Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, την Παρασκευή το παρήγγειλα. Τι λέει το κινητό; Είναι όντως τόσο καλό όσο ακούγεται από διάφορους; Είχα ένα 3gs το οποίο τα' φτυσε η πλακέτα και δεν σκοπεύω να δώσω 90 ευρώ για επισκευή. Έτσι με μια επιδότηση που είχα 85 ευρώ έβαλα άλλα 80 και το παρήγγειλα από γερμανό. 

Δημοσ.

Ακριβώς, είναι θέμα αξιοπιστίας. Εγώ προσωπικά επιλέγω σκρουτζομάγαζα αλλά όχι για κινητά. 

Καλύτερα από τον ίδιο τον provider, όπως τη Wind στη συγκεκριμένη. Ο λόγος που το λέω αυτό είναι γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι για τις συσκευές που έρχονται απ' το εξωτερικό, τα ανταλλακτικά πρέπει να παραγγελθούν, που σημαίνει ότι αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος παράδοσης. Γιατί να πάρεις αυτό το ρίσκο απ' τη στιγμή που πληρώνεις τα ωραία σου λεφτά;

Δημοσ.

Καλύτερα από τον ίδιο τον provider, όπως τη Wind στη συγκεκριμένη. Ο λόγος που το λέω αυτό είναι γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι για τις συσκευές που έρχονται απ' το εξωτερικό, τα ανταλλακτικά πρέπει να παραγγελθούν, που σημαίνει ότι αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος παράδοσης. Γιατί να πάρεις αυτό το ρίσκο απ' τη στιγμή που πληρώνεις τα ωραία σου λεφτά;

 

Έτσι είναι, πριν λίγο καιρό τσίμπησα το Honor 2 από WIND και το έχω κατα ευχαριστηθεί 

Δημοσ.

Καλύτερα από τον ίδιο τον provider, όπως τη Wind στη συγκεκριμένη. Ο λόγος που το λέω αυτό είναι γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι για τις συσκευές που έρχονται απ' το εξωτερικό, τα ανταλλακτικά πρέπει να παραγγελθούν, που σημαίνει ότι αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος παράδοσης. Γιατί να πάρεις αυτό το ρίσκο απ' τη στιγμή που πληρώνεις τα ωραία σου λεφτά;

Σωστός και λογικός...

  • Moderators
Δημοσ.

Καλύτερα από τον ίδιο τον provider, όπως τη Wind στη συγκεκριμένη. Ο λόγος που το λέω αυτό είναι γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι για τις συσκευές που έρχονται απ' το εξωτερικό, τα ανταλλακτικά πρέπει να παραγγελθούν, που σημαίνει ότι αυξάνεται σημαντικά ο χρόνος παράδοσης. Γιατί να πάρεις αυτό το ρίσκο απ' τη στιγμή που πληρώνεις τα ωραία σου λεφτά;

Για να καταλαβω, λες δηλαδη πως δυο ιδια μοντελα που εχουν αγοραστει απο provider και Σκρουτζομαγαζο αντιστοιχα και θελουν το ιδιο ανταλλακτικο, για το μεν πρωτο το service εχει διαθεσιμο το ανταλλακτικο, για το δε δευτερο, πρεπει να το παραγγειλει. 

 

Γιατι ισχυει αυτο?

 

Εκτος αν ο provider παραγγελνει 10 κομματια απο καθε τυπο ανταλλακτικου για δικη του διαθεση και το service centre δε διαθετει κανενα ανταλλακτικο στην αποθηκη του...

Τι ισχυει ακριβως?

Δημοσ.

Για να καταλαβω, λες δηλαδη πως δυο ιδια μοντελα που εχουν αγοραστει απο provider και Σκρουτζομαγαζο αντιστοιχα και θελουν το ιδιο ανταλλακτικο, για το μεν πρωτο το service εχει διαθεσιμο το ανταλλακτικο, για το δε δευτερο, πρεπει να το παραγγειλει. 

 

Γιατι ισχυει αυτο?

 

Εκτος αν ο provider παραγγελνει 10 κομματια απο καθε τυπο ανταλλακτικου για δικη του διαθεση και το service centre δε διαθετει κανενα ανταλλακτικο στην αποθηκη του...

Τι ισχυει ακριβως?

 

 

Ενδέχεται η παρακαταθήκη των buffer parts που σου στέλνει ο κατασκευαστής κατά την εισαγωγή/έναρξη συνεργασίας/whatever για τις ανάγκες του service σου να έχει αυστηρές διαδικασίες και προϋποθέσεις «ανάλωσης». Π.χ. τα buffer parts να προορίζονται ΜΟΝΟ για τις μονάδες που περιλαμβάνονταν στην αγορά-εισαγωγή σου (αυτό παρακολουθείται βάσει S/N προφανώς). Ή μόνο για όσες μονάδες ΔΕΝ είναι OOW (out of warranty).

 

Κάθε κατασκευαστής μπορεί να επιβάλλει τους δικούς του όρους.

  • Moderators
Δημοσ.

Ενδέχεται η παρακαταθήκη των buffer parts που σου στέλνει ο κατασκευαστής κατά την εισαγωγή/έναρξη συνεργασίας/whatever για τις ανάγκες του service σου να έχει αυστηρές διαδικασίες και προϋποθέσεις «ανάλωσης». Π.χ. τα buffer parts να προορίζονται ΜΟΝΟ για τις μονάδες που περιλαμβάνονταν στην αγορά-εισαγωγή σου (αυτό παρακολουθείται βάσει S/N προφανώς). Ή μόνο για όσες μονάδες ΔΕΝ είναι OOW (out of warranty).

 

Κάθε κατασκευαστής μπορεί να επιβάλλει τους δικούς του όρους.

Δεν το ηξερα αυτο για να ειμαι ειλικρινης. Παντα θεωρουσα πως ενα ενα service θα καλυπτε ολες τις συσκευες που εχουν θεμα ανεξαρτητως, ισως με σειρα παραλαβης τους. Οσον αφορα το πρωτο κομματι δλδ, γιατι φανταζομουν πως οι OOW θα ενεπιπταν σε αλλες διαδικασιες.

 

Εν τω μεταξυ μολις ειδα και ποιο ειναι το επισημο σερβις της εταιρειας. Πασο  :X

Δημοσ.

Ενδέχεται η παρακαταθήκη των buffer parts που σου στέλνει ο κατασκευαστής κατά την εισαγωγή/έναρξη συνεργασίας/whatever για τις ανάγκες του service σου να έχει αυστηρές διαδικασίες και προϋποθέσεις «ανάλωσης». Π.χ. τα buffer parts να προορίζονται ΜΟΝΟ για τις μονάδες που περιλαμβάνονταν στην αγορά-εισαγωγή σου (αυτό παρακολουθείται βάσει S/N προφανώς). Ή μόνο για όσες μονάδες ΔΕΝ είναι OOW (out of warranty).

 

Κάθε κατασκευαστής μπορεί να επιβάλλει τους δικούς του όρους.

 

Δεν είναι μόνο αυτό. Αν για παράδειγμα χαλάσει η μητρική το part θα πρέπει να έρθει απ' έξω, εφόσον διαφοροποιείται από εκείνα που κυκλοφορούν στην τοπική αγορά. Όπως και να έχει προσωπικά δε θα έπαιρνα το ρίσκο. Από Wind για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Δημοσ.

Από Γερμανό πειράζει;  :devil:

Γιατί να πειράξει; Διάβασε όμως τι κράξιμο έχει φάει ο Γερμανός τον τελευταίο καιρό σ' αυτό το forum και ίσως δεν θέλεις εσύ να το πάρεις από Γερμανό πλέον

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...