ignatiz Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Ντάξει τι να λέμε τώρα για το κορυφαίο online κατάστημα αυτή τη στιγμή, συνώνυμο της αξιοπιστίας Το δικό μου λάπτοπ που καλυπτόταν από "2 χρόνια εγγύηση αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων" του κωλοe-shop πήγε στα σκουπίδιαΓιτ Τι εγινε φιλε μου με το λαπτοπ σου? δν στο αντικατεστησαν? σε ρωταω γτ με ενδιαφερει γτ εχω κ εγω λαπτοπ απο εκει με τα 2 χρονια εγγυησης
geoal1973 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 παιδια δεν πιστευω σε αυτα που ζω!!! μολις ηρθε το νεο λαπτοπ, εχω παθει πλακα χθες το εστειλαν απο Αγγλια και σημερα το παρελαβα!!! συνολικος χρονος χωρις λαπτοπ 4 ημερες!!!! 2
Prof_Chaos Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 είναι φυσιολογική εξυπηρέτηση αυτό που περιγράφεις για τις προηγμένες χώρες... Εμάς μας φαίνεται κάπως ! με τους τραγικούς μπακαλο μαγαζάτορες της Ελλάδας.. Ευτυχώς υπάρχουν και μερικοί σοβαροί επαγγελματίες ακόμη εντός συνόρων αλλά θέλουν και αυτοί ψάξιμο. 1
Dakonblackblade Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Ναι εντάξει, καλά κρασιά, υπάρχει ένα, όχι μεγάλο ίσως ποσοστό αλλά αρκετό πλήθος από παλικάρια ελληνάρες , δεν ξέρω γω τι , που θα καβατζώναν το χαλασμένο laptop και μην τον είδατε. Δε μας χάλασε όταν το Play.com μας πήρε χαμπάρι ή για την ελλάδα ισχύουν άλλοι κανόνες επιστροφής σε άλλα sites. Ας κλαφτούμε για τα ελληνικά μαγαζιά, από τα οποία , εγώ πχ, δεν έχω κανένα παράπονο so far. Αλλά ας κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά όταν οι μισοί εδώ μέσα καίνε κάρτες και επεξεργαστες στους 19 μήνες για να πάρουν καινούριες. Λέω εγώ τώρα, για να μη ξεχνιόμαστε. 1
Prof_Chaos Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Ναι εντάξει, καλά κρασιά, υπάρχει ένα, όχι μεγάλο ίσως ποσοστό αλλά αρκετό πλήθος από παλικάρια ελληνάρες , δεν ξέρω γω τι , που θα καβατζώναν το χαλασμένο laptop και μην τον είδατε. Δε μας χάλασε όταν το Play.com μας πήρε χαμπάρι ή για την ελλάδα ισχύουν άλλοι κανόνες επιστροφής σε άλλα sites. το play δεν είχε σταματήσει κάποια περίοδο να στέλνει Ελλάδα;
Cossutius. Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Δημοσ. 30 Απριλίου 2013 Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματίες. Πλέον θα τους προτιμάς για τα πάντα. Τη στιγμη που στην Ελλάδα και στα γνωστά μεγάλα καταστήματα θα σου ζήταγαν μέχρι και λεφτά, αφου θα έβρισαν πως το προβλημα το δημιουργησες εσυ, άρα ειναι εκτός εγγύησης...
HERTHAN Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δεν ξερω και δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν υπαρχει εστω ενα καταστημα να λειτουργει με αυτον τον τροπο και αυτη τη λογικη εδω στην Ελλαδα. Ισως αν ενας το εκανε και εκλειναν καμια δεκαρια αλλοι σε κανενα 6μηνο ισως μετα να παραδειγματιζονταν οι υπολοιποι και να το εκαναν κι αυτοι.
phanispal Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Για να είμαστε αντικειμενικοί, υπάρχουν σοβαρά καταστήματα και στην Ελλάδα, απλά (τα γνωστά τουλάχιστον) είναι ελάχιστα. Τώρα αν υπάρχουν ακριτικά που τα ξέρουν μόνο ένας-δυο στο χωριό, δε θα το μάθουμε ποτέ μάλλον.
antonl Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δεν ξερω και δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν υπαρχει εστω ενα καταστημα να λειτουργει με αυτον τον τροπο και αυτη τη λογικη εδω στην Ελλαδα. Ισως αν ενας το εκανε και εκλειναν καμια δεκαρια αλλοι σε κανενα 6μηνο ισως μετα να παραδειγματιζονταν οι υπολοιποι και να το εκαναν κι αυτοι. Για να μαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν θα πιανε μια τέτοια επιχείριση εδώ στην Ελλάδα. Προφανώς άλλες συμφωνίες έχει η Asus με το Amazon πχ για τις επιστροφές, άλλο budget μπορεί να φεσωθεί το amazon από κακούς πελάτες ώστε να κρατήσει το όνομά του ψηλά, σε κοινό άλλης νοοτροπίας απευθύνεται (σε καταναλωτές πολλών νοοτροπιών για την ακρίβεια αλλά ίσως υπάρχει καλύτερη αναλογία «καλών» με «κακούς» πελάτες).
HERTHAN Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Να σου πω ενα παραδειγμα:Κι εγω στην δουλεια μου εχω φεσωθει απο 20-30 πελατες αλλα δεν τους κυνηγησα για να παρω τα χρηματα.Εξακολουθω να τους εχω ακομα πελατες παρ'ολο που δεν εχω παρει ουτε τα μισα χρηματα ακομα αλλα αυτοι οι 20-30 επειδη τους εχω φερθει αψογα μου εχουν φερει αλλους 10 με τους οποιους επισης εχουμε αρκετα καλη συνεργασια. Αν εγω(ασχετα απο το χασιμο που εχω) τους κυνηγουσα αυτους για να παρω μονο τα χρηματα μου χωρις να μ'ενδιαφερει κατι αλλο θα εχανα κι'αυτους γιατι θα γινομουν κακος(ασχετα αν ειχα δικιο γιατι ετσι το βλεπουν) και δεν θα επαιρνα ουτε τους αλλους 10 που ηρθαν μετα. Στο αναφερω αυτο για το θεμα της νοοτροπιας που ισως θα επρεπε ολοι μας να εχουμε σε ολους του τομεις οχι μονο στην δουλεια μας αλλα σε οτι κι αν κανουμε στην καθημερινοτητα μας. Πιστευω θα ηταν καλυτερα για ολους μας και ειδικα στην περιπτωση για την οποια συζηταμε που αφορα τα καταστηματα αν ολοι ειχαν αλλη νοοτροπια ισως να μην καθομασταν αυτη τη στιγμη και μιλουσαμε για το amazon αλλα για ενα Ελληνικο καταστημα.
lexmark Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Θέμα νοοτροπίας; Λες ότι βγαίνεις κερδισμένος με το να σου χρωστάνε 30 και να έχεις 10 νέους και ότι κάνεις την πάπια σε αυτό... αλλά το amazon και κάθε amazon (βλπ. σοβαρό μαγαζί) δεν στέλνει/δίνει τίποτε αν δεν πάρει τα λεφτά του στο ακέραιο. 1) Που κολλάει το φέσι (ελληνική κακιά συνήθεια) με το σωστό after sales; Αντιθέτως το φέσι σε δυσκολεύει να παρέχεις σωστό after sales για πολλούς και διαφόρους λόγους. 2) Αυτό το 30 - 10 δεν είναι θέμα νοοτροπίας. Κακή στρατηγική λέγεται, εκτός και αν, αυτοί οι 10 που σου έφεραν οι πρώτοι 30, σου κάνουν την τριπλάσια δουλειά ή τους χρεώνεις τα τριπλάσια εσύ -> σε όποια άλλη περίπτωση, είσαι χαμένος. 3) Τα ελληνικά καταστήματα ξεχνάνε 2 πράγματα. α) οι σωστές και ολοκληρωμένες παροχές υπηρεσιών, και β) το ρητό «κάλλιο πέντε και στο χέρι» - μόνο κοιτάζουν να πλουτίσουν με την πρώτη πώληση υπερτιμολογώντας τα πάντα.
antonl Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 [...] 1) Που κολλάει το φέσι (ελληνική κακιά συνήθεια) με το σωστό after sales; Αντιθέτως το φέσι σε δυσκολεύει να παρέχεις σωστό after sales για πολλούς και διαφόρους λόγους. [...] Λέγοντας «φέσωμα» εννοούσα προβλήματα σε προϊόντα που προκάλεσαν οι πελάτες είτε εσκεμμένα είτε από κακή χρήση και ίσως τελικά να μη γίνουν δεκτά απ την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία στα πλαίσια της εγγύησης. Δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται αλλά θεωρώ πως ίσως οι εταιρίες να ναι πιο χαλαρές σε επιστροφές από καταστήματα όπως το amazon που πουλάει 10.000 προϊόντα τους τη μέρα απ ό,τι στον κυρ-Μήτσο ή το Πλαίσιο που πουλάνε 1 ή 100 τη μέρα.
HERTHAN Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Θέμα νοοτροπίας; Λες ότι βγαίνεις κερδισμένος με το να σου χρωστάνε 30 και να έχεις 10 νέους και ότι κάνεις την πάπια σε αυτό... αλλά το amazon και κάθε amazon (βλπ. σοβαρό μαγαζί) δεν στέλνει/δίνει τίποτε αν δεν πάρει τα λεφτά του στο ακέραιο. 1) Που κολλάει το φέσι (ελληνική κακιά συνήθεια) με το σωστό after sales; Αντιθέτως το φέσι σε δυσκολεύει να παρέχεις σωστό after sales για πολλούς και διαφόρους λόγους. 2) Αυτό το 30 - 10 δεν είναι θέμα νοοτροπίας. Κακή στρατηγική λέγεται, εκτός και αν, αυτοί οι 10 που σου έφεραν οι πρώτοι 30, σου κάνουν την τριπλάσια δουλειά ή τους χρεώνεις τα τριπλάσια εσύ -> σε όποια άλλη περίπτωση, είσαι χαμένος. 3) Τα ελληνικά καταστήματα ξεχνάνε 2 πράγματα. α) οι σωστές και ολοκληρωμένες παροχές υπηρεσιών, και β) το ρητό «κάλλιο πέντε και στο χέρι» - μόνο κοιτάζουν να πλουτίσουν με την πρώτη πώληση υπερτιμολογώντας τα πάντα. Δεν εχω καταστημα για να πουλαω προιοντα γι'αυτο δεν βγαινω χαμενος και δεν ειπα οτι κανω την παπια απλα οτι δεν τους κυνηγαω. Τα χρηματα εννοειται οτι δεν τα χανω γιατι υπαρχουν για λογους που δεν χρειαζεται ν'αναφερω. 1)Ακυρο συμφωνα με την παντηση παραπανω. 2)Αντιθετως στην περιπτωση μου ειναι η σωστη στρατηγικη σε αλλη ισως οχι. 3)Συμφωνω απούτα.
Pa0ki Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Δημοσ. 1 Μαΐου 2013 Τι εγινε φιλε μου με το λαπτοπ σου? δν στο αντικατεστησαν? σε ρωταω γτ με ενδιαφερει γτ εχω κ εγω λαπτοπ απο εκει με τα 2 χρονια εγγυησης Όχι οι φραγκοφονιάδες....γενικά το e-shop έχει χαλάσει πάρα πολύ Θυμίζει παλιές εποχές Γερμανού που ότι κινητό και να πήγαινες για επισκευή εντός εγγύησης δεν το δέχονταν γιατί είχε πάρει υγρασία και καλά...lol
unbutucay Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Πραγματικά απίστευτη εξυπηρέτηση!Και εγώ τόσο καιρό φοβόμουν το after sales και δεν τους προτιμούσα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα