Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά θέλω να ξεκινήσω με φτιάχνω παιχνίδια αλλά είμαι τελείως άσχετος δεν ξέρω πως,από που και με τι να ξεκινήσω, δηλαδή να ξεκινήσω με ένα πρόγραμμα μια γλώσσα με τι?
θα ήθελα αν μπορούσατε να με βοηθήσετε λέγοντας μου πως να ξεκινήσω και στην συνέχεια πώς να προχωρήσω να μου πείτε τι προγράμματα να κατεβάσω και γενικά οτιδήποτε χρειαστεί.Αλλά θα ήθελα να μου τα πείτε όλα με την σειρά,πρώτα θα μάθεις αυτό μετά θα κάνεις εκείνο μετά αυτό κάπως έτσι δηλαδή.
Κάτι που ίσως βοηθήσει είναι ότι ξέρω να χειρίζομαι το max το blender και το photoshop(αν χρειάζονται)

περιμένω καθοδήγηση από τα έμπειρα μυαλά! :-D

ευχαριστώ για την όποια βοήθεια! :-D  :-D  :-D

Δημοσ.

Ζητας πολλα μαθε java και c και ενα σε κανα 7αρι χρονια και ξαναρωτα

Κάντα 10.

Όταν λες ξέρεις blender και photoshop... τι ξέρεις δλδ; Έχεις δείγμα δουλειάς; Τι έχεις φτιάξ να ουμ;

Μπορώ να σε βοηθήσω να φτιάξεις κάτι τέτοιο:

Pong-game.jpg

Αλλά τώρα αν έχεις στο μυαλό σου αυτό:

Crysis-3-modded-controllers-info1.jpg

Έχω ένα χωράφι με μπάμιες, έλα να βοηθήσεις και θα σε πληρώσω καλά

• Like 2
Δημοσ.

καλά αυτό το @@@-tennis το είχα φτιάξει στον Amstrad στην Basic σελίδες επί σελίδες coding.

Έλα πες μου, δεν "πονάς" λίγο μέσα σου που τώρα αύτό μπορεί να γίνει με το 1% γραμμών κώδικα που είχες γράψει τότε;

• Like 1
Δημοσ.

Το Unity3D είναι ιδανική επιλογή, χρησιμοποιεί javascript/C# στο κομμάτι του προγραμματισμού και έχει αρκετά πράγματα Drag&Drop που σε απαλλάσσουν από κώδικα, είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις παιχνίδια.

Όσον αφορά τα γραφικά, εκεί ναι έχει ένα θέμα (τουλάχιστον μέχρι την έκδοση 3.5, πολύ δύσκολα φτιάχνεις ΑΑΑ Quality Games), το UDK έχει καλύτερα γραφικά αλλά δεν έχει να γράψεις κώδικα σε κάποια γνωστή γλώσσα, έχει μια δικιά του "Kismet" πως λέγεται, σε αυτόν τον τομέα (του προγραμματισμού) είναι μάπα το UDK, απλά είναι πολύ καλό σε όλα τα άλλα.

Δημοσ.