ravend Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Διάβαζα διάφορα θέματα με προβλήματα σε εγγυήσεις κτλ,που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε μια άσχημη εμπειρία, ποια εταιρεία κινητών τηλεφώνων κατα τη γνώμη σας έχει ικανοποιητική εξυπηρέτηση και δεν χρησιμοποιεί τις γνωστές μεθόδους αποφυγής της εγγύησης? Πχ θυμάμαι επι symbian εποχές που η nokia ήταν πολύ πάνω απτον μέσω όρο σε εξυπηρέτηση. Πλέον κινούμε σε sony συσκευές αλλά δεν έχει τύχει ακόμα να χρειαστώ την εγγύηση.
nikoskon Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 ΟΚ θα φανεί σαν διαφήμιση, αλλά έμμεσα (& άμεσα) αυτό που ζητάς στο παρέχει η Vodafone εφόσον είσαι συνδρομητής σε κάποιο πρόγραμμα RED για όσο διάστημα είσαι. (http://www.vodafone.gr/portal/vodafone-red) ΔΩΡΕΑΝ επισκευή του κινητού σου σε περίπτωση τυχαίας καταστροφής ή βλάβης από υγρό. Από τις κατασκευάστριες τώρα εταιρείες, θα έλεγα μακράν η Samsung που αυτή την στιγμή το service της αντιπροσωπεύεται από την Smartec στο Χαϊδάρι Αττικής. Από προσωπική εμπειρία, το 1 hour service απλά δουλεύει. Πας, αφήνεις την συσκευή, πας απέναντι στο ΠΡΟΠΟτζίδικο για καφέ και ένα κουπονάκι στοίχημα και ώσπου να πας να το ρίξεις, επιστρέφεις στην Smartec για να πάρεις την συσκευή σου. Σχεδόν όλες οι υπόλοιπες εταιρείες, έχουν ως service center την Arvato με την οποία όλοι μας έχουμε ζήσει στιγμές απείρου κάλους και ευγένειας. Τουτέστιν μακρυά από Arvato. 1
bilakos10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Εντάξει, με το που είδα το όνομα @nikoskon ήξερα πως σίγουρα θα υπήρχε η λέξη Vodafone στην απάντησή του... Αντικειμενικά μιλώντας ψηφίζω samsung.
nikoskon Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 [spoiler.] Εντάξει, με το που είδα το όνομα @nikoskon ήξερα πως σίγουρα θα υπήρχε η λέξη Vodafone στην απάντησή του... [/spoiler.] Αντικειμενικά μιλώντας ψηφίζω samsung. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο που έκανες επί προσωπικού. Είπα κάτι που δεν ισχύει; Παραπληροφόρησα;
ravend Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Μα γιατί οι πιο πολλές καταλήγουν στην arvato?δηλαδή αν το sony μου χρειαστεί θα το αναλάβει η arvato και όχι η επίσimh αντιπροσωπεία sony? Αυτό με τη vodafone δεν το γνωρίζω,και δεν έχω και εμπειρία απο τον συγκεκριμένο πάροχο,καλό είναι να το γνωρίζουμε. Πάντως απο cosmote/γερμανό δεν μπορεί να είναι χειρότερη,κατα τα λεγόμενά τους,πρέπει όλοι να έχουμε βουτήξει τις συσκευές μας στη θάλασσα απο την πρώτη μέρα αγοράς τους. Με wind κάτι πάει και έρχεται,τελευταία φορά που έτυχε να εμπλακώ σε εγγύηση μέσω wind,όλα καλά πήγαν,και διήρκησε η διαδικασία γύρω στις 35 μέρες. Πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα κατ'εμε,η πνίγοντε στη δουλειά η κωλοβαράνε τα service.
nikoskon Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Η Arvato είναι ένα τεχνικό κέντρο πιστοποιημένο κλπ κλπ, το οποίο έχουν επιλέξει αρκετές εταιρείες ως επίσημο service. Επίσης είναι ένα service center με το οποίο συνεργάζονται και οι 3 πάροχοι κινητής. Δηλαδή αν αφήσεις ένα κινητό που αγόρασες από κατάστημα Γερμανός στο κατάστημα για έλεγχο επειδή σου εμφάνισε το Χ πρόβλημα, ο Γερμανός το αποστέλλει στην Arvato. Ακόμα και τα iPhone εκεί καταλήγουν. Απλά η Arvato εδώ και χρόνια φαίνεται πως δεν κάνει καθόλου καλά την δουλειά της. Για αυτό προς το παρόν αναφέρουμε πολλοί την Smartec(Samsung) γιατί αφενός μεν ασχολείται μόνο με Samsung, αφετέρου δε, είναι γρήγορη και εξυπηρετική.
iznodur Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato, ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη . Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα.
leonidas_fs Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) samsung και απο εμένα, μιας και ενας φιλος μου εχει την επίσημη αντιπροσωπεία στην θεσσαλονικη και ξερω πολυ καλα τι γίνετε εκει μεσα!! Επεξ/σία 22 Απριλίου 2013 από leonidas_fs
Galaxia Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Απλά η Arvato εδώ και χρόνια φαίνεται πως δεν κάνει καθόλου καλά την δουλειά της. Για αυτό προς το παρόν αναφέρουμε πολλοί την Smartec(Samsung) γιατί αφενός μεν ασχολείται μόνο με Samsung, αφετέρου δε, είναι γρήγορη και εξυπηρετική. Συμφωνώ, έχω διαβάσει (και βιώσει) κι εγώ τα απίστευτα, ωστόσο συμφωνώ και με iznodur παρακάτω όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato, ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη . Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα. Πήρα πρόσφατα το κινητό που μου άρεσε από Wind και ευελπιστώ ότι δεν θα πάθει τίποτα. Αν πάθει, θα σας πω τι έγινε να ξέρετε κι εσείς
platinum Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 όπως τα λέει ο Nikoskon για Arvato, ευτυχώς εγώ δεν έχω μπλέξει ακόμη. Ωστόσο, ήθελα να πω πως εγώ τουλάχιστον δεν θα επέλεγα ποτέ μια συσκευή βάσει του service που έχει ή το πρόγραμμα στο κινητό μου βάσει αυτού. Για παράδειγμα γουστάρω τρελά το HTC ONE, επειδή είναι το service στην Αρβάτο, δεν θα το πάρω;;; (σιγά μην τους κάνω τη χάρη . Όσο για εταιρίες, εγώ έχω επιλέξει την Wind καθώς ήταν η πιο οικονομική από όλες και συνάμα σου δίνει συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό χρειαστεί να επισκευαστεί η συσκευή σου. Αυτά από μένα. ετσι είναι, δεν θα επιλέξεις μια συσκευή με κριτήριο ποιος κάνει το σέρβις...Δηλαδή πχ. οι φαν του iphone, θα στραφούν στον προαιώνιο εχθρο τους, το Samsung, γιατι το μεν το επιδιορθωνει το arvato και το δε η smartek; Μπααα... Και επειδή οι επιδοτήσεις συσκευών έχουν γενικά μειωθεί από όλους, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ψάχνουμε ποιο είναι το οικονομικότερο πρόγραμμα της αγοράς, ωστέ να γλυτώνουμε χρήματα από εκεί και να κάνουμε έτσι απόσβεση των (πλεον ακριβών) συσκευών. Προσωπικά με αυτή τη λογική κινούμε και αυτή τη στιγμή τουλάχιστον έχω στραφει στη wind που δίνει τα φθηνότερα πακέτα...
nik1234 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2013 Στο θέμα εγγυήσης και εξυπέρητησης λέω sony γιατί όποιος φίλος αντιμετώπισε προβλημα λύθηκε άμεσα .
panagi0tisgr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2013 Όντως παιδιά μακριά από Arvato. Ένα μήνα και για επισκευή μιας Nokia συσκευής. Είκοσι μέρες παρατήρησα είχανε και καθόταν το τηλ και μετά μια αλλάξαμε πλακέτα και δεν δουλεύει και μια δουλεύει. Και πάνω από αυτό το Nokia Care Ελλάδας ακόμα χειρότερο. Μεγάλη καθυστέρηση στο να απαντάνε στα email αφού τηλέφωνο δεν υπάρχει. Πιστεύω στην Ελλάδα μόνο η LG έχει άψογο και ταχύτατο service.
ravend Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 άσχετο με κινητά αλλά σχετικό με service,πρόσφατα πήγα macbook στο istorm και άρα infoquest,στις τρεις μέρες έγινε ο έλεγχος και στις 10 μέρες ήταν έτοιμο,δεν το περίμενα η αλήθεια είναι,γι'αυτό και το αναφέρω,με τα κινητά σταμάτησα να ασχολούμαι,αν τα παίξει,ανταλλακτικά η στον πάτο της θάλασσας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα