OMGA Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HomePage Πόσο «κλισέ» είναι στα φόρουμς, να ρωτάς κάτι και να σου πετάει ο άλλος ένα λινκ (συνήθως άσχετο κιόλας).
Zaknafein Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Είχε πολλές σκηνές / ατάκες που ένιωσα deja vu, τώρα αν δεν ταιριάζει το κλισέ στην προκειμένη περίπτωση πες το όπως θες. Δεν είπα ότι είναι κακό, ίσα ίσα, είπα ότι το είδα ευχάριστα. Απλά ήταν αρκετά προβλέψιμο μέχρι τώρα. Ο Killik είναι ο ορισμός του κλίσε, ρώτα τον πόσες φορές έχει ποστάρει "Θα πάει άκλαφτο" (το οτιδήποτε) 1
KilliK Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Πόσο «κλισέ» είναι στα φόρουμς, να ρωτάς κάτι και να σου πετάει ο άλλος ένα λινκ (συνήθως άσχετο κιόλας). βαρεμαρα λεγεται. οχι κλισε.
TheELF Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Γενικά, αυτό με το «κλισέ» το έχω δει σε πολλά σχόλια για σειρές. Μπορείς να μου εξηγήσεις τι είναι αυτό το «κλισέ» και γιατί είναι κακό; Έχω την εντύπωση ότι βαφτίζεται ως «κλισέ», οτιδήποτε φυσιολογικό και μη πυροβολημένο. «κλισέ» είναι οι στάνταρ καταστάσεις που υπάρχουν σε σχεδόν όλες της ταινίες/σειρές και βαρεθήκαμε να της βλέπουμε,δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά πολύ εύκολα μόλις βλέπεις κάτι τέτοιο λες «οχού όχι πάλι» στην προκειμένει (μόνο λίγα παραδείγματα) Ο άνεργος πατέρας(μάνα) που προσπαθεί να ζήσει το(α) παιδί(α) του μόνος του και για αυτό κάνει κάτι παράνομο ανήθικο (ο «κακός» στο πρώτο επεισόδιο) Αυτός που και καλά πέθανε κάποια στιγμή αλλά επανέρχεται για να κυλίσει η ιστορία,δεν εξηγούν ποτέ(κατά κανόνα) πως και γιατί αλλά αφήνουν συνεχώς σπόντες για το τι μπορεί να συνέβη (coleson) Η κοπέλα γκομενάρα νερντ χάκερ,που όχι μόνο είναι κοπέλα και νερντ και χάκερ αλλά κάνει και ότι θέλει με ένα λαπτοπ (που κέρδισε σε στοίχημα) ακόμα και πράγματα που δεν μπορεί να κάνει η κυβέρνηση.... Ο νέος στην ομάδα που δεν ξέρουμε ακόμα αν είναι μαζί μας ή όχι (το ίδιο κάνανε και στο agents of smash πολύ πρόσφατα) (skye) Στάνταρ σύνδεση «ομάδας» σε πολλές ταινίες/σειρές quarterback/jock/promking ο πρώην ποιο δημοφιλής τύπος του σχολείου σταρ της αθλητικής ομάδας grant ward(grand=μέγας ward=φύλακας(τι άλλο να πω) ) outsider η skye που είναι η ποιο νέα στην ομάδα brain οι fitz-simmons που είναι και το comic relief mistery ο χαρακτήρας μυστήριο για να μην είναι βαρετά τα πράγματα η melinda may που δεν ξέρουμε τη ρόλο βαράει. Μιλάμε από εποχές lost in space(1965) quarterback Major Don West outsider Will Robinson brain όλοι mistery Dr. Zachary Smith 1
georgeadams Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Ανοίγετε μεγάλο θέμα με τα κλισέ. Αν προσέξετε λίγο, τα τελευταία χρόνια οι ταινίες και σειρές δράσης ακολουθούν το ίδιο μοτίβο, αυτό που έγραψε αναλυτικά ο Blake Snyder το 2005 στο βιβλίο του "Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You'll Ever Need". Opening image (p. 1): Sets the tone for the story and suggests the protagonist’s primary problem. Theme is stated (p. 5): A question or statement, usually made to the protagonist, indicating the story’s main thematic idea. Set-up (p. 1-10): An introduction to the main characters and setting—the background. Catalyst (p. 12): A major event that changes the protagonist’s world and sets the story in motion. Debate (p. 12-25): A question is raised about the choice now before the protagonist. Often this section lays out the stakes for the journey ahead. Break into Act II (p. 25-30): The hero definitively leaves his old world or situation and enters a strange new one. B-story (p. 30): A secondary plotline that often fleshes out side characters—frequently a mentor or a love interest—who assist the hero on his journey. Fun and games (p. 30-55): Snyder says this section offers “the promise of the premise.” It’s an exploration of the story’s core concept that gives the story its “trailer-friendly moments.” It’s usually lighter in tone, and it typically builds to a big victory at the midpoint. Midpoint (p. 55): The A and B stories cross. The story builds to either a false victory or (less often) false defeat. New information is revealed that raises the stakes. Bad guys close in (p. 55-75): After the victory at the midpoint, things grow steadily worse as the villains regroup and push forward. All is lost (p. 75): Mirroring the midpoint, it’s usually a false defeat. The hero’s life is in shambles. Often there’s a major death or at least the sense of death—a reference to dying or mortality somehow. Dark night of the soul (p. 75-85): A moment of contemplation in which the hero considers how far he’s come and all he’s learned. It’s the moment in which the hero asks, “Why is all this happening?” Break into Act III (p. 85): A “Eureka!” moment that gives the hero the strength to keep going—and provides the key to success in Act III. Finale (p. 85-110): Relying on all he has learned throughout the story, the hero solves his problems, defeats the villains, and changes the world for the better. Final image (p. 110): A mirror of the opening image that underlines the lessons learned and illustrates how the world has changed. (δείτε και αυτό και αυτό για περισσότερα) Σας θυμίζει κάτι? Μήπως, ΟΛΕΣ τις ταινίες δράσης των τελευταίων χρόνων? Υ.Γ. στο παραπάνω quote μπορείτε άνετα να αντικαταστήσετε τις σελίδες με λεπτά ταινίας (στη συγγραφή σεναρίων το τυπικό είναι μια σελίδα σεναρίου να αντιστοιχεί σε ένα λεπτό ταινίας) 2
KREATOR13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 βαρεμαρα λεγεται. οχι κλισε. ''Βαριεμαι να απαντησω και αντ'αυτου παραθετω ενα link'' κλισε
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 καλά δεν έχει υποχρέωση και να απαντήσει...
KREATOR13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 καλά δεν έχει υποχρέωση και να απαντήσει... Cinemasins reference,δε το πιασες
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 οοps, μάλλον όχι
OMGA Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Είδα το 1ο επεισόδιο και λίγες σκηνές από το 2ο και 3ο.Μετα shift+delete διότι δεν είναι για εμένα. Θα δοκιμάσω το Sleepy Hollow που μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον.
TheELF Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 οχι, ο κοσμος περιμενε να δει Marvel Universe The Show, και οχι ενα X-Files ripoff με αγνωστους,κλισε χαρακτηρες και τον generic,just made up, super-hero/alien/villain of the week. H Μarvel εχει εκατονταδες χαρακτηρες περα απο τους 1-tier, αν τωρα τσιγκουνευεται να τους φερει στη σειρα και τους κραταει για μελλοντικες ταινιες, ας μην κλαιγεται μετα οταν ακυρωθει το σοου. Μόλις με το νέο επεισόδιο το συνειδητοποιησα και εγώ αλλά στην σειρά δεν είναι στο δικό μας γνωστό marvel universe όπου υπάρχουν υπέρ ήρωες από το 1939-40 (namor/captain america) και έχει πήξει ο ντουνιάς από 1st 2nd 3rd κτλ ήρωες,είναι σε ένα marvel universe όπου μόλις πριν από μερικούς μήνες με τους avengers η ανθρωπότητα έμαθε ότι υπάρχουν υπέρ ήρωες (και εξωγήινοι και πύλες,άντε και πριν από αυτό να είχανε μάθει και για τους μεταλλαγμένους,από το x-men) οπότε λογικό είναι να μην έχει πολλούς γνωστούς ήρωες και να δείχνουν απλές υποθέσεις πρακτόρων.
TheELF Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Ναι αποδείχτηκε τελικά σε αυτό το επεισόδιο. Και δείξανε και άλλον low tier «ήρωα»,τον scorch και το συζήτησαν ότι η λίστα με γνωστούς υπέρ-ανθρώπους, που είναι γνωστοί σε αυτούς,είναι πολύ μικρή.Λογικά θα δείχνουν αρκετά συχνά κάναν ήρωα,όσο το επιτρέπει το budget.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2013 Έχω δει 4 επεισόδια...γενικώς δυσκολεύομαι να διατηρήσω το ενδιαφέρον μου. Θα επιμείνω λίγο ακόμα να δω πως πάει.
Merdock Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2013 Χαχα respect στο reference από Dollhouse στο τέλος του επεισοδίου
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2013 το σημερινό πάντως ήταν μια χαρά... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα