TheBus Δημοσ. 16 Απριλίου 2013 Δημοσ. 16 Απριλίου 2013 Θέλω να αγοράσω ένα λαπτοπ επαγγελματικής φύσεως (είμαι προγραμματιστής/ηλεκτρονικός) και γενικότερα για κάτι που θεωρώ το εργαλείο της δουλειά μου, δεν λυπάμαι ιδιαίτερα τα χρήματα. Μέχρι τώρα προτιμούσα τα macbook pro γιατί, αν και πανάκριβα, ήταν καλά μηχανήματα, με αρκετά ποιοτικά χαρακτηριστικά σαν λαπτοπ (διάρκεια μπαταρίας, μέγεθος, θόρυβος, θερμοκρασίες). Παράλληλα μπορούσα να τρέχω καθαρά ότι χρειαζόμουν σε windows με bootcamp. Κοιτώντας την αγορά αυτή την περίοδο, πάλι μου τραβάν την προσοχή τα macbook pro (2000ευρώ, και βάλε), αλλά λέω να ψάξω και για εναλλακτικές λύσεις. Η απορία μου είναι αν έχει κανείς να προτείνει λαπτοπ με παρόμοια χαρακτηριστικά, σε όμοια κατηγορία χρημάτων (2000ευρώ)? Δεν ψάχνω για desktop replacement. Με ενδιαφέρει η απόδοση, αλλά το ίδιο όσο με ενδιαφέρουν τα λαπτοπ χαρακτηριστικά, πχ μπαταρία κλπ. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
arxaggelos Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δηλαδή αν σου πει κάποιος ότι ένα λαπτοπ με 4πήρυνο i7 και 8γ ραμ με τα μισά και κάτι λ7 σου κάνει, θα πειστείς έτσι εύκολα; Προσωπικά πιστεύω ότι, αφού είσαi ήδη ευχαριστημένος από τα MBP και έτσι κι αλλιώς είσαι διατεθειμένος να τα σκάσεις, δεν βρίσκω κανένα λόγο να δεις κάτι άλλο. If it works, don't change it. Αν είχες στενότητα ή αν έβρισκες κάτι μείον σε MBP, θα σου έέγα δες το τάδε ή το τάδε, αλλά για τη δουλειά παίρνουμε απλά ό,τι πιστεύουμε ότι θα κάνει τη δουλειά
ppnntt13 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 σε 17'' για αυτά που αναφέρεις θα σου πρότεινα το dell 7720 http://www.e-laptops.gr/product.php?prd=2272 και για ακόμα καλύτερες επιδόσεις προσθέτεις αν θέλεις έναν δίσκο ssd , σε 15'' δεν νομίζω να μπορείς να βρεις κάτι πολύ δυνατό με ssd και καλή κάρτα γραφικών, για περισσότερα ας προτείνουν και οι φίλοι!