NikosKallithea Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2017 Δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιγε. Το θέμα είναι ότι βρήκαμε την λύση Τι να πω,δεν γνωριζω-νομιζω ότι αφήνει αξιολογηση ο πωλητής,αν και εχω κάνει άνω των 60 αγορών από alixpress. Αν γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω ας μας πει,επίσεις σε όλες τις συναλλαγές μου έχω αφήσει feedback,δεν είδα καμιά αξιολόγηση προς το μέρος μου. Σαφώς και υπάρχει feedback και γiα τον αγοραστή, αλλά και βαθμολογία, και μάλιστα ειναι ελεύθερη, μπορει ο πωλητής να βάλει οτι γουστάρει, οχι σαν το εβαυ που μπορεί να βαλει μόνο αριστα Eδω https://feedback.aliexpress.com/display/detail.htm?ownerMemberId=101397876&companyId=205659623&memberType=buyer Tωρα το λινκ δεν ξερω αν θα δουλεύει και σε άλλο accoumt 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2017 Ωραίος Δεν το γνώριζα. Οπότε στις τόσες συναλλαγές θα έχω και καλή αξιολόγηση αφού όλα πήγαν 100% μία χαρά 100% θετικά και καλά σχόλια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_chris_ Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Έκανα εγγραφή στο site αλλά από εδώ και πέρα τι κάνω για τις πληρωμές; Εννοώ για μεγαλύτερη ασφάλεια. PayPal δεν έχουν αλλά άκουσα για ένα escrow. Δε θέλω να πληρώνω κατευθείαν με κάρτα. Ποιο το επόμενο βήμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Έκανα εγγραφή στο site αλλά από εδώ και πέρα τι κάνω για τις πληρωμές; Εννοώ για μεγαλύτερη ασφάλεια. PayPal δεν έχουν αλλά άκουσα για ένα escrow. Δε θέλω να πληρώνω κατευθείαν με κάρτα. Ποιο το επόμενο βήμα; Tο παυπαλ του aliexpress λέγεται alipay, πας στον λογαριασμό του aliexpress βρες το alipay και κανε add την κάρτα σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kleo1 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 αν δε κάνω λάθος (δεν έχω αγοράσει ποτέ από αυτούς) και με κάρτα αν πληρώσεις κατευθείαν δε θα έχεις κάποιο θέμα μιας και δε πληρώνεις κατευθείαν τον πωλητή. ποιο το πλεονέκτημα του alipay; ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flogerakos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 Παιδιά αυτό σημαίνει οτι ειναι στην Ευρώπη και απλά περιμένω να έρθει Ελλάδα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2017 Ότι είναι σε μεταφορά προς την Ελλάδα Δεν ξέρεις που είναι απλά ότι είναι σε μεταφορά προς την χώρα μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flogerakos Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Παιδιά εχω ενα πρόβλημα. Έκανα μια παραγγελία παλιότερα στα $ 78.99 την οποια μετα απο μερικές ημέρες την ακύρωσα πολυ πριν μου την στειλει ο πωλητής αφου ειχε μιλήσει μαζι του και συμφωνήσαμε να την ακυρώσω και μου επιβεβαίωσε οτι δεν εχει προχωρήσει στην παραγγελία μου. Αφου ακύρωσα την παλια παραγγελία εκανα μια καινουρια στα 63.99 την οποια την έστειλαν και την περιμενω απο μερα σε μερα. Ομως οταν ηρθε το χαρτι να πληρωσω της πιστωτικής μου εχει χρεώσει την παλιά παραγγελία που εχω ακυρώσει! Τι γινεται σε αυτη την περίπτωση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2017 Περίμενε να περάσουν 14 μέρες ώστε να σου επιστραφούν τα χρήματα Περίπου τόσο κάνουν Αν πέρασε αυτό το χρονικό περιθώριο επικοινώνησε με κινέζο και ρώτησε τον γιατί και πώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Έχω κάνει μια αγορά από πωλητή του aliexpress, όπου επέλεξα την ταχυδρομικη υπηρεσία post Nl. Ο πωλητής μου έχει στείλει τρακ νουμερο το οποίο δεν λειτουργεί πουθενά (17track, official post Nl και αλλού). Έχουν περάσει πάρα πολλές μέρες και πλέον νομίζω ότι έχω 10 μέρες ακόμα ώστε να ανοίξω dispute case. Πότε όμως να ανοίξω, αφού περάσουν οι 10 αυτές μέρες η ακόμα και τώρα? Υπάρχει περίπτωση να μου απαντήσουν ότι αφού δεν έχει λήξει το protection να περιμένω και ύστερα να χάσω την υποστήριξη του aliexpress? Δυστυχώς ο πωλητής δεν απαντάει σε μηνύματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Άνοιξε από τώρα dipsute και να δεις πως θα απαντήσει άμεσα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Άνοιξε από τώρα dipsute και να δεις πως θα απαντήσει άμεσα φοβάμαι ότι αν μου στείλει εν τέλη άλλο τρακ νούμερο, λογικά θα κλείσει το case και άντε να παραλάβω, αν παραλάβω και τι θα παραλάβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Άλλο tracking γιατί να σου στείλει; Και καλά λόγω λάθους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Άλλο tracking γιατί να σου στείλει; Και καλά λόγω λάθους; ναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2017 Ισως,παίζει να σου δώσει κανένα άλλο και καλά λόγω λάθους Τεσπά εγώ θα άνοιγα dispute επειδή πλησιάζουν οι μέρες που τελειώνει το protection σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα