adi32 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 (επεξεργασμένο) Ένα ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 208 T16 και ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb θα αναβιώσουν την δόξα της Peugeot, στις 30 Ιουνίου στην θρυλική ανάβαση του Colorado Pikes Peak. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει κοντά 600 ίππους, ενώ θα υποστηρίζεται από χορηγούς όπως η Total, η Michelin και η Red Bull. Δανεικός από την αδελφή Citroen, ο Loeb αποτελεί τον ιδανικό άνθρωπο για να υποστηρίξει την συμμετοχή. Με αναλογία βάρους/ισχύος 1:1 και αεροδυναμικά βοηθήματα από το… διάστημα, το Peugeot 208 Τ16 Pikes Peak αναμένεται να «εξαφανιστεί» στις 30 Ιουνίου, στη θρυλική ανάβαση. Οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα τα οριστικά τεχνικά χαρακτηριστικά του «πυραύλου» που ετοίμασαν για τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Η Peugwot επιστρέφει λοιπόν στην ανάβαση του Pikes Peak μετά από 24 χρόνια, θέλοντας να επαναλάβει τις νίκες του 1988 και του 1989, με τους Άρι Βάτανεν και Ρόμπι Άνσερ να κάθονται αντίστοιχα στο τιμόνι του 405 T16. Στην καρδιά του 208 Τ16 βρίσκεται ένας bi-turbo V6, τοποθετημένος στο κέντρο και προς τα πίσω. Αποδίδει από 3,2 lt. την εκπληκτική τιμή των 875 PS! Εξίσου εκπληκτικό είναι το βάρος των 875 kg, που οδηγεί στην αναλογία του 1:1. Η τετρακίνηση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα με τη θηριώδη πίσω αεροτομή πλάτους 2 m (από το Peugeot 908 των 24 Ωρών του Le Mans), θα αναλάβουν να διατηρήσουν το ειδικά τροποποιημένο 208 πάνω στην ασφάλτινη διαδρομή των 19,9 km. Η Peugeot Sport ανακοινώνει τελική ταχύτητα 240 km/h και επιτάχυνση που κάνει τα μονοθέσια της F1 να «κοκκινίζουν»: 0-100 σε 1,8 sec και 0-200 σε 4,8 sec! Το κιβώτιο που επελέγη είναι σειριακό 6 σχέσεων, με paddles πάνω στο τιμόνι. «Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες χάνουν 1% της ισχύος τους για κάθε 100 m μεγαλύτερο υψόμετρο», παρατήρησε ο διευθυντής της Peugeot Sport Μπρούνο Φαμέν, δικαιολογώντας την επιλογή του V6 με τα δύο turbo. Το σημείο εκκίνησης στα βουνά του Κολοράντο βρίσκεται στα 2.865 m και του τερματισμού στα 4.301 m. Η ανάβαση Pikes Peak διεξήχθη για πρώτη φορά το 1916 και περιλαμβάνει 156 στροφές. http://www.gocar.gr/news/feed/9727,O_Sebastien_Loeb_sto_Pikes_Peak_me_Peuge.html http://www.sport-fm.gr/article/O-Sebastien-Loeb-odigei-to-208-t16-twn-875-ippwn/674458 Επεξ/σία 16 Μαΐου 2013 από adi32 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xpapias Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, κανείς δεν απάντησε στο αρχικό post. Ίσως γιατί πολλοί δεν είναι αρκετά μεγάλοι για να θυμούνται την ανάβαση του Vatanen με το 405... Η πιο συγκινητική στιγμή πάντως του βίντεο που παραθέτεις είναι εκεί που τα δύο αυτοκίνητα πάνε το ένα πίσω από το άλλο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Πραγματικα απο τα καλυτερα αυτοκινητιστηκα βιντεο που παιζουν. Νομιζω πως η εικονα του Βατανεν να κανει αναποδα με το ενα χερι στους γκρεμους θα μεινει για παντα στην ιστορια. Οπως και το οτι το "κακομοιρο" peugeot οσο ανεβαινε το υψομετρο τουρμπιζε ολο και πιο δυσκολα (λογο περιεκτικοτητας οξυγονου). Εχω την εντυπωση, δυστυχως, πως τετοιες εικονες δυσκολα θα ξαναδουμε. Οι περισσοτεροι οδηγοι σημερα, μου φαινεται πως ειναι λιγο ντιβες και δεν θα οδηγουσαν ποτε ενα οχημα 105%. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Ρε σεις ξενέρωσα. Όλος ο δρόμος ασφαλτοστρωμένος; Ούτε καν το μισό θέαμα δεν είχε από του Vatanen... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 το βιντεο αυτο δεν ειναι απο το Pikes peak Νομιζω οτι υπαρχουν κομματια με χωμα να δουμε αν θα το δειξει καποιο καναλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Noμίζω πως το άνωθεν βίντεο, μαζί με ενα ντιβιντί που κυκλοφόρησε με τίτλο merci jeannot (ragnotti) είναι τα τοπ βιντεάκια του χώρου. Αντε βάζω και τα καμποσα του GroupB. Αγώνες κια αυτοκίνητα, άλλου επιπέδου. Δεν υπάρχει λ΄γοος να μπούμε σε συγκρίσεις βέβαια, γιατί ειναι τεράστια η κουβέντα και κατ'εμε δε συγκρίνονται οι εποχές. Στο θέμα μας. Πλέον αν δε απατώμαι είναι ασφαλτοστρωμένος ο περισσότερος δρόμος του βουνού. Οπως και να έχει, αν μπορεί να σπάσει το ρεκόρ απ'τη πεζώ, μόνον ο κοντός μπορεί να το κάνει. Κανείς άλλος. Απο διαφορα που εχει πεί αφού οδήγησε το νέο αυτό τέρας ειναι "δε μπορώ να πιστεψω ποσο γρηγορα επιταχύνει και φρενάρει". Κι αυτό το είπε οδηγός WRC κι οχι κανενός saxo GrN... Φαντεστείτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Ο Δρόμος είναι σίγουρα ασφαλτοστρωμένος σε όλη του την διαδρομή, αφού τουλάχιστον στις δοκιμές, χρησιμοποιούσαν slick ελαστικό, το οποίο στο χώμα θα σε σκότωνε στην πρώτη στροφή (μπορεί και όχι αφού - σε σχέση με την ειδική του vatanen- έχουν γεμίσει το περισσότερο μέρος της διαδρομής με μπαριέρες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Ρε σεις ξενέρωσα. Όλος ο δρόμος ασφαλτοστρωμένος; Ούτε καν το μισό θέαμα δεν είχε από του Vatanen... Αυτό! Στο καινούργιο βίντεο, αυτό που είδα ήταν ένα υπέρ-αυτοκίνητο σε δράση και, αν το είδα ολόκληρο, ήταν μόνο διότι γνώριζα ότι στο τιμόνι βρισκόταν ο Sebastien Loeb. Το παλιό ήταν απλά ...σοκ και δέος! Απ' όλους όσους το έχουν δει, δε μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει περίπτωση έστω και ένας, να μην «προσκύνησε» τον οδηγό τού 405, ακόμα κι αν δεν ήξερε ότι πρόκειται για τον Ari Vatanen, ούτε να μην πλησίασε στην ...ανακοπή, όταν οι ρόδες φλέρταραν με το χείλος τού ...χάους! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Μόνο "φλέρταραν"; Ακόμα τη θυμάμαι την ανάβαση του Ari! Άλλες εποχές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2013 Ήταν πολλά σε εκείνο το βίντεο, η σκηνοθεσία η εισαγωγή με μουσική που θυμίζει λίγο Jethro Tull. Είναι ιερό κ ιστορικό. Έδωσε πόνο κ ο Βατάνεν κ ο Γάλλος που το σκηνοθέτησε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 http://youtu.be/fHsBMSWw2ZM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2013 Αυριο η μεγαλη μεραLIVE εδω http://www.ppihc.com/live-coverage/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2013 http://m.youtube.com/#/watch?feature=youtu.be&v=6QKdnz8i14E&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6QKdnz8i14E%26feature%3Dyoutu.be εσπασε τα χρονομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Οτι να ναι καλυψη.... Χαλασαν εντελως το event, ουτε ηχος, ουτε in car, μονο πλανα απο ελικοπτερο και 2 τυπαδες να μιλανε ασταματητα.... Ερειμη.... Ελπιζω καποια στιγμη να κυκλοφορησει καποιο in car. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2013 Στο θέμα μας. Πλέον αν δε απατώμαι είναι ασφαλτοστρωμένος ο περισσότερος δρόμος του βουνού. Οπως και να έχει, αν μπορεί να σπάσει το ρεκόρ απ'τη πεζώ, μόνον ο κοντός μπορεί να το κάνει. Κανείς άλλος. Τελικά φίλε kanesaxo, και ο romain grosjean να οδηγούσε το Peugeot (και με βατραχοπέδιλα) , το ρεκόρ μια χαρά θα έσπαγε. 45'' πίσω του το huyndai (που σε αγωνιστικούς ρυθμούς είναι μια αιωνιότητα και μια μέρα). Οτι να ναι καλυψη.... Χαλασαν εντελως το event, ουτε ηχος, ουτε in car, μονο πλανα απο ελικοπτερο και 2 τυπαδες να μιλανε ασταματητα.... Ερειμη.... Ελπιζω καποια στιγμη να κυκλοφορησει καποιο in car. Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν μετά απο μήνες κυκλοφορήσουν βιντεάκι αντίστοιχο του vatanen. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα