Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ισως καποιοι καταλαβουν λαθος απο τον τιτλο αλλα αυτο που γραφω το εννοω με την κυριολεκτικη σημασια των λεξεων. Ας εξηγησω ομως την εμπειρια μου, πριν 2 μηνες περιπου (τον Φεβρουαριο) αγορασα απο το Amazon ενα touch ultrabook το ASUS S400CA το οποιο πληρωσα 602 ευρω μαζι με δωρεαν μεταφορικα απο Αγγλια την στιγμη που στην Ελλαδα το ειχε ενα καταστημα στα 900 ευρω!!! Τελος παντων ολα καλα μεχρι και την Παρασκευη το βραδυ οπου ενω το ειχα με τον φορτιστη του στην πριζα αυτο δεν φορτιζε μεχρι που εξαντληθηκε η μπαταρια και πλεον δεν αναβει καθολου. Ελενξα μηπως φταιει ο φορτιστης αλλα τελικα φαινετε οτι το προβλημα ειναι στο κυκλωμα τροφοδοσιας στην μητρικη του φορητού. Εχουντας πολυ κακη εμπειρια απο ASUS RMA στο παρελθον με εζωσαν τα φιδια για το οτι υπαρχει πιθανοτητα να μεινω χωρις φορητο για πολυ καιρο καθως επισης και οτι υπηρχει πιθανοτητα το service της ASUS που θα το εστελνα (στο εξωτερικο μια και Ελλαδα δεν εχουμε) να μου το εβγαζε εκτος εγγυησης επειδη ειχα ανοιξει (ξεβιδωσει) το λαπτοπ ωστε να αναβαθμισω την RAM απο 4 σε 8Gb και να προσθεσω εναν msata SSD στην σχετικη υποδοχη που ηταν ελευθερη. Εχοντας ακουσει και διαβασει για την πολυ καλη εξυπηρέτηση πελατων του Amazon ειπα να τηλεφωνισω και να δω τι θα μου πουν. Χθες το μεσημερι λοιπον καλεσα το support του Amazon στην Αγγλια και η πολυ ευγενικη κοπελα αφου ακουσε το ιστορικο εκανε εναν ελεγχο και βρηκε την αγορα που ειχα κανει απο το e-mail και την διεύθυνση αποστολης. Επειτα μου ζητησε συγγνωμη για την ταλαιπωρια (!!!) και μου προτεινε να διαλεξω τι θελω ωστε να μεινω ικανοποιημενους μεσα απο 3 επιλογες. Η πρωτη επιλογη ηταν να μου δωσουν πιστωτικο τα χρηματα που ειχα πληρωσει για την αγορα ωστε να παρω καποιο αλλο προιον της αρεσκειας μου, η δευτερη ηταν να μου στειλουν αμεσα ενα καινουριο ιδιο λαπτοπ και εγω να στειλω το χαλασμενο μεσα σε ενα μηνα με την ησυχία μου, και τελος να στειλω το λαπτοπ σε αυτους ωστε να το δωσουν για επισκευη αλλα τοτε θα επρεπε να περιμενω. Τελικα επελεξα την δευτερη επιλογη και η κοπελα μου εστειλε ενα e-mail στο οποιο αναφερει τον αριθμο αποστολης του νεου λαπτοπ που θα μου στειλουν το οποιο θα παραλαβω απο 2-8 Μαιου καθως επισης και οδηγιες για την επιστροφη του χαλασμενου σε αυτους μεσα σε χρονικο διαστημα ενος μηνος. 
Πραγματικα δεν ξερω ποσοι εχετε εμπειρια απο laptop rma και τι εχετε τραβηξει αλλα επειδη ειμαι στον χωρο των υπολογιστων σχεδον 30 χρονια και αλλαζω πολυ συχνα μηχανηματα οι μεχρι τωρα εμπειριες μου με Laptop RMA ηταν τις περισσοτερες φορες κακες και στην καλυτερη περιπτωση εξυπηρετηθηκα μετα απο 1 μηνα... Μπραβο λοιπον στο Amazon για την αμεση και αψογη εξυπηρετηση καθως και την προσήλωση στο συμφερον του πελατη. 
Τα σχολια δικα σας.
Ευχαριστω.

  • Like 25
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και εγώ θέλω να επισημάνω για ένα sony vaio που έχω, είχε χαλάσει ο σκληρός δίσκος του και κάλεσα την υποστήριξη πελατών τους. Μου στείλανε κουτί με κούριερ, το παραλάβανε το στείλανε εξωτερικό και το αλλάξανε και μου το στείλανε πίσω φτιαγμένο μέσα σε μια βδομάδα.

Δημοσ.

Το κανουν όλες οι εταιρίες εφόσον δεν εχει περάσει η περίοδος άμεσης αντικαταστάτης.

Επίσης ακόμα κ η apple σου προτείνει να αλλάξεις τις ram μόνος σου, χωρις να χάσεις την εγγύηση κα.

Δεν ειναι σαν το ΠΛΑΙΣΙΟ, ESHOP και αλλα που προσπαθούν να σου φάνε και τα 0.50€

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 2
Δημοσ.

οι ανθρωποι απλα ειναι εξυπνοι επαγγελματιες,το brand name τους κ την φημη τους τα διαφυλαττουν ως κορη οφθαλμου γιατι στοχευουν σε αφοσιωμενους-ευχαριστημενους πελατες που θα τους διαφημισουν τσαμπα (καλη ωρα) κ θα γυρισουν πισω για να αγορασουν ξανα κ ξανα,ξερουν οτι το νο1 εταιρικο πλεονεκτημα τους ειναι η σιγουρια που νιωθεις αγοραζοντας απο amazon

 

εδω οι μπακαληδες θελουν αρπαχτες για να βγαλουν απο μια πωληση κερδος για 2

 

τι θα κοστισει στο amazon ενα rma σε συννενοηση με την asus,πραγματικα τπτ

 

κλαφτε τωρα οι ντοπιοι που κλεινουν τα μαγαζιας σας λογω κρισης,δεν φταιει τοσο η κριση κυριοι,η γυφτια σας φταιει,η συντριπτικη πλειοψηφια (οχι ολοι ευτυχως) μας αρμεγατε κανονικα τοσα χρονια κ μολις φευγαμε απο το ταμειο δεν μας ξερατε

  • Like 7
Δημοσ.

σημερα μου ηρθε ειδοποιηση οτι εστειλαν το νεο λαπτοπ με ups courier παρακαλω και θα παραλαβω την Μ. Πεμπτη. Επισης μου ηρθε και μια ευγενικη υπενθυμηση οτι θα πρεπει να στειλω το χαλασμενο πισω. Τι να πω με καλυψατε και οι περισσοτεροι πιο πανω. 

Δημοσ.

geoal ,τους ανέφερες πως έχεις αλλάξει δίσκο και ραμ και δεν είπαν το παραμικρό??

Επίσης τα μεταφορικά για να στείλεις πίσω το παλιό ,ποιός θα τα χρεωθεί?

  • Like 1
Δημοσ.

τα μεταφορικα θα τα πληρωσω εγω, δεν αλλαξα δισκο και ραμ απλα προσθεσα εναν msata ssd και ενα so-dimm τα οποια εχω αφερεσει για να βαλω στο καινουριο. Το θεμα ειναι οτι για να τα κανω αυτα επρεπε να ξεβιδωσω το κατω μερος του φορητου γιατι δεν εχει καπακια οπως αλλα laptop. Δεν βλεπω τον λογο κατι τετοιο να βγαζει εκτος εγγυησης το μηχανημα αλλα ναι αναφερα στην κοπελα οτι προσθεσα μνημη και msata ssd και δεν ειπε τιποτα για αυτο.

Δημοσ.

Ντάξει τι να λέμε τώρα για το κορυφαίο online κατάστημα αυτή τη στιγμή, συνώνυμο της αξιοπιστίας

Το δικό μου λάπτοπ που καλυπτόταν από "2 χρόνια εγγύηση αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων" του κωλοe-shop πήγε στα σκουπίδια

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι γνωστή η εξυπηρέτηση του amazon.. Οτι και να πεις ειναι λίγο. Εγω και στην ιδια τιμη να βρω προϊόν απο Ελλάδα θα προτιμησω amazon για το after sales . Οτι και να συμβει θα με καλύψει.

Οταν καταλάβουν καποια ελληνικά μαγαζιά τι σημαίνει εξυπηρετηση υποστήριξη και κυρίως service και after sales ... Τότε ίσως αλλάξει και η στάση του κόσμου να τους γυρίζει την πλάτη .

Επεξ/σία από Prof_Chaos
  • Like 4
Δημοσ.

Αγοράζω μόνο από Amazon γιατί σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις με κάλυψε μέχρι και στα ταχυδρομικά για την επιστροφή των προϊόντων που σε μια περίπτωση ήταν 48 ευρώ. Αντίθετα όσες φόρες παλαιότερα έμπλεξα με  "ελληνικά" μαγαζιά η ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου ήταν τα λιγότερα με χειρότερη εμπειρία το πλαίσιο και  το service της Motorola.                                                                   

Δημοσ.

Ο μόνος λόγος που αγόρασα από Ελλάδα κάποια πράγματα για το pc είναι (θεωρητικά) η πιο άμεση επιστροφή σε περίπτωση βλάβης και το να μη μπλέκω με ταχυδρομεία. @@. 4 μήνες ήμουν χωρίς κάρτα γραφικών, την είχα πάει βόλτα από το κατάστημα αγοράς και τον reseller (της Asus), μίλησα πολλές φορές στο τηλέφωνο με όλους, έστειλα πολλά email σε όλους και τελικά την έστειλα μόνος ταχυδρομικά (20€) στην Ιταλία. Γιατί να ρισκάρω πάλι αγορά από δώθε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...