησω ακυρωση και επιστροφη χρηματων. 
τους ειπα να μην τα λαβουν υποψιν αυτα μεχρι τη παρασκευη εφοσον μολις τωρα μιλησα μαζι τους και μου ειπαν αυτα.

"τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω" Δεν καταλαβα! Τι σημαινει θα ΠΡΕΠΕΙ να εξαντλησουν; Μηπως μπερδευτηκες και ηθελες να γραψεις "εχουν δικαιωμα να εξαντλησουν"?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, iliasmR είπε

"τελικα με ξαναπηραν παλι τηλ απο το mobilepoint  και μου ειπαν οτι θα πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες για να το παραλαβω" Δεν καταλαβα! Τι σημαινει θα ΠΡΕΠΕΙ να εξαντλησουν; Μηπως μπερδευτηκες και ηθελες να γραψεις "εχουν δικαιωμα να εξαντλησουν"?

οχι. εννοω οτι σε κανονικες συνθηκες θα ερχοταν το κινητο νωριτερα απο 10 ημερες. ενω τωρα με αυτη τη κατασταση και το χαος που επικρατει στα κουριερ, θα χρειαστουν να περασουν οι 10 εργασιμες ημερες και να μου το στειλουν. Δεν εχουν κανενα δικαιωμα να εξαντλησουν τις ημερες παραδοσης. 
Πληρωσα? αυτοι πρεπει να μου στειλουν το προϊον που αγορασα το συντομοτερο δυνατο. 
τωρα αμα γραφει απο 4-10 ημερες θα επρεπε σε εκεινο το διαστημα 4-10 εργασιμες να το ειχα ηδη το κινητο (λαθος δικο τους που δεν μου το ειχαν πει απο την αρχη οτι τοσες μερες θα κανει να το παραλαβουν εκεινοι). 
Τελος παντων. Υγεια μονο, και θα ξαναπαρω τη παρασκευη να ξαναρωτησω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το έξυπνο καλάθι του skroutz για αγορά κινητού; Τι παίζει με εγγυήσεις, επιστροφές, κτλ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ νομίζω οτι επειδή όλοι έχουμε τις αμφιβολίες μας, πρέπει το πρωί της Πεμπτης να ειδοποιησουμε καποια δημόσια αρχή, ώστε να εχουν υπόψιν και να παρακολουθήσουν την υπόθεση πριν γίνει το ''κακό''. Να τους πουμε απλά οτι εχουμε την υποψία οτι πάει να γινει μια απάτη.. 

Πχ προστασία καταναλωτή, αστυνομία, διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος, δεν ξέρω.. Έχετε κάποια αλλη ιδέα; 

Πιστεύω οτι αν απλά τους παρουν ενα τηλέφωνο και ξερουν οτι παρακολουθουνται απο τώρα, θα το ξανασκεφτουν να κάνουν απάτη.. 

Μπορεί να ειμαι υπερβολικός, αλλα είναι κριμα να χαθούν χρηματα απο τον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...