linkin Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Πριν περιπου 8 μηνες αγορασα ενα Toshiba L840D το οποιο μεχρι σημερα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο. 24/7 ανοιχτο και συνεχη κουβαληματα σπιτι-σχολη και δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο. Ωστοσο, παρατηρησα οτι τωρα τελευταια το ανεμιστηρακι του δουλευει πολυ πιο συχνα. Συγκεριμενα με speefan βλεπω σε idle (cpu 9%, ram 40%) HD0: 38C Temp1:61C GPU: 56C Ειναι φυσιολογικες αυτες οι θερμοκρασιες? Η θερμοκρασια δωματιου ειναι 27-30 βαθμοι (ναι, στον Καναδα). Παντως απο την αυξηση της θερμοκρασιας, δεν υπαρχει η παραμικρη μειωση αποδοσης Παιζει να ειναι τιποτα αλλο? Ετρεξα avast + superantispyware και ειναι καθαρο το μηχανημα. Η απλα παιζει να εχει γεμισει σκονη το ανεμιστηρακι και η ψυκτρα? Το μηχανημα ειναι το παρακατω αλλα με 8gb ram το οποιο αγοραστηκε για μονο $500/370 ευρω και μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις. http://us.toshiba.com/computers/laptops/satellite/L840/L840D-ST2N01/
SPANK Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Αμα ειναι ανοιχτό 24/7 φυσιολογικό ειναι να δουλεύει πιο συχνά το ανεμιστηράκι απο θέμα θερμοκρασιών λεω, φυσιολογικό όμως ειναι οπως ειπε να εχει μαζέψει και σκόνες η ακομα και να μην λειτουργεί σωστά απο την πολύ χρήση (αν και αντέχουν γενικά αυτα). Κοιτα αν δεν ειναι σε εγγύηση κακο δεν ειναι να το ανοίξεις και να του ρίξεις ενα καθάρισμα απο σκόνες κτλπ γιατι και 61C δεν ειναι λίγοι για idle κατάσταση 1
linkin Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 To ξερω φιλε μου, γι αυτο θελω να παω να το κοιταξω... Το ζητημα ειναι πως το λαπτοπ ειναι ακομα εντος εγγυησης. Εχω την δυνατοτητα να τους το γυρισω αλλα κανω την πτυχιακη μου στο λαπτοπ αυτο και αυτη την στιγμη δεν παιζει αλλο pc διαθεσιμο και δεν με παιρνει να ειμαι χωρις pc για οσο μπορει να διαρκεσει μια ενδεχομενη επισκευη... Ωστοσο αμα υπαρχει περιπτωση να εχει κανα θεμα το λαπτοπ, αναγκαστικα θα το πω για rma πριν ληξει η εγγυηση.
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Πριν μερικούς μήνες (εντός εγγύησης) Toshiba laptop το πήγα 4 φορές πήγαινε-έλα στο service μέχρι που παραδέχτηκαν ότι κάνει παραπάνω θόρυβο. Και είχαν καθαρίσει τα πάντα. Η Toshiba έχει πέσει τρελά σε θέματα σασί και θορύβου. Ζόρισέ τους να το πάρουν πίσω και να πάρεις πιστωτικό. Στείλε επιστολή και ενημέρωσέ τους για καταγγελία σε ινστιτούτα καταναλωτών και Συνήγορο Καταναλωτή. Δεν στρώνουν αλλιώς, είναι τρελοί τρόμπες. 1
doakes Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Στείλε επιστολή και ενημέρωσέ τους για καταγγελία σε ινστιτούτα καταναλωτών και Συνήγορο Καταναλωτή. Δεν στρώνουν αλλιώς, είναι τρελοί τρόμπες. Τι να του κανει ο Συνηγορος Καταναλωτη? Αφου γραφει οτι ειναι στον Καναδα, οχι στην Ελλαδα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα