BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 καλησπέρα.Εχω έναν σκληρό δίσκο ο οποίος είναι προβλημάτικός ,ένας samsung 1 terabyte είναι. Εχω χάσει την απόδειξη και θέλω να τον επιτστρέψω πίσω με εγγυηση .Εχω πάει στο site αυτό http://support.seagate.com/customer/en-us/warranty_validation.jsp εβαλα τους κωδικούς και μου λέει οτι έχω ακόμα 1 χρόνο εγγυηση. Τωρα.Που πρέπει να τον στείλω για να μου τον επισκευάσουν με την εγγυηση?
karmen1983 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δύο περιπτώσεις βλέπω 1) Αν έχεις χάσει το παραστατικό, αλλά θυμάσαι το μαγαζί αγοράς και έχει κοπεί ονομαστική απόδειξη στα στοιχεία σου, πας και ζητάς ένα αντίγραφο απο το λογιστήριο και κάνεις το RMA μέσω του καταστήματος 2) Πας στη σελίδα της Seagate ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες συσκευασίας και κάνεις RMA μέσω της εταιρίας πλέον. 1
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 απο το visionstudio στην θεσσαλονίκη τον είχα αγοράσει.το θεμα είναι οτι εγω είμαι κρητη και το μαγαζί είναι θεσσαλονικη.πως θα γίνει αυτό απο τέτοια αποσταση?
karmen1983 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Οπως θα γινόταν και αν πήγαινες για RMA μέσω της εταιρίας που κατασκεύασε το δίσκο. Θα στείλεις τον δίσκο Σαλόνικα αφού μιλήσεις με τα παιδιά εκεί και σε καθοδηγήσουν τι και πως και αρχίζεις να τους κυνηγάς μετά, για την γρήγορη αντικατάσταση μπλα μπλα.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) οκ ευχαριστώ πολύ. θα τους πάρω τηλεφωνο να δούμε τι θα γίνει Επεξ/σία 12 Απριλίου 2013 από BLuE_PaNtHeR
macabre_sunsets Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 [...]αρχίζεις να τους κυνηγάς μετά, για την γρήγορη αντικατάσταση μπλα μπλα. Δεδομένου πως στέλνουν τους δίσκους στην Seagate για έλεγχο/αντικατάσταση, πώς μπορείς να τους "κυνηγήσεις" για γρήγορη (ή μάλλον γρηγορότερη) αντικατάσταση του δίσκου; Μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση με αντίστοιχο προϊόν από το stock τους;
karmen1983 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Αν έχουν το ίδιο προϊόν και διαπιστώσουν και αυτοί το σφάλμα* τότε δε βρίσκω λόγο να περιμένεις, αφού επιλέγεις το μαγαζί σαν μέσω για το RMA σου. Οσες φορές έχει χρειαστεί και είχα να κάνω με μαγαζί,δεν με απασχολούσε τι θα κάνει το κατάστημα με την εκάστοτε εταιρεία. Δεν μου έφερε κανείς αντίρρηση άρα δε βρίσκω λόγο να μην γίνεται. *Πριν το στείλουν στην seagate/WD ή όπου τέλος πάντων ανάλογα το προϊόν τρέχουν το αντίστοιχο διαγνωστικό για να επαληθεύσουν τα λεγόμενα του πελάτη. 1
macabre_sunsets Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Αν δεν έχουν το ίδιο προϊόν; Αν δεν έχουν μπει καν στον κόπο να ελέγξουν το δίσκο και απλά τον στείλαν πίσω, τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Συγγνώμη από τον TS που μπαίνω σφήνα στο θέμα, απλώς έτυχε να στείλω πίσω έναν Samsung 1TB στο VisionStudio και σε τηλεφωνική επικοινωνία μου λένε για αναμονή 2 εβδομάδων εξαιτίας της αποστολής του δίσκου στην Seagate.
karmen1983 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Αγορίνα δεν έχω μπλέξει με RMA με το συγκεκριμένο κατάστημα οπότε δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά τι και πως. Εχω ακούσει απο γνωστούς αλλά αφού δεν είδα δε μεταφέρω άποψη. Θα σου πω πρόσφατα παραδείγματα με άλλα καταστήματα 1. Αλλαγή psu το οποίο έπασχε απο ψυχρή κόλληση. Το pc που είχε το psu ήταν pc εταιρείας δεν γινόταν να μείνει ώρα χωρίς να δουλεύει. Πήρα το Psu πήγα στο κατάστημα, τους έβαλα και το κοιτάξανε αμέσως χωρίς να το κουνήσω ρούπι (αν θες όνομα μαγαζιού είναι το msystems) διαπίστωσαν το θέμα και δεν είχαν ίδιο psu σαν αυτό που γύρισα εγώ. Πήρα ένα λίγο μεγαλύτερο και έδωσα 10 ευρώ παραπάνω όσο η διαφορά. Το πήρα και έφυγα. Αυτά μέσα σε μισή ώρα 2. Πάλι θέμα με τροφοδοτικό αυτή τη φορά πλαίσιο Συντάγματος. Παρόμοια ιστορία αλλά μου πήρε παραπάνω ώρα και ξόδεψα και κάποια ευρώ στο περίπτερο στην Ερμού για να αγοράσω halss για το λαιμό μου 3. Τέλος σκληρός δίσκος που σταμάτησε ξαφνικά μετά απο μερικές ώρες λειτουργίας (~12 ώρες) (αυτό δε πιάνεται βέβαια είναι DOA) η αγορά είχε γίνει απο κατάστημα στην Κρήτη. Μόλις είχα φτάσει Αθήνα και το βράδυ με χαιρέτησε. Αποστολή του δίσκου την επομένη το πρωί, διαπίστωσαν ότι δεν λειτουργεί και έστειλαν άλλο τον ίδιο. Οσο για να μην τον ελέγξουν δεν παίζει. Το κάνουν και για τα μεταφορικά που πληρώνουν για να πάει στην εκάστοτε εταιρία το προϊόν. Δε θέλουν σίγουρα να πληρώσουν 5-6 ευρώ σε ένα δίσκο -ίσως και παραπάνω- και τελικά να μην έχει τίποτα Εγώ θα τους πίεζα για αντικατάσταση πάντως ή έστω να στείλουν άλλο ίδιων δυνατοτήτων/επιδόσεων.
macabre_sunsets Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Από γνωστούς έχεις ακούσει θετικά ή αρνητικά σχόλια; Παραδείγματα από άλλα μαγαζιά έχω και εγώ (δυστυχώς) και ευτυχώς όλα είχαν καλή κατάληξη. Αλλά σε όλες τις περιπτώσεις υπήρχε το ίδιο προϊόν για να μου το αντικαταστήσουν. Δεν με πειράζει πάντως ιδιαίτερα να περιμένω 2 εβδομάδες για να γυρίσει ο δίσκος από την Seagate, απλά θα ήθελα να ξέρω τι μπορώ να διεκδικήσω σε περίπτωση που το τραβήξουν αρκετά.
karmen1983 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Για το πρώτο ερώτημα έχω ακούσει ανάμεικτα πράγματα. (περισσότερα θετικά πάντως) Για το τι μπορείς να διεκδικήσεις (βάση νόμου δε μπορώ να απαντήσω) αλλά λογικά μέσα στα "χρηστά ήθη" παίζουν αυτά. Ε δεν νομίζω να σε έχουν 1 μήνα χωρίς δίσκο για παράδειγμα και να μην αρχίσεις να αστράφτεις και να βροντάς. πρόσφατα διάβασα αυτό οπότε θα πάρεις μία άποψη http://www.thelab.gr/1063453651-post325.html
maik42 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) το vision studio ως προς την εξυπηρέτηση για πωληση θεωρω οτι ειναι πολυ καλο. τωρα ως προς την αντικατασταση χαλασμενου προϊοντος μεσα στην εγγυηση ειναι αργα τα ζα, που λενε και στο χωριο μου. προσωπικη εμπειρία 1 μηνα για αντικατασταση του χαλασμενου προϊοντος. ηταν παραπανω, αλλα δεν θυμαμε ακριβως ποσο παραπανω. καμια 10 μερες στα σιγουρα. ενω ειχαν παρακαταθηκη αλλο για αντικατασταση, ντε και καλα ηθελαν να μου πασαρουν καποιο αλλο κατα πολυ κατώτερο. για "αμμεση εξυπηρετηση". τονιζω οτι αυτο εγινε απο το τμημα πωλησεων και οχι απο το τεχνικο τμημα. η ιστορια γνωστη. να ελεγξουν οι ιδιοι το προϊον, να διαπιστωσουν οτι δεν δουλευει, στο κατοπιν να το στειλουν στην αντιπροσωπεια στην Ολλανδια και εγω δεν ξερω που; και αφου διαπιστωσουν και οι Ολλανδοι την βλαβη (οταν αφηναν τους μπαφους ) να στειλουν καινουργιο. και ολα αυτα γιατι το vision εχω την εντυπωση, προμηθεύεται απο μονο του τα προϊοντα. κοινως παραεισαγωγη. καλη υπομονη φιλε μου. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2013 από maik42
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα