Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φυσικά και τα ακούς βερεσέ αφου εγώ έτρεχα στο service του πλαισιου και ήμουν χωρις φορητό ενώ είχα σκάσει 800 ευρώ.

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Διαβάζω τόση ώρα για τα TURBO-X και επειδή λόγο δουλειάς είχανε περάσει πριν από χρόνια  4 laptop και αρκετά άλλα προϊόντα (UPS για κλάματα) τα θεωρώ τελείως αναξιόπιστα με πολλά προβλήματα από τον πρώτο μήνα λειτουργίας τους και για πέταμα μετά το πέρας της εγγύησης. Τώρα τελευταία δεν ξέρω αν αξίζουν γιατί ούτε καν το σκέφτηκα για αγορά των συγκεκριμένων μηχανημάτων γιατί έχω καταλήξει  πως μπροστά στα Dell, Lenovo και Toshiba δεν  αξίζουν.

Τώρα τελευταία και οι τιμές τους είναι πολύ ακριβότερες από τα επώνυμα κατά πολύ.

Αν ρίξουν τις τιμές τους 10-20% κάτω και κάνουν απαραιτήτως 2 χρόνια εγγύησης θα πάρω ένα για την κόρη μου αλλιώς ??????

 

Δημοσ.

Φυσικά και τα ακούς βερεσέ αφου εγώ έτρεχα στο service του πλαισιου και ήμουν χωρις φορητό ενώ είχα σκάσει 800 ευρώ.

 

Αγαπητέ Tompgr, δεν χρειάζεται να «σπαταλάς» το ιντερνετικό σου σάλιο περισσότερο με τον liakjim.

 

@TS

 

Το έχω πει στο παρελθόν και θα το ξαναπώ. Κάνε μια αναζήτηση στο φόρουμ για «turbo-x» και «πλαίσιο». Δες πόσοι έχουν προβλήματα, είτε με το πλαίσιο είτε με τα προϊόντα του και αποφάσισε. 

 

Και για προλάβω τον επόμενο υπαλληλάκο του πλαισίου, που θα πει ότι το παραπάνω δεν σημαίνει τίποτα και ότι την ίδια αναζήτηση μπορείς να κάνεις και με όλες τις μάρκες, σου λέω επίσης να κάνεις μια τρίτη αναζήτηση για «dell» σε αυτό το φόρουμ. 

 

Αυτό είναι και το τελευταίο από εμένα γιατί αρχίζει και λερώνει το thread... bb και good luck :D

  • Like 2
Δημοσ.

Αγαπητέ Tompgr, δεν χρειάζεται να «σπαταλάς» το ιντερνετικό σου σάλιο περισσότερο με τον liakjim. Είναι γνωστός υποστηρικτής (υπαλληλάκος) των tuvlo (x) και αν παρατηρήσεις, όλα τα post του σε τέτοια θέματα είναι για να μας πει πόσο δίκιο έχει αυτός και το PLAISIO και πόσο άδικο έχουμε εμείς οι υπόλοιποι. 

Mη το γραφεις ετσι το πλαισιο φιλε...Μου θυμιζει τον βουλγαρικο κλωνο και τρομαζω  :shock:

Προς τον ΤS,μακρια απο turbo-x εκτος και αν ειναι mousepad ή καλωδια του 1-2 ευρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι γνωστός υποστηρικτής (υπαλληλάκος) των tuvlo (x) και αν παρατηρήσεις, όλα τα post του σε τέτοια θέματα είναι για να μας πει πόσο δίκιο έχει αυτός και το PLAISIO και πόσο άδικο έχουμε εμείς οι υπόλοιποι.

Σου ζητω να ανακαλεσεις αμεσως.

Υποστηρικτης ναι ειμαι μιας κ εχω θετικες εμπειριες κ ειδικα απο τον φορητο της υπογραφης. Υπαλληλος οχι.

 

Στο παρελθον σου ειχα ζητησει να παραθεσεις στοιχεια με δεικτη βλαβων ο οποιος δεν εχει να κανει με το πληθος προβληματων σε ενα forum.

Εκανες την παπια τοτε...

Δημοσ.

Οσο εχεις εγγυηση δεν καταλαβαινω γιατι να μην εχεις το κεφαλι σου ησυχο ανεξαρτητως μαρκας.<br />Ή μηπως οσοι εχουν πχ Dell κ καψουν πχ μητρικη εκτος εγγυησης θα τους την κανουν δωρο. Μην ακουω αφελειες...

Γιατί άλλο να το πάρεις κάτι και να σου βγάλει 1 πρόβλημα στα 2 χρόνια και άλλο να πάρεις κάτι και να σου βγάλει 1 πρόβλημα κάθε εξάμηνο.

Μπορεί εσύ που είσαι ιδιώτης να μην βαριέσαι κάθε έξι μήνες να κάνεις μια βόλτα στο Πλαίσιο αλλά ο επαγγελματίας θα τσατιστεί, και άσχημα γιατί θα χάσει πολύτιμο χρόνο γιαυτόν.

 

Και η μεγαλύτερη ντροπή που ένιωσα ποτέ στην ζωή μου είναι όταν έδωσα σε άτομο που με τα χίλια ζόρια μάζεψε λεφτά για να πάρει ένα pc, με σιγουριά του πλάσαρα Turbo Χ (είχε και γαμώ τα speccs για τα λεφτά του) και την άλλη μέρα ήρθε, τον ρώτησα "Πως πάει το μηχάνημα; Πετάει;" και με χτυπάει ειρωνικά στο ώμο και μου λέει είσαι γαμάτος! 2 Φορές το έχω πάει για service...

 

Όχι φίλε μου, τέτοια ξεφτίλα δεν την έχω ξαναζήσει...

 

Για όσους δεν έχουν καταλάβει, ναι, ήμουν πωλητής στο Πλαίσιο και πιο συγκεκριμένα στα Laptop.

Μετά από 2-3 περιστατικά σαν και αυτά, έπαψα να ασχολούμαι με τα Turbo-X, μπορεί να μην έγινα ποτέ ο γαμάτος πωλητής (για τα πρότυπα του Πλαισίου) αλλά κράτησα την συνείδηση μου καθαρή και την αξιοπρέπεια μου.

Και για να μην βγω ότι είμαι προκατειλημμένος ή ότι κρατάω κακία, δεν με έδιωξαν... έφυγα.

  • Like 5
Δημοσ.

@liakjim

Από που κι ως που ο δείκτης βλαβών ενός προϊόντος μιας εταιρίας δεν έχει καμία σχέση με το πλήθος των προβλημάτων που η εταιρία δημιουργεί στους πελάτες της; 

 

Δηλαδή εσύ λες ότι το πλαίσιο είναι καλό, ασχέτως των προϊόντων που δίνει και απλά τυχαίνει να χαλάνε τα turbo-x όπως χαλάνε και όλα τα μηχανήματα. Και τι να το κάνω αν στην εγγύηση μου βγάζουν την πίστη; Τι να το κάνω αν με κοροϊδεύουν και κοιτάνε να μου πασάρουν χειρότερο προϊόν από αυτό που αγόρασα κατά την αλλαγή του πρώτου; Τι να το κάνω αν στην επιστροφή (DOA ή/και υπαναχώρηση) κοιτάνε να μου δώσουν λιγότερα λεφτά από όσα το είχα αγοράσει; 

 

Από τα παραπάνω και μόνο, ακόμα και αν ήταν τα καλύτερα προϊόντα τα turbo-x, δεν θα τα πλησίαζα. Ένα μαγαζί δεν είναι μόνο να «κάνουμε πωλήσεις και να τελειώνουμε». Υπάρχει και κάτι που λέγεται after sales... και που το πλαίσιο δεν το κατέχει! 

 

Τα παραπάνω, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι ιστορίες που έχουν εμφανιστεί εδώ κατά καιρούς για το πλαίσιο. Και, φυσικά, δεν αναφέρω καν το τι γίνεται με τις «επισκευές» τους - θυμάμαι τουλάχιστον δύο αναφορές όπου παιδιά από εδώ είχαν πάει το laptop τους για έλεγχο επειδή δεν άνοιγε και τους ζήτησαν μερικές εκατοντάδες ευρώ για να φτιάξουν τις μητρικές τους... βέβαια, το γεγονός ότι δεν δούλευε το τροφοδοτικό τους και θα έπρεπε να το άλλαξουν για να δουλέψει ξανά το laptop (δίχως αλλαγές μητρικής και πράσινα άλογα), δεν έχει σημασία καθόλου. 

 

Ας κάνω, όμως, λίγο πίσω και να ανακαλέσω το προηγούμενο (το υπαλληλάκος) λέγοντας ότι τα TURBO-X δεν είναι προβληματικά. Για ποιον άλλο λόγο θα πρέπει να εμπιστευτούμε το ΠΛΑΙΣΙΟ; Για το καλό του after sales; Για την εμπιστοσύνη που μας εμπνέουν οι τεχνικοί του;

 

Απάντησε σε αυτό, εσύ που το υποστηρίζεις. Απλά να σου θυμίσω ότι περιμένω να δεις αυτό και το προηγούμενο post μου ως μια συνέχεια. Δεν είναι αποκομμένα το ένα από το άλλο. 

 

Και στο λέω από τώρα, ότι εάν μου απαντήσεις σωστά και λογικά στα παραπάνω, όχι μόνο θα ανακαλέσω τον χαρακτηρισμό που σου έκανα, αλλά θα ζητήσω και συγνώμη. Όλοι ξέρουν εδώ ότι δεν φοβάμαι ούτε συγνώμη να πω ούτε να παραδεχτώ το λάθος μου - αρκεί να είναι όντως λάθος μου ;)

 

Το μπαλάκι στο γήπεδό σου chief. 

  • Like 2
Δημοσ.

Αφού ασχολείστε τόσο πολύ με το δείκτη βλαβών, η Dell που χιλιοπασάρετε στο φόρουμ σα να είστε μεταπωλητές της, στις ΗΠΑ θεωρείται μια από τις πιο ζημιάρικες μάρκες μαζί με την HP. Γιατί το νόμισμα πάντα έχει δυο πλευρές.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και να δούλευα στο πλαίσιο turbo-x δεν θα πρότεινα σε κανέναν

 

Edit:ΛΟΛ μόνο τη δεύτερη σελίδα διάβασα και απάντησα αυτό

Μετά είδα ότι δουλεύουν κάποιοι στο πλαίσιο...

Χμμ δε το ήξερα αυτό

Επεξ/σία από Antwni
Δημοσ.

Στο μεταξύ, μου άλλαξαν ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ 3 φορές ολόκληρο barebone (όχι οθόνη) για 2-3 καμένα pixels τη μία φορά και τις άλλες δυο γιατί μου "φαινόταν" πως η οθόνη είχε οριζόντιες γραμμές. Τελικά ήταν απλά διαφορετικό το panel (LG αντί για AUO) και το μάτι μου αντιλαμβανόταν κάποιες διαφορές (όταν κολλούσα τη μούρη στην οθόνη). Έχω αμέτρητες θετικές εμπειρίες από το σέρβις αλλά να μην σας το χαλάσω. Το πλαίσιο είναι κακό και οι ελληναράδες καταναλωτές που κραυγάζουν ότι θέλω τώρα-τώρα-τώρα αντικατάσταση χωρίς καν έλεγχο... καλοί!!!!

Δημοσ.

@liakjim

 

Το μπαλάκι στο γήπεδό σου chief.

 

 

Δεικτης βλαβων = λογος μηχανηματων που πουλαω / πληθος μηχανηματων που παρουσιαζουν βλαβη.

 

Αν ξερεις στην Ελλαδα (αν κ τα Clevo πωλουνται παγκοσμιως) τα παραπανω νουμερα για ολες τις εταιριες πες το να το μαθουμε κ εμεις.

Αν οχι τοτε πρεπει να παραδεχτεις οτι ελλείψη περαιτερω στοιχειων δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα.

Προσωπικα δεν τα ξερω , οποτε μεχρι να τα παραθεσει καποιος θα υποστηριζω οτι οποιος υποστηριζει οτι η Χ εταιρια εχει προβληματικα προιοντα απλα μιλαει χωρις στοιχεια.

 

Οι προσωπικες εμπειριες του καθενος ΔΕΝ ειναι αποδεκτα στοιχεια αφου ειναι πολυ μικρο δειγμα.

 

Επισης να πω οτι οσες φορες ετυχε να χρησιμοποιησω θεματα εγγυησης δεν ειχα ποτε προβλημα. Ετσι κι αλλιως δεν εκαιγα την καρτα μου λιγο πριν ληξει η εγγυηση για να παρω πιστωτικο...ή 1η φορα το ακους αυτο? Λογικη μετα η καχυποψια.

 

Προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος.

Δημοσ.

@liakjim

 

Πιστεύεις δηλαδή ότι τα turbo-x στην Ελλάδα πουλάνε πιο πολύ από ότι τα toshiba ή τα Dell?

 

Γιατί πιο συχνά ακούγονται προβλήματα για τα turbo-x παρά για τα προαναφερθέντα...

Δημοσ.

Δεικτης βλαβων = λογος μηχανηματων που πουλαω / πληθος μηχανηματων που παρουσιαζουν βλαβη.

 

Αν ξερεις στην Ελλαδα (αν κ τα Clevo πωλουνται παγκοσμιως) τα παραπανω νουμερα για ολες τις εταιριες πες το να το μαθουμε κ εμεις.

Αν οχι τοτε πρεπει να παραδεχτεις οτι ελλείψη περαιτερω στοιχειων δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα.

Προσωπικα δεν τα ξερω , οποτε μεχρι να τα παραθεσει καποιος θα υποστηριζω οτι οποιος υποστηριζει οτι η Χ εταιρια εχει προβληματικα προιοντα απλα μιλαει χωρις στοιχεια.

 

Οι προσωπικες εμπειριες του καθενος ΔΕΝ ειναι αποδεκτα στοιχεια αφου ειναι πολυ μικρο δειγμα.

 

Επισης να πω οτι οσες φορες ετυχε να χρησιμοποιησω θεματα εγγυησης δεν ειχα ποτε προβλημα. Ετσι κι αλλιως δεν εκαιγα την καρτα μου λιγο πριν ληξει η εγγυηση για να παρω πιστωτικο...ή 1η φορα το ακους αυτο? Λογικη μετα η καχυποψια.

 

Προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος.

 

 

Θα δεχτώ το παραπάνω που έχω τονίσει.

 

Αλλά για μισό λεπτό. Αν δεχτώ το παραπάνω αυτό σημαίνει δύο πράγματα: 

 

1) Εγώ είμαι μακάκας που τους κατηγορώ με τόσο θράσος, και

2) Εσύ είσαι υπαλληλάκος τους που τους υποστηρίζεις τόσο τυφλά. 

 

;) :)

 

 

 

 

Και εδώ μπαίνουν πλέον τα προσωπικά γούστα στη μέση, όπου σε αυτή τη περίπτωση, προτιμώ να είμαι μακάκας παρά υπαλληλάκος τους :P 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Οι προσωπικες εμπειριες του καθενος ΔΕΝ ειναι αποδεκτα στοιχεια αφου ειναι πολυ μικρο δειγμα.

Αν δεν αποτελούν οι προσωπικές εμπειρίες του καθενός στοιχεία τότε τι...?

Τα άρθρα στα περιοδικά?! Τα δήθεν βραβεία? Τα τηλεοπτικά spot?

 

 

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...