Prof_Chaos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 shhhhh .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
narta Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Καλα ας γινοτανε απο ελληνικο καταστημα το ιδιο ακριβως λαθος και αν δεν ανοιγαν 10 θεματα με παραπονα εδω μεσα και δεν επεφταν και μηνυσεις...... Ξενολατρια μια ζωη. Τα ελληνικα καταστηματα κανουν "λαθη" μονο και μονο για να διαφημιζονται. ΠΟΣΕΣ φορες ΔΕΝ εχουν δωσει ακυρο σε τετοια λαθη; Εγω μονο την προσφατη περιπτωση με το you.gr με τον 3770Κ θυμαμαι. Και μιλαμε για βαρβάτες διαφορες οχι οδοντογλυφιδες. Ξενολατρια; Οχι, απλα δεν ειμαστε μ@λ@κες και εκτιμαμε τα σωστα μαγαζια. Αυτα που δεν βλεπουν στραβωμενα pin σε μητρικες και υγρασια σε τηλεφωνα. Καραμπινάτο κρέμασμα μας έριξε το amazon, greek style. Μην εθελοτυφλείτε ότι επειδή έδωσε σε ΜΕΡΙΚΟΥΣ 5 pounds όλα είναι ok... foulάρα με τα όλα της ήταν το όλο ζήτημα! Αν ηταν foulαρα απλα μην ξαναψωνισεις απο εκει. Εγω προσωπικα γι αυτο εχω κοψει κατι τρωγλες σαν το Π. και παλαιοτερα το κιτρινο μαγαζακι. Υποστηριζω επαρχιακα μαγαζια που φερονται με επαγγελματισμο. Το πορτοφολι και τα λεφτα σου ειναι ψηφος. Ριξε την υπευθυνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Orpheas1992 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Εννοειται οτι εχει γινει για διαφημιση απο ελληνικα μαγαζια αυτο....αλλο ομως στις 100 παραγγελιες να βγαινει το μαγαζι να ριχνει ακυρο και να τελειωνει η ιστορια και αλλο αυτο το μπαχαλο που δεν διαψευδουν τιποτα, στα email σε καθησυχαζουν και περιμενεις σαν μ@λ@κας για να παραλαβεις 650ti boost τελικα και να τη γυριζεις πισω. Προσωπικα το 2ο το θεωρω χειροτερο.Κατα τα αλλα κανεις δεν εθιξε το amazon, μια χαρα μαγαζαρα ειναι. Αλλα οταν γινεται φαουλ να το λεμε και να το κανουμε θεμα οπως και με τα υπολοιπα καταστηματα, οχι δεν τρεχει τιποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Εγώ δεν έχω και τόσο μεγάλη εμπειρία απο amazon αλλά είμαι πραγματικά απογοητευμένος απο την συμπεριφορά τους σε αυτή την περίπτωση. Κατ'αρχάς δε μπορείς να μιλήσεις με ένα άτομο.. Σου στέλνει απάντηση email κάποιος τυχαίος τύπος και μετά δε μπορείς να του απαντήσεις.Και αν ξαναστείλεις σου απαντάει κάποιος άλλος τυχαίος και πάει λέγοντας. Ένα κατάστημα με καλές τιμές χωρίς καθόλου service... Καμία σχέση με thomann για παράδειγμα σε μουσικά όργανα. Εκεί νοιάζονται πραγματικά για την ικανοποίηση του πελάτη και όχι μόνο για το κέρδος τους. Ή στο dv247 που δυστυχώς έκλεισε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Καποιοι ανακαλυπτετε την Αμερικη. Δεν ειναι κακο, αλλα οταν ηδη σας τα εχουν πει και προσφατα τον τελευταιο μηνα αρκετες φορες τοσα ατομα και σας εχουν προϊδεασει και παρολα αυτα τωρα πεφτετε απο τα συννεφα ειναι καπως... 2 ποστ μονο απο το παρον θεμα για να μην βαλω και απο αλλα: (και αλλοι εγραψαν οχι μονο εγω) Τοσο λεει και ο τιτλος, γιατι ρωτας; Μεχρι να ακυρωθουν ισχυει Επισης το asin της ειναι της 650... Το ιδιο ASIN στο ιταλικο Ολη η περιγραφη ειναι της 7950. Τωρα ποια απο τις 2 θα παραλαβετε (οσοι παρηγγειλαν πριν εξαντληθει δλδ, γιατι λογικα με τους υπολοιπους θα εχει "διευκρινιστει" ακομα και με πιθανοτητα ακυρωσης μεχρι να βρεθουν κοματια) παιζεται... 50-50 θα ελεγα. Επισης οταν καποιοι ελεγαν οτι ρωτησαν στο τσατ και τους ειπαν οτι ειναι πραγματι 7950 και ολο χαρα εριχναν τις παραγγελιες: Αυτο δεν λεει τιποτα. Υπαρχουν τυποι και εκει που λειτουργουν οπως ακριβως και εδω σε δικα μας cs που ειναι για γελια. Μπορει για παραδειγμα απλα να βλεπουν οτι βλεπεις και εσυ στη σελιδα και να σου λενε "ειναι η 7950". (θυμιζω την προσωπικη μου αποψη οτι ειναι 50-50, μην νομιζει κανεις οτι λεω οτι ειναι σιγουρα λαθος) Ακυρωσεις και διαφορα ευτραπελα επικοινωνιας συμβαινουν και εκει (2 χρονια τα λεμε και τα αρνητικα καποιοι λιγοι που εχουμε ασχοληθει για να τα ακουτε ετοιμα), αλλα η ζυγαρια γερνει σε θεση αντελως αντιθετη απο ο,τι ειναι συνηθως σε αλλους εμπορους. ΥΓ. Ας βαλω και αυτο το ποστ μου εδω για να δειτε ποσο παλια θεματα ειναι αυτα: http://www.insomnia.gr/topic/426691-a-data-25-inch-1tb-usb-30-external-hard-drive-65e-amazon/?do=findComment&comment=4393824 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Αν ηταν foulαρα απλα μην ξαναψωνισεις απο εκει. Εγω προσωπικα γι αυτο εχω κοψει κατι τρωγλες σαν το Π. και παλαιοτερα το κιτρινο μαγαζακι. Υποστηριζω επαρχιακα μαγαζια που φερονται με επαγγελματισμο. Το πορτοφολι και τα λεφτα σου ειναι ψηφος. Ριξε την υπευθυνα. Έχει δίκιο. Αλλά ξεχνάς κάτι βασικό. Πράγματι όταν κάνεις μια αγορά, "επιλέγεις" και "συμφωνείς" τόσο με το προϊόν όσο και στην ποιότητα των υπηρεσιών του πωλητή. Δηλαδή τα "ψωνίζω αλλά γκρινιάζω" είναι απλά ανούσια, μιας και το μόνο μήνυμα που παίρνει ο πωλητής επί της ουσίας, είναι τα πράσινα ευρώ σου. Ή η απουσία τους. Αλλά εδώ δεν έχουμε συναλλαγή! Δεν αγόρασα. Κανείς τελικά δεν αγόρασε. Αλλά δημιούργησα/με τσάμπα διαφήμιση θόρυβο και traffic για ένα site που είτε το έκανε είτε από λάθος είτε εκ του πονηρού. Και ok εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ήταν honest mistake αλλά αφού οι προθέσεις δεν αξιολογούνται, αυτό που έπρεπε να κάνει το amazon, αν ήθελε να διατηρήσει την hard earned φήμη του ήταν ή να επωμισθεί το λάθος (εκτέλεση παραγγελίας) είτε να κάνει ένα counter offer ως δείγμα του "κάναμε λάθος - ας το διορθώσουμε". Ακόμα και να μην ήταν καλό το counter offer, θα έδειχνε πιο σωστό, υπεύθυνο και απολογητικό από τα generic "πάρε 5 pounds και βούλωνε". Και αυτό που γράφω τα ξέρει το amazon και όσο ήταν ανερχόμενο τα τηρούσε κατά γράμμα. Αλλά πλέον με το μέγεθος που έχει πέφτει στα κλασικά λάθη των μεγάλων εταιριών με τεράστια πελατειακή βάση... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 και ok εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ήταν honest mistake αλλά αφού οι προθέσεις δεν αξιολογούνται, αυτό που έπρεπε να κάνει το amazon, αν ήθελε να διατηρήσει την hard earned φήμη του ήταν ή να επωμισθεί το λάθος (εκτέλεση παραγγελίας) είτε να κάνει ένα counter offer ως δείγμα του "κάναμε λάθος - ας το διορθώσουμε". Ακόμα και να μην ήταν καλό το counter offer, θα έδειχνε πιο σωστό, υπεύθυνο και απολογητικό από τα generic "πάρε 5 pounds και βούλωνε". Έτσι..Όποιο μαγαζί θέλει να θεωρείται αξιόπιστο πρέπει να αναγνωρίζει και να διορθώνει τα λάθη του. Στην τελική ας μας κάνανε μια προσφορά για την 7950 στην τιμή κόστους της.Δε θα χάνανε τίποτα και θα κερδίζανε σε αξιπιστία και μελλοντικές αγορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Ωραια αυτα σε θεωρητικη βαση, συμφωνουμε φανταζομαι ολοι, αλλα οπως ειδατε και 2 ποστ πιο πανω στην 2 ετων ιστορια ετσι λειτουργουν, αυτη ειναι η πολιτικη τους καλως η κακως. Και επειδη εχει φυγει η κουβεντα απο την "προσφορα", το παρακατω ποστ ηταν πολυ σωστο. Καλά κάνεις. Άμα θες να συγκρίνουμε το Amazon με τις ελληνικές τρώγλες, άνοιξε θέμα. Υπαρχουν καταλληλες ενοτητες οπου μπορουν να γινονται τετοιες... κουβεντες με ή χωρις εισαγωγικα. Για εδω νομιζω πως ειναι πολυ παραπανω απο αρκετες οι 3-4-5-6 σελιδες τετοιων ποστ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις