Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, jimis888 είπε

Καλημέρα/Καλησπέρα,
ήθελα να ρωτήσω γνώμη για το you.gr για αγορά κινητού.
Συγκεκριμένα για το Samsung S10, το οποίο το έχει και σε χαμηλότερη τιμή από άλλα καταστήματα (public, mediamarkt) και με δυνατότητα δόσεων.

Αξιόπιστο 100%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλημερα σε ολους! Μιας και τωρα ξεστραβωθηκα και ειδα οτι υπαρχει θεμα με τα σκρουτζομαγαζα, ηθελα να κανω την εξης παρατηρηση. Οι κριτικες που εχουν τα περισσοτερα και ειναι 5 αστεριων επειδη απλα παρελαβαν την αλλη μερα ενα διαθεσιμο τηλεφωνο απο καποιον που θα βγαλει κερδος απο αυτο δεν ειναι παραπλανητικες για εμας τους ιδιους? Ταλαιπωρουμαι απο το kaizershop εδω και 10 μερες για κινητο LG G6 που εχει προβληματικο software που ΔΕΝ υπαρχει fix απο τον κατασκευαστη και το εχω σε χαρτι του επισημου service ζητωντας αποζημιωση. Δειτε εδω περισσοτερες πληροφοριες για τις τρελες που μου εχουν πει.

 

 

Ψωνισα απο αυτους γιατι ειχαν 500 καλες κριτικες και 2 κακες και λεω οκ θα ειναι. Το ζητουμενο ειναι πως αντιμετωπιζουν τον πελατη οταν υπαρξει προβλημα και οχι πριν πουλησουν, και εγω το εμαθα με τον κακο τροπο. Το θεμα θα το αναλαβει ο συνηγορος του καταναλωτη πλεον.

 

ps Ψαχνω το s10e πλεον που θελω να πιστευω θα ειναι βαρβατο απο καθε τετοια χαζοπροβληματα. Σε καθε περιπτωση θελω να το παρω απο καταστημα που αποτυπωνει το ιδιο τον νομο 2251/1994 και δεν θα πουλαει τρελες αν τυχον προκυψει κατι. Με λιγα λογια σοβαρο σκρουτζομαγαζο υπαρχει?? Το drele και το you βλεπω το αποτυπωνουναλλα εχει κανεις εμπειρια? Ευχαριστω!

Επεξ/σία από cloud13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Kαλημερα σε ολους! Μιας και τωρα ξεστραβωθηκα και ειδα οτι υπαρχει θεμα με τα σκρουτζομαγαζα, ηθελα να κανω την εξης παρατηρηση. Οι κριτικες που εχουν τα περισσοτερα και ειναι 5 αστεριων επειδη απλα παρελαβαν την αλλη μερα ενα διαθεσιμο τηλεφωνο απο καποιον που θα βγαλει κερδος απο αυτο δεν ειναι παραπλανητικες για εμας τους ιδιους? Ταλαιπωρουμαι απο το kaizershop εδω και 10 μερες για κινητο LG G6 που εχει προβληματικο software που ΔΕΝ υπαρχει fix απο τον κατασκευαστη και το εχω σε χαρτι του επισημου service ζητωντας αποζημιωση. Δειτε εδω περισσοτερες πληροφοριες για τις τρελες που μου εχουν πει.

Ψωνισα απο αυτους γιατι ειχαν 500 καλες κριτικες και 2 κακες και λεω οκ θα ειναι. Το ζητουμενο ειναι πως αντιμετωπιζουν τον πελατη οταν υπαρξει προβλημα και οχι πριν πουλησουν, και εγω το εμαθα με τον κακο τροπο. Το θεμα θα το αναλαβει ο συνηγορος του καταναλωτη πλεον.

ps Ψαχνω το s10e πλεον που θελω να πιστευω θα ειναι βαρβατο απο καθε τετοια χαζοπροβληματα. Σε καθε περιπτωση θελω να το παρω απο καταστημα που αποτυπωνει το ιδιο τον νομο 2251/1994 και δεν θα πουλαει τρελες αν τυχον προκυψει κατι. Με λιγα λογια σοβαρο σκρουτζομαγαζο υπαρχει?? Το drele και το you βλεπω το αποτυπωνουναλλα εχει κανεις εμπειρια? Ευχαριστω!

Στο you σου λέω ότι είναι 1000% αξιόπιστο μιας και έχω πάρει 2 Xiaomi και το ασύρματο σταθερό με κανένα απολύτως πρόβλημα.

Το Drele ξέρω ότι είναι και αυτό αλλά δεν έχω πάρει κάτι  για να σου πω αν είναι 100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Στο you σου λέω ότι είναι 1000% αξιόπιστο μιας και έχω πάρει 2 Xiaomi και το ασύρματο σταθερό με κανένα απολύτως πρόβλημα.

Το Drele ξέρω ότι είναι και αυτό αλλά δεν έχω πάρει κάτι  για να σου πω αν είναι 100%.

Αξιοπιστο εννοεις σου ετυχε προβληματικη συσκευη και εγιναν οι διαδικασιες που προβλεπονται ομορφα και ωραια η οτι απλα σου βγηκαν καλα οτι αγορασες? Γιατι το τελευταιο δυστυχως ειναι στατιστικη και τυχη με ολο το σεβασμο. Σε ευχαριστω για την απαντηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cloud13 είπε

Αξιοπιστο εννοεις σου ετυχε προβληματικη συσκευη και εγιναν οι διαδικασιες που προβλεπονται ομορφα και ωραια η οτι απλα σου βγηκαν καλα οτι αγορασες? Γιατι το τελευταιο δυστυχως ειναι στατιστικη και τυχη με ολο το σεβασμο. Σε ευχαριστω για την απαντηση!

Μου βγήκαν καλές οι αγορές.

Εε τώρα τύχη δεν μπορείς να το πεις γιατί αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Μου βγήκαν καλές οι αγορές.

Εε τώρα τύχη δεν μπορείς να το πεις γιατί αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα.

Τυχη εννοω να μην πεσεις στο 1-5% των συσκευων που μπορει να βγαλουν προβλημα(και στο οποιο δεν φταιει το μαγαζι), η ακομα χειροτερα στο 1% του 1% που δεν επισκευαζεται και αρα πρεπει να βγαλεις ακρη με το μαγαζι. Ψειριζω τη μαιμου το ξερω αλλα καηκε η γουνα μου με την τελευταια αγορα οποτε καταλαβαινεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Τυχη εννοω να μην πεσεις στο 1-5% των συσκευων που μπορει να βγαλουν προβλημα(και στο οποιο δεν φταιει το μαγαζι), η ακομα χειροτερα στο 1% του 1% που δεν επισκευαζεται και αρα πρεπει να βγαλεις ακρη με το μαγαζι. Ψειριζω τη μαιμου το ξερω αλλα καηκε η γουνα μου με την τελευταια αγορα οποτε καταλαβαινεις..

Και σε μεγάλη αλυσίδα να πας και εκεί θα καείς.

Αν είναι να γίνει θα γίνει.

Εγώ παίρνω από συγκεκριμένα Σκρουτζάδικα που έχω αγοράσει και οι αγορές έχουν βγει μέχρι στιγμής καλές.

Τώρα ο καθένας θα σου πει διαφορά καταστήματα και έτσι δεν ξέρω αν σε βοηθήσουμε ή σε κάψουμε..... γιατί μπορεί να γίνει μια στραβή και μετά θα λες "να ο τάδε μου το πρότεινε"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, saruman123 είπε

Και σε μεγάλη αλυσίδα να πας και εκεί θα καείς.

Αν είναι να γίνει θα γίνει.

Εγώ παίρνω από συγκεκριμένα Σκρουτζάδικα που έχω αγοράσει και οι αγορές έχουν βγει μέχρι στιγμής καλές.

Τώρα ο καθένας θα σου πει διαφορά καταστήματα και έτσι δεν ξέρω αν σε βοηθήσουμε ή σε κάψουμε..... γιατί μπορεί να γίνει μια στραβή και μετά θα λες "να ο τάδε μου το πρότεινε"

οχι οκ εχω εξοργιστει με το καιζερσοπ αλλα ακομα διατηρω τη λογικη μου χαχαχαχα.Προσπαθω να παρω απλα την καλυτερη δυνατη αποφαση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, cloud13 είπε

οχι οκ εχω εξοργιστει με το καιζερσοπ αλλα ακομα διατηρω τη λογικη μου χαχαχαχα.Προσπαθω να παρω απλα την καλυτερη δυνατη αποφαση!

Το συγκεκριμένο κατάστημα παλιά ήταν αξιόπιστο.

Τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει.

Έχω πει ότι έχει κάψει άτομα και δεν ήταν τυχαίο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω γράψει την εμπειρία μου μιας και λύθηκε σύντομα το θέμα, αλλά επ'ευκαιριας μιας και αναφέρθηκε ότι το you.gr είναι 1000% αξιόπιστο, ας το αναφέρω τώρα.

Αγόρασα πριν ενάμιση μήνα ένα xiaomi Bluetooth ηχείο από το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο παρέλαβα από κούριερ. Ανοίγοντας το πακέτο σπίτι διαπίστωσα ότι το ηχείο ΔΕΝ ήταν καινούργιο αλλά προφανώς εκθεσιακό! Συγκεκριμένα η συσκευασία δεν είχε ζελατίνα ασφαλείας, δεν έφερε το βιβλιαράκι εγγύησης της infoquest, ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη και λερωμένη συσκευασία, το ηχείο μπήκε μέσα σε αυτήν από χέρι τρίτου και όχι της εταιρείας και το κορυφαίο: υπήρχε ένα αυτοκόλλητο πίσω το οποίο αφαίρεσα και από κάτω υπήρχε άλλο αυτοκόλλητο του Public με τιμή 49.98€ (!!!!!!!!) Επίσης το ηχείο σε συγκεκριμένες συχνότητες συντόνιζε και έκανε παράσιτα, χτυπούσε. Φυσικά κράτησα φωτογραφίες προς απόδειξη των λεγόμενων μου, τις οποίες τους έστειλα.

Επικοινώνησα λοιπόν μαζί τους και μου το άλλαξαν άμεσα με καινούργιο αλλά δεν παύει να είναι ένα είδος "εξαπάτησης"...... πληρώνεις υποτίθεται καινούργιο προϊόν και σου στέλνουν μεταχειρισμένο. Και καλά εγώ τους τα έψαλα και μου το άλλαξαν, ο επόμενος που θα το παραγγείλει θα κάνει το ίδιο αν του το στείλουν ή θα ντραπει-δεν θα ασχοληθεί-δεν θα το καταλάβει και θα το κρατήσει! Η γνώμη μου λοιπόν: Μεγάλη προσοχή στις αγορές εξ αποστάσεως, ενδελεχής έλεγχος και σε κανένα κατάστημα τυφλή εμπιστοσύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xxaris είπε

Δεν έχω γράψει την εμπειρία μου μιας και λύθηκε σύντομα το θέμα, αλλά επ'ευκαιριας μιας και αναφέρθηκε ότι το you.gr είναι 1000% αξιόπιστο, ας το αναφέρω τώρα.

Αγόρασα πριν ενάμιση μήνα ένα xiaomi Bluetooth ηχείο από το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο παρέλαβα από κούριερ. Ανοίγοντας το πακέτο σπίτι διαπίστωσα ότι το ηχείο ΔΕΝ ήταν καινούργιο αλλά προφανώς εκθεσιακό! Συγκεκριμένα η συσκευασία δεν είχε ζελατίνα ασφαλείας, δεν έφερε το βιβλιαράκι εγγύησης της infoquest, ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη και λερωμένη συσκευασία, το ηχείο μπήκε μέσα σε αυτήν από χέρι τρίτου και όχι της εταιρείας και το κορυφαίο: υπήρχε ένα αυτοκόλλητο πίσω το οποίο αφαίρεσα και από κάτω υπήρχε άλλο αυτοκόλλητο του Public με τιμή 49.98€ (!!!!!!!!) Επίσης το ηχείο σε συγκεκριμένες συχνότητες συντόνιζε και έκανε παράσιτα, χτυπούσε. Φυσικά κράτησα φωτογραφίες προς απόδειξη των λεγόμενων μου, τις οποίες τους έστειλα.

Επικοινώνησα λοιπόν μαζί τους και μου το άλλαξαν άμεσα με καινούργιο αλλά δεν παύει να είναι ένα είδος "εξαπάτησης"...... πληρώνεις υποτίθεται καινούργιο προϊόν και σου στέλνουν μεταχειρισμένο. Και καλά εγώ τους τα έψαλα και μου το άλλαξαν, ο επόμενος που θα το παραγγείλει θα κάνει το ίδιο αν του το στείλουν ή θα ντραπει-δεν θα ασχοληθεί-δεν θα το καταλάβει και θα το κρατήσει! Η γνώμη μου λοιπόν: Μεγάλη προσοχή στις αγορές εξ αποστάσεως, ενδελεχής έλεγχος και σε κανένα κατάστημα τυφλή εμπιστοσύνη.

Εσύ ήσουν στο 1-5%......

Το θέμα είναι ότι η δουλειά σου έγινε χωρίς παρατράγουδα και αυτό είναι ένα από τα θετικά.

Σαφώς και πρέπει να ελέγχουμε από όπου και να το πάρουμε.

Ακόμη και από μεγάλη αλυσίδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, saruman123 είπε

Εσύ ήσουν στο 1-5%......

Το θέμα είναι ότι η δουλειά σου έγινε χωρίς παρατράγουδα και αυτό είναι ένα από τα θετικά.

Σαφώς και πρέπει να ελέγχουμε από όπου και να το πάρουμε.

Ακόμη και από μεγάλη αλυσίδα.

Ήμουν η μειοψηφία, χαχαχα!

Μα επειδή έγινε η δουλειά μου άμεσα και χωρίς πολλά πολλά για αυτό και δεν το έγραψα πουθενά. Απλά δοθείσης της ευκαιρίας το ανέφερα τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, xxaris είπε

Ήμουν η μειοψηφία, χαχαχα!

Μα επειδή έγινε η δουλειά μου άμεσα και χωρίς πολλά πολλά για αυτό και δεν το έγραψα πουθενά. Απλά δοθείσης της ευκαιρίας το ανέφερα τώρα. 

Άρα για σένα είναι αξιόπιστο?

Ασχέτως με το περιστατικό που έγινε (που μπορεί να συμβεί και στον καθένα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάχνοντας νέα συσκευή, παρατήρησα οτι σε πολλά μαγαζιά, συμπεριλαμβανομένων των γνωστών υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε τηλέφωνα της μηλοεταιρίας. Μάλιστα στο citisshop μου ειπαν οτι η παραγγελία θα πάρει 3 με 30 (ναι, με 30) ημέρες. Ποτέ δε στόκαραν όπως το Πλαίσιο, αλλά τώρα είναι το άλλο άκρο. Και δεν αναφέρομαι σε "δύσκολα" μοντέλα αλλά σε iPhone 8, XR, XS κλπ. Βάρεσε κανόνι κανας προμηθευτής και τους άφησε ξεκρέμαστους; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, saruman123 είπε

Άρα για σένα είναι αξιόπιστο?

Ασχέτως με το περιστατικό που έγινε (που μπορεί να συμβεί και στον καθένα).

Πριν το περιστατικό το θεωρούσα αξιόπιστο κατάστημα, πλέον εννοείται όχι! Και θα αποφεύγω στο μέλλον να αγοράζω από αυτούς. Προσπάθησαν να μου πουλήσουν μεταχειρισμένο προϊόν ενώ εγώ πλήρωσα καινούργιο και για να το έκαναν σε εμένα προφανώς το έχουν ξανακάνει και πιστεύω θα το κάνουν και πάλι. 

Σου λένε: "Στείλε το σε αυτόν αν το φάει όλα καλά ξεφορτοθηκαμε το σάπιο εμπόρευμα, αν όμως διαμαρτυρηθεί αμέσως θα του το αλλάξουμε με άλλο και θα είμαστε και καλοί! Και μετά το σπρώχνουμε σε άλλον...." Και ποντάρουν στο γεγονός ότι ή δεν θα το καταλάβει, ή δεν θα κάτσει να ασχοληθεί. 

Για αυτό και λέω προσοχή στις ηλεκτρονικές αγορές, μη σας σπρώξουν εκθεσιακό ή μεταχειρισμένο προϊόν για καινούργιο (στις αγορές από φυσικό κατάστημα το βλέπεις και αν δεις κάτι ύποπτο στη συσκευασία λες στον πωλητή να σου φέρει άλλο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...