Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς καλώς ήρθες στο φόρουμ, θεωρώ ότι είσαι πιτσιρικάς ακόμη και κάποια πράγματα δεν τα έχεις σκεφτεί.

1) Άμα θες να γίνεις χακερ ή ότι άλλο δεν βγαίνεις δημοσίως και το ανακοινώνεις! Άμα ήταν έτσι δεν θα υπήρχαν κάν.

2) Είσαι κυριολεκτικά η γενιά του ιντερνετ και των πολυμέσων googlare.

3) Διάβασε, διάβασε διάβασε ότι πέφτει στα χέρια σου.

http://earthlab.uoi.gr/indy/hacker-howto-gr/ <-- μία λογική για το πώς πρέπει/ θα έπρεπε να σκέφτεσαι.

 

Το χάκινγκ και γενικότερα το κράκινγ απαιτούν πολλές και πολυεπίπεδες γνώσεις από πολλά πράγματα γύρω από τα PC, software, hardware και όχι μόνο....  οπότε ----> Διάβασμα! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που πολλοί απορροφούνται τόσο πολύ που παρατάνε πανεπιστήμια.

 

Η συμβουλή μου... Βάλε λίνουξ, μάθε πώς δουλεύει, μάθε να είσαι άνετος με ότι το περιβάλει και μετά ψάξου, γράψε κώδικα (αν και δεν είναι απαραίτητο σε πρώτο στάδιο) μάθε scripting languages, high level languages. 

 

Αυτά που σου λέω τώρα απαιτούν χρόνο όταν φτάσεις τα skills σου σε ένα επίπεδο τότε μπορείς να ασχοληθείς και το security. 

 

Για να μην παιδεύεσαι πάντως εγώ θα σου συνιστούσα να διαβάσεις να περάσεις σε μία σχολή πληροφορικής/μηχανικών και να μάθεις όλα όσα σε ενδιαφέρουν και είσαι περίεργος να τα μάθεις με μία λογική  και συγκρότηση.

 

Άμα ήσουν γεννημένος χάκερ θα είχες γίνει ήδη ή θα είχες τον τρόπο/θα ήξερες πως να γίνεις (δεν είναι και τυχαίο που οι περισσότεροι χάκερ βρίσκονται σε χώρες/πόλεις/τόπους που η πρόσβαση στον ιστό είναι δεδομένη και είναι εξαιρετικά ανεπτυγμένες ή είχαν πρόσβαση από πολύ μικρή ηλικία).

 

 

 

 

Ελπίζω να σε πείσμωσα και όχι να σε ξενέρωσα, αλλά δυστυχώς είναι μερικές αλήθειες που καλύτερα είναι να τις ακούσεις τώρα παρά μετά που θα σου ποστάρουν το άρθρο με τον τυπά που θέλει να γίνει hacker για να ρίξει την Μαιρούλα.

 

 

 

 

Aυτο με την ασφάλεια ειναι πολυ γενικό ομως.... ασφάλεια που? στα λειτουργικα συστηματα? Σε ποιο λειτουργικο? στα Windows ή στο Linux? Ιptables ? Στα Δικτυα? (Ασυρματα ή ενσυρματα?)

μικρής ή μεγαλης εμβελειας??? :P  ασφαλεια που ? στις γλωσσες ? πως να γραφουμε πχ ασφαλη προγραμματα? Ασφαλεια μεσα απο την κρυπτογραφηση? Υλοποιηση σε κώδικα? Ποιανου αλγοριθμου? Vigenere ? DES ? AES ? Καισαρα?

 

Μπορεις να πεις οτι γνωριζεις θεωρητικα πως δουλευει ενα πρωτοκολλο ασφαλειας αλλα για την υλοποιηση πρεπει να ξερεις προγραμματισμο. Γενικα πιστευω πως ο προγραμματισμος ειναι το Α και το Ω στην Πληροφορικη ... και ο σοβαρος προγραμματισμος αυτος που ξεκινα απο την Assembly και την C . Σε αυτο ειμαι απολυτος δυστυχως ή ευτυχως.

 

Επισης δεν θα συμβουλευα σε καμια περιπτωση ενα μικρο παιδι οσο πορωμενο και αν ειναι να παρατησει πανεπιστημια και φιλους και γενικα κοινωνικη ζωη για χαρη της επιστημης και της ερευνας διοτι ετσι θα απομονωθει περα απο το διαβασμα του η κοινωνικη δραστηριοτητα ειναι παρα πολυ σημαντικη και μερικες φορες σημαντικοτερη ο Kevin Mitnick ειχε πει πως ειναι προτιμοτερο να τους κανεις να σου λενε εναν κωδικο παρα να τον σπας μονος σου αν θυμαμαι καλα.... για να μην βαλει ταφοπλακα σε αλλα πραγματα λοιπον, στην κοινωνικοποιηση για παραδειγμα.... χωρις κοινωνικες συναναστροφες ουτε δουλεια δεν βρισκεις σημερα (μαζι με το ταλεντο φυσικα και τις γνωσεις) απλα καθεσαι απο το σπιτι και στελνεις βιογραφικα σε εταιρειες που τα εχουν βαλει αγγελιες εργασιας και καλα για διαφημιστικους λογους.....

 

υγ Εκτος και αν νιωθεις οτι εισαι γεννημενος Jobs ή Gates αυτοι παρατησαν πανεπιστημια επειδη δουλευαν για το οραμα που ειχαν. Εκει μπορεις να την φτιάξεις και αργοτερα την κοινωνικοτητα αμα θελησεις με μερικα παρτυ..... λεφτα να χεις και υγεια και ολα γινονται!!!

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και ο σοβαρος προγραμματισμος αυτος που ξεκινα απο την Assembly και την C . Σε αυτο ειμαι απολυτος δυστυχως ή ευτυχως.

Το βλεπω...
  • Like 4
Δημοσ.

@

Star_Light

 

Δεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου, να πάει Πανεπιστήμιο του συνέστησα/πρότεινα και εγώ όπου υπάρχει ένα σωστά διαρθρωμένο πρόγραμμα σπουδών από κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρία και ωριμότητα.

 

Επίσης δεν του είπα να γίνει αντικοινωνικός απλά του σημείωσα την αφοσίωση που χρειάζεται για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο.

 

Τέλος προφανώς ο προγραμματισμός είναι το ένα και μοναδικό εργαλείο στην πληροφορική απλά πρώτα πρέπει να κατέχει κάποιος την θεωρητική βάση. Δεν μπορείς να πεις ξεκινάω γράφω και στην πορεία βλέπουμε. Διαβάζεις, ενημερώνεσαι σχεδιάζεις προτείνεις και τέλος υλοποιείς.

 

Όσον αφορά το Θέμα ασφάλεια, βάλε όποια κατηγορία θες η αντιμετώπιση (με ένα γενικό πλαίσιο) είναι ίδια, προφανώς κάθε τομέας έχει διαφορετικά εργαλεία και προβλήματα. Το security είναι παντού πλέον, κάτι σαν τα Optimizations ένα πράγμα. Τώρα αρχίσανε security και στα ολοκληρωμένα-τυπωμένα κυκλώματα  :shifty: .

Δημοσ.

Το πανεπιστημιο οπως εχει γινει στην Ελλαδα πιο πολυ για κοινωνικες συναναστροφες ειναι παρα για να σε καθοδηγησει ειδικα στον προγραμματισμο.... στις διαφανειες δεν βλεπετε τι κανουν? ε σου πετανε εκει τα βασικα και τελος. Και αμα στειλεις και κανα mail σε καναν καθηγητη με αποριες σου λεει εχω δουλεια δεν μπορω εκτος και αν τον πιασεις μεσα στο μαθημα ή μετα. Φυσικα δεν εννοω οτι ειναι ασχετοι ουτε οτι ειναι μπ@@@λο για οσους ενδιαφερονται και καθονται στο πρωτο εδρανο απλα θελει προσωπικη προσπαθεια αρκετη και η καθοδηγηση δεν ειναι πολυ μεγαλη ο αλλος εχει πολλους φοιτητες δεν θα κατσει να σταθει σε σενα προσωπικα δεν ειναι προσωπικος σου δασκαλος.

 

Εγω αν ειχα φραγκα να διαθεσω θα έπαιρνα 2-3 καλους προγραμματιστες .... θα τους πληρωνα και μαζι με την προσωπικη ενασχοληση θα τους ειχα απο πανω μου. Οσο δεν μπορεις να το κανεις αυτο έ παλευεις μονος σου και με την σημαντικη βοηθεια απο κανα φορουμ ειτε ξενο ειτε ελληνικο βεβαια. Να ξερει δηλαδη πανω κατω τι εχει να αντιμετωπισει ο φιλος μας.

 

Για να μαθεις μονος σου δεν ειναι ευκολη υποθεση... μερικοι λενε α θα κατεβασεις τα τουτοριαλ και θα τα δεις.... το Πανεπιστημιο σου δινει απλα μια υποτυπωδη βαση για να ξεκινησεις αν δεν ψαχθεις μονος σου ακρη δεν βγαζεις απλα με τους μισθωμενους καθηγητες κερδιζεις πολυ χρονο. Μπορει να εχεις ενα αποτελεσμα σε 3 μηνες εκει που θα το ειχες στους 6-7 πχ ... οπως σε ολα τα πραγματα αλλη μεταχειριση θα παιζει στο ιδιωτικο και αλλη στο δημοσιο

 

Εδω τους βαζουν να κανουν εργασιες ρε παιδια και δεν μπορουν να τις κανουν..... επειδη δεν εχουν καθοδηγηση αμα ειχαν δεν θα εμπαιναν στο φορουμ να ρωτησουν θα ειχαν τους δασκαλους τους ετσι δεν ειναι?

 

Τι αναγκη θα ειχαν τα φορα?

 

ΜΙα φορα ειχα δει σε μια πτυχιακη η οποια έκανε μια υλοποιηση σε C διπλα απο την δηλωση ενος δεικτη ενα σχολιο σε στυλ //δήλωση μεταβλητης

 

αμα ειχες εναν καθηγητη απο πανω σου και σε προετοιμαζε και το εβλεπε αυτο θα σε εκραζε ασχημα και θα σου εμενε ενω αυτο το παιδι παρεδωσε πτυχιακη και δεν του το ειπε κανεις αυτο γιατι να του το πουν ενω θα εχει ηδη βγαλει την σχολη? Και να μην το φαει το κραξιμο απο πριν? ειναι απλο ο καθηγητης εχει 500 και βαλε φοιτητες δεν θα κατσει να φτιαξει εσενα μάχιμο για την αγορα εργασιας απλα τα πραγματα.

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι έχεις καταλάβει ποιά είναι η αποστολή του πανεπιστημίου (πέραν του ότι σαφώς οι υποδομές είναι ελλιπείς, οι ώρες διδασκαλίας όχι αρκετές, κλπ κλπ).

 

Σε πανεπιστήμιο που αξίζει να λέγεται τέτοιο το ζητούμενο δεν είναι να μάθεις 5-10-500 πράγματα. Ούτε φυσικά να σε κάνει μάχιμο. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του.

 

Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι να σου μάθει να σκέφτεσαι και να μαθαίνεις μόνος σου.

 

Αν το καταφέρει αυτό τότε μάχιμος γίνεσαι με δικές σου δυνάμεις. Αν δεν το καταφέρει (ή αν δεν το προσπαθήσει) αυτό, όσα πράγματα και να σου μάθει είναι θέμα χρόνου να τα ξεχάσεις. 

  • Like 4
Δημοσ.

Κι επίσης ρε star_light κι εγώ σε ελληνικό πανεπιστήμιο σπουδάζω αλλά γιατί είμαι κάθετα αντίθετος;

- ενδεικτικά σου λέω ότι επειδή δεν προλάβαινε ο καθηγητής να μου εξηγείσει, με κάλεσε 1:00 τα χαράματα στο skype να μου λύσει τις απορίες...

Και γενικά δεν έχω κανένα παράπονο ότι μ έχουν αγνοήσει ή ότι με θεωρούν αναλώσιμο.

 

Ή κανείς κάτι λάθος ή είσαι σε λάθος μέρος ή λέω μαλακιες...

  • Like 1
Δημοσ.

Το Πανεπιστήμιο είναι για να σε μαθαίνει την "γλώσσα" της μάθησης και κανένας και ποτέ δεν θα κάτσει να σου μάθει από το χέρι όπως στο φροντιστήριο. (κάτι που είναι αισχρό και δυστυχώς το έκανα και εγώ το έκανε και ο κάθε μαθητής της 2-3ής λυκείου, "μία τεράστια μούτζα" σε όλους του καθηγητές/φροντιστές που το παίζουν/παίζαν αυθεντία στο λύκειο, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με εκνευρίζει αυτό σήμερα, που δόξα τον θεό σπούδασα και μπορώ πλέον να κρίνω, όταν θυμάμαι το ---> "Μην ακούς αυτό, εμένα να ακούς" στυλάκι του κώλου! λες και όλοι έχουμε τον ίδιο τρόπο αντίληψης!!!).

 

Anyway,

Αν δεν διαβάσεις και 3-4 βιβλία και αν δεν λιώσεις στο νετ  (Πάλι καλά που υπάρχει και αυτό στις μέρες μας) και στο γράψιμο C π.χ. δεν μαθαίνεις που να βαράς τον κ... σου κάτω. Εγώ έτσι κατάφερα να λειτουργώ αλλά δυστυχώς θέλει προσπάθεια και κόπο όπως κάθε άλλο στην π....να την ζωή!

 

Το επιχείρημα σου για καλούς προγραμματιστές και διδασκαλία ---> Έχεις δει κανένα καλό/κάλλιστο/άριστο να διδάσκει; Εκτός του ότι οι καλοί δεν έχουν χρόνο να διδάξουν δεν έχουν και την διάθεση και στην τελική δεν γίνονται κατανοητοί! Γενικά υπάρχει το σχετικό ΜΟΤΟ που εν μέρη κρύβει και αλήθεια μέσα του: "Όλοι οι αποτυχημένοι πάνε στην εκπαίδευση." δεν το ασπάζομαι αλλά κρύβει μεγάλες αλήθειες.

 

Τέλος όσο για τους καθηγητές, θα συμφωνήσω μαζί σου Αν και είχα την τύχη να σπουδάσω σε επαρχιακό Πανεπιστήμιο και να βρίσκω ανταπόκριση όποτε την είχα ανάγκη.... Γενικότερα το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα χωλαίνει δεν αντιλέγω αλλά πρέπει και εσύ να ξέρεις ποίος είναι ο ρόλος του.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχεις δει κανένα καλό/κάλλιστο/άριστο να διδάσκει; Εκτός του ότι οι καλοί δεν έχουν χρόνο να διδάξουν δεν έχουν και την διάθεση και στην τελική δεν γίνονται κατανοητοί! Γενικά υπάρχει το σχετικό ΜΟΤΟ που εν μέρη κρύβει και αλήθεια μέσα του: "Όλοι οι αποτυχημένοι πάνε στην εκπαίδευση." δεν το ασπάζομαι αλλά κρύβει μεγάλες αλήθειες.

 

Αυτό το τελευταίο είναι όντως λίγο τραβηγμένο, αλλά γενικά όπως τα λες. Γι' αυτό και αφού έχεις βάλει τις βάσεις (οι οποίες όμως δεν είναι "έμαθα το Χ και το Υ" αλλά έμαθα πώς και τι να μαθαίνω που λέμε παραπάνω) το καλύτερο σχολείο είναι η ενασχόληση με τη δουλειά. Εκεί βρίσκεις αργά η γρήγορα ανθρώπους που αν δεν το botchάρεις θα σε ανεβάσουν στο επίπεδό τους.

Δημοσ.

Ναι συμφωνω και εγω πως ειναι λιγακι τραβηγμενο να θεωρησει καποιος οτι ολοι οι αποτυχημενοι πανε στην εκπαιδευση.

Το να διδασκεις δεν ειναι ευκολη υποθεση .... διαμορφώνεις ανθρωπους απο την μικρη ηλικια....

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι έχεις καταλάβει ποιά είναι η αποστολή του πανεπιστημίου (πέραν του ότι σαφώς οι υποδομές είναι ελλιπείς, οι ώρες διδασκαλίας όχι αρκετές, κλπ κλπ).

 

Σε πανεπιστήμιο που αξίζει να λέγεται τέτοιο το ζητούμενο δεν είναι να μάθεις 5-10-500 πράγματα. Ούτε φυσικά να σε κάνει μάχιμο. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του.

 

Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι να σου μάθει να σκέφτεσαι και να μαθαίνεις μόνος σου.

 

Αν το καταφέρει αυτό τότε μάχιμος γίνεσαι με δικές σου δυνάμεις. Αν δεν το καταφέρει (ή αν δεν το προσπαθήσει) αυτό, όσα πράγματα και να σου μάθει είναι θέμα χρόνου να τα ξεχάσεις. 

 

 

Τυπικά μιλώντας, μιας και στην 3βάθμια μπαίνεις από επιλογή και όντας ενήλικος... η αποστολή του πανεπιστημίου είναι να σου παρέχει οδηγίες και έμβια βοηθήματα στην ΔΙΚΗ ΣΟΥ προσπάθεια να μάθεις. 

 

Εάν θες μαθαίνεις... εάν όχι, δεν μαθαίνεις. 

 

Δεν είναι 2βάθμια που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εκπαίδευση και άρα ο εκπαιδευτικός πρέπει να στα βάλει στο κεφάλι. Στην 3βάθμια ΕΑΝ θελήσεις θα βρεις βοηθούς. Και η διαφορά του από το google και την Wikipedia είναι ότι θα στα πει κάποιος, δεν θα περιμένεις για απάντηση και ο τρόπος που θα στα πει θα είναι δομημένος, με συνέχεια και κλιμάκωση και όσο το δυνατό προσαρμοσμένος στις ανάγκες σου/προσλαμβάνουσές σου. 

 

Αυτό το ξεχνάνε πολλοί και, συνηθισμένοι από μία πάγια τακτική των ανθρώπων, κατηγορούν τους άλλους για την δική τους αποτυχία στην προσπάθεια που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να κάνουν. 

 

Δημοσ.

κατηγορούν τους άλλους για την δική τους αποτυχία στην προσπάθεια που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να κάνουν. 

 

Για να λέμε του στραβού το δίκιο, στην Ελλάδα τουλάχιστον (δε γνωρίζω για έξω) όπου ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι ανέκδοτο δύο λέξεων το φταίξιμο δεν πέφτει μόνο εκεί.

 

Πρώτον, δεν "επιλέγεις" να κάνεις αυτή την προσπάθεια αν δεν ξέρεις απο πριν για τι προσπάθεια μιλάμε. Και δε νομίζω ότι σου δίνει κανείς να καταλάβεις. Μιλώντας για τον εαυτό μου, ήμουν πολύ τυχερός που πηγαίνοντας χωρίς να έχω ιδέα τι θα βρω βρήκα κάτι που μου ταίριαζε γάντι. Άλλοι δεν είναι τόσο τυχεροί.

 

Και δεύτερον, ακόμα κι αν ξέρεις ότι θα χρειαστεί αυτή προσπάθεια δε θα ήταν άσχημο να σου το πει και κάποιος. Για παράδειγμα, νομίζω πως αν την τελευταία μέρα που κάνουν μαθήματα στο Λύκειο αντί για τα μαθήματα έλεγε κάποιος στα παιδιά πώς θα είναι τα πράγματα εκεί που πηγαίνουν τώρα το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο.

 

Δε θέλω βέβαια να δικαιολογήσω τ' αδικαιολόγητα (τόσος κόσμος τα καταφέρνει υπό αυτές τις συνθήκες οπότε δεν είναι rocket science) αλλά υπάρχει μεγάαααλο περιθώριο βελτίωσης.

 

ΥΓ: Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ξέραμε το κατα πόσο ισχύει και σήμερα το ότι οι γονείς λυσσάνε να πάρει το παιδί "πτυχίο να 'ναι κι ό,τι να 'ναι" (γιατί είναι κι αυτό μέρος του προβήματος). Προσωπικά δεν έχω ιδέα.

Δημοσ.

Σαφώς και ισχύουν τα όσα λες defacer... όμως (τυπικά) άπαξ και λέμε για ενήλικους, περιθώριο επανεξέτασης στις πανελλαδικές και κατατακτήριες τότε υπάρχουν σοβαρά περιθώρια "διόρθωσης" των "λαθών" της 18- ηλικίας. 

 

Δημοσ.

Γενικά υπάρχει το σχετικό ΜΟΤΟ που εν μέρη κρύβει και αλήθεια μέσα του: "Όλοι οι αποτυχημένοι πάνε στην εκπαίδευση." δεν το ασπάζομαι αλλά κρύβει μεγάλες αλήθειες.

 

Το ΜΟΤΟ αυτό είναι μεγάλη μούφα. Για έναν καθηγητή Πανεπιστημίου η διδασκαλία αποτελεί το πολύ το 10% του εργασιακού του αντικειμένου. Τι νομίζετε, κάνει 6-7 ώρες μάθημα την εβδομάδα και αυτό ήταν όλο; Δεν είναι λοιπόν το εργασιακό του αντικείμενο η εκπαίδευση...με ότι και αν σημαίνει αυτό για τον φοιτητή που τελικά θέλει να μαθει απο αυτόν.

Γενικότερα στο εξωτερικό τα "μεγάλα κεφάλια" δεν κάνουν σχεδόν ποτέ μάθημα. Τα κάνουν συνήθως οι βοηθοί-αναπληρωτές. Φαντάσου τώρα ένας που ξέρει "παπάδες" να κάθεται να διδάσκει if-then-else σε πρωτοετείς. Προφανώς και θα βαριέται!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...