Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα... Είδα αυτές* τις φωτογραφίες και θέλω να μάθω περισσότερα χαρακτηριστικά για αυτά τα λάστιχα. Είναι ειδικά λάστιχα? αν όχι πως λέγονται (η κατηγορία τους)? η ζάντα είναι ειδική (σε σχήμα κώνου π.χ.) ή το λάστιχο είναι γιατί άμα παίρνει όλη αυτή την κλήση σημαίνει ότι το λάστιχο δεν πατάει σωστά στην άσφαλτο με αποτέλεσμα η εσωτερική πλευρά να δέχεται όλες τις τριβές, πιέσεις, θερμοκρασίες.

post-175011-0-52604700-1366458161_thumb.jpgpost-175011-0-55811900-1366458176_thumb.jpg

 

Δημοσ.

"Απλά" λάστιχα υψηλών προδιαγραφών είναι.Η κλίση που βλέπεις δέν οφείλεται στο λάστιχο ή την ζάντα per se,άλλα στην ρύθμιση του  camber (positive/negative)

744_large.jpg

Υπάρχουν και χειρότερα....πολύ χειρότερα...

 

camber.jpgonicamcedric.jpg

demon-camber-life-7.jpg

Nagoya-Exciting_Car_Showdown-Camber1.jpg

cars-with-camber-angles-20.jpg

 

Δημοσ.

Εχμ... προσφέρει κάτι τέτοιο αυτό το πράγμα, π.χ. καλύτερη πρόσφυση σε τεράστιες στροφές, σε τεράστιες ταχύτητες; Ή το κάνουν απλά επειδή είναι καυλάντηδες και ταυτόχρονα κακόγουστοι;

Δημοσ.

Καλά ποιο

 

Εχμ... προσφέρει κάτι τέτοιο αυτό το πράγμα, π.χ. καλύτερη πρόσφυση σε τεράστιες στροφές, σε τεράστιες ταχύτητες; Ή το κάνουν απλά επειδή είναι καυλάντηδες και ταυτόχρονα κακόγουστοι;

 

Κοίταξε δεν τα εχς δει σε racing cars αλλά σε drift... Από ότι κατάλαβα προσφέρει καλύτερο έλεγχο στο αμάξι στα κολοπετάγματα....

 

"Απλά" λάστιχα υψηλών προδιαγραφών είναι.Η κλίση που βλέπεις δέν οφείλεται στο λάστιχο ή την ζάντα per se,άλλα στην ρύθμιση του  camber (positive/negative)

744_large.jpg

Υπάρχουν και χειρότερα....πολύ χειρότερα...

 

camber.jpgonicamcedric.jpg

demon-camber-life-7.jpg

Nagoya-Exciting_Car_Showdown-Camber1.jpg

cars-with-camber-angles-20.jpg

 

 

Μπαίνει ειδικό λάστιχο ή κανονικό απλά τραβηγμένο?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μόνο σε μένα φαίνεται αφύσικη η πρώτη φωτογραφία? Απο γραφιστικής πλευράς εννοώ στους 2 τροχούς που φαίνονται... Δεν ήξεραν από καλό photoshop ίσως?

 

:P

  • Like 1
Δημοσ.

καγκουρια και μονο.τα λαστιχα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο.

ουτε σε drift τρεχουν με τοσο μεγαλη κλιση...

  • Like 1
Δημοσ.

Κανονικά ελαστικά μπαίνουν.Μέχρι +-3 μοίρες μπορείς να παιξεις ,για να βελτιώσεις την προσφυση του οχήματος υπο ορισμένες συνθήκες. Προφανώς στις φωτο μιλάμε για απαγορευτικες γωνίες ελεω καγκουριας.Δεν είναι photoshop -ιες,με aftermarket εξαρτήματα κανεις παπαδες.Το πιθανότερο ειναι να παρουν την ζαντα στα χερια ,με την πρωτη λακουβα,προτού ξεκινήσουν οι ανησυχίες για την ασυμετρη φθορά του ελαστικού...

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο σε μένα φαίνεται αφύσικη η πρώτη φωτογραφία? Απο γραφιστικής πλευράς εννοώ στους 2 τροχούς που φαίνονται... Δεν ήξεραν από καλό photoshop ίσως?

 

:P

 

 

Ισχύει :P... Η σκιά είναι λίγο περίεργη και το κόψιμο στην μπροστά ρόδα btw άμα είναι γραφίστας επέλεξε νομίζω ένα πολύ καλό background για το συγκεκριμένο αμάξι.

 

καγκουρια και μονο.τα λαστιχα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο.

ουτε σε drift τρεχουν με τοσο μεγαλη κλιση...

 

Κοίταξε για αυτά που έδωσα εγώ νομίζω το 200sx δεν είναι και πολύ υπερβολικό επίσης και το 370Z είναι στα όρια...

 

Αυτά που έδωσε ο φίλος Tenshi νομίζω είναι χειρότεροι από αυτούς που βάζουν μπουριά εξατμίσεις στα παπιά = μπρίκια...

Δημοσ.

ρυθμιζουν την αναρτηση ωστε κατα το ντριφτ, οταν εχει στριψει το τιμονι, να ειναι το λαστιχο σε full contact με το δρομο, σε αντιθεση με τη νορμαλ οδηγηση. επισης, οι ζαντες και τα λαστιχα ειναι επισης νορμαλ, απλα βαζουν λιγο μικροτερο νουμερο ελαστικο ωστε να εχουν το λεγομενο stretching effect. googlerise για stretching tyre και θα δεις σχετικες φωτο και με νορμαλ γωνιες αναρτησης.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...