mixomoras Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 καλησπέρα παιδιά, ενδιαφέρεται μια φίλη μου για αγορά μεταχειρισμένου iMac...Τον χρειάζεται για επεξεργασία εικόνας,βίντεο και προγράμματα σχεδίασης. Βρήκα από φίλο φίλου που πουλαει τον εξής υπολογιστή : iMac 21.5-inch,Mid 2011 Processor 2.5 GHz intel core i5 Memory 4GB 1333MHz DDR3 Graphics AMD Radeon 6750M 512 Mb Serial number C17G48U5DHJF Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63b) τον δίνει 900 ευρώ... έκανα το θέμα γιατί είμαι άσχετος από Mac και δεν εχω ιδέα από τιμές κτλ... οπότε τι λέτε αξίζει? να της πω να τον πάρει?
thanoskf Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 μου φαινεται ακριβουτσικος συναρτηση του οτι το εχει 2 χρονια και ειναι και το 21.5 εγγυηση εχει?εγω πιστευω πως πρεπει να ψαξεις λιγακι ebay η ελληνικες αγγελιες πιστευω θα βρεις καλυτερη προσφορα και μπορει μεγαλυτερη οθονη
Demon Lord Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Πρέπει να δώσει οπωσδήποτε 900€ για μεταχειρισμένο pc; (δε μου κάνει αίσθηση το ότι είναι imac).... Με αυτά τα λεφτά μπορεί να στήσει έναν αξιοπρεπέστατο καινούριο...
mixomoras Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 εγγυηση δεν ξερω φίλε αλλα λογικα θα του πω και αν ισχυει ακομα θα μου τη δωσει... ειμαι απ το mac τωρα γιατι μου τον εχει στείλει να δω αν μου κανει... Και η φιλη μου θέλει να παρει mac γιατι της εχουν πει ειναι καλυτεροι για την δουλεια της και γι αυτο που το θέλει
MostDef Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 μακριά. πανάκριβος χωρίς λόγο. σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις 27άρια με λίγο παζάρεμα
mixomoras Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 χμμ ναι απ οτι εψαξα λιγο στο ebay καταλαβα οτι ζηταει πολλα...απλα απ οσο ξερω δεν το εχει χρησιμοποιησει πολυ... σκεφτομαι να του κανω παζαρια,ποσο πιστευετε πιανει πια ο συγκεκριμενος?