41ex Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Καλημέρα, σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει υπολογίσει τη διαφορά στο κόστος χρήσης που έχει ένα 1600 κ.εκ. από ένα 1200 κ.εκ. Το εύκολο είναι η διαφορά στα τέλη. Θα υπάρχει ίσως και μεγαλύτερο τεκμήριο στην εφορία αλλά πιστεύω επειδή είναι μεταχειρισμένο να μην είναι πολύ υψηλό. Σίγουρα θα υπάρχει και μεγαλύτερη κατανάλωση αν και αυτό εξαρτάται και από το μοντέλο. Υπάρχει άλλο κρυμμένο κόστος π.χ. διαφορά στα ασφάλιστρα, στην συντήρηση, στο σέρβις. Η υπόθεση εργασίας είναι ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω για μια 8ετία και θα κάνει 10.000 χλμ το χρόνο. Βάση της διαφοράς στα τέλη με την προϋπόθεση ότι θα δε θα αλλάξουν έχουμε. 1600: 265 * 8 = 2.120 1200: 135 * 8 = 1.080 Μέχρι στιγμής δηλαδή θα μου κοστίσει παραπάνω στην 8ετία 1040. Αν όμως το 1600άρι το αγοράσω 2000 φτηνότερα με συμφέρει. Αυτό είναι που θέλω να διαπιστώσω. Για να το κάνω και πιο συγκεκριμένο κοιτάζω π.χ το hyundai matrix σε 1600 και το yeti ή το roomster σε 1200. Θα ήθελα στο παρόν νήμα να επικεντρωθούμε στη διαφορά χρήσης 1600 με 1200 και όχι αν είναι καλύτερο το ματριξ από το γιέτι αν και είναι δεκτές οι προτάσεις για αντίστοιχο μοντέλο. Ευχαριστώ.
leonidas_fs Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Δημοσ. 19 Απριλίου 2013 Κοιταξε να δεις φίλε, εξαρτάται απο τι χρήση θα το κάνεις και που θα το κάνεις χρήση. Αλλο 10.000 χλμ σε πόλη και άλλο σε ταξίδια. Ανάλογα την χρήση, θα υπάρχει και διαφορά σε συντήρηση. Στην πόλη ενα αυτοκίνητο φθείρεται πιο εύκολα, άρα πιο συχνά service. Αν τα χιλιόμετρα που λες είναι αποκλειστικά για πόλη, τότε το 1.200 είναι μια πολύ καλή λύση! Εγω γενικά είμαι κατα του μικρού κυβισμού ( εκτος και αν η χρήση του αυτοκινήτου, είναι αποκλειστικά μέσα στην πόλη).
SOCRATIS1000 Δημοσ. 20 Απριλίου 2013 Δημοσ. 20 Απριλίου 2013 Γιατι δεν παιρνεις ενα μηχανακι αφου ιεναι για πολη να τελειωνεις? Δωσε μας κατι παραπανω,θα πηγαινεις ταξιδια,θα βγαινεις καθολου εκτος πολης[γιατι αν ειναι ετσι δεν αξιζει για μηχανη ,με τα ιδια φραγκα πας για αυτοκινητο]
NickTG Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Δημοσ. 21 Απριλίου 2013 Το Matrix να ξέρεις καίει αρκετά για τα κυβικά του.
41ex Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το αμάξι το θέλω για τις οικογενειακές διακοπές και τις βόλτες στο χωριο, για τις καθημερινές μου ανάγκες βολεύομαι με το μετρό και το ποδήλατο. Γι αυτο ψάχνω κάτι μεγάλο σε αυτό το στυλ. Σίγουρα θα το χρειαστώ περιστασιακή και μέσα στη πόλη και δεν θα ήθελα να καίει πολλά. (@NickTG θα το ψάξω για το ματριξ δεν το ήξερα)
*Kezar* Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 ασε αυτα που πληρωνεις ασφαλειες κλπτο θεμα ειναι η βενζινη εκει θα πληρωσεις παραπανω.. εαν ειναι για μεσα στην πολη παρε κανενα smart ΚΛπ μικρα
Alxnks Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το αμάξι το θέλω για τις οικογενειακές διακοπές και τις βόλτες στο χωριο, για τις καθημερινές μου ανάγκες βολεύομαι με το μετρό και το ποδήλατο. Γι αυτο ψάχνω κάτι μεγάλο σε αυτό το στυλ. Σίγουρα θα το χρειαστώ περιστασιακή και μέσα στη πόλη και δεν θα ήθελα να καίει πολλά. (@NickTG θα το ψάξω για το ματριξ δεν το ήξερα) ασε αυτα που πληρωνεις ασφαλειες κλπ το θεμα ειναι η βενζινη εκει θα πληρωσεις παραπανω.. εαν ειναι για μεσα στην πολη παρε κανενα smart ΚΛπ μικρα ΛΟΛ!
Alxnks Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 league of legends? μπα...laughing out loud αμα λεει ο αλλος για οικογενειακες διακοπες και προτεινεται smart σαν επιλογη, μονο laughing out loud αξιζει αλλωστε!
sugata Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Εφόσον το θες για μετακινήσεις κυρίως εκτός πόλης, και θες να το φορτώνεις, πάρε 1.600. Θα κανείς σίγουρα πιο άνετες και ξεκούραστες εκδρομές - διαδρομές. Την αυξημένη κατανάλωση εντός πόλης δεν θα την αποφύγεις όμως. Σαν λύση βέβαια θα μπορούσες να κοιτάξεις κάποιο υβριδικό μοντέλο (π.χ. prius ή civic). Κρυφά κόστη: ένα 1.600άρι έχει αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με ένα 1.200άρι. Εδώ βέβαια παίζει ρόλο και το πού θα το πηγαίνεις για σέρβις κτλ, καθώς και τι αναλώσιμα θα χρησιμοποιείς. (δηλαδή, ανταλλακτικά αντιπροσωπείας, ή τρίτων, θα το πηγαίνεις στον μηχανικό της γειτονιάς, ή στην αντιπροσωπεία) Ασφάλιστρα: θα έχεις επίσης διαφορά, όχι ιδιαίτερα μεγάλη. Σε ίδια παλαιότητας αυτοκίνητα υπολόγισε 50-100€ (μπακαλίστικα, αλλά ρώτα και τον ασφαλιστή σου) Βάλε στον παράγοντα και τα τεκμήρια. Tα προαναφερθέντα ύψη τεκμηρίων ισχύουν για αυτοκίνητα ηλικίας έως πέντε ετών. Για οχήματα ηλικίας 5 έως 10 ετών, προβλέπεται έκπτωση από τα προαναφερθέντα τεκμήρια κατά 30% και για αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 10 ετών έκπτωση κατά 50%. Αν ο κυβισμός του αυτοκινήτου δεν καταλήγει σε πλήρη εκατοντάδα (π.χ. 1240, 1290 κ.ε.) τότε θα γίνεται στρογγυλοποίηση προς την πλησιέστερη εκατοντάδα (μέχρι 50 κ.ε. προς την αμέσως προηγούμενη και πάνω από 50 κ.ε. προς την αμέσως επόμενη).
41ex Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Τα τεκμήρια με καλύπτουν έτσι κι αλλίως μιλάμε για μεταχειρισμένο 5ετιας. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο αν ασφαλίσεις πχ το σκοντα γιετι το 1200 και το 1600 θα έχουν διαφορετικά ασφάλιστρα? Αν επίσης πας στην αντιπροσωπεία για το πρώτο σέρβις και αλλάξεις μόνο περιφερειακά θα πληρώσεις παραπάνω για το 1600?
mphxths Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Τα τεκμήρια με καλύπτουν έτσι κι αλλίως μιλάμε για μεταχειρισμένο 5ετιας. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο αν ασφαλίσεις πχ το σκοντα γιετι το 1200 και το 1600 θα έχουν διαφορετικά ασφάλιστρα? Αν επίσης πας στην αντιπροσωπεία για το πρώτο σέρβις και αλλάξεις μόνο περιφερειακά θα πληρώσεις παραπάνω για το 1600? Διαφορετικα κυβικα για τις ασφαλειες σημαινει διαφορετικοι φορολογισιμοι ιπποι (αναγραφονται στην αδεια του αυτοκινητου). Επισης πολλες φορες σημαινει και διαφορετικη τρεχουσα εμπορικη αξια του αυτοκινητου. Δυο παραγοντες που διαφοροποιουν τα ασφαλιστρα... Οσο για το σερβις..ειναι πιστευω θεμα μοντελου...δηλ εγω που εχω corsa c 1.8 παιρνω ανταλλακτικα / περιφερειακα απο τα περισσοτερα corsa c χαμηλοτερων κυβικων...γιατι λιγο πολυ στην κατασκευη τους ειναι ιδια. Μερικες διαφοροποιησεις που υπαρχουν προφανως σε θεματα ανταλλακτικων μηχανης/φρενων/συστημα διευθυνσης εε εκει θα πληρωσω κατι παραπανω.... Το θεμα ειναι το μοντελο που χεις στο μυαλο σου σε τι εκδοσεις βγαινει....σε τι κυβικα και τι διαφορεες κατασκευαστικες εχουν μεταξυ τους
Dare-Devil Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Καλημέρα, σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει υπολογίσει τη διαφορά στο κόστος χρήσης που έχει ένα 1600 κ.εκ. από ένα 1200 κ.εκ. Το εύκολο είναι η διαφορά στα τέλη. Θα υπάρχει ίσως και μεγαλύτερο τεκμήριο στην εφορία αλλά πιστεύω επειδή είναι μεταχειρισμένο να μην είναι πολύ υψηλό. Σίγουρα θα υπάρχει και μεγαλύτερη κατανάλωση αν και αυτό εξαρτάται και από το μοντέλο. Υπάρχει άλλο κρυμμένο κόστος π.χ. διαφορά στα ασφάλιστρα, στην συντήρηση, στο σέρβις. Η υπόθεση εργασίας είναι ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω για μια 8ετία και θα κάνει 10.000 χλμ το χρόνο. Βάση της διαφοράς στα τέλη με την προϋπόθεση ότι θα δε θα αλλάξουν έχουμε. 1600: 265 * 8 = 2.120 1200: 135 * 8 = 1.080 Μέχρι στιγμής δηλαδή θα μου κοστίσει παραπάνω στην 8ετία 1040. Αν όμως το 1600άρι το αγοράσω 2000 φτηνότερα με συμφέρει. Αυτό είναι που θέλω να διαπιστώσω. Για να το κάνω και πιο συγκεκριμένο κοιτάζω π.χ το hyundai matrix σε 1600 και το yeti ή το roomster σε 1200. Θα ήθελα στο παρόν νήμα να επικεντρωθούμε στη διαφορά χρήσης 1600 με 1200 και όχι αν είναι καλύτερο το ματριξ από το γιέτι αν και είναι δεκτές οι προτάσεις για αντίστοιχο μοντέλο. Ευχαριστώ. Θεωρητικά το 1200 αρι καιει λιγότερο απο το 1600αρι. Το κόστος service δεν εξαρτάται απο τα κυβικά. Εξαρτάται κυρίως από τη κατασκευάστρια εταιρεία (κόστος χρέωσης εργασίας κόστος ανταλλακτικών κλ) και σε ενα μικρό βαθμό απο τη τεχνολογία του κινητήρα. Μια παράμετρος που αυξάνει σημαντικά το κόστος συντήρησης είναι οι διαστάσεις των ελαστικών. Κοιταξε να δεις φίλε, εξαρτάται απο τι χρήση θα το κάνεις και που θα το κάνεις χρήση. Αλλο 10.000 χλμ σε πόλη και άλλο σε ταξίδια. Ανάλογα την χρήση, θα υπάρχει και διαφορά σε συντήρηση. Στην πόλη ενα αυτοκίνητο φθείρεται πιο εύκολα, άρα πιο συχνά service. Αν τα χιλιόμετρα που λες είναι αποκλειστικά για πόλη, τότε το 1.200 είναι μια πολύ καλή λύση! Εγω γενικά είμαι κατα του μικρού κυβισμού ( εκτος και αν η χρήση του αυτοκινήτου, είναι αποκλειστικά μέσα στην πόλη). Διαφορά στη συντήρηση δεν υπάρχει για τέτοιο λόγο. Η συντήρηση είναι προγραματισμένη με τα χλμ (και με το έτος βέβαια αλλά υπό προυποθέσεις για μένα) Αν εννοείς πρόωρη αλλαγή στα τακάκια και στο δίσκο πλατό λόγο οδήγησης μέσα σε πόλη οκ. Αλλά δεν θα αλλάξεις πρόωρα μπουζια λάδια φίλτρα βενζίνης αέρα λαδιού κτλ κτλ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα