yannis27gr Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Αγόρασα ένα λαπτοπ το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης. Κράσαρε κι από τότε δεν μπουτάρει. Προσπάθησα να ξανακάνω εγκατάσταση windows αλλά μετά από λίγο πετάει μπλε οθόνη. Υποψιάζομαι ότι φταίει ο σκληρός. Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου. Τι λέτε από την εμπειρία σας;
TheELF Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου. Φαντάζομαι ότι εννοούν να έχουν πρόβλημα τα ίδια τα windows,όπως και να έχει μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις και τα ubuntu να δεις αν με αυτά ξεκινήσει ή όχι. Οι σκληροί χαλάνε και από τα λειτουργικά αλλά δεν έχει σχέση το αν είναι windows ή όχι. 1
plpapadopoulos Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δοκίμασε να ελέξεις τον δίσκο σε άλλο μηχάνημα αν αυτό είναι δυνατόν, αλλιώς στο ίδιο με Hiren's Boot CD. Δοκίμασε να κάνεις εγκατάσταση Ubuntu Linux που είναι πανεύκολο στη χρήση και δες αν σου πετάξει κανένα error κατά την εγκατάσταση. Υποψιάζομαι μνήμη ή δίσκο πάντως. Για μνήμες αν έχει 2 μνήμες το μηχάνημα πάνω, βγάλε τη μία και δούλεψέ τες χιαστί.
Prof_Chaos Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Αγόρασα ένα λαπτοπ το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης. Κράσαρε κι από τότε δεν μπουτάρει. Προσπάθησα να ξανακάνω εγκατάσταση windows αλλά μετά από λίγο πετάει μπλε οθόνη. Υποψιάζομαι ότι φταίει ο σκληρός. Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου. Τι λέτε από την εμπειρία σας; 1) Τα προβλήματα λογισμικού τα χρεώνεται ο πελάτης και εντος εγγύησης γιατι οφείλονται καθαρα σε θέμα χρήσης του λογισμικού ( ιός εγκατάσταση ακατάλληλων προγραμμάτων drivers κτλ κτλ ) 2) Το λογισμικό δεν καταστρέφει ενα σκληρό. Εαν είναι θέμα hardware και αν είσαι εντός εγγύησης τότε θα στο αλλάξουν δωρεάν. αυτα τα 2 ισχύουν σε όλα τα service .. Το αν κάποιο service εγκατέστησε δωρέαν το recovery ή επιδιόρθωσε λογισμικό δωρεάν δεν αποτελεί τον κανόνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα