Προς το περιεχόμενο

Dying Light


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το παιχνιδι με εξαιρεση τα προβληματα του.. ειναι ωραιο, ατμοσφαιρικο, ειδικα τα βραδια.. ναι το πηγαινε ελα πηδα στις ταρατσες γινεται λιγο βαρετο.. αλλα νταξει..

 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

οποτε παιζω το συγκεκριμενο παιχνιδι κανουν θορυβο τα φανς.. καποιος ανεμιστηρας ειτε απο gpu (r9 280) ειτε απο επεξεργαστη (i5 4690k οχι οβερκλοκντ - με εργοστασιακη ψυκτρα)

 

με αλλα βαρια παιχνιδια δεν κανουν αυτο το θορυβο πχ με crysis3, alien isolation, most wanted NFS ...

 

γιατι αυτο με το συγκεκριμενο παιχνιδι..?

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ωραίο παιχνιδάκι έχει αρκετά να κάνεις και έκαναν πολύ καλά που δεν έβαλαν fast travel αλλιώς δεν θα καταλαβαίναμε survival.Πάντως μου την σπάει λίγο που ο χαρακτήρας δεν έχει σκιά τους ξέφυγε μάλλον και άλλα μικροπράγματα, για εμένα...

  • Like 1
Δημοσ.

Ούτε εγώ like fast travel αλλα θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή για την μέρα μονο. Δεν είναι κακό το game αλλα το respawn αλά borderlands sux.

 

p.s. επίσης για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το DLC...

Δημοσ.

Δεν κοιμάμαι πια τα βραδια....παίζει double χρ :P

Μολις το διάβασα το ποστ σου αυτο μου ηρθε στο μυαλο με παραλλαγη στους στιχους... :P

Δημοσ.

εγω threading problem δεν ειδα

ισα ισα ειναι απο τα λιγα παιχνιδια που ειδα που "απλωνεται" σε 8 cores (εχω amd βεβαια)

εγω πηστευω με ενα πατσακι θα στρωσει και στους intel cpu's

Δημοσ.

Πρέπει να γίνεται με patch.. Με την προϋπόθεση ότι τα υπόλοιπα assets είναι εντάξει, απλά πρέπει να ξαναγραφτεί ο εκτελέσιμος κώδικας (.exe) με σωστό multithreading στο instruction cycle γιατί νομίζω εκεί ειναι το πρόβλημα όσον αφορά το threading (στο fetch-decode-execute των threads), και να ξαναγίνει compile. 

Το θέμα είναι ότι στην Techland ειναι άχρηστοι (και με παράδοση σε bugged games).

Δημοσ.

Αλλο ομως να ''απλωνεται'' και αλλο να υπαρχει σωστο balance σε ολα τα cores. Δινει βαση σε εναν μονο πυρηνα. Εφοσον πετυχαινει ευκολα το τρικ μεσω task manager λογικα θα φτιαχνεται το ιδιο απλα με καποιο patch.

Δημοσ.

μα σωστο balance εχει (σε amd) δουλευουν ολοι οι cores

κανενας 100% γυρο στο 30-50 παιζουν (ολοι ομως)

αφου η μηχανη απλωνεται μαλλον καποιου ειδους bug ειναι εγω πηστευω ευκολα διορθωνεται

Δημοσ.

Eφοσον βγηκε και η techland και μιλησε για patch και προτεινε το προφανες σε οσους εχουν το game για μιση ωρα στα χερακια τους, περιμενουμε patch.

 

  Οπως εγραψα κατευθειαν εδω με το που επαιξα το game και το επιβεβαιωσαν και πολλοι youtubers και τωρα και η ιδια η techland, αφηνεις το view distance στην default κατασταση δλδ στο 50% και εισαι οκ. Οσοι ειναι με gpu με vram κατω των 3Gb ξεχνουν τα high textures. Φαινεται να υπαρχει ενα μικρο bug με τους intel και εχουμε πει πως μπορουμε να το διορθωνουμε για την ωρα εμεις απο το task manager ή με το cpu control που δεν μου δουλευε και καταλαβα πως για να το κανω να λειτουργησει, επρεπε να κανω disable το ΗΤ.

 

Αφηνω στην ακρη το Dying Light και επικεντρωνομαι κυριως στους devs...

 

Ρε ουστη μου, ειναι τοσο δυσκολο να τεσταρεις το ρημαδοgame σου σε 5 διαφορετικους συνδυασμους συστηματων?

 

Και δεν αναφερομαι στο DL γιατι δεν εχει σοβαρα προβληματα στο perfomance του.

 

Eιμαι πχ ο υπευθυνος του ταδε τμηματος στη ubi(ωραιο παραδειγμα..) Δεν το τεσταρω το ρημαδι πριν το δωσω στον publisher για να το διαθεσει στην αγορα?

 

Ειναι πραγματικα τοσο απλο να εντοπισεις προβληματα σε ενα game και ειδικα οταν ειναι δικο σου δημιουργημα..

 

Φαινεται βεβαια οτι ολα γινονται εις γνωση τους και μας εχουν γραμμενους εκει που δεν λαμπει ο ηλιος..Σου λεει θα το παρουν και θα περιμενουν για patch-ακι..

 

Τεσπα ηθελα να τα πω, αν και εχουν χιλιοειπωθει γενικα στο forum ολα αυτα που προανεφερα.

 

Οσο περνανε τα χρονια, εχω και καλυτερο συστημα απο οτι ειχα συγκριτικα παλιοτερα, και τα games που παιρνω τις πρωτες μερες ειναι απαραδεκτα τις περισσοτερες φορες μεχρι να περασει ο μηνας και να αρχισει να στρωνει σιγα σιγα με 2 με 3 patch επειτα απο συνεχη κραξιμο οσων τα αγορασαν.

Δημοσ.

Υπάρχει ένα πράγμα που λέγεται thread migration ουσιαστικά το λειτουργικό δεν τρέχει ένα νήμα πάντα στον ίδιο πυρήνα για να αποφύγει υπερθερμάνσεις και την φθορά του υλικού,έτσι αποκτά, κάποιος που δεν ξέρει, την εντύπωση ότι εκμεταλλεύονται παραπάνω πυρήνες από ότι στην πραγματικότητα.

Αυτό κάνει και το κόλπο με το task manager, δεν φτιάχνει τίποτα.  

 

 

Ένα μοναδικό νήμα φαίνεται σαν να τρέχει σε δύο πυρήνες...

6uO0lZM.jpg

 

 

 

Δεν έχει καθόλου balance αλλά δεν το χρειάζεται κιόλα,δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις από cpu απλά οπίσθιοκουτουπώνει όποια vga και να του βάλεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...