Grey Warden Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Πιστεύω οτι στο Πλαίσιο παίζει ρόλο σε ποιον θα πέσεις και σε ποιο κατάστημα πας. Μέχρι τώρα μου έχει τύχει μια φορά πρόσφατα που είχα παραγγείλει το τροφοδοτικό μου online και πηγα να το εγκαταστήσω αρκετές μέρες αφότου το παρέλαβα αλλά ήταν dead. Το πήγα στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής παρ όλο που το DOA των 7 ημερών είχε περάσει αλλά μου το αντικαταστήσανε με καινούργιο χωρίς καμία αντίρρηση. Θα μου πεις κάνανε το αυτονόητο αλλά εδώ έχουμε ακούσει δικαιολογίες και δικαιολογίες είτε από Πλαίσιο είτε από άλλα καταστήματα.
agligoros Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Παντως ειναι τραγικο...γραφω κατι και αμεσως πεταγιεται το τρολλ. τι διαολο???
saks80 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Παντως ειναι τραγικο...γραφω κατι και αμεσως πεταγιεται το τρολλ. τι διαολο??? υποπτος εισαι.πιο πολυ για αβανταδορος μου κανεις
agligoros Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 ελα τρολλ.που ειμαι εγω υποπτος. τραβα δωσε καμια συμβουλη για συνθεση συστηματος τωρα ΑΧΑΧΑΧΑΧ
saks80 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 ελα τρολλ.που ειμαι εγω υποπτος. τραβα δωσε καμια συμβουλη για συνθεση συστηματος τωρα ΑΧΑΧΑΧΑΧ εισαι γνωστο τρολλ γιαυτο ζητησα προυφς.οπως φαινετε δεν τις εχεις.
Voodooman Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Το amazon είναι αλλού σε θέματα υποστήριξης. Είχα ένα φίλτρο βρύσης, το οποίο άρχισε να έχει διαρροή όταν το χρησιμοποιούσα, όχι κάτι το τρομερό, αλλά εκ πείρας ξέρω ότι έτσι αρχίζει και μετά χαλάει τελείως. Ήταν εντός εγγύησης. Για να μην πολυλογώ, μου στέλνουν καινούργιο και δεν ζήτησαν καν την επιστροφή του παλιού! Το amazon είναι πλέον πρώτη μου επιλογή για online αγορές.
geoal1973 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Οσον αφορα αυτο που αναρωτηθηκε ενα παλικαρι πιο πανω για το πως εμπιστευετε το amazon τα λεγομενα του πελατη να πουμε οτι απο την εμπειρια που ειχα καταλαβα οτι ειναι στην πολιτικη τους να δεχονται χωρις αμφισβήτηση αρχικα αυτα που λεει ο πελατης και τον εξυπηρετουν ειτε με νεο προιον ειτε με πιστωτικο, το mail που στελνουν λεει ομως οτι σε περιπτωση που το χαλασμενο προιον δεν επιστραφει μεσα σε 30 ημερες ή ειναι χαλασμενο με ευθυνη του πελατη τοτε προβαινουν σε χρεωση της πιστωτικης καρτας για το νεο προιον που εστειλαν. Βεβαια εγω εστειλα το χαλασμενο λαπτοπ (με ΕΛΤΑ) και μετα απο 7 ημερες με ειδοποιησαν οτι το ελαβαν και ολα καλα. Φυσικα επειδη ειμαι πολυ ψιρας με τα πραγματα μου οποιος ειδε το λαπτοπ και την συσκευασια θα νομιζε οτι ηταν τελειως αμεταχειριστο γιατι παντα κραταω κουτια και παρελκομενα ακομα και τις ζελατινες και τα προστατευτικα. Επισης μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση που οταν ειχα πει στην κοπελα οτι το εχω ξεβιδωσει και ανοιξει για να βαλεω εξτρα μνημη μου ειπε οτι δεν υπαρχει προβλημα αρκει να μην φαινετε καποια ζημια απο ανθρωπινο παραγοντα στα εσωτερικα εξαρτηματα.
agligoros Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 εισαι γνωστο τρολλ γιαυτο ζητησα προυφς.οπως φαινετε δεν τις εχεις. Εισαι σιγουρος τρολλ?για κοιτα στην προηγουμενη σελιδα...
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Ξεθάβω το θέμα : Αγορά τον Φεβρουάριο ενός Wireless Headset με Bluetooth για το XBOX 360 , σταμάτησε να λειτουργεί ( η μπαταρία πέφτει μέσα σε λίγα λεπτά ) και δεν βρίσκει συσκευές πλέον. Μίλησα με το chat και μέσα σε 5 λεπτά ( και πολλά λέω ) μου είπαν για refund το ποσό που έδωσα , σε λίγη ώρα υπήρχαν τα χρήματα σε gift card.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα