koulouri Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Ξεκινησα να κανω σερβις το αμαξι μονος μου γιατι πιανουν τα χερια μου και σιγα το δυσκολο πραμα.. Ποια ειναι τα καλυτερα μπουζι που μπορω να βαλω σε peugeot 307 2λιτρο;; Θεωρω οτι ειβαι πολυ σημαντικα και για την καταναλωση και για την αποδοση!Ψαχνω την καλυτερη μαρκα μεχρι 10€ το μπουζι.. 1
Joshua21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Εγώ πάλι θεωρώ ότι δεν θα δεις διαφορά βάζοντας διαφορετικά μπουζί της σειράς. Εκτός αν βάλεις τίποτα πλατίνας πχ που ξεφεύγουν από το budget σου. Η γνώμη μου είναι να βάλεις αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής. 1
Muchacho Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Βαλε το ιδιο και ασε τα υπολοιπα...Ενα μπουζι μονο του,ποτε δεν εκανε την διαφορα.. 2
tomasss Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Να βάλεις τα προτεινόμενα μπουζί του κατασκευαστή . Θα βρεις αντιστοιχίες σε Denso , NGK και Bosch. Προτίμησε τα Denso . Και δώσε προσοχή σε αυτά που ξεχνούν ακόμη και τα συνεργεία , δλδ στην ψυχρότητα και στο διάκενο ( θα το ρυθμίσεις με φιλερ). Αυτά τα 2 να είναι ίδια με αυτά που γράφει το manual του αυτοκινήτου σου. Και τέλος βίδωσε τα με δυναμόκλειδο στη συνιστώμενη ροπή που αναφέρουν τα μπουζί. Άρα χρειάζεσαι δυναμόκλειδο ή ροπόκλειδο και ένα φιλερ. Το πρώτο έχει μεγάλο κόστος για ερασιτέχνη. Έτσι λοιπόν σου προτείνω να βρεις τα μπουζί και να σου τα περάσει ένας μηχανικός. Από πάνω του να είσαι όμως για να κάνει τα παραπάνω. 1
koulouri Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Να βάλεις τα προτεινόμενα μπουζί του κατασκευαστή . Θα βρεις αντιστοιχίες σε Denso , NGK και Bosch. Προτίμησε τα Denso . Και δώσε προσοχή σε αυτά που ξεχνούν ακόμη και τα συνεργεία , δλδ στην ψυχρότητα και στο διάκενο ( θα το ρυθμίσεις με φιλερ). Αυτά τα 2 να είναι ίδια με αυτά που γράφει το manual του αυτοκινήτου σου. Και τέλος βίδωσε τα με δυναμόκλειδο στη συνιστώμενη ροπή που αναφέρουν τα μπουζί. Άρα χρειάζεσαι δυναμόκλειδο ή ροπόκλειδο και ένα φιλερ. Το πρώτο έχει μεγάλο κόστος για ερασιτέχνη. Έτσι λοιπόν σου προτείνω να βρεις τα μπουζί και να σου τα περάσει ένας μηχανικός. Από πάνω του να είσαι όμως για να κάνει τα παραπάνω. ΟΥΠΣ! προχθες εβγαλα ενα μπουζι και απλα το ξαναβιδωσα.. δεν εχω δυναμοκλειδο και πραγματικα δεν ηξερα οτι χρειαζεται... φιλερ εννοειται οτι δεν εχω και νομιζω οτι ειναι για τις βαλβιδες αυτο... Τελικα μαλλον δε πιανουν τα χερια μου οσο νομιζα!
tomasss Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 ΟΥΠΣ! προχθες εβγαλα ενα μπουζι και απλα το ξαναβιδωσα.. δεν εχω δυναμοκλειδο και πραγματικα δεν ηξερα οτι χρειαζεται... φιλερ εννοειται οτι δεν εχω και νομιζω οτι ειναι για τις βαλβιδες αυτο... Τελικα μαλλον δε πιανουν τα χερια μου οσο νομιζα! Μα καλά τώρα , χωρίς εργαλεία σέρβις δεν κάνεις. Ζημιά μόνο. Το πολύ πολύ κανένα φίλτρο αέρα και καμπίνας να αλλάξεις.
Joshua21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Ας μην υπερβάλλουμε, το 90% των συνεργείων(μην πω όλα) δεν χρησιμοποιούν δυναμόκλειδο για τα μπουζί. 3
nick#18 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Χρονια τωρα βλεπω απο τον πατερα μου παντα με το κλασσικο μπουζοκλειδο τα αλλαζε... δε θυμαμαι ποτε να ειχε προβλημα μιας και δεν ειναι και καμια επιστημη να το σφυξεις.... καμια φορα μπορει να ηθελαν ρυθμισμα με το filler αλλα ως εκει...
koulouri Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 και στο σταρλετακι της μανας μου ( βεβαια αλλη τεχνολογια εκεινο )με το μπουζοκλειδο απλα τα αλλαζαμε!Βρηκα φιλερ και μπορω να το δανειστω ανα πασα στιγμη!( εχει ο απο κατω μου που πουλαει γεωργικα μηχανηματα κλπ )αλλα πως το χρησιμοποιω;; ( ντρεπομαι να ρωτησω.. )
tomasss Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 και στο σταρλετακι της μανας μου ( βεβαια αλλη τεχνολογια εκεινο ) με το μπουζοκλειδο απλα τα αλλαζαμε! Βρηκα φιλερ και μπορω να το δανειστω ανα πασα στιγμη! ( εχει ο απο κατω μου που πουλαει γεωργικα μηχανηματα κλπ ) αλλα πως το χρησιμοποιω;; ( ντρεπομαι να ρωτησω.. ) Χώνεις το λαμάκι του κατάλληλου μεγέθους ανάμεσα στις ακίδες, μέχρι να δεις ότι γλιστράει άνετα ανάμεσα. Συνοπτικά : αν έχεις ένα μπουζί με διάκενο 1mm και θέλεις να το κάνεις 0,8 ...χτυπάς στο σασί του αυτοκινήτου ελαφρά την ακίδα ώστε να κλείσει (σχεδόν) το κενό και μετά χώνεις το λαμάκι 0,8 από το φιλερ μέχρι να περνάει άνετα. Σα να καθαρίζεις τα δοντιά σου με οδοντικό νήμα δλδ. Όσο για το σφίξιμο πρόσεξε μην το παρακάνεις. 1
Antwni Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Χρονια τωρα βλεπω απο τον πατερα μου παντα με το κλασσικο μπουζοκλειδο τα αλλαζε... δε θυμαμαι ποτε να ειχε προβλημα μιας και δεν ειναι και καμια επιστημη να το σφυξεις.... καμια φορα μπορει να ηθελαν ρυθμισμα με το filler αλλα ως εκει... Same here Και ο πατέρας μου το ίδιο και κανένα πρόβλημα τόσα χρόνια...
Joshua21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 και στο σταρλετακι της μανας μου ( βεβαια αλλη τεχνολογια εκεινο ) με το μπουζοκλειδο απλα τα αλλαζαμε! Δεν έχει να κάνει η τεχνολογἰα, μέχρι τώρα δεν έχει αλλάξει ο τρόπος που βιδώνουν και σφίγγουν τα μπουζί. Βρηκα φιλερ και μπορω να το δανειστω ανα πασα στιγμη! ( εχει ο απο κατω μου που πουλαει γεωργικα μηχανηματα κλπ ) αλλα πως το χρησιμοποιω;; ( ντρεπομαι να ρωτησω.. ) Εδώ είσαι:
Waldo_Vrs Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Μπορείς να βάλεις μπουζί ιριδίου αν θες κάτι καλό...τα αξίζουν τα λεφτά τους βέβαια είναι λιγάκι σχετικό δεν ξέρω...εγώ είχα βρεί μια καλή προσφορά απο το internet...φοράω στο Xsara και δεν καίγονται εύκολα όπως λέγανε...χαζομάρες...τόσα χρόνια (σχεδόν 3 με 50χιλ σύνολο) δεν έχουν πάθει το παραμικρό.
tomasss Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Απλά μπουζί και αλλάγη κάθε 10000χλμ και είναι σαν να έχεις πάντα κανούρια μπουζί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα