tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μετα κοπων και βασανων εχτισα πακετα για αυτο και επειδης εχει ματωσει πολυς κοσμος να το χτισει στο arch (θελει gcc 4.5) και επειδης αυτο ειναι unstable (επικοινωνησα με τον δημιουργο του που προσπαθουσε να χτισει stable version αλλα μου ειπε οτι παρεδωσε τα οπλα), σκεφτομαι να ανεβασω καπου τα πακετα για να τα παρετε οι του archlinuxgr repo να τα ανεβασετε (αμα θελετε ) και να ανοιξω σχετικο thread στα forums του arch. To πακετο ειναι το rigsofrods και εχει εξαρτησεις: angelscriptboost-1.53boost-libs-1.53ogre-1.7.4ogre-pagedgeometrycaelum-hgmygui-svnsocketwwxgtk2.9 (Community repo) χτισμενες αναμεταξυ τους ομορφα και με τον ιδιο αρχαιο compiler. Θα μπορουσα να παρω τις boost και boost-libs απο τα repos αλλα αν μεθαυριο γινουν update απο 1.53 σε what ever, αυτοματως εσπασε και το παιχνιδι (πρεπει να γινουν rebuild τα παντα against στην νεα boost - και εχει και θεματα ο linker και γαμσε με αναποδα.) Οποτε εχτισα συγκεκριμενες εκδοσεις: boost-1.53 και boost-libs-1.53 οποιες κανουν conflict με τις boost και boost-libs του extra repo αλλα provides boost και boost-libs για τα αλλα προγραμματα που τις χρειαζονται. Ετσι αυτα τα πακετα δεν γινονται ποτε update και το παιχνιδακι και οτιδηποτε αλλο τις χρειαζεται παιζει χαρωπα Θελω να ρωτησω το εξης: Υπαρχει τροπος τα boost-1.53 και boost-libs-1.53 να χτιστουν ετσι ωστε να μπαινουν πλαι πλαι με τις boost και boost-libs του extra repo και να μην γινονται conflict τα αρχεια ? Οπως εχει γινει με αυτα πχ: https://www.archlinux.org/packages/extra/i686/wxgtk/ https://www.archlinux.org/packages/community/i686/wxgtk2.9/ ωστε το παιχνιδι να τρεχει μονο με την boost-1.53 και boost-libs-1.53 και για το υπολοιπο συστημα να αναβαθμιζονται κανονικα οι boost και boost-libs ? *Το παιχνιδι υπηρχε παλια στα repos του arch αλλα το εβγαλαν αφου ηταν πολυ δυσκολο να συντηρηθει. *Αν και ανοιχτου κωδικα, το support για linux ειναι ΓΤΠ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
martinoff Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 βαλτα σε ενα vbox (αφου παρεις snapshoot) αφου αλλαξεις ονομα στα παλια σε κατι πχ boost-old και βγαζοντας απο το pkgbuild το conflict με την boost δοκιμασε να χτισεις το παιχνιδι και αν ολα πανε καλα χτισε και κατι που θελει boost πχ xbmc αν ολα πανε καλα ολα τα πακετα upload να μπουν στο ρεπο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firewalker Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Κάντα όλα static. :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 βαλτα σε ενα vbox (αφου παρεις snapshoot) αφου αλλαξεις ονομα στα παλια σε κατι πχ boost-old και βγαζοντας απο το pkgbuild το conflict με την boost δοκιμασε να χτισεις το παιχνιδι και αν ολα πανε καλα χτισε και κατι που θελει boost πχ xbmc αν ολα πανε καλα ολα τα πακετα upload να μπουν στο ρεπο Δεν σε επιασα. Ηδη εχω δημιουργησει πακετα με νεο ονομα: boost-1.53 και boost-libs-1.53 που conflicts/provides boost και boost-libs του repo. Ειτε με το ενα ειτε με το αλλο χτιζονται οι εξαρτησεις και το παιχνιδι (το ιδιο πραμα ειναι στην ουσια) απλα ρωταω πως και αν γινεται να εχουμε παραλληλα και τις 2 εκδοσεις των πακετων εγκατεστημενες χωρις να γινονται conflict τα αρχεια τους, ωστε το παιχνιδι να κατεβαζει και να παιζει με σταθερη boost και ολα τα υπολοιπα προγραμματα να παιρνουν κανονικα του extra repo. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
martinoff Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 το boost1.53 & boost-libs1.53 δεν πρεπει να εχουν conflict στο pkgbuild με τα boost & boost-libs απο repo το παιχνιδι πρεπει να εχει στο pkgbuild σαν depend τα boost1.53 & boost-libs1.53 στο ίδιο vm που έχεις αυτά βάλε και τα κανονικά boost & boost-libs και χτίσε κάτι που θέλει boost Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 το boost1.53 & boost-libs1.53 δεν πρεπει να εχουν conflict στο pkgbuild με τα boost & boost-libs απο repo Γιατι ? Αν μεθαυριο τα repos εχουν boost και boost-libs 1.54, χρειαζεται rebuild τα παντα, δεν θα ανοιγει το παιχνιδι. το παιχνιδι πρεπει να εχει στο pkgbuild σαν depend τα boost1.53 & boost-libs1.53 Ναι τα εχει και με αυτα χτιστηκε στο ίδιο vm που έχεις αυτά βάλε και τα κανονικά boost & boost-libs και χτίσε κάτι που θέλει boost Δεν μπορω να βαλω ταυτοχρονα boost boost-libs με boost1.53 boost-libs1.53 για αυτο ρωταω πως μπορει να γινει αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Mπορει και να πω μαλακια τωρα...ειναι δυσκολη η ωρα..αλλα....αν ξηγηθεις links? Δηλαδη τα πακετα ναναι boost1.53 boost-libs1.53 (αυτα που θελει το παιχνιδι)...και τα αλλα πακετα για ολα τα αλλα π.χ. boost1.54 boost-libs1.54 Τραβας 2 ln -s στα δευτερα ως boost / boost-libs ΥΓ : οσο την επεξεργαζομαι την ιδεα νοιωθω οτι απο καπου μπαζει...αλλα ακομα δεν το εχω εντοπισει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
martinoff Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Γιατι ? Αν μεθαυριο τα repos εχουν boost και boost-libs 1.54, χρειαζεται rebuild τα παντα, δεν θα ανοιγει το παιχνιδι.. για να μπορει να συνυπάρχουν τα boost & boost1.53 . Ναι τα εχει και με αυτα χτιστηκε. ok Δεν μπορω να βαλω ταυτοχρονα boost boost-libs με boost1.53 boost-libs1.53 για αυτο ρωταω πως μπορει να γινει αυτο. αν χτίσεις το boost1.53 χωρίς conflict με boost θα μπορεί να μπουν και τα δυο για αυτό σου λέω θέλει test αν μπορούν να συνυπάρχουν ώστε να μην βγάζει το κανονικό boost γιατί θα σκάσουν άλλα πακέτα μετά πχ xbmc,deluge,ktorrent κτλ Mπορει και να πω μαλακια τωρα...ειναι δυσκολη η ωρα..αλλα....αν ξηγηθεις links? Δηλαδη τα πακετα ναναι boost1.53 boost-libs1.53 (αυτα που θελει το παιχνιδι)...και τα αλλα πακετα για ολα τα αλλα π.χ. boost1.54 boost-libs1.54 Τραβας 2 ln -s στα δευτερα ως boost / boost-libs ΥΓ : οσο την επεξεργαζομαι την ιδεα νοιωθω οτι απο καπου μπαζει...αλλα ακομα δεν το εχω εντοπισει δεν παίζει, θέλει το συγκεκριμένο που χτίστηκε το κάθε πακέτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 για να μπορει να συνυπάρχουν τα boost & boost1.53 Nop δεν μπορουν συνυπαρξουν εχουν κοινα αρχεια. Δηλαδη ο pacman μου βγαζει conflicting files και λογικο, τα 2 πακετα εχουν το ιδιο ακριβως περιεχομενο, το ονομα αλλαζει μονο. Για αυτο θελω να τα διαχωρισω καπως απο την πηγη. Δηλαδη το boost1.53 αντι να βαζει τα αρχεια του στο /usr/include/boost/ , να τα βαζει στο /usr/include/boost1.53/ πχ Αν γινει το παραπανω τοτε, ναι μπορω να αφαιρεσω το conflict με boost απο repo, να συνυπαρξουν, να χτισω το παιχνιδι με το νεο boost1.53 και παπαλα - να χρησιμοποιει αυτο αποκλειστικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
martinoff Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Nop δεν μπορουν συνυπαρξουν εχουν κοινα αρχεια. Δηλαδη ο pacman μου βγαζει conflicting files και λογικο, τα 2 πακετα εχουν το ιδιο ακριβως περιεχομενο, το ονομα αλλαζει μονο. Για αυτο θελω να τα διαχωρισω καπως απο την πηγη. Δηλαδη το boost1.53 αντι να βαζει τα αρχεια του στο /usr/include/boost/ , να τα βαζει στο /usr/include/boost1.53/ πχ Αν γινει το παραπανω τοτε, ναι μπορω να αφαιρεσω το conflict με boost απο repo, να συνυπαρξουν, να χτισω το παιχνιδι με το νεο boost1.53 και παπαλα - να χρησιμοποιει αυτο αποκλειστικα. ./configure --prefix=/opt \ --exec-prefix=/opt/bin \ etc \ etc make ακυρο, τωρα ειδα το pkgbuild δεν εχει configure αλλα bootstrap αρα θα παιξεις με το install -d -m /opt/bin 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Δηλαδη με το παραπανω οπου /usr θα ειναι /opt και τα εκτελεσιμα στο /opt/bin ? ωραια θα το δοκιμασω και θα επανερθω, thanks! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 να χτισεις τα 1.53 απο την αρχη και να πανε στο /opt και μετα στο pkgbuild του πακετου να τα ψαξει εκει περα..κατι τετοιο τελοσπαντων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Εγινε! χρησιμοποιησα το /usr/local ομως οχι το /opt , για να την βρουν ευκολα οι υπολοιπες εξαρτησεις και να χτιστουν. παω να χτισω τα του παιχνιδιου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tritonas00 Δημοσ. 15 Απριλίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) Ολα ετοιμα (i686 προς ωρας) Πλεον χτιστηκε και τρεχει χωρις boost και boost-libs οποτε ξεμπερδεψαμε απο κει. Oι νεες εξαρτησεις ειναι: 1.angelscript 2.poco 3.ogre1.7.4 4.mygui-svn 5.ogre-pagedgeometry 6.socketw 7.openal1.14 8.wxgtk Τα 1,2,5,6 ειναι απο aur, δεν υπαρχουν στα main repos Τα 3,4,7 κανουν conflict/provides με τα αντιστοιχα των repos Το 8 ειναι απο τα repos κανονικα Κανω δοκιμες, παιζει καμπανα το παιχνιδι, θελω να δοκιμασω και στο netbook και σε vbox καθαρα αν ειναι ολα ok. Eυχαριστω θερμα και τον tdev (εναν απο τους devs του παιχνιδιου) Επεξ/σία 16 Απριλίου 2013 από tritonas00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firewalker Δημοσ. 15 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2013 Εεεε... Ανέβασε τα binaries κάπου. Κρίμα να τον λιώσουμε τον P-4. :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα