News Editors insomnia.gr Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 News Editors Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 (επεξεργασμένο) Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, η ένωση εταιρειών Intrasoft International - Intrakat αναδείχθηκε ανάδοχος για το έργο της Τηλεματικής Αστικών Συγκοινωνιών μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης στόλου για τις Οδικές Συγκοινωνίες για συνολικό διάστημα 12 ετών. Ειδικότερα, το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου από όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς. Με το έργο αυτό, το οποίο αποτελεί το πρώτο έργο ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ενεργοποιείται για πρώτη φορά ένα νέο πλαίσιο αξιοποίησης κοινοτικής και ιδιωτικής χρηματοδότησης σε έργα ΣΔΙΤ (στην προκειμένη περίπτωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση" του ΕΣΠΑ), με χρηματοδότηση κατά 40% από πόρους του ΕΣΠΑ και 60% ιδιωτικούς πόρους. Για το έργο είχαν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές στις 29 Μαρτίου 2013 δύο σχήματα, η Intrasoft International - Intrakat και η Τέρνα Ενεργειακή - Unisystems.Η διαδικασία της τεχνικής αξιολόγησης και της οικονομικής αξιολόγησης διήρκησε έξι εβδομάδες, ενώ δεν κατατέθηκαν ενστάσεις κατά την τεχνική αξιολόγηση. Ο χρόνος πλήρους υλοποίησης του έργου που προσφέρθηκε από τον ανάδοχο είναι 18 μήνες κατά μέγιστο. Η συνολική αξία της σύμβασης στα 12 έτη ανέρχεται σε περίπου 27 εκατομμύρια με περίπου 5,5 εκατομμύρια κοινοτική χρηματοδότηση. Εντός Ιουλίου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές και για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Site: naftemporiki.gr Επεξ/σία 16 Μαΐου 2013 από insomnia.gr
bnvdarklord Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Καλή φάση, αλλά γιατι μόνο 1000; Στην αττική υπάρχουν κοντά στις 8000 στάσεις. 3
Jimys2008 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δεν κοιτανε να κανουνε κατι για τους "τζαμπατζηδες" στα λεωφορεια λεω γω.... 5
Κολοκυθοσπορος Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 μεχρι να της καταστρεψουν οι καθε λογης ανεγκεφαλοι παντως καλη ιδεα ωστε να υπολογιζει καποιος καλυτερα τις διαδρομες του 6
Skia11 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Ποιοι άλλοι θα έπαιρναν τη δουλειά...μετά από τόσα χρόνια διαπλοκής έχουν γιγαντωθεί τόσο που έχουν εξαφανίσει τον ανταγωνισμό. 21
stevenosfp1999 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Καλή φάση, αλλά γιατι μόνο 1000; Στην αττική υπάρχουν κοντά στις 8000 στάσεις. Κάτσε να βάλουν 1000 πρώτα και βλέπουμε. 9
Havik Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Θα προτιμούσα να φτηνύνει το εισιτήριο παρά την μίζα που αρπάξανε πάλι για το έργο. 19
indian Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Καλή φάση, αλλά γιατι μόνο 1000; Στην αττική υπάρχουν κοντά στις 8000 στάσεις. δεν υπάρχουν και πολλά λεφτά τώρα τελευταία 60% ιδιωτικοί πόροι.
apple32 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 intrakat-intrasoft δηλαδη Κοκκαλης... Για να δουμε ποσα τρισ. ευρω θα κοστισει και σε ποσες δεκαετιες θα ερθει. Παλι καποιοι θα φανε.. Ε ρε γλεντια αποψε.. 19
pigeon Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Αυτά είναι! Τώρα μένει να βρούν οι οδηγοί τα κατάλληλα σημεία στάθμευσης, μερικά μέτρα πριν τη στάση, εκεί που δεν τους βλέπει το software και μηδενίζει, έτσι ώστε να χάνονται τα λεωφορεία τους από το σύστημα για κάποιες ώρες. (για γνώστες ΟΑΣΘ) 3
acid18 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Άντε επιτέλους, να γίνουμε Στρασβούργο!!! Θεσσαλονίκη θα γίνετε 16
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δεν κοιτανε να κανουνε κατι για τους "τζαμπατζηδες" στα λεωφορεια λεω γω.... υποτίθεται ότι θα άρχιζαν πιλοτικά σε κάποιες γραμμές/περιοχές την είσοδο μόνο απο μπροστά έτσι ώστε να βλέπει ο οδηγός... τώρα αν έγινε κάτι τέτοιο ή αν σκοπεύουν να το κάνουν παντού δεν γνωρίζω... 1
bnvdarklord Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 υποτίθεται ότι θα άρχιζαν πιλοτικά σε κάποιες γραμμές/περιοχές την είσοδο μόνο απο μπροστά έτσι ώστε να βλέπει ο οδηγός... πως θα γινει αυτό ομως σε γραμμές που γεμίζουν τα λεωφορεία τελειως;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα