Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

μια φίλη μου αγόρασε πρόσφατα το dell inspiron 15N. Δυστυχώς από την πρώτη στιγμή έχει κάποια θεματάκια. Κλεινει μονο του. Και όταν λέμε κλείνει σαν να τραβάς από την πρίζα desktop υπολογιστή.

Όταν είναι εκτός γραφείου (π.χ. στα πόδια της) πιο εύκολα από όταν είναι πάνω σε γραφείο. Κάποιες φορες πριν κλείσει γράφει/πατάει διάφορα και μονο του! Μπορεί να κλείσει 2 μέρες συνεχόμενες, μπορεί και 1 φορά την εβδομάδα ανεξάρτητα από την χρήση που του κάνει. Έχει δοκιμάσει και να το έχει/να μην το έχει στο ρεύμα, καθώς και να βγάλει την μπαταρία αλλά πάλι τα ίδια.

 

Το πήγε στο e-shop από όπου το πήρε αλλά το βρήκαν ΟΚ! Και τις άλλαξαν λέει κάποιες ρυθμίσεις για να μην μπαίνει σε sleep και τέτοια, έλεος.

Πήρε και την Dell, αλλά της λένε ότι το λάπτοπ είναι αγορασμένο από Αμερική (!) και πρέπει να μεταφέρει την εγγύηση σε αυτή αλλα για να το κάνει αυτό πρέπει να ξέρει σε ποιον φαίνεται ότι αγοράστηκε, πράγματα που ξέρει το e-shop και δεν της τα λέει!

 

Κάποια βοήθεια; Ευχαριστώ :-)

 

Δημοσ.

Τα λαπτοπ του e-shop δεν έχουν εγγύηση επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, γιατί είναι παραεισαγωγής. Γι αυτό τον λόγο έχει δημιουργήσει το δικό του τεχνικό τμήμα.

Στην ουσία αγοράζει λάπτοπ που στην πλεοψηφία τους, προορίζονται για αγορές συγκεκριμένων χωρών, τα οποία εξαιρούνται από την διεθνή εγγύηση που δίνουν κάποιες εταιρίες, ακριβώς γιατί πωλήθηκαν με συγκεκριμένη συμφωνία.

 

Σε μια παρόμοια περίπτωση με dell , επικοινώνησε το παιδί που είχε αγοράσει το laptop, με την Dell στην αμερική , το έψαξαν τότε εκείνοι και διαπίστωσαν ότι το laptop του είχε εγγύηση μόνο στον Καναδά. Δεν υπήρχε η δυνατότητα ούτε επί πληρωμής, να γίνει μεταφορά της εγγύησης στην Ελλάδα.

 

Αυτά έχει το e-shop!!

 

http://www.dell.com/support/incidents/us/en/04/chat/tagchange?c=us&l=en&s=bsd

Μιλήστε στο chat με εκπρόσωπο της Dell. Βάλε στο πλαίσιο το service tag ( βρίσκεται κάτω από το laptop )

 

edit οι οδηγίες χρήσης που ήταν στο κουτί, σε ποια γλώσσα είναι?

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

μια φίλη μου αγόρασε πρόσφατα το dell inspiron 15N. Δυστυχώς από την πρώτη στιγμή έχει κάποια θεματάκια. Κλεινει μονο του. Και όταν λέμε κλείνει σαν να τραβάς από την πρίζα desktop υπολογιστή.

Όταν είναι εκτός γραφείου (π.χ. στα πόδια της) πιο εύκολα από όταν είναι πάνω σε γραφείο. Κάποιες φορες πριν κλείσει γράφει/πατάει διάφορα και μονο του! Μπορεί να κλείσει 2 μέρες συνεχόμενες, μπορεί και 1 φορά την εβδομάδα ανεξάρτητα από την χρήση που του κάνει. Έχει δοκιμάσει και να το έχει/να μην το έχει στο ρεύμα, καθώς και να βγάλει την μπαταρία αλλά πάλι τα ίδια.

 

Το πήγε στο e-shop από όπου το πήρε αλλά το βρήκαν ΟΚ! Και τις άλλαξαν λέει κάποιες ρυθμίσεις για να μην μπαίνει σε sleep και τέτοια, έλεος.

Πήρε και την Dell, αλλά της λένε ότι το λάπτοπ είναι αγορασμένο από Αμερική (!) και πρέπει να μεταφέρει την εγγύηση σε αυτή αλλα για να το κάνει αυτό πρέπει να ξέρει σε ποιον φαίνεται ότι αγοράστηκε, πράγματα που ξέρει το e-shop και δεν της τα λέει!

 

Κάποια βοήθεια; Ευχαριστώ :-)

φυσικά αν υπάρχει εγγύηση δεν το πειράζεις πουθενά.

εγω θα σου έλεγα να το ξανά πας και να μην τους "χαιδεύεται" τα αυτιά εκεί στο e-shop.

πρέπει να  πάει κάποιος και να τους τρίξει τα δόντια.**αν δεν μου το αλλάξετε θα σας κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ

αν δεν συμορφωθούν θα σου έλεγα να απευθυνθείς στο ΙΝΚΑ εκεί ξέρουν τι θα κάνουν.

 

όταν το πήρατε απο e-shop ξανά έκλεισε;;

 

τα υπόλοιπα τα είπε η μαγδαληνή ;)

Δημοσ.

ένας από τους κύριους λόγους που κάποιος καταλήγει σε dell είναι το εξαιρετικό after sales, πραγματικά απορώ με ποια λογική κάποιος παίρνει dell από το eshop ...

Δημοσ.

ειμαι λιγο off topic αλλα ηθελα να ρωτησω,το να πουλαει ενα επισημο καταστημα προιοντα παραεισαγωγης δεν ειναι παρανομο?ουσιαστικα η κοπελιτσα τωρα εχει ενα προιον στα χερια της σχεδον χωρις εγγυηση στη χωρας.και εστω οτι ειναι προιοντα παραεισαγωγης χωρις εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπιας,δεν θα επρεπε να αναφερεται ρητα?

 

 

και τωρα στο θεμα μας,μπορεις να κατεβασεις το hwmonitor και να ποσταρεις ενα screenshot να δουμε λιγο θερμοκρασιες?προφανως δεν θα επεμβουμε με τροπο που θα ακυρωσει την εγγυηση,αλλα θα προσπαθησουμε να κανουμε τη δουλεια που δεν μπορει να κανει το κιτρινομαγαζο,ωστε να βρουμε εστω τι φταιει,και μετα βλεπουμε

Δημοσ.

Το e-shop αναφέρει στα χαρακτηριστικά κάθε προιόντος την εγγύηση που έχει.

Στα περισσότερα laptops δίπλα στην εγγύηση γράφει

Link.png Site: http://www.e-shop.gr/page.phtml?id=11">2 χρόνια άμεσης αντικατάστασης με καινούριο ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών! και με αυτό είναι καλυμμένο!!!

Αυτή είναι η εγγύηση του e-shop και ΟΧΙ των επίσημων ελληνικών αντιπροσωπειών.

 

Είναι ο εισαγωγέας και ο κατασκευαστής για τα προιόντα αυτά που πουλάει στην χώρα μας, οπότε είναι νόμιμο.

Δημοσ.

Παιδια το ποιο κατω κομματι απο την you.gr λετε να ειναι παραεισαγωγης? Κανει και η you.gr τετοιες μαγκιες?????

http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/pd.do?pg=E2768A849253BCF1836FD8D3859717C0&pa=3F7E42FC1805F543B9797CDFC145C1DB

 

100% είναι από Dell.

δες εδώ http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/gr_new_retail?c=gr&l=el&s=gen

Δημοσ.

σωστά τα λέει η magdalhnh όμως αν ο αγοραστής το γνωρίζε ότι το laptop του δεν καλύπτεται από την κατασκευάστρια εταιρεία σε περίπτωση βλάβης αλλά από το eshop δεν ξέρω κατα πόσο θα το αγόραζε

Δημοσ.

σωστά τα λέει η magdalhnh όμως αν ο αγοραστής το γνωρίζε ότι το laptop του δεν καλύπτεται από την κατασκευάστρια εταιρεία σε περίπτωση βλάβης αλλά από το eshop δεν ξέρω κατα πόσο θα το αγόραζε

 

Μην το λες. Οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την εγγύηση, μέχρι να την χρειαστούν.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην το λες. Οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την εγγύηση, μέχρι να την χρειαστούν.

γι'αυτό παίρνει ακόμα ο κόσμος acer,asus,sony κτλ. :devil:

Δημοσ.

Παιδια το ποιο κατω κομματι απο την you.gr λετε να ειναι παραεισαγωγης? Κανει και η you.gr τετοιες μαγκιες?????

http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/pd.do?pg=E2768A849253BCF1836FD8D3859717C0&pa=3F7E42FC1805F543B9797CDFC145C1DB

 

Μόνο του e-shop στην πλειοψηφία τους, δεν έχουν εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπείας.

 

Κάποια καταστήματα πουλάνε αγγλικές εκδόσεις. Σε εκείνη την περίπτωση, υπάρχει η πανευρωπαική εγγύηση ενός έτους που δίνουν όλοι οι κατασκευαστές. Βέβαια δεν συμφέρει να αγοράσεις αγγλική έκδοση ένος toshiba ή dell ή Samsung, γιατί ενώ οι Ελληνικές εκδόσεις έχουν δυο χρόνια εγγύηση, οι αγγλικές όπως προείπα έχουν 1 έτος. 

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

μια φίλη μου αγόρασε πρόσφατα το dell inspiron 15N. Δυστυχώς από την πρώτη στιγμή έχει κάποια θεματάκια. Κλεινει μονο του. Και όταν λέμε κλείνει σαν να τραβάς από την πρίζα desktop υπολογιστή.

Όταν είναι εκτός γραφείου (π.χ. στα πόδια της) πιο εύκολα από όταν είναι πάνω σε γραφείο. Κάποιες φορες πριν κλείσει γράφει/πατάει διάφορα και μονο του! Μπορεί να κλείσει 2 μέρες συνεχόμενες, μπορεί και 1 φορά την εβδομάδα ανεξάρτητα από την χρήση που του κάνει. Έχει δοκιμάσει και να το έχει/να μην το έχει στο ρεύμα, καθώς και να βγάλει την μπαταρία αλλά πάλι τα ίδια. 

Κάποια βοήθεια; Ευχαριστώ :-)

 

Αυτο ειδικα "γράφει/πατάει διάφορα και μονο του!" το εζησα επισης σε Dell,

-γνωστής μου, κληθηκα να βοηθησω- με ταλαιπωρησε περιπου 30 (!) ωρες,

εφτασε στο τελος εννοειται και στο service της Dell, οπου εκει του αλλαξαν

πληκτρολογιο & σκληρο δισκο, αλλα δεν του αλλαξαν μητρικη [ουτε υπηρξε

καποια αλλαγη σε συστημα ψυξης]. Ετσι το προβλημα του...εξακολουθει να

επανεμφανιζεται! Ενδεχομενως με λιγο μικροτερη συχνοτητα, απο αρχικως.    

 

Η δικη μου <εκτιμηση> ηταν, καθως το πληκτρολογιο "τρελαινοταν", εχανε

καποιες usb, και γενικως "εβραζε", σε σημειο που να μαμησει και τον δισκο,

ηταν πως η μητρικη, ειχε γενικο θεμα θερμοκρασιων / κακη ψυξη, και ισως 

καποιο ειδικοτερο θεμα (πιθανον σε southbridge?) παντως την αιτια, τους

ειχα εντοπισει στη μητρικη, με την οποια δυστυχως δεν ασχοληθηκαν στο

ελαχιστο, παρα την προσπαθεια μου -παντοτε ευγενικα- να τους πεισω... :fear: 

Διορθωσαν, το βλαμμενο αποτελεσμα = δισκος, αλλαξαν και keyboard (!)*

δεν τους κολλησε στο μαξιμουμ 2-3ωρο εκει, οποτε ολα καλα, για αυτους. 

  

*και το καινουργιο keyboard, ριχνει χαρακτηρες μονο του = θαυμα-θαυμα..!!

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...