Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε παιζει αυτο σερβις παει να πιστοποιηθει η βλαβη και μετα γινετε η αλλαγη το media 2 φορες σερβις εστειλε το τηλ του αδερφου μου τη μια εκανε αλλαγη συσκευης τη δευτερη επιστροφη χρηματων μιλαμε για doa πλαισιο σε 2 ωρες μετα ελενχο μου αλλαξε κινητο αλλα ηταν turbo-x δικο τους

φιλε εισαι κουραστικος. καλη συνεχεια.. ( δεν φταιω εγω αν δεν μπορειται εσυ και ο αδερφος σου να πειτε στο media market πως εχει ο νομος) . καληνυχτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

φιλε εισαι κουραστικος. καλη συνεχεια.. ( δεν φταιω εγω αν δεν μπορειται εσυ και ο αδερφος σου να πειτε στο media market πως εχει ο νομος) . καληνυχτα!

Αμα σε κουραζω οπως λες μην απαντας και για ποιο νομο μιλας το doa/dap ειναι κατι που δινουν απο μονα τους αν θελουν τα καταστηματα δε δινουν ολα ξερεις δεν υπαρχει νομος για αυτο αν παλι πεις οτι υπαρχει απλα παραθεσε τον να τον διαβασουμε

Εχω αλλαξει χαλασμένο κινητο σε medimarkt την επομενη μερα της αγορας no questions asked.

Επισης ξαναλεω cool it down.

Δεν υπαρχει θεμα καλμαρισματος δε μαλωνω με κανεναν οι διαφωνιες ειναι μερος των συζητησεων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οι διαφωνιες ειναι μερος των συζητησεων

Οι διαφωνιες φυσικα. Οι χαρακτηρισμοι χαζομαρες, ασχετοι κλπ δεν ειναι. Αν θελετε να κανετε συζητηση καφενείου be my guest αλλα το φορουμ δεν ειναι ο χωρος και αναφερομαι σε ολους.

 

Δε χωραει συζήτηση σε αυτο που έγραψα, ειναι ξεκαθαρη moderation παρεμβαση, ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διαφωνιες φυσικα. Οι χαρακτηρισμοι χαζομαρες, ασχετοι κλπ δεν ειναι. Αν θελετε να κανετε συζητηση καφενείου be my guest αλλα το φορουμ δεν ειναι ο χωρος και αναφερομαι σε ολους.

 

Δε χωραει συζήτηση σε αυτο που έγραψα, ειναι ξεκαθαρη moderation παρεμβαση, ευχαριστω.

Υπαρχει ΝΟΜΟΣ που λεει οτι αν θελει αλλαζει το καταστημα την συσκευη ; Ετσι μας γραφει ο φιλος πιο πανω.

Εγω αλλαξα στα media κινητο με γρατζουνια μεγαλη στην οθονη που την εκανα ΕΓΩ απο λαθος ,τι να λεμε τα μαγαζια αυτα ειναι ξηγημενα αν ξερεις να μιλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Γεια και απο εμενα.
Αν και εχουμε εναν οδηγο στις προσφορες απο τον Saxos55 ας ριξω και τον δικο μου με απλα ελληνικα ;) 
Αν τελικα υπαρχει νομοθεσια για τα DOA θα ηθελα να την μαθω για να εμπλουτισω τον οδηγο και να ζητησω συγνωμη για την παραπληροφορηση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια και απο εμενα.

Αν και εχουμε εναν οδηγο στις προσφορες απο τον Saxos55 ας ριξω και τον δικο μου με απλα ελληνικα ;) 

Αν τελικα υπαρχει νομοθεσια για τα DOA θα ηθελα να την μαθω για να εμπλουτισω τον οδηγο και να ζητησω συγνωμη για την παραπληροφορηση

Εγω ξερω χειροπιαστα οτι υπαρχει ,ας ενημερωσει καποιος δικηγορος  Η παρτε τηλεφωνο στα 2 αυτα μαγαζια που ξερω εγω , ΠΛΑΙΣΙΟ -media και πειτε  : ΑΝ ΠΑΡΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ-ΕΝΑ ΨΥΓΕΙΟ -ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΛΠ και η τηλεοραση ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ τι γινεται σε αυτη την περιπτωση ;; Αν σου πουνε οτι δεν εχει DOA τοτε σημαινει οτι ειμαι πολυ τυχερος γιατι εχω αλλαξει τα απειρα.

Μαλιστα εχω κανει και επιστροφες οτιδηποτε μπορεις να φανταστεις γιατι ετσι μου καπνισε και δεν το ηθελα ( μιλαω απο εποχη Galaxy S 1 και παει λεγοντας) . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DOA (Dead On Arrival)
                Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής, το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις.

Και ξαναλεω αν υπαρχει νομοθεσια με παραγραφους κλπ θα την ηθελα (Αλλο παροχη,αλλο νομος,αλλο εγγυηση καλης λειτουργιας του κατασκευαστη,αλλο DOA,αλλο EOL,αλλο DAB)

Να παρω εγω τηλεφωνο τωρα στην ΓΓΚ για διευκρινησεις παλι δεν λεει.

Και εμενα μου εχουν κανει επιστροφη χρηματων χωρις μα μου σε ελλατωματικο προιον στα Mediamarkt στον Γερακα (σε επωνυμο προιον) και στο Πλαισιο της Αγιας Παρασκευης btw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DOA (Dead On Arrival)

                Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής, το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις.

 

Και ξαναλεω αν υπαρχει νομοθεσια με παραγραφους κλπ θα την ηθελα (Αλλο παροχη,αλλο νομος,αλλο εγγυηση καλης λειτουργιας του κατασκευαστη,αλλο DOA,αλλο EOL,αλλο DAB)

 

Να παρω εγω τηλεφωνο τωρα στην ΓΓΚ για διευκρινησεις παλι δεν λεει.

 

Και εμενα μου εχουν κανει επιστροφη χρηματων χωρις μα μου σε ελλατωματικο προιον στα Mediamarkt στον Γερακα (σε επωνυμο προιον) και στο Πλαισιο της Αγιας Παρασκευης btw.

ολα τα προιοντα σε ολα τα καταστηματα υποσχονται DOA 7 Η 14 ημερων...δεν με νοιαζει καν αν ειναι απο τον νομο,το θεμα ειναι να ξερεις πως να παρεις το DOA . Εαν πας εκει με πιπιλα οχι DOA ξυλο θα φας και θα φυγεις. 

 

Σε ολες τις γνωστες αλυσιδες γινεται χρηση του DOA εφοσον ξερει ο καταναλωτης οτι υπαρχει,σιγα μην γινει ρεζιλι το ΠΛΑΙΣΙΟ για 200 και 1000 ευρω,νομιζεται δεν μας διαβαζουν ; Φυσικα...συνεχεια.

 

Την οθονη που πηρα προσφατα IPS panel τους την πηγα 4 ολοκληρες φορες πισω και τις 4 φορες πηρα καινουρια και ειχαν θεμα ολες,τελικα αναγκαστηκα να κανω ελεγχο εκει για να μην καιω βενζινη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ΝΟΜΟΣ που λεει οτι αν θελει αλλαζει το καταστημα την συσκευη ; Ετσι μας γραφει ο φιλος πιο πανω.

Εγω αλλαξα στα media κινητο με γρατζουνια μεγαλη στην οθονη που την εκανα ΕΓΩ απο λαθος ,τι να λεμε τα μαγαζια αυτα ειναι ξηγημενα αν ξερεις να μιλας.

Στο ξαναλεω φιλε το doa/dap το δινουν τα καταστηματα δεν υπαρχει κανενας νομος που να λεει οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να στο αλλαξει αλλο αν θελει και το κανει απο μονο του ο νομος λεει οτι το προιον πρεπει να εχει μακροχρονια εγγυηση την οποια παρεχει η αντιπροσωπεια του προιοντος και ειναι υποχρεωμενη σε περιπτωση εργοστασιακου προβληματος να προβει σε αντικατασταση του προιοντος η σε αλλαγη εσυ ειπες οτι υπαρχει νομος υποχρεωσης αλλαγης προιοντος σε doa/dap και σου ειπα βαλε λινκ να τον διαβασω εγω σου βαζω να διαβασεις αυτο

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται  στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στο ξαναλεω φιλε το doa/dap το δινουν τα καταστηματα δεν υπαρχει κανενας νομος που να λεει οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να στο αλλαξει αλλο αν θελει και το κανει απο μονο του ο νομος λεει οτι το προιον πρεπει να εχει μακροχρονια εγγυηση την οποια παρεχει η αντιπροσωπεια του προιοντος και ειναι υποχρεωμενη σε περιπτωση εργοστασιακου προβληματος να προβει σε αντικατασταση του προιοντος η σε αλλαγη εσυ ειπες οτι υπαρχει νομος υποχρεωσης αλλαγης προιοντος σε doa/dap και σου ειπα βαλε λινκ να τον διαβασω εγω σου βαζω να διαβασεις αυτο

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται  στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

 

 

 

 παντως ολοι λενε οτι πηραν κανονικα νεο προιον,μονο εσυ δεν τα καταφερες . 

 

Εδω ρε φιλε εγω καταφερα σε 2 ημερες να παρω πισω τα λεφτα μου απο μαγκα που εχει μαγαζι στο skroutz,

 

δεν τα εδινα και μολις του ειπα τι θα κανω τα εβαλε σε 10 λεπτα και μου ειπε και ευχαριστω!

 

ΟΧι θα αγορασω εγω συσκευη 500 ευρω και αν εχει προβλημα θα κανει βολτες στο καθε σερβις ; Τι λετε ρε μαγκες...κουνια που σας κουναγε -Απαιτω καινουριο εαν ειμαι μεσα στις 14 ημερες τελος.- καλυτερα ΠΛΑΙΣΙΟ να ξερω ποιον θα μαμησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 παντως ολοι λενε οτι πηραν κανονικα νεο προιον,μονο εσυ δεν τα καταφερες . 

 

Εδω ρε φιλε εγω καταφερα σε 2 ημερες να παρω πισω τα λεφτα μου απο μαγκα που εχει μαγαζι στο skroutz,

 

δεν τα εδινα και μολις του ειπα τι θα κανω τα εβαλε σε 10 λεπτα και μου ειπε και ευχαριστω!

 

ΟΧι θα αγορασω εγω συσκευη 500 ευρω και αν εχει προβλημα θα κανει βολτες στο καθε σερβις ; Τι λετε ρε μαγκες...κουνια που σας κουναγε -Απαιτω καινουριο εαν ειμαι μεσα στις 14 ημερες τελος.- καλυτερα ΠΛΑΙΣΙΟ να ξερω ποιον θα μαμησω.

Καλα ρε φιλε ποιος σου ειπε εσενα οτι εγω δεν το αλλαξα βλεπεις τη διαβαζεις εγω απλα σου ειπα οτι το εστειλαν αντιπροσωπεια πιστοποιηθηκε το εργοστασιακο προβλημα και πηγαμε για την αλλαγη την πρωτη φορα και επιστροφη χρηματων την δευτερη σου ειπα εγω ποτε οτι δε μου αλλαξαν στο doa το προιον η δε πηρα τα χρηματα μου πισω μη τρελαθουμε τωρα και το απαιτω καινουργιο που λες αν σου βγει ελατωματικο το προιον δεν εχει καμμια σημασια αν δινει doa /dap το καταστημα θα στο αλλαξει αν οχι στο καλυπτει η εγγυηση για επισκευη ειτε σου αρεσει ειτε οχι και δε μπορεις να κανεις απολυτος τιποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ρε φιλε ποιος σου ειπε εσενα οτι εγω δεν το αλλαξα βλεπεις τη διαβαζεις εγω απλα σου ειπα οτι το εστειλαν αντιπροσωπεια πιστοποιηθηκε το εργοστασιακο προβλημα και πηγαμε για την αλλαγη την πρωτη φορα και επιστροφη χρηματων την δευτερη σου ειπα εγω ποτε οτι δε μου αλλαξαν στο doa το προιον η δε πηρα τα χρηματα μου πισω μη τρελαθουμε τωρα και το απαιτω καινουργιο που λες αν σου βγει ελατωματικο το προιον δεν εχει καμμια σημασια αν δινει doa /dap το καταστημα θα στο αλλαξει αν οχι στο καλυπτει η εγγυηση για επισκευη ειτε σου αρεσει ειτε οχι και δε μπορεις να κανεις απολυτος τιποτα 

περιμενες κανα μηνα ; Ωραιο DOA . Τεσπα  δεν θα σχολιασω αλλο,ας γραψει και κανας αλλος-εμενα στο ΠΛΑΙΣΙΟ με ξερουν ,στο προφιλ μου εχω φωτο δεν κρυβομαι απο κανεναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμενες κανα μηνα ; Ωραιο DOA . Τεσπα  δεν θα σχολιασω αλλο,ας γραψει και κανας αλλος-εμενα στο ΠΛΑΙΣΙΟ με ξερουν ,στο προφιλ μου εχω φωτο δεν κρυβομαι απο κανεναν.

Ποιο μηνα μια βδομαδα το πολλη αλλα ακομα και μηνα να ηταν το doa ισχυει κανονικα δε παιζει ρολο και το πλαισιο φιλαρακι το σεβις το εχει μονο για να το χει ασε τους εχω αλλαξει πολλα και εγω στα ........... τους εκει μεσα δε δινουν σημασια για τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια φορά κι έναν καιρό....
Σάββατο, 08/07/2016 : Παραγγέλλω το Samsug Galaxy J3(2016), απο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα CitisShop (Ι. Πολέμη 2, Μεταμόρφωση, 14452, Αττική, Αρ. Παραγγελίας 95269).
Δευτέρα, 11/07/2016 : Παραλαμβάνω με αντικαταβολή (courier) τη συσκευή, την αποσυσκευάζω άμεσα, τη θέτω σε λειτουργία και διαπιστώνω ότι η κύρια κάμερα (8mp) δεν εστιάζει. Επανασυσκευάζω γρήγορα και προσπαθώ να προλάβω τον υπάλληλο της μεταφορικής για άμεση επιστροφή. Δεν πρόλαβα.
Τετάρτη, 13/07/2016 : Έχοντας πάρει άδεια απ΄τη δουλειά μου, μεταβαίνω στο υπόψη ηλεκτρονικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση για να μου αντικαταστήσουν το ελαττωματικό προϊόν. Φτάνοντας, μου δηλώθηκε αδυναμία εξυπηρέτησής μου, διότι την προηγούμενη νύχτα το κατάστημα υπέστη διάρρηξη – κλοπή και θα είναι εκτός λειτουργίας την 13-14 Ιουλίου.
Πριν λίγο, ζήτησα με e-mail από το κατάστημα την αντικατάσταση της συσκευής, με μετάβαση στο χώρο τους από μέρους μου. Αναμένω απάντηση.
Ατυχία;
Θεωρείτε ότι υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνω;

Επεξ/σία από da59190
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...