Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αγορασαμε απο το centralshop, προμηθευτης του ειναι service ειναι το experts-mobile και αυτο το εστειλε σε ενα αλλο service που συνεργαζεται... 

 

Την γνωματευση που ανεφερα την εδωσε το τελευταιο service, το centralshop λεει οτι πει το expertsmobile και αυτος λεει οτι το κινητο το ανοιξαμε και οτι ειμαστε εκτος εγγυησης. Τωρα για καποιον περιεργο λογο που δεν ξερω, λεει οτι θα μας αλλαξει την πλακετα του τηλεφωνου αλλα επισυμανε καποιες φορες το θεμα με την εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν ξερω το καταστημα που το βρηκατε αλλα βλεπω οτι ουτε καν κινητα δεν εχει πλεον κακο δειγμα αυτο. Επισης βλεπω οτι στο skroutz εχει μπει εδω και 1 μηνα μονο.

 

Στα της εγγυησης τωρα αναγραφονται εδω καποια πραγματα.

https://www.centralshop.com.gr/oroi-eggyisis

 

ο CENTRALSHOP παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του υλικού για ένα 1-2 έτη ανάλογα με τη συσκευή. Σε περίπτωση που το υλικό της συσκευής παρουσιάσει προβλήματα στη λειτουργία του, ο αγοραστής δικαιούται δωρεάν επισκευή εντός της περιόδου ισχύς της εγγύησης. Το CENTRALSHOP οφείλει να προσφέρει την απαραίτητη υπηρεσία επισκευής. Σε περίπτωση που η επισκευή πρόκειται να καθυστερήσει περισσότερο από 15 εργάσιμες ημέρες ή δεν είναι εφικτή (π.χ. λόγω έλλειψης των απαιτούμενων ανταλλακτικών στην αγορά), το CENTRALSHOP για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή προσφέρει αντικατάσταση του προϊόντος με ένα ίδιο, ή ισάξιο νεότερο μοντέλο, ή σε διαφορετική περίπτωση επιστροφή χρημάτων.


Και οσον αφορα για τα εκτως εγγυησης

 

Καμία υπηρεσία χωρίς χρέωση δεν παρέχεται εφόσον εντοπισθεί:
• Ακατάλληλος χειρισμός της συσκευής, που έχει επιφέρει βλάβη ή ζημιά σε αυτή, όπως πτώση.
• Χρήση μη συμβατών περιφερειακών, ικανά να επιφέρουν βλάβη ή ζημιά στη συσκευή.
• Επεμβάσεις, αλλαγές ή απόπειρες επισκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
• Ζημιές από ανωτέρα βία, π.χ. ζημιές από υγρασία, κεραυνό, υπέρταση ηλεκτρικού δικτύου, πυρκαγιά, περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, βροχή, πλημμύρα, σεισμό κ.ά.
• Εσφαλμένες επεμβάσεις στο λειτουργικό σύστημα (firmware) της συσκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
Για κάθε είδους ζημιάς που αναιρεί την ισχύ της εγγύησης, μπορούμε να προσφέρουμε επισκευή, με ανάλογο κόστος ανταλλακτικών ή/και εργασίας. 


Καποιο service που συνεργαζεται το καταστημα, αλλαξε καποια μερη του κινητο βγαζοντας το αποτελεσμα οτι το κινητο συνεχιζει να κλεινει χωρις να φταιει καποιος τεχνικος αλλα ουτε εμεις. Το κλασσικο κομματι ειναι οτι το μαγαζι λεει οτι εμεις ανοιξαμε το κινητο και δεν θα το αντικαταστασει ή να μας δωσει πισω τα χρηματα! 

 

Εχει περασει απο τοσα χερια τεχνικων, απο το δικο μας ποτε, και ξαφνικα μας λενε οτι το ανοιξαμε

 

Η εγγυηση εληξε πριν 1.5-2 μηνες ενω το κινητο το ειχαν στο service

 

Υπαρχει κατι που μπορω να κανω;

Αν εχεις λαβει ενα χαρτι για την παραπανω ενεργεια του service που εχει γινει αυτο το θεμα,μπορεις να πας απο το καταστημα να τους δειξεις ποιος ανοιξε το κινητο(αλλιως πως γνωριζεις οτι το service αλλαξε κομματια οπως λες?)και απο την στιγμη που το κινητο δεν μπορουν να το φτιαξουν και δεν φερνουν πλεον και κινητα απο οτι βλεπω να ζητησεις επιστροφη χρηματων ιση με την αποδειξη αγορας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω να ρωτάω στο σωστό θέμα,

 

ενδιαφέρομαι για αγορά του S7 απο skroutzoμαγαζο..

 

υπάρχει κάτι που πρέπει να ρωτήσω για τη συσκευή πριν ολοκληρώσω την αγορά? πχ εαν είναι branded συσκευή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που αναφερουν οτι ειναι Ευρωπαικο(EU)δεν εχεις κατι αλλο να κοιταξεις. Κανονικα με την αποδειξη θα εχεις το service και εισαι αρχοντας. Το μονο που θα σου ελεγα να προσεξεις ειναι ισως το καταστημα προτιμησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το site του central shop, πιο παλια θυμομουν οτι ηταν αυτο και αυτη ειναι η σελιδα στο skroutz

 

Ισως μετακομισαν και εκαναν rebrand το site. Δεν ηταν στην οδο που λεει τωρα το skroutz

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ελπίζω να ρωτάω στο σωστό θέμα,

 

ενδιαφέρομαι για αγορά του S7 απο skroutzoμαγαζο..

 

υπάρχει κάτι που πρέπει να ρωτήσω για τη συσκευή πριν ολοκληρώσω την αγορά? πχ εαν είναι branded συσκευή?

Αν ειναι branded μονο εκτος αν δε σε πειραζει και αν ειναι απο κει και περα η samsung εχει το καλο οτι με το imei μπορουν να σου πουν για ποια χωρα προοριζοταν το τηλ.Εσενα σε ενδιαφερει να προοριζοταν για χωρα της ΕΕ ΟΧΙ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΕΕ.Τελος μην ανοιξεις το κουτι δηλαδη μη σπασεις την ταινια ασφαλειας οταν σου ερθει πρωτα παρε τηλ στην Ελληνικη αντιπροσωπεια δωσε το ιmei να σου που αν προοριζοταν για χωρα της ΕΕ και μετα ανοιξε το κουτι ετσι ωστε και να μην ειναι για ΕΕ να μπορεις να το επιστρεψεις χωρις να σου πουν καμμια χαζομαρα απο το καταστημα

Επεξ/σία από Razor1983
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα iPad, ομως παραξενευομαι με το γεγονος οτι στο σκρουτζ ξεκιναει απο 414, ενω στο σαιτ της ελληνικης αντιπροσωπειας ειναι 100 ευρω ακριβοτερο. Επισης η υψηλοτερη τιμη στο σκρουτζ ειναι 600. Γιατι υπαρχει τοσο μεγαλο φασμα τιμων?? Ειναι ασφαλες να το αγορασω απο το φτηνοτερο μαγαζι? Το ιδιο προιον δεν ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα iPad, ομως παραξενευομαι με το γεγονος οτι στο σκρουτζ ξεκιναει απο 414, ενω στο σαιτ της ελληνικης αντιπροσωπειας ειναι 100 ευρω ακριβοτερο. Επισης η υψηλοτερη τιμη στο σκρουτζ ειναι 600. Γιατι υπαρχει τοσο μεγαλο φασμα τιμων?? Ειναι ασφαλες να το αγορασω απο το φτηνοτερο μαγαζι? Το ιδιο προιον δεν ειναι?

Καντε ενα κοπο ομως να διαβασετε τι γραφεται στην πρωτη σελιδα στα πρωτα σχολια και θα απαντηθει η ερωτηση αυτη 

http://www.insomnia.gr/topic/487977-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-skroutz/page-1  σχολια 3 και 5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το χειρότερο after sales service τοχει ή ελλαδα.

Επί παραδειγμα θα πω για 2 προϊόντα samsung.

Το ένα παρεληφθει με μεγάλη ζημιά,το άλλο με καμένα πίξελ.

Ή samsung hellas δεν αναγνώριζε τίποτα και έλεγε ότι φταίει ο αγοραστής.

Όταν όμως τους ήρθε ή εντολή από κορεα να μας τα αλλάξουν απλά έγιναν ρόμπες ξεκουμποτες.

Το καλό το παλληκάρι ήξερε και άλλο μονοπάτι.

Γενικά το ανχος με της εγγυήσεις μου φαίνεται ανωφελο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χειρότερο after sales service τοχει ή ελλαδα.

Επί παραδειγμα θα πω για 2 προϊόντα samsung.

Το ένα παρεληφθει με μεγάλη ζημιά,το άλλο με καμένα πίξελ.

Ή samsung hellas δεν αναγνώριζε τίποτα και έλεγε ότι φταίει ο αγοραστής.

Όταν όμως τους ήρθε ή εντολή από κορεα να μας τα αλλάξουν απλά έγιναν ρόμπες ξεκουμποτες.

Το καλό το παλληκάρι ήξερε και άλλο μονοπάτι.

Γενικά το ανχος με της εγγυήσεις μου φαίνεται ανωφελο.

Εχω διαβάσει 2-3 περιπτώσεις για κινητά Samsung που τα εξουσιοδοτημένα service τα έβγαλαν εκτός εγγύησης με ηλίθιες δικαιολογίες.Πχ κινητό των 180€ που έκαψε πλακέτα εντός εγγύησης και ζητούσαν 150€! με την δικαιολογία οτι έχει μπεί νερό.Επίσης αναφέρθηκε απο άλλον ότι για το ανταλλακτικό η Samsung δεν δίνει εγγύηση,αν ισχύει είναι τραγικοί.

 

Πως τους ανάγκασες να φτιάξουν τα κινητά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω διαβάσει 2-3 περιπτώσεις για κινητά Samsung που τα εξουσιοδοτημένα service τα έβγαλαν εκτός εγγύησης με ηλίθιες δικαιολογίες.Πχ κινητό των 180€ που έκαψε πλακέτα εντός εγγύησης και ζητούσαν 150€! με την δικαιολογία οτι έχει μπεί νερό.Επίσης αναφέρθηκε απο άλλον ότι για το ανταλλακτικό η Samsung δεν δίνει εγγύηση,αν ισχύει είναι τραγικοί.

 

Πως τους ανάγκασες να φτιάξουν τα κινητά;

Δεν ειναι οτι δε δινει εγγυηση απλα ενω επρεπε σαν καινουργιο να εχει δικη του εγγυηση συνεχιζει η εγγυηση του ηδη υπαρχοντος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι οτι δε δινει εγγυηση απλα ενω επρεπε σαν καινουργιο να εχει δικη του εγγυηση συνεχιζει η εγγυηση του ηδη υπαρχοντος

Λάθος τακτική.Αν η εγγύηση της συσκευής λήγει και έπειτα το ανταλλακτικό χαλάσει δεν θα καλυφθεί.Θα έπρεπε να είχε ξεχωριστή εγγύηση ως καινούριο ανταλλακτικό(Αν είναι καινούριο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...