Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιγε.

 

Το θέμα είναι ότι βρήκαμε την λύση ;)

 

Τι να πω,δεν γνωριζω-νομιζω ότι αφήνει αξιολογηση ο πωλητής,αν και εχω κάνει άνω των 60 αγορών από alixpress.

 

Αν γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω ας μας πει,επίσεις σε όλες τις συναλλαγές μου έχω αφήσει feedback,δεν είδα καμιά αξιολόγηση προς το μέρος μου.

Σαφώς και υπάρχει feedback και γiα τον αγοραστή, αλλά και βαθμολογία, και μάλιστα ειναι ελεύθερη, μπορει ο πωλητής να βάλει οτι γουστάρει, οχι σαν το εβαυ που μπορεί να βαλει μόνο αριστα

 

 

Eδω

https://feedback.aliexpress.com/display/detail.htm?ownerMemberId=101397876&companyId=205659623&memberType=buyer

Tωρα το λινκ δεν ξερω αν θα δουλεύει και σε άλλο accoumt

  • Like 1
  • Απαντ. 348
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έκανα εγγραφή στο site αλλά από εδώ και πέρα τι κάνω για τις πληρωμές; Εννοώ για μεγαλύτερη ασφάλεια. PayPal δεν έχουν αλλά άκουσα για ένα escrow.

Δε θέλω να πληρώνω κατευθείαν με κάρτα.

Ποιο το επόμενο βήμα;

Δημοσ.

Έκανα εγγραφή στο site αλλά από εδώ και πέρα τι κάνω για τις πληρωμές; Εννοώ για μεγαλύτερη ασφάλεια. PayPal δεν έχουν αλλά άκουσα για ένα escrow.

Δε θέλω να πληρώνω κατευθείαν με κάρτα.

Ποιο το επόμενο βήμα;

Tο παυπαλ του aliexpress λέγεται alipay, πας στον λογαριασμό του aliexpress βρες το alipay και κανε add την κάρτα σου
Δημοσ.

αν δε κάνω λάθος (δεν έχω αγοράσει ποτέ από αυτούς) και με κάρτα αν πληρώσεις κατευθείαν δε θα έχεις κάποιο θέμα μιας και δε πληρώνεις κατευθείαν τον πωλητή.

ποιο το πλεονέκτημα του alipay; ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας;

Δημοσ.

Παιδιά εχω ενα πρόβλημα. Έκανα μια παραγγελία παλιότερα στα $ 78.99 την οποια μετα απο μερικές ημέρες την ακύρωσα πολυ πριν μου την στειλει ο πωλητής αφου ειχε μιλήσει μαζι του και συμφωνήσαμε να την ακυρώσω και μου επιβεβαίωσε οτι δεν εχει προχωρήσει στην παραγγελία μου. Αφου ακύρωσα την παλια παραγγελία εκανα μια καινουρια στα 63.99 την οποια την έστειλαν και την περιμενω απο μερα σε μερα. Ομως οταν ηρθε το χαρτι να πληρωσω της πιστωτικής μου εχει χρεώσει την παλιά παραγγελία που εχω ακυρώσει! Τι γινεται σε αυτη την περίπτωση?

Δημοσ.

Περίμενε να περάσουν 14 μέρες ώστε να σου επιστραφούν τα χρήματα

 

Περίπου τόσο κάνουν

 

Αν πέρασε αυτό το χρονικό περιθώριο επικοινώνησε με κινέζο και ρώτησε τον γιατί και πώς.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχω κάνει μια αγορά από πωλητή του aliexpress, όπου επέλεξα την ταχυδρομικη υπηρεσία post Nl. Ο πωλητής μου έχει στείλει τρακ νουμερο το οποίο δεν λειτουργεί πουθενά (17track, official post Nl και αλλού). Έχουν περάσει πάρα πολλές μέρες και πλέον νομίζω ότι έχω 10 μέρες ακόμα ώστε να ανοίξω dispute case. Πότε όμως να ανοίξω, αφού περάσουν οι 10 αυτές μέρες η ακόμα και τώρα? Υπάρχει περίπτωση να μου απαντήσουν ότι αφού δεν έχει λήξει το protection να περιμένω και ύστερα να χάσω την υποστήριξη του aliexpress? Δυστυχώς ο πωλητής δεν απαντάει σε μηνύματα.

Δημοσ.

Άνοιξε από τώρα dipsute και να δεις πως θα απαντήσει άμεσα ;)

φοβάμαι ότι αν μου στείλει εν τέλη άλλο τρακ νούμερο, λογικά θα κλείσει το case και άντε να παραλάβω, αν παραλάβω και τι θα παραλάβω. 

Δημοσ.

Ισως,παίζει να σου δώσει κανένα άλλο και καλά λόγω λάθους

 

Τεσπά εγώ θα άνοιγα dispute επειδή πλησιάζουν οι μέρες που τελειώνει το protection σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...