Dare-Devil Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 αυτος ο κινητηρας ειναι μονο τουρμπο ή και κομπρεσσορας; Κατα 99 % είναι τουρμπο-κομπρεσορας. δινει 2 και αν δωσεις κανα 500αρικο (μου ειχε παει εμενα ) εχεις αλλα 2 αυτο πού ακριβως το βασιζεις ; προφανως την εποχη που ολα εχουν γινει τουρμπο για τουρμπο θα ακουσεις Δεν έχω αποδείξεις για αυτό που πα. Απλώς δεν έχω ούτε ένα γνωστό μου (4 άτομα) που να μην είχε προβλημα με tsi μοτέρ είτε σπασμένη τουρμπίνα είτε κάτι άλλο. Δεν τα βγάζω ζημιάρικα τα αμάξια απλά αμφιβάλλω (πες το διαίσθηση πες το όπως θες) ότι ένα tsi μοτέρ έχει τεράστια διάρκεια ζωής. Επίσης πολυ συχνά διαβάζω σε διάφορα φορουμς για προβλήματα σε tsi μοτερ . Ίσως να έχουν διορθωθεί πολλά προβλήματα απο τότε που πρωτοβγήκαν τα tsi μοτερ. Αν θυμάμαι καλά πάντως διόρθωσαν ένα σοβαρό πρόβλημα όπου η τουρμπίνα ράγιζε απο απότομες διακυμάνσεις θερμοκρασιας σε βάθος χρόνου.
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Το τούρμπο θέλει και κάποια προσοχή στη χρήση όπως και να χει οι φθορές στις τουρμπίνες μπορούν να γίνουν και από πράγματα για τα οποία δε φταίει απαρατήρητα ο κατασκευαστής Οι τουρμπίνες πάντως δεν είναι "γερμανικές", συνήθως έχουν είτε αμερικανικές borg warner , είτε ιαπωνικές ihi, πράγματα που χρησιμοποιούν κι άλλοι κατασκευαστές Επίσης πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα έχουν επάνω προγράμματα αμφίβολης προέλευσης και αξιοπιστίας, συνεπώς δε μπορούμε να τα λάβουμε σοβαρά υπόψη Σίγουρα έχουν υπάρξει και προβληματικά μοντέλα όπως τα twincharged που ανέφερα, αλλά δεν είναι ο κανόνας ούτε μπορούμε να τα τσουβαλιαζουμε όλα μαζί 1
KnightRider1996 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Το ζήτησαν για δοκιμή από το Top Gear, ή όχι ακόμα; Χαχαχαχαχα οκ εδω εκλαψα ! Όχι απαραίτητα. Θεωρητικά όσο ποιο πολλά έχει πάνω ένας κινητήρας και όσο πιο πολύ τον pushαρεις με συμπιεστές τόσο πιο μεγάλη πιθανότητα έχει να βγάλει πρόβλημα.Στην πραγματικότητα τα εργοστασιακά μοτέρ είναι μελετημένα να αντέχουν και έχει να κάνει με το πόσο καλή κατασκευή έχει γίνει με τί υλικά κτλ κτλ. (όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος βέβαια) Κατα κανόνα τα σημερινά γερμανικά αμάξια opel και wv έχω ακούσει για πολλά προβλήματα στις εκδόσεις με τούρμπο κυρίως. Αμφιβάλλω αν ένα tsi μοτέρ μπορεί να δουλέψει χωρίς κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα μηχανικά πάνω απο 130.000 χλμ. Προσωπικά γερμανικό θα έπαιρνα μόνο αν είχα γεμάτο πορτοφόλι για τυχόν προβλήματα που θα μου βγάλει γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι αν εκτός εγγύησης πάθει μια σοβαρή βλάβη το μοτερ τα γερμανικά τα χρυσοπληρώνεις. Επίσης αν δεν κάνω λάθος δε νομίζω η vw να δίνει πάνω απο 3 χρόνια εγγύηση και επίσης δεν γνωρίζω αν έχουν όριο χιλιομέτρων. Κρατώ μια επιφύλαξη βέβαια. Κάποιοι που αναφέρατε τη συντήρηση: Σωστή συντήρηση γίνεται παντού αρκεί να τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες αλλαγές και συντηρήσεις που αναγράφονται στο book service . Κάποια απο αυτά που αναγράφονται στο bookservice υπο προυποθέσεις δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις όταν το αναγράφει ο κατασκευαστής. Το πρόβλημα δέν είναι οι σωστές συντηρήσεις αλλά ο σχεδιασμός αντοχής του μοτέρ. Σίγουρα και ο παράγοντας οδηγός παίζει το ρόλο του στη μακροζωία του μοτέρ. Πολύ δε γνωρίζουν τί ΖΗΜΙΑ προκαλείς στο μοτέρ όταν δεν έχει σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία του και το δουλεύεις πάνω απο 3.000 στροφές. (93 βαθμούς κατα μέσο όρο αλλά αυτό εξαρτάται απο τον κατασκευαστή) Για τα Wv που λες εχω προσωπικη εμπηρια αλλα και για τα Audi παρολο που δεν περιμενα ο συγκεκριμενοσ κινητηρας της Audi να μου βγαλει προβλημα !! Για τα Wv που ειπα ειχε ενας γνωστος μου ενα golf gt και στα πρωτα 10000 του χαλασε η σκαστρα ! Για το Audi που ειπα ο 1.8 Turbo Μοντελο του 07 μου εβγαλε προβλημα στην κυρια τρομπα βενζινης με αποτελεσμα ο κινητηρας να μην περναει τις 3000 σ.α.λ. (ηταν λες και εμπενε κοφτης εκει ) αλλα ευτυχως ηταν στην εγγηυση αλλιως θα φευγαν ετσι 650 ευρω για ενα πραγματακι που ειναι μικροτερο απο την παλαμι μου !
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Η τρόμπα μπορεί να έχει να κάνει και με το καύσιμο σου Οι σκαστρες χαλάνε αβέρτα στα vag (και τω έχω αλλάξει), αλλά δεν είναι και κάτι φοβερά ακριβό Ειδικά ο.γνωστός σου που λες με το gt αν είχε μόνο αυτή τη βλάβη να ανάψει λαμπάδα
KnightRider1996 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Η τρόμπα μπορεί να έχει να κάνει και με το καύσιμο σου Οι σκαστρες χαλάνε αβέρτα στα vag (και τω έχω αλλάξει), αλλά δεν είναι και κάτι φοβερά ακριβό Ειδικά ο.γνωστός σου που λες με το gt αν είχε μόνο αυτή τη βλάβη να ανάψει λαμπάδα Ναι δεν του ειχα παρουσιασει κανενα αλλο προβλημα !
kage Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 οι τουρμπινες στα vag ειναι garrett.(η τουρμπινα σπανια θα χει προβλημα)τα αυτοκ.πλεον εχουν πολλα ηλεκτρονικα και γενικα λιγο η νοθεια καυσιμων, λιγο οτι δεν εχουν ποιοτητα τα ανταλακτικα και οταν βγεις εκτος εγγυησης σκεφτεσαι αλλιως...κατι βαλβιδες,κατι πολ/στες κατι κιβωτια,κατι αισθητηρες ερχονται πρωτα στις αλλαγες νεων αυτοκ.στο ινετ εννοειτε θα μπαινουν/διαβαζετε κυριως οσοι/οσους εχουν προβλημα στα αυτοκ.
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Είναι και borg warner εγώ τέτοια έχω , είναι και ihi πχ ο διλιτρος της audi με τα 211 και τα 35 κιλά ροπή έχει ihi
kage Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 δεν το ξερα ειχα μεινει μεχρι τα gt+στα γρηγορα οπελ ο 2λιτρος s3 τι φοραει
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 borg warner k04 (με ενσωματωμενη την εξαγωγη , ειναι πακετο το ανταλλακτικο ==> πανακριβο) και τα gti k03
Dare-Devil Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Για το Audi που ειπα ο 1.8 Turbo Μοντελο του 07 μου εβγαλε προβλημα στην κυρια τρομπα βενζινης με αποτελεσμα ο κινητηρας να μην περναει τις 3000 σ.α.λ. (ηταν λες και εμπενε κοφτης εκει ) αλλα ευτυχως ηταν στην εγγηυση αλλιως θα φευγαν ετσι 650 ευρω για ενα πραγματακι που ειναι μικροτερο απο την παλαμι μου ! Το audi A4 quattro του 07 1.8 turbo έχει ο ξάδερφος μου με 90.000 χλμ . Δεν του βγαλε ποτέ πρόβλημα το μοτέρ ούτε τα περιφερειακά του. (Ενα πρόβλημα στο ηχοσύστημα του έβγαλε. Απλά το αναφερω αν και άκυρο για το παρόν θέμα μας)
linkin Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Μαγκες λαβετε υπ'οψην οτι τα πολλα προβληματα που ακουτε για τα TSI ειναι αποτελεσμα υπερπληροφορησης λογο του οτι αυτα τα μοτερ εχουν πουλησει σαν τρελα σε πολλες εκδοσεις απο 1,2 tsi μεχρι 2.0 tsi. Λογικο δεν ειναι οταν εχει πουλησει ενα μοτερ τοσο πολυ να βγαινουν περισσοτερα προβληματα στην φορα απο ενα μοτερ που το φορανε ελαχιστα αμαξια? Εγω εχω 2.0 tfsi το οποιο ειναι πλεον περιπου +50% της αρχικης του ιπποδυναμης και υστερα απο 130.000 εχει χαλασει μονο ενας πολλαπλασιαστης. Και δεν ειμαι ο μονος, ξερω πολυ κοσμο με το ιδιο μοτερ και κανεις δεν εχει προβλημα.
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 σου χαλασε μονο ενας και οι υπολοιποι δε τα εφτυσαν μετα; κοιτα γενικα τα 2λιτρα δεν εχουν θεματα , ομως υπαρχουν οι τουρμποκομπρεσσορες που εχουν ακουστει πολλα και οπως ανεφερα υπαρχει και το μικρο 7αρι dsg που εχει επισης τα προβληματα του (με πιο βασικο οτι τρωει πολυ γρηγορα δισκους) καποια αλλα πραγματα οπως πολλαπλασιαστες (στους οποιους στα 2λιτρα ειχε παιχτει και ανακληση, οποτε οντως ειχε θεμα το ανταλλακτικο που ειχαν επιλεξει αρχικα ) , σκαστρες (που επισης εχει αλλαξει αρκετες φορες το ανταλλακτικο στους 2.0Τ ) , Ν75 ειναι ψιλοκλασσικα για τα vag , αλλα δεν ειναι σοβαρες ζημιες ουτε κοστιζουν τοσο πολυ επισης οταν τα μισα που κυκλοφορουν δεν ειναι στοκ , αλλα το χει παρει ο καγκουρας το εχει παει στο μαστρομητσο που του εβαλε ο,τι να ναι προγραμμα και δεν κανει σωστη συντηρηση και αλλαζει λαδι οποτε το θυμηθει ,δεν κανει σωστο ζεσταμα/κρυωμα , δεν μπορω να παρω στα σοβαρα τα οποια προβληματα προεκυψαν
linkin Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 σου χαλασε μονο ενας και οι υπολοιποι δε τα εφτυσαν μετα; κοιτα γενικα τα 2λιτρα δεν εχουν θεματα , ομως υπαρχουν οι τουρμποκομπρεσσορες που εχουν ακουστει πολλα και οπως ανεφερα υπαρχει και το μικρο 7αρι dsg που εχει επισης τα προβληματα του (με πιο βασικο οτι τρωει πολυ γρηγορα δισκους) καποια αλλα πραγματα οπως πολλαπλασιαστες (στους οποιους στα 2λιτρα ειχε παιχτει και ανακληση, οποτε οντως ειχε θεμα το ανταλλακτικο που ειχαν επιλεξει αρχικα ) , σκαστρες (που επισης εχει αλλαξει αρκετες φορες το ανταλλακτικο στους 2.0Τ ) , Ν75 ειναι ψιλοκλασσικα για τα vag , αλλα δεν ειναι σοβαρες ζημιες ουτε κοστιζουν τοσο πολυ επισης οταν τα μισα που κυκλοφορουν δεν ειναι στοκ , αλλα το χει παρει ο καγκουρας το εχει παει στο μαστρομητσο που του εβαλε ο,τι να ναι προγραμμα και δεν κανει σωστη συντηρηση , ζεσταμα/κρυωμα , δεν μπορω να παρω στα σοβαρα τα οποια προβληματα προεκυψαν Ναι, μονο ο ενας, στον 4ο κυλινδρο. Ειχε ερθει και καινουριο revision αλλα ο καραγκιοζης ο αντιπροσωπος δεν πηρε να ενημερωσει... Σκαστρα εβαλα εξ'αρχης της forge αλλα και παλι, σε στοκ δεν θα ειχες ποτε προβλημα με την πλαστικη. Απλα πηγαινε ο αλλος και εβαζε προγραμμα και κρατουσε την πλαστικη και μετα εκραζε που σκιστηκε η μεμβρανη. Προβλημα με Ν75 ειχαν τα 20vt αλλα και παλι, με το τελευταιο revision(j νομιζω) ησουν κομπλε. Στο τελευταιο που ειπες θα συμφωνησω απολυτα. Παιρνει ο καθε καγκουρακος το αμαξι, το "σπαει" κρυο, δεν το αφηνει να κρυωσει πριν το σβησει και μετα φταιει η vw που εσπασε η τουρμπινα. Εμενα η τουρμπινα μου γιατι με 1.7 τα τελευταια 5 χρονια δεν εχει κανει τσικ? Γιατι οι Κ04 τρωνε διμπαρα ολη μερα στο κεφαλι και δεν εχουν κανει τσικ? Ολα ειναι θεμα συντηρησης και σωστης χρησης.
qsis Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 Δημοσ. 28 Απριλίου 2013 ναι ουτε εμενα πηρε να με ενημερωσει για τους πολλαπλασιαστες, απλα μια φορα που ειχα παει για τυπικο service το ανεφερε βεβαια μου ειχαν χαλασει στην επεκταση της εγγυησης και τους αλλαξα ολους (τη πρωτη φορα μου αλλαξαν εναν , αλλα επειδη μια βδομαδα μετα καηκε και 2ος εγινε φασαρια και αλλαχτηκαν ολοι) και σε ελεγχο που εκανε διαπιστωσε οτι μου ειχαν βαλει τους καινουριους ευτυχως δε τους ειχα πληρωσει λογω της εγγυησης γιατι αν τους πληρωνα και μετα διαπιστωνα οτι εσκαγε ανακληση αντε να βγαλεις ακρη η πλαστικη σκαστρα επισης μου τρυπησε (εγω ειμαι στοκ btw) και μου εβαλαν πιο ανθεκτικη υποτιθεται , αλλα εδω που τα λεμε δεν ειχα θεμα απο τοτε και επειδη πλερωνε η εγγυηση μου αλλαξε και ν75
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα