Prof_Chaos Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δεν ξερω και δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν υπαρχει εστω ενα καταστημα να λειτουργει με αυτον τον τροπο και αυτη τη λογικη εδω στην Ελλαδα. Ισως αν ενας το εκανε και εκλειναν καμια δεκαρια αλλοι σε κανενα 6μηνο ισως μετα να παραδειγματιζονταν οι υπολοιποι και να το εκαναν κι αυτοι. η απάντηση βρίσκεται στις βασικές αρχές managment και στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχουν οι πολυεθνικές εναντι των τοπικών επιχειρήσεων.. (οικονομίες κλίμακας) Δεν μπορούν σε καμια περίπτωση οι τοπικές επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν μεγαθήρια πολυεθνικές όχι μόνο ώς προς τις τιμές αλλά και στους υπόλοιπους τομείς για τον λόγο που παρέθεσα παραπάνω. 1
Redshift Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 η απάντηση βρίσκεται στις βασικές αρχές managment και στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχουν οι πολυεθνικές εναντι των τοπικών επιχειρήσεων.. (οικονομίες κλίμακας) Δεν μπορούν σε καμια περίπτωση οι τοπικές επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν μεγαθήρια πολυεθνικές όχι μόνο ώς προς τις τιμές αλλά και στους υπόλοιπους τομείς για τον λόγο που παρέθεσα παραπάνω. σοβαρα πιστευεις οτι αν το eshop πχ ηθελε να κρατησει παρομοια σταση στις εγγυησεις ,τα doa κλπ δεν θα μπορουσε λογω οικονομιων κλιμακας? δλδ τι θα του ελεγε η asus πχ,δεν δεχομαι επιστροφες προβληματικων συσκευων? ελα τωρα αν σοβαρευονταν οι ντοπιοι θα εφερναν πολυ κοσμο πισω απο το amazon ακομα κ με καπως ακριβοτερες τιμες αλλιως ειναι να επιστρεφεις το πραγματικα προβληματικο προιον στο κατα τοπους υποκαταστημα κ αφου το εξετασουν να στο αλλαξουν γρηγορα κ αλλο να περιμενεις ταχυδρομεια κλπ οργανωμενοι δεν ειναι κ βαριουνται,θελει υποδομες κ κοσμο για να παρεχεις σωστο after sales αλλα που μυαλο οι κουτοπονηροι ελληναρες που νομιζουν οτι χαραμιζονται με την εξυπναδα τους κιολας 2
qsis Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 γιατι ομως το παιζουν τοσο δυσκολοι αρκετοι; ας μη μιλησουμε βεβαια για αλλα μαγαζια με πιστωτικα που αυτοι αποφασιζουν με το ετσι θελω και φυσικα μιλαμε για κανονικη ληστεια το προιον θα γινει δεκτο και θα αντικατασταθει με κατι αντιστοιχο στον αντιπροσωπο , εκεινοι ομως εδωσαν μια πιστωση της πλακας πολλες φορες μπορει να χρειαστει ο πελατης να βαλει και αλλα λεφτα απο τη τσεπη του για να παρει κατι αναλογο.. και ξερουμε ολοι τι εννοω.. 1
antonl Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 [...] δλδ τι θα του ελεγε η asus πχ,δεν δεχομαι επιστροφες προβληματικων συσκευων? [...] Όχι αλλά μπορεί να του έλεγε «δε δέχομαι επιστροφές μη προβληματικών συσκευών που απλά επέστρεψε ο αγοραστής ή συσκευών που παρουσίασαν πρόβλημα επειδή ο αγοραστής τις κοπανούσε κάτω». Άμα απ την άλλη το eshop έκανε τζίρο στην asus μερικές χιλιάδες φορές μεγαλύτερο, πιθανόν να μην είχε θέμα με τέτοιες λεπτομέρειες. Προφανώς κάνω εικασίες, ε. Δεν ξέρω τι κάνει η asus σε τέτοια θέματα. Ούτε που περίμενα ότι θα έλεγε ποτέ το παραμικρό σαν υπεράσπιση του eshop.gr.
phanispal Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Το Msystems πώς κρατάει τη γραμμή που κρατάει; Έχει κι έξω μαγαζιά;
Redshift Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Όχι αλλά μπορεί να του έλεγε «δε δέχομαι επιστροφές μη προβληματικών συσκευών που απλά επέστρεψε ο αγοραστής ή συσκευών που παρουσίασαν πρόβλημα επειδή ο αγοραστής τις κοπανούσε κάτω». Άμα απ την άλλη το eshop έκανε τζίρο στην asus μερικές χιλιάδες φορές μεγαλύτερο, πιθανόν να μην είχε θέμα με τέτοιες λεπτομέρειες. Προφανώς κάνω εικασίες, ε. Δεν ξέρω τι κάνει η asus σε τέτοια θέματα. Ούτε που περίμενα ότι θα έλεγε ποτέ το παραμικρό σαν υπεράσπιση του eshop.gr. δεν ειπα σε καμια περιπτωση να δεχεται το eshop κακοποημενες απο τον χρηστη συσκευες αυτο δεν το κανει ουτε το amazon ουτε κανεις εδω στις περισσοτερες περιπτωσεις (ευτυχως οχι ολες) κοιτανε να σε ξεφορτωθουνε βγαζοντας σε ψευτη κ υπαιτιο με το ζορι παλιοτερα δε δεν νοουνταν καν επιστροφη προβληματικης συσκευης τα ζουμε ολοι αυτα η asus κ η καθε σοβαρη εταιρεια σεβεται το ονομα της κ δεν παιζει με επιστροφες doa κλπ εδω ιδιωτες καταφευγουμε στις μητρικες εταιρειες κ βγαζουμε ακρη οταν δεν μπορουμε με τα εδω λαμογια 1
antonl Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 δεν ειπα σε καμια περιπτωση να δεχεται το eshop κακοποημενες απο τον χρηστη συσκευες αυτο δεν το κανει ουτε το amazon ουτε κανεις [...] Σύμφωνοι αλλά υπάρχουν αρκετές αναφορές πως το amazon δέχεται να κάνει αντικατάσταση προϊόντος που ο αγοραστής αναφέρει σαν προβληματικό, χωρίς καν να ελέγξει το αντικείμενο (όπως φαίνεται και στο αρχικό post). Αυτό σημαίνει πως παίρνει το «ρίσκο» να πρόκειται για πρόβλημα που δεν καλύπτεται τυπικά απ την εγγύηση. Δε ξέρω αλλά δε μου χει τύχει αντίστοιχη συμπεριφορά από ντόπιο κατάστημα.
Redshift Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Σύμφωνοι αλλά υπάρχουν αρκετές αναφορές πως το amazon δέχεται να κάνει αντικατάσταση προϊόντος που ο αγοραστής αναφέρει σαν προβληματικό, χωρίς καν να ελέγξει το αντικείμενο (όπως φαίνεται και στο αρχικό post). Αυτό σημαίνει πως παίρνει το «ρίσκο» να πρόκειται για πρόβλημα που δεν καλύπτεται τυπικά απ την εγγύηση. Δε ξέρω αλλά δε μου χει τύχει αντίστοιχη συμπεριφορά από ντόπιο κατάστημα. προφανως το amazon παει το after sales σε αλλα επιπεδα κ δεχεται καλη τη πιστη οτι ο φορητος ειναι προβληματικος αφου φανταζομαι προηγηθηκε καποιος ελεγχος με τον αντιπροσωπο του amazon κ τον πελατη σου λεει δλδ οκ θα το βγαλω refurbished η like new k θα το πουλησω χωρις χασουρα στην τελικη με μια γενναια εκπτωση ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ TO BRAND NAME ΤΟΥΣ παιδια,ειναι επαγγελματιες σοβαροι οι ανθρωποι δεν απαιτω ουτε περιμενω τετοια αβαρια απο τους ντοπιους,θελω απλα να τιμουν τις εγγυησεις κ τα doa
fotis 65 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 να προσθέσω και γω με την σειρά μου στην << απίστευτη υποστήριξη πελατών >> την LOGITECH που στέκεται πάντα δίπλα στον πελάτη. όσο για τα ελληνικά eshop τόσο το computerbeast.gr μου στάθηκε σε δύσκολη στιγμή, όσο και το πλαίσιο. καλό είναι να λέμε και τα θετικά για μαγαζιά που δεν κάνουν τον κινεζο μετα
Prof_Chaos Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 σοβαρα πιστευεις οτι αν το eshop πχ ηθελε να κρατησει παρομοια σταση στις εγγυησεις ,τα doa κλπ δεν θα μπορουσε λογω οικονομιων κλιμακας? δλδ τι θα του ελεγε η asus πχ,δεν δεχομαι επιστροφες προβληματικων συσκευων? ελα τωρα αν σοβαρευονταν οι ντοπιοι θα εφερναν πολυ κοσμο πισω απο το amazon ακομα κ με καπως ακριβοτερες τιμες αλλιως ειναι να επιστρεφεις το πραγματικα προβληματικο προιον στο κατα τοπους υποκαταστημα κ αφου το εξετασουν να στο αλλαξουν γρηγορα κ αλλο να περιμενεις ταχυδρομεια κλπ οργανωμενοι δεν ειναι κ βαριουνται,θελει υποδομες κ κοσμο για να παρεχεις σωστο after sales αλλα που μυαλο οι κουτοπονηροι ελληναρες που νομιζουν οτι χαραμιζονται με την εξυπναδα τους κιολας To DOA είναι θέμα καθαρά νομοθεσίας και πρέπει να εναρμονίζονται όλοι ανεξαρτήτως μεγέθους επιχείρησης.. Σε αυτό οι Ελληνικές επιχειρήσεις είναι απαράδεκτες .Ψάχνουν τεχνάσματα για να το αποφύγουν με όλους τους δυνατούς τρόπους. Επίσης να ξέρεις οτι άλλες οικονομικές συμφωνίες κάνει το amazon Με τους προμηθευτές και άλλες οι εγχώριες επιχειρήσεις..η νύχτα με τη μέρα.. Γι αυτό οπως λές το amazon είναι "ανετο" σε αλλαγές και κάλυψη του πελάτη ακόμη και σε περιπτώσεις που ευθύνεται αυτός. Παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες ρόλο . Κι εγώ δεν απαιτώ κάτι τέτοιο απο τα ελληνικά μαγαζιά.. Θέλω όμως να είναι τυπικοί οσον αφορά την εγγύηση και το DOA. Να μην ταλαιπωρούν τον πελάτη και κυρίως να μην τον κοροιδεύουν για τον βγάλουν εκτός εγγύησης .. (αρβάτο κρεαταγορά με την πιπίλα της υγρασίας στα κινητά) ... και δεν είναι οι μόνοι.. 3
agligoros Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 (επεξεργασμένο) να γραψω και γω την εμπειρία για μια ακομη φορα απο εμπειρια σερβις.Το λοιπον ειχα ενα εξωτερικο δισκο της σιγκαη αγορασμενο απο το πλαισιο το 2009,Ο οποιος τωρα τελευταια κολλουσε αρκετα.με αυτα που διαβαζω στα φορα ολο το ματαιωνα να παω στο σερβις γιατι πιστευα οτι θα με ταλαιπωρησουν...ΛΑΘΟΣ!Αριστη εξυπηρετηση,τακτικη ενημερωση για τα σταδια της διαδικασιας και πανω απο ολα ευγενεια προς τον πελατη!Ο χαλασμενος δισκος ηταν 1.5τερα 5.200 Στροφων usb2 και μου τον αντικατεστησαν(σε 2 μερες παρακαλω)με 2τερα,7.200 στροφων,usb3!Μπραβο στο πλαισιο.υ.γπραγματικα δεν το περιμενα γιατι ημουν προκατιλημμενος(λανθασμενα) για το λογο που προανεφερα _______________________________________________________________________________________________ ελα τρολλ το προυφ σου. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2013 από agligoros
saks80 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 να γραψω και γω την εμπειρία για μια ακομη φορα απο εμπειρια σερβις. Το λοιπον ειχα ενα εξωτερικο δισκο της σιγκαη αγορασμενο απο το πλαισιο το 2009, Ο οποιος τωρα τελευταια κολλουσε αρκετα. με αυτα που διαβαζω στα φορα ολο το ματαιωνα να παω στο σερβις γιατι πιστευα οτι θα με ταλαιπωρησουν...ΛΑΘΟΣ! Αριστη εξυπηρετηση,τακτικη ενημερωση για τα σταδια της διαδικασιας και πανω απο ολα ευγενεια προς τον πελατη! Ο χαλασμενος δισκος ηταν 1.5τερα 5.200 Στροφων usb2 και μου τον αντικατεστησαν(σε 2 μερες παρακαλω)με 2τερα,7.200 στροφων,usb3! Μπραβο στο πλαισιο. υ.γ πραγματικα δεν το περιμενα γιατι ημουν προκατιλημμενος(λανθασμενα) για το λογο που προανεφερα δεν γινονται αυτα.δειξε το νεο δισκο.προυφς
agligoros Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Τι προυφς???ο λογος μου δε φτανει? Τελος παντων,επειδη εισαι γνωστο τρολλ του φορουμ,αυριο θα ανεβασω φωτο μονο για την παρτη σου. ΑΧΧΑΑΧ
saks80 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Τι προυφς???ο λογος μου δε φτανει? Τελος παντων,επειδη εισαι γνωστο τρολλ του φορουμ,αυριο θα ανεβασω φωτο μονο για την παρτη σου. ΑΧΧΑΑΧ γιαυτο ζηταω να δω φωτο γιατι εχει γεμισει το φορουμ τρολια και αβανταδορους.μπορει να εισαι ενα απο τα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα