Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

        Καλησπέρα σας και ελπιζω να ανταποκριθειται με αρκετες απαντησεις. Εχω ενα laptop το οποιο απο την πρωτη μέρα μεχρι και σημερα ενα μηνα πριν ληξει η εγγυηση σβηνει. Ετσι απλα , με φορτιστη χωρις φορτιστη με ολα. Ανα 2 μερες 3 μερες 2 ωρες 2 λεπτα. δεν εχει χρονο. Η εταιρια μου εχει αλλαξει μια φορα την πρωτη ανεμιστηρακι και απο κει και περα ακομη και εγγραφως αρνείται οτι εχει βλαβη καθως στον εγκεφαλο της δεν εμφανιζει προβλημα,

 

Παιδια θελω προτασεις να τις συγκεντρωσω για να ενεργησω αμεσα. Εγω σκεφτομαι email στην μαμα εταιρια και καταγγελια στο ινκα αλλα πιος θα κανει πραγματογνωμοσυνη στο laptop ωστε να διαπιστωθει το  προβλημα? σκεφτομαι να το τραβηξω αρκετα βιντεο ωστε να αποδειξω το αυτονοητο!!!!!

 

 

Δημοσ.

αν δεν μας πείς τι λάπτοπ να είσαι σίγουρος δεν μπορούμε να σε βοήθησουμε!

και απο που έγινε η αγορά του.

τον φορτιστή τον έχουν μετρήσει για σωστή τάση;;

Δημοσ.

Θα μας πείς πρώτα τί λάπτοπ είναι και πού εστάλη για service και βλέπουμε τί λύσεις μπορεί να υπάρχουν.

Επίσης μας λες αν το πήγες εσύ ο ίδιος στο service, ή ανέλαβε το μαγαζί που το αγόρασες. Αν ναί, ποιό είναι το όνομα του μαγαζιού?

Δημοσ.

H toshiba αρχισε να χαλάει το service της μου φαίνεται. Διαβάζοντας το θέμα σου, αμέσως θυμήθηκα ένα άλλο θέμα διάβασε το http://www.insomnia.gr/topic/475859-%CF%85%CF%88%CE%B7%CE%BB%CF%8C%CF%82-%CE%B8%CF%8C%CF%81%CF%85%CE%B2%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1-%CF%83%CE%B5-toshiba-satellite/?hl=%2B%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7+%2Btoshiba

Δημοσ.

Σημερα τους πιεσα και εγω με email . Ελπιζω να έω την ιδια τυχη

πές τους θα κάνω καταγγέλια στο ΙΝΚΑ,θα κάτσουν "σούζα"..μην τους πάς με το μαλακό!

έχεις πληρώσει,με τα λεφτά μου γ...ω και την κυρά μου λέει μια παροιμία 

πολύ άνθρωποι έχουν δικαιωθεί μόλις ακούσουν ΙΝΚΑ ;)

Δημοσ.

Η Ideal έχει χάσει την αξιοπιστία της εδώ και αρκετό καιρό.

 

Πλέον Tuvlo-X, μαζί με HP και Toshiba, τα έχω στην ίδια μοίρα σε service (ειδικά στην Ελλάδα) και ποιότητα κατασκευής (με εξαίρεση ίσως τις ακριβές σειρές που απευθύνονται σε επαγγελματίες).

 

Κάνεις καταγγελία και στο ΙΝΚΑ και στην Toshiba Γερμανίας που υπάγεται η Ελλάδα.

Φρόντισε να έχεις συντάξει σωστά, προσεγμένα και με πλήρη επιχειρήματα κι αναφορές ένα αντίστοιχο κείμενο, κάνοντας γνωστές τις απαιτήσεις σου και τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής εντός εγγύησης.

 

Καλού κακού, τράβηξε φωτογραφίες από την τωρινή οπτική και λειτουργική κατάσταστη του λάπτοπ σου, για να μην ισχυρίζονται άλλα μετά και τρέχεις ή βγείς εκτός εγγύησης χωρίς να φταίς.

Στην Ελλάδα του 2013, το προλαμβάνειν είναι πάντοτε καλύτερο του θεραπεύειν και δυστυχώς έχουν δει πολλά τα μάτια μου...

 

Δυστυχώς με την Toshiba (και Ελλάδος και εξωτερικού), έχω κόψει επαφές εδώ και κάποια χρόνια, οπότε όσο και να το θέλω, δε μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω σε κάτι.

 

Καλή τύχη εύχομαι και κράτα μας ενήμερους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...