Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια . Εχω το αυτοκινητο που βλεπετε στον τιτλο και θελω να του περασω πανω προγραμματακι για να του ανεβασω τα αλογα ! Εχετε μιπως ιδεα για το ποσο αλλογα μπορει να ανεβασει και ποσο θα παει το μαλλι ?!  :-)  :-)

Δημοσ.

To 20vt εχεις ή το tfsi? Aσχετως παντως ποιο εχεις, και τα 2 με επαναπρογραμματισμο φτανουν τα 200-215 αλογα, αναλογως το ποσο "επιθετικο" θα ειναι το προγραμμα.

 

Εγω οταν ειχα βαλει προγραμμα στο δικο μου ειχα δωσει 550. Πλεον, με αυτη την κριση πιστευω να βρισκεις σοβαρο προγραμμα με 300-350. Μην πας στον καθε αμπαλο που πηρε ενα λαπτοπ και την ειδε προγραμματιστης γιατι θα το κλαις το μοτερακι σου.

Δημοσ.

To 20vt εχεις ή το tfsi? Aσχετως παντως ποιο εχεις, και τα 2 με επαναπρογραμματισμο φτανουν τα 200-215 αλογα, αναλογως το ποσο "επιθετικο" θα ειναι το προγραμμα.

 

Εγω οταν ειχα βαλει προγραμμα στο δικο μου ειχα δωσει 550. Πλεον, με αυτη την κριση πιστευω να βρισκεις σοβαρο προγραμμα με 300-350. Μην πας στον καθε αμπαλο που πηρε ενα λαπτοπ και την ειδε προγραμματιστης γιατι θα το κλαις το μοτερακι σου.

Το μοτερ ειναι το TFSI αναγκαστικα θα καϊει και παραπανω ετσι ?! (ηλιθια ερωτηση ! ) 

Δημοσ.

Το μοτερ ειναι το TFSI αναγκαστικα θα καϊει και παραπανω ετσι ?! (ηλιθια ερωτηση ! ) 

 

Τα παραπανω αλογα για να βγουν θελουν να τα ταισεις. Οταν το πατας τερμα θα καις παραπανω (οχι δραματικα, αλλα θα καις παραπανω). Σε cruising με χαλαρο γκαζι-ταξιδια θα καις το ιδιο, αν οχι λιγοτερο.

Δημοσ.

Τα παραπανω αλογα για να βγουν θελουν να τα ταισεις. Οταν το πατας τερμα θα καις παραπανω (οχι δραματικα, αλλα θα καις παραπανω). Σε cruising με χαλαρο γκαζι-ταξιδια θα καις το ιδιο, αν οχι λιγοτερο.

Ακριβώς αυτό, το ίδιο και λιγότερο όταν δε τρέχεις, αν τρέχεις περισσότερο

 

Βέβαια προσοχή στο τι θα βάλεις στο αυτοκίνητό σου

Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει αυτοκίνητο από κακό πρόγραμμα

Δημοσ.

Τα παραπανω αλογα για να βγουν θελουν να τα ταισεις. Οταν το πατας τερμα θα καις παραπανω (οχι δραματικα, αλλα θα καις παραπανω). Σε cruising με χαλαρο γκαζι-ταξιδια θα καις το ιδιο, αν οχι λιγοτερο.

ξεχασες να του πεις οτι κατα 90% θα πρεπει να βαζει την βενζινη με τα πολλα οκτανια αν θελει να δει αλογα...

-----------

αξιοπιστα προγραμματα αλλα με λιγα αλογα ειναι τα revo και τα mtm .εκει πληρωνεις κυριως αξιοπιστια...

απο κει και περα μπες σε ενα φορουμ

http://audi-club.gr/forums/index.php?act=idx

http://forum.audisportsclub.gr/

Δημοσ.

ξεχασες να του πεις οτι κατα 90% θα πρεπει να βαζει την βενζινη με τα πολλα οκτανια αν θελει να δει αλογα...

-----------

 

 

Τα αλογα που θα δωσει ενα προγραμμα εξαρτωνται απο 1000 διαφορετικες παραμετρους οπως οκτανια, πιεση τουρμπινας, προπορεια, αναλογια βενζινης/αερας. Μπορει να φτιαξει ενα προγραμμα το οποιο θα δουλευει με 95 χωρις προβλημα και απλα οταν θα θελει να πηγαινει για πατηματα/ανοιγματα/κοντρες/whatever να το φουλαρει 100αρα.

 

Κατα τα αλλα,ειναι ψιλοαυτονοητο το πως περισσοτερα οκτανια = μεγαλυτερη αποδοση (το ιδιο ισχυει και σε stock κινητηρες) γι αυτο και δεν το ανεφερα...

Δημοσ.

το να κοβει δυναμη λογω knock sensor δεν ειναι θεμα ρυθμισης προγραμματος για τα οκτανια.αυτοι εχουν ετοιμα σεταπ για τα οκτανια που θες.εννοειτε θα δουλευουν και για λιγοτερα αλλα δεν σεταριστηκαν για λιγοτερα οκτανια με οτι συνεπαγεται αυτο...-το ιδιο ισχυει και για το στοκ σεταρισμα-

ξερω οτι επιλογη race/cruise υπαρχει μονο στο revo και το πληρωνεις εξτρα τον κοντρολλερ...

Δημοσ.

Mε μπερδεψες. Δεν καταλαβα τι θες να πεις ακριβως.

 

Αυτο που λεω ειναι πως οταν θα θελει να το "σκισει" θα βαζει 100αρα αναγκαστικα γιατι με 95αρα παιζει να εχει κανα θεμα το μοτερ (αμα ειναι επιθετικο το προγραμμα)

 

Σε cruising με 2800 στροφες δεν θα εχει προβλημα κανενα με 95αρα αμα το πηγαινει χαλαρα.

Δημοσ.

Μπορει να φτιαξει ενα προγραμμα το οποιο θα δουλευει με 95 χωρις προβλημα και απλα οταν θα θελει να πηγαινει για πατηματα/ανοιγματα/κοντρες/whatever να το φουλαρει 100αρα.

 

Κατα τα αλλα,ειναι ψιλοαυτονοητο το πως περισσοτερα οκτανια = μεγαλυτερη αποδοση (το ιδιο ισχυει και σε stock κινητηρες) γι αυτο και δεν το ανεφερα...

οτι διαφωνω και με τα 2.

-το προγραμμα φτιαχνετε για χ οκτανια οπως φτιαχτηκε και το στοκ.

-οχι.

υπαρχουν κινητηρες που δεν δεχονται πολλα οκτανια-συμπιεση-θερμοκρασιες κτλ...

 

για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια,διαβασε.¨:

περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση .

Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.

το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις

 

συμπερασμα:αν εχεις λεφτα βαζεις προγραμμα για 100οκτανια ή 98 και αντιστοιχο προγραμμα.

δεν εχεις?βαζεις προγραμμα για 95οκτανια και αντιστοιχη βενζινη.

Δημοσ.

Το καλύτερο είναι να μπεις σε κάποιο επίσημο φόρουμ για Audi, όπου υπάρχουν άτομα που έχουν ίδιο αυτοκίνητο και έχουν κάνει ανάλογες μετατροπές και ξέρουν πολύ καλύτερα από όλους εδώ μέσα. Θα σε βοηθήσουν απίστευτα με τις γνώσεις τους.

 

Επίσης, μην πας στην τύχη σε μαγαζιά και αρχίζεις και ρωτάς εάν δεν το έχεις ψάξει πρώτα εσύ και να ξέρεις 2 πράγματα.

 

Είναι κρίμα να χαλάσεις τον κινητήρα σου σε ένα τόσο ωραίο και δυνατό αυτοκίνητο.

Δημοσ.

οτι διαφωνω και με τα 2.

-το προγραμμα φτιαχνετε για χ οκτανια οπως φτιαχτηκε και το στοκ.

-οχι.

υπαρχουν κινητηρες που δεν δεχονται πολλα οκτανια-συμπιεση-θερμοκρασιες κτλ...

 

για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια,διαβασε.¨:

περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση .

Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.

το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις

 

συμπερασμα:αν εχεις λεφτα βαζεις προγραμμα για 100οκτανια ή 98 και αντιστοιχο προγραμμα.

δεν εχεις?βαζεις προγραμμα για 95οκτανια και αντιστοιχη βενζινη.

 

Διαφωνεις μαζι μου αλλα ξεχνας 2 βασικα πραγματα.

 

α) Την 95αρα θα την βαζει σπανια. Αμα θελει αλογα θα βαζει 100αρα. Για να το πω αλλιως, αμα δεν εχει φραγκα για 100αρα, να μην βαλει προγραμμα. Ωστοσο ενα προγραμμα που ειναι φτιαγμενο για 100αρα, δεν θα εχει προβλημα να δουλεψει περιστασιακα 95αρα σε πολυ χαλαρους ρυθμους 

 

β) Ο φιλος δεν παιζει με ρυθμιστες πιεσης/καυσιμου σε uno racing, 1.8 tfsi εχει το οποιο εχει εναν απο τους πιο "εξυπνους" εγκεφαλους που παιζουν. Ο εγκεφαλος ειναι σε θεση να παραμετροποιησει τις συνθηκες της καυσης ωστε να επιτυχει βελτιστη αποδοση με το υπαρχον καυσιμο πολυ πριν "βαρεσει πυρακια" ή μπει το μοτερ σε "safe mode". Οι περισσοτεροι συγχρονοι εγκεφαλοι εχουν ενα +-10% σε πολλες παραμετρους ωστε να βελτιστοποιησουν την καυση προτου βγουν εκτος προδιαγραφων. Σκεψου οτι ενα μοτερ θα πωληθει στην Σουηδια αλλα και στην Σαουδικη Αραβια, προφανως εχουν λαβει υπ'οψην τις διαφορετικες συνθηκες στις 2 χωρες, με οτι αυτο συνεπαγεται...

 

Τελος, αυτα που λεω τα λεω απο προσωπικη εμπειρια καθως εχω παρομοιο μοτερ - 2.0 tfsi παρομοιας σχεδιασης και αρχιτεκτονικης με τον 1.8 tfsi του φιλου. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...