Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, η ένωση εταιρειών Intrasoft International - Intrakat αναδείχθηκε ανάδοχος για το έργο της Τηλεματικής Αστικών Συγκοινωνιών μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης στόλου για τις Οδικές Συγκοινωνίες για συνολικό διάστημα 12 ετών.

 

Ειδικότερα, το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

 

Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου από όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς.

 

Με το έργο αυτό, το οποίο αποτελεί το πρώτο έργο ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ενεργοποιείται για πρώτη φορά ένα νέο πλαίσιο αξιοποίησης κοινοτικής και ιδιωτικής χρηματοδότησης σε έργα ΣΔΙΤ (στην προκειμένη περίπτωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση" του ΕΣΠΑ), με χρηματοδότηση κατά 40% από πόρους του ΕΣΠΑ και 60% ιδιωτικούς πόρους.

 

Για το έργο είχαν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές στις 29 Μαρτίου 2013 δύο σχήματα, η Intrasoft International - Intrakat και η Τέρνα Ενεργειακή - Unisystems.Η διαδικασία της τεχνικής αξιολόγησης και της οικονομικής αξιολόγησης διήρκησε έξι εβδομάδες, ενώ δεν κατατέθηκαν ενστάσεις κατά την τεχνική αξιολόγηση.

 

Ο χρόνος πλήρους υλοποίησης του έργου που προσφέρθηκε από τον ανάδοχο είναι 18 μήνες κατά μέγιστο. Η συνολική αξία της σύμβασης στα 12 έτη ανέρχεται σε περίπου 27 εκατομμύρια με περίπου 5,5 εκατομμύρια κοινοτική χρηματοδότηση.

 

Εντός Ιουλίου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές και για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

 

Link.png Site: naftemporiki.gr

Επεξ/σία από insomnia.gr
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ποιοι άλλοι θα έπαιρναν τη δουλειά...μετά από τόσα χρόνια διαπλοκής έχουν γιγαντωθεί τόσο που έχουν εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.

  • Like 21
Δημοσ.

Θα προτιμούσα να φτηνύνει το εισιτήριο παρά την μίζα που αρπάξανε πάλι για το έργο.

  • Like 19
Δημοσ.

Καλή φάση, αλλά γιατι μόνο 1000; Στην αττική υπάρχουν κοντά στις 8000 στάσεις.

δεν υπάρχουν και πολλά λεφτά τώρα τελευταία :) 60% ιδιωτικοί πόροι.

Δημοσ.

intrakat-intrasoft δηλαδη Κοκκαλης...

Για να δουμε ποσα τρισ. ευρω θα κοστισει

και σε ποσες δεκαετιες θα ερθει.

Παλι καποιοι θα φανε..

Ε ρε γλεντια αποψε..

  • Like 19
Δημοσ.

Αυτά είναι! Τώρα μένει να βρούν οι οδηγοί τα κατάλληλα σημεία στάθμευσης, μερικά μέτρα πριν τη στάση, εκεί που δεν τους βλέπει το software και μηδενίζει, έτσι ώστε να χάνονται τα λεωφορεία τους από το σύστημα για κάποιες ώρες. :P

 

(για γνώστες ΟΑΣΘ)

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν κοιτανε να κανουνε κατι για τους "τζαμπατζηδες" στα λεωφορεια λεω γω....

υποτίθεται ότι θα άρχιζαν πιλοτικά σε κάποιες γραμμές/περιοχές την είσοδο μόνο απο μπροστά έτσι ώστε να βλέπει ο οδηγός...

 

τώρα αν έγινε κάτι τέτοιο ή αν σκοπεύουν να το κάνουν παντού δεν γνωρίζω...

  • Like 1
Δημοσ.

υποτίθεται ότι θα άρχιζαν πιλοτικά σε κάποιες γραμμές/περιοχές την είσοδο μόνο απο μπροστά έτσι ώστε να βλέπει ο οδηγός...

 

πως θα γινει αυτό ομως σε γραμμές που γεμίζουν τα λεωφορεία τελειως;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...