Προς το περιεχόμενο

Αγορά οικονομικού αλλά αξιόπιστου κινητού

Panahs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνω ένα κινητό το οποίο να μην υπερβαίνει τα 300e (ή έστω να τα υπερβαίνει λίγο) αλλά να έχει τις περισσότερες σύγχρονες υπηρεσίες που υποστηρίζονται. Δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα κάμερες και άλλα φαμφαροχαρακτηριστικά. Με έρευνα που έκανα για το Τ68i βρήκα ότι έχει σχεδόν όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες καθώς και κάμερα, αλλά δεν είδα καμία εταιρία να το έχει σε κάποια προσφορά της. Επίσης με ένα search για αυτό στο insomnia βρήκα ότι υπάρχει και ένα νεότερο μοντέλο από την Siemens, το S55 το οποίο υπερέχει σε χαρακτηριστικά (σύμφωνα με εσάς πάντα) από το Ericsson.

Επειδή γενικά είμαι άσχετος θα ήθελα, πριν προχωρήσω σε αγορά, την συμβουλή σας για το αν όντως αξίζουν αυτά τα κινητά ακόμα, ή αν έχει βγει πλέον κάτι νεότερο (χωρίς να έχουν τελευταίας τεχνολογίας κάμερες, 16 εκατομμύρια ή και δεν ξέρω πόσα χρώματα και παιχνίδια κλπ) το οποίο να συναγωνίζεται ή και να ξεπερνάει αυτά τα κινητά σε λογική τιμή.

Φυσικά προτάσεις όπως το Τ610 ή το Τ310 απορρίπτονται, γιατί το μεν Τ610 είναι πανάκριβο και το δε Τ310 μπορεί να είναι φθηνότερο από το Τ68i, αλλά έχει λιγότερες υπηρεσίες.

Περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας, καθώς το θέμα είναι επείγον!

Επίσης για να μην παρεξηγηθώ θα ήθελα να λάβετε υπ' όψιν σας ότι το κινητό που θα αντικατασταθεί από το καινούριο είναι το Nokia 6150, οπότε ελπίζω να καταλαβαίνετε γιατί οι απαιτήσεις είναι υψηλές σε προδιαγραφές :wink:

Δημοσ.

egw epeidi ta exw doulepsei ligo kai ta 2 (apo filous) tha sou pw anamesa sta t68i kai s55 na pas gia to 2o.... katarxas einai POLY pio kenurgio kai ektos aytou eine pio grigoro kai den xalaei.

Δημοσ.

Το T610 κοστιζει 70 Ευρω παραπανω απο το οριο που εθεσες... δεν ειναι και τοσο πανακριβο λοιπον. Ισως θα επρεπε να το ξανασκεφτεις.

Τα αλλα 2 ειναι καλα κινητα... αλλα δεν μπορουν να αξιοποιησουν σωστα τις νεες υπηρεσιες.

Δημοσ.