Cowboy Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 unplayable στα δικα μου ματια.Δεν μαρεσει να εχω fps drop χωρις λογο (δοκιμασα ολα χαμηλομεντα και παλι σε εκεινη την περιοχη αντι να ανεβαινουν τα fps επεφτε και αλλο το usage) Σε ποια περιοχη αναφερεται να το τσεκαρω, και ποσα fps εχεις? Το Vsync (απο ingame + NvidiaCP) το εχεις κλειστο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Το εκλεισα και απο τα δυο το vsync ναι.Στην πρωτη περιοχη ειμαι σε ενα save για να bencharw.Με το που βγαινεις απτο κτηριο.Δες αριστερα και μετα δες παλι δεξια.Αριστερα 80+fps,δεξια 35-40.Εβγαλα ολες τις βελτιστοποιησεις απτο cp θα το ξανατσεκαρω τωρα μηπως εχει καποιο θεμα εκει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xristaras12 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 προσωπικά μιας και πέρασα το 1.4 είδα τρομερή διαφορά σε σχέση με πρίν.το frametime έχει βελτιωθεί τρομερά,έχω drops αλλά όχι τόσο πχ απ τα 65 στα 30 αλλά πάει 45+ όταν είναι να πέσει. Κατάφερα να ανεβάσω γραφικά και τα πάντα στο medium,πρίν είχε μεγάλο drop και εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
euxoulhs Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 το παιχνιδι με κορδελα εγινε επιτελους playable η χρηση πλεον της ram ειναι max 3.5gb και η vram στα 1.7gb/2gb πιστευω με αλλο ενα patch ισως το κανουν και τελειο αρκει να μην χαλασουν αυτα που εφτιαξαν. γκουχου γχκουου...ubi... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Εβγαλα το antialiasing και ουτε 1 fps παραπανω δεν ειδα λελ.Και ειναι και σαν σκατα xD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titanomaxos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 To antialiasing που εχει ειναι μια θολούρα και μισή. Τωρα που βγαινουν τα 25αρια και 24αρια με 2560χ1440 παρτε ενα και τελειώστε με τα ΑΑ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 To antialiasing που εχει ειναι μια θολούρα και μισή. Τωρα που βγαινουν τα 25αρια και 24αρια με 2560χ1440 παρτε ενα και τελειώστε με τα ΑΑ απο control panel ειχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2015 Για κάποιο λόγο το in-game v-sync ρίχνει τα fps στα 30, από NCP δεν πιάνουν τα settings οποτε μοναδική λύση που βρήκα είναι να κλείνεις το fullscreen και να το ξανά ανοίγεις ώστε να ξεκολλάει. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cowboy Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Για κάποιο λόγο το in-game v-sync ρίχνει τα fps στα 30, από NCP δεν πιάνουν τα settings οποτε μοναδική λύση που βρήκα είναι να κλείνεις το fullscreen και να το ξανά ανοίγεις ώστε να ξεκολλάει. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον Ετσι λειτουργει το Vsync, "κλειδωνει" τα fps σου στην αμεσως χαμηλωτερη τιμη απο τις τιμες αυτες: 144,120,100,85,75,72,70,60,30,15 Αν ειχες π.χ. 63fps, με Vsync θα εχεις 60fps. Αν ειχες 59fps, με Vsync θα εχεις 30fps. Το Adaptive Vsync το οποιο και χρησιμοποιο σε ολα μου τα games δεν εχει το προβλημα αυτο. Τα Nvidia Settings (Adaptive Vsync, MFAA, FXAA, DSR κτλ.) λειτουργουν κανονικα στο παιχνιδι αυτο, οπως και σε ολα τα DX παιχνιδια. Αρκει το παιχνιδι να τρεχει σε Fullscreen mode. Δοκιμασε αυτα τα settings στο Nvidia Control Panel - 3D Settings (global): Maximum Pre Rendered Frames = 1 Multi-Framed Sample AA (MFAA) = On Texture Filtering Quality = High quality Verical sync = Adaptive 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Το MFAA το 'χω ξεχάσει τελείως εγώ, κρίμα να το έβαζα σ' αυτό μιας και το in-game AA είναι FXAA μπούρδα.Το V-Sync ρίχνει τα frames στα 30 γιατί δεν έχει triple-buffering. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Σωστός αλλα δεν πιάνει το triple-buffering από CP, oh well η λύση ευτυχώς είναι απλή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Όσοι έχετε προβλήματα με το 1.4 να μας λέτε αν το έχετε πειρατικό ή όχι... Γιατί νισάφι να πρέπει να τρέχουμε σε άλλα φόρουμς για να διαβάσουμε απαντήσεις της προκοπής.. Το έχετε ξεφτυλίσει το θέμα πια..Δηλαδή ,ας κάνει κάτι κάποιος admin,έχει καταντήσει κουραστικό.Αν θέλετε να μας διώξετε πείτε το,να μην ασχολούμαστε άλλο με το insomnia.gr . Δεν έχει σχέση το αν κάτι είναι πειρατικό ή όχι για να δουλεύει σωστά ή όχι, οπότε σταμάτα συνέχεια να προκαλείς σχετικά με αυτό το θέμα (γιατί το έχεις ξανακάνει), το οποίο έτσι κι αλλιώς δε θέλει η διαχείριση να συζητείται και δεν έχει νόημα να συζητιέται. Άμα δε σου αρέσουν οι συνομιλητές σου απλά αγνόησε τους, μη ρίχνεις χαρακτηρισμούς δεξιά και αριστερά γιατί το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι αντιπαθής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Ετσι λειτουργει το Vsync, "κλειδωνει" τα fps σου στην αμεσως χαμηλωτερη τιμη απο τις τιμες αυτες: 144,120,100,85,75,72,70,60,30,15 Αν ειχες π.χ. 63fps, με Vsync θα εχεις 60fps. Αν ειχες 59fps, με Vsync θα εχεις 30fps. Το Adaptive Vsync το οποιο και χρησιμοποιο σε ολα μου τα games δεν εχει το προβλημα αυτο. Τα Nvidia Settings (Adaptive Vsync, MFAA, FXAA, DSR κτλ.) λειτουργουν κανονικα στο παιχνιδι αυτο, οπως και σε ολα τα DX παιχνιδια. Αρκει το παιχνιδι να τρεχει σε Fullscreen mode. Δοκιμασε αυτα τα settings στο Nvidia Control Panel - 3D Settings (global): Maximum Pre Rendered Frames = 1 Multi-Framed Sample AA (MFAA) = On Texture Filtering Quality = High quality Verical sync = Adaptive Mε το adaptive εχεις tearing οπου πραγματικα δεν μπορω να το βλεπω. Ειναι μικροτερο φυσικα απο το να εχεις απενεργοποιημενο εντελως αλλα και παλι ειναι υπαρκτο. Στο game ειδικα αυτο, το adaptive δεν δειχνει να μου λειτουργει. Ή το βαζεις full screen με vsync on ή Windowed Fullscreen το γνωστο borderless με το vsync στο off. Το ιδιο πραγμα ακριβως πραγμα γινεται στη δικη μου περιπτωση. Ουτε χανω, ουτε κερδιζω κατι σε αποδοση με αυτους του συνδυασμους , αλλα δεν εχω tearing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titanomaxos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 εγω παντα παιζω με vsync ON απο τον driver της Nvidia και παντα OFF μεσα στα παιχνιδια. Το Dying Light παιζει μια χαρα ετσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2015 Ε ναι το vsync on απο το cp της nvidia παντα δινει λυση στο tearing και πολλες φορες κοβει λιγοτερο perfomance συγκριτικα της ενεργοποιησης του in game. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα