Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι περίπου 3 μήνες στο δίκτυο της Wind με 2 γραμμές κινητών και σταθερό + Ιντερνέτ για το σπίτι…..λόγο τιμής.
Αρκετός χρόνος ομιλίας και υψηλή ταχύτητα.

Αρκεί να:
-Είσαι στα σημεία που έχει σήμα το κινητό.
Προσωπικά κινούμε στο:
α) περιφερικό της Θεσσαλονίκης που έχει πολύ άσχημο σήμα με αποτέλεσμα να κόβεται συνέχεια η γραμμή. (φαντάζομαι είναι για την προστασία μου, καθώς οδήγηση και κινητό δεν συμβαδίζουν)

β) Καλαμαριά που είναι η κατοικία μου. Μόνο στο σαλόνι και το μπαλκόνι έχουμε σήμα! (φαντάζομαι είναι για να έχω μια οικογενειακή γαληνή χωρίς ενοχλητικά τηλεφωνήματα που να μας ταράζουν)

γ) Ανάληψη που είναι το γραφείο μου. Εκεί δεν υπάρχει ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ σήμα. Για κάθε τραπεζική συναλλαγή που χρειάζομαι SMS επιβεβαίωσης, πρέπει να κατέβω κάπου στην γειτονιά που έχει σήμα. (φαντάζομαι είναι εσκεμμένο για να μην ξοδεύουμε άσκοπα)
 

Τηλεφώνησα στη εξυπηρέτηση πελατών. (Γρήγοροι και ευγενικοί τουλάχιστον).
Με ενημέρωσαν ότι το σήμα δεν είναι κάτι μπορούν να εγγυηθούν σε όλες τις περιοχές (μιλάμε για Θεσσαλονίκη!!! Όχι κανένα παραμεθόριο χωριουδάκι) αλλά γίνονται προσπάθειες για την καλυτέρευση του δικτυού.
Με ενημέρωσαν δε, ότι στην περιοχή της Αναλήψεως τους «δείχνει» ότι το σήμα εξωτερικά είναι οκ, με μερική αστάθεια στους εσωτερικού χώρους. Πως μετράται αυτό δεν ξέρω.
 

Προχωράμε παρακάτω στο σταθερό μπορείς να με καλέσεις από κινητό, από Cyta, HOL, Forthnet, ότι κέρατο υπάρχει, αλλά από ΟΤΕ……….όχι!!!
Βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή.
4 μέρες που τους το επισήμανα και ακόμη τίποτα.

 

Και όλα αυτά με 72€ το μήνα !!!!

Αγαπητοί κύριοι της Wind καλή η τιμολογιακή πολίτικη αλλά φροντίστε να ισχύουν αυτά που υπογράφουμε και οι δυο πλευρές.
Πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα για ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Στα συμβόλαια που υπογράφουμε δεν πληρώνουμε την ΠΡΟΘΕΣΗ  για τις υπηρεσίες. Πληρώνουμε για το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Πριν  μου πείτε ότι με λυπάστε και ότι με κατανοητέ και με συμπονάτε θα σας πω ένα πολύ απλό.
Μας έψαχναν σαν τρελοί για να δώσουμε αίμα σε φίλο που το χρειαζόταν ΑΜΕΣΑ αλλά κάνεις δεν μπορούσε να μας βρει ούτε σε κινητό ούτε και σε σταθερό.

 

Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για να δω πως μπορώ να φύγω και με έντονο ύφος μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και κάπου στα 150€.
Δηλαδή εγώ που σπάω το 12μηνο συμβόλαιο έχω κυρώσεις. Εσείς που δεν κληρώνετε τις υπηρεσίες που πλήρωσα τι πέναλτι έχετε? Πως αποζημιώνομαι για όλα τα παραπάνω?

 

  • Like 1
Δημοσ.

<p>Είμαι περίπου 3 μήνες στο δίκτυο της Wind με 2 γραμμές κινητών και σταθερό + Ιντερνέτ για το σπίτι…..λόγο τιμής.<br>

Αρκετός χρόνος ομιλίας και υψηλή ταχύτητα.</p>

<p>Αρκεί να:<br>

-Είσαι στα σημεία που έχει σήμα το κινητό.<br>

Προσωπικά κινούμε στο:<br>

α) περιφερικό της Θεσσαλονίκης που έχει πολύ άσχημο σήμα με αποτέλεσμα να κόβεται συνέχεια η γραμμή. (φαντάζομαι είναι για την προστασία μου, καθώς οδήγηση και κινητό δεν συμβαδίζουν)</p>

<p>β) Καλαμαριά που είναι η κατοικία μου. Μόνο στο σαλόνι και το μπαλκόνι έχουμε σήμα! (φαντάζομαι είναι για να έχω μια οικογενειακή γαληνή χωρίς ενοχλητικά τηλεφωνήματα που να μας ταράζουν)</p>

<p>γ) Ανάληψη που είναι το γραφείο μου. Εκεί δεν υπάρχει ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ σήμα. Για κάθε τραπεζική συναλλαγή που χρειάζομαι SMS επιβεβαίωσης, πρέπει να κατέβω κάπου στην γειτονιά που έχει σήμα. (φαντάζομαι είναι εσκεμμένο για να μην ξοδεύουμε άσκοπα)<br>

</p>

<p>Τηλεφώνησα στη εξυπηρέτηση πελατών. (Γρήγοροι και ευγενικοί τουλάχιστον).<br>

Με ενημέρωσαν ότι το σήμα δεν είναι κάτι μπορούν να εγγυηθούν σε όλες τις περιοχές (μιλάμε για Θεσσαλονίκη!!! Όχι κανένα παραμεθόριο χωριουδάκι) αλλά γίνονται προσπάθειες για την καλυτέρευση του δικτυού.<br>

Με ενημέρωσαν δε, ότι στην περιοχή της Αναλήψεως τους «δείχνει» ότι το σήμα εξωτερικά είναι οκ, με μερική αστάθεια στους εσωτερικού χώρους. Πως μετράται αυτό δεν ξέρω.<br>

</p>

<p>Προχωράμε παρακάτω στο σταθερό μπορείς να με καλέσεις από κινητό, από Cyta, HOL, Forthnet, ότι κέρατο υπάρχει, αλλά από ΟΤΕ……….όχι!!!<br>

Βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή.<br>

4 μέρες που τους το επισήμανα και ακόμη τίποτα.</p>

<p> </p>

<p>Και όλα αυτά με 72€ το μήνα !!!!<br><br>

Αγαπητοί κύριοι της Wind καλή η τιμολογιακή πολίτικη αλλά φροντίστε να ισχύουν αυτά που υπογράφουμε και οι δυο πλευρές.<br>

Πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα για ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Στα συμβόλαια που υπογράφουμε δεν πληρώνουμε την ΠΡΟΘΕΣΗ για τις υπηρεσίες. Πληρώνουμε για το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.<br><br>

Πριν μου πείτε ότι με λυπάστε και ότι με κατανοητέ και με συμπονάτε θα σας πω ένα πολύ απλό.<br>

Μας έψαχναν σαν τρελοί για να δώσουμε αίμα σε φίλο που το χρειαζόταν ΑΜΕΣΑ αλλά κάνεις δεν μπορούσε να μας βρει ούτε σε κινητό ούτε και σε σταθερό.</p>

<p> </p>

<p>Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για να δω πως μπορώ να φύγω και με έντονο ύφος μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και κάπου στα 150€.<br>

Δηλαδή εγώ που σπάω το 12μηνο συμβόλαιο έχω κυρώσεις. Εσείς που δεν κληρώνετε τις υπηρεσίες που πλήρωσα τι πέναλτι έχετε? Πως αποζημιώνομαι για όλα τα παραπάνω?</p>

<p>

</p>

Από την στιγμή που δεν έχεις σήμα, φεύγεις χωρίς να πληρώσεις τπτ.

Αν επιμένουν, μια κοινοποιημένη καταγγελία στην ΕΕΤΤ και το θέμα έληξε.

Ωστόσο αν μιλήσεις και τηλεφωνικά με κάποιον προϊστάμενο από την εξυπηρέτηση πελατών αναφέροντας του ακόμα και για διαφυγόντα κέρδη κλπ, το θέμα πάλι θα λήξει άμεσα.

 

Μα και εσύ Wind βρήκες να πας;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Δεν έχω σκοπώ να τρολάρω αλλά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την Wind  έχω βαρεθεί να βλέπω τον nikoskon να μιλάει για την vodafone, στο θέμα μας μπορώ να σου πω ότι έχω περάσει πολλές φορές από τις περιοχές που λέει ο φίλος και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την Wind. Βέβαια, δεν έχω καμιά πρόθεση να τον αμφισβητήσω τον φίλο, μόνο αν είμαι φουλ καχύποπτος και κακοπροαίρετος, που δεν είμαι. Φυσικά αν ήμουν στη Wind και δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο θα είχα φύγει... είναι αυτονόητο νομίζω.

Επεξ/σία από stormrain
Quote σε deleted post
Δημοσ.

 

Δεν έχω σκοπώ να τρολάρω αλλά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την Wind  έχω βαρεθεί να βλέπω τον nikoskon να μιλάει για την vodafone, στο θέμα μας μπορώ να σου πω ότι έχω περάσει πολλές φορές από τις περιοχές που λέει ο φίλος και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την Wind. Βέβαια, δεν έχω καμιά πρόθεση να τον αμφισβητήσω τον φίλο, μόνο αν είμαι φουλ καχύποπτος και κακοπροαίρετος, που δεν είμαι. Φυσικά αν ήμουν στη Wind και δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο θα είχα φύγει... είναι αυτονόητο νομίζω.

 

[offtopic]

Στο παρόν δεν αναφέρθηκα στην Vodafone, αλλά ευχαρίστως θα το έκανα αν υπήρχε λόγος.

Το ίδιο θα έκανα και για Cosmote πχ, ανάλογα τί θα ρωτούσε ο ts.

 

Αν σε ενοχλεί να με διαβάζεις έχει 2 επιλογές:

α) Να μην με διαβάζεις

β) Να χρησιμοποιήσεις την λίστα αγνόησης που έχει το insomnia

 

Αν έχεις κάτι προσωπικό να μου πεις, χρησιμοποιείς το πμ και αν κάτι σε ενοχλεί,

υπάρχει και το κουμπί της αναφοράς.

[/offtopic]

 

 

Ο ts προφανώς έχει πρόβλημα με τη Wind και θεωρώ πως πλέον έχει ενδιαφέρον

να δούμε αν και πως έληξε το θέμα με τον συγκεκριμένο πάροχο παρά να σχολιάζουμε δημόσια τα μέλη

που απαρτίζουν το insomnia.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...