agapi_a Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 Καλησπέρα. Δουλεύω σε μία εταιρία πληροφορικής (είμαι λογίστρια σε αυτή) και αναγκαστικά από εχθές περνάμε όλοι σεμινάριο java. Επειδή όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετη με το αντικείμενο, μας έβαλε ο καθηγητής που μας το κάνει να κάνουμε 2 ασκήσεις, που δεν έχω ιδέα πως να το κάνω. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με όλο αυτό; Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός - Java1η Σειρά Ασκηση 1η Classes, Constructors Είναι το πρόγραμμα μέσα στο παρακάτω αρχείο σωστό; Μπορούμε να γράψομε private ή public μπροστά από το class Ingredient; Πως μπορούμε να έχομε τις δύο κλάσεις σε διαφορετικά αρχεία και πως τρέχει τότε το πρόγραμμα;public class Cooking {public static void main(String[] args) {Ingredient ingred = new Ingredient(); System.out.println(ingred. toStringO); System.out.println(ingred.acceptableWith(ingred));}}class Ingredient {private boolean salty, sweet, cookable; private int cookingMinutes;public String acceptableWith(Ingredient ing) {if (salty){if (ing.salty) {return "unacceptable";} else {return "neutral";}}else {return "acceptable";} ;}}(α) Γράψτε έναν constructor με παράμετρο τύπου String, ο οποίος καλούμενος με την παράμετρο "sweet", να δημιουργεί αντικείμενο της κλάσης Ingredient που να είναι sweet και όχι salty και με την παράμετρο "salty", το αντίθετο. (Υπόδειξη (Σύγκριση δύο Strings): το taste.equals("sweet") συγκρίνει το String taste με το "sweet" και επιστρέφει boolean).(β) Γράψτε έναν επιπλέον constructor, ο οποίος να ορίζει και την cookable και να θέτει και τα cookingMinutes, μόνον όμως αν το αντικείμενο κατασκευάζεται σαν cookable και τα cookingMinutes θέτονται στην περιοχή [0,120]. Αν αυτό δεν συμβαίνει να κατασκευάζεται το Ingredient με deafault τιμές για το cookable και τα cookingMinutes. Μπορούμε για αυτό να έχομε έναν default constructor;(γ) Γράψτε public μέθοδο πού μετατρέπει το cookable, θέτοντας και -1 στα cookingMinutes, αν το cookable γίνει false. Γράψτε public μέθοδο που στην cookingMinutes να θέτει τιμές μόνον στην περιοχή [0,120] και μόνον για cookable αντικείμενο, επιστρέφει δε true/false αν τελικά προχώρησε σε μετατροπή. Γράψτε ένα παράδειγμα για το πώς θα χρησιμοποιούσαμε αυτήν την μέθοδο από την Cooking. Άσκηση 2η Κληρονομικότητα - Πολυμορφισμός(α) Γράψτε πρώτα ένα γενικό πρόγραμμα, το οποίο κατασκευάζει ένα array από ονοματισμένα σχήματα στο επίπεδο (π.χ. 5 διαφορετικά) και κατόπιν γράφει για όλα το όνομα και δίπλα το εμβαδόν τους.(β) Κατόπιν ορίστε classes για τα 5 επίπεδα σχήματα, σε δύο τουλάχιστον ιεραρχικά επίπεδα. Κάθε σχήμα θα ονοματίζεται και θα τοποθετείται στο επίπεδο με τα αναγκαία δεδομένα που αναμένει ο constructor της class του και θα έχει και μία μέθοδο υπολογισμού του εμβαδού του.(Διευκόλυνση: Μπορείται να μην προβλέψετε την γενικώτερη δυνατή τοποθέτηση -π.χ. ένα τετάγωνο να έχει την πλευρά του πάντα παράλληλη στον -χ).
ZAKKWYLDE Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 Τον κώδικα βάλτον μέσα σε code tags για να διαβάζεται. Τι ακριβώς σε δυσκολεύει; Τι δεν μπορείς να απαντήσεις; Αν ακολουθήσεις τα βήματα 1-1 τουλάχιστον τους constructors πιστεύω θα τους κάνεις.
agapi_a Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2013 τι είναι το code tag; Τίποτα προφανώς δεν μπορώ να απαντήσω. Πρώτη φορά βλέπω προγραμματισμό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα