Προς το περιεχόμενο

Προβληματικά μελάνια @Work από ΠΛΑΙΣΙΟ


nikostoul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

που η κεφαλι ειναι πανω στο μηχανημα ,αν δεν κανω λαθος.

αν εχει χαλασει η κεφαλι ,πιθανον να χασεις την εγγυηση λογο των συμβατων μελανιων του πλαισιου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

H ειλικρινεια και η εντιμοτητα ειναι αυτη που σημαδευει της μεγαλες εταιρειες/επαγγελματιες.

Φιλε ts χωρις να το επιδιωκεις,ανεφερες την πραγματικα αληθινη καθημερινη αλυσιδα.

Ο κοσμος αγοραζει μελανια συμβατα απο το πλαισιο και καλα κανει γιατι ειναι οικονομικα,και ξαναγοραζει και ειναι ευχαριστημενος.

Οταν ομως πετυχει στο μαπα μελανι/toner τοτε η εταιρεια  θα πρεπει να το παιρνει πισω ,να το βουλωνει και να μην βγαζει κιχ.

Η ατακα που ειπε ο πωλητης-τεχνικος ο οποιος εχει γραμμη απο καποιους γραβατακιδες ειναι καθημερινη.

Και εδω ξεκιναει η αλυσιδα,ενω φταινε τα μαπα κωλομελανια,ο πωλητης τα ριχνει σε προβλημα του εκτυπωτη,γιατι ειναι το ευκολο με αποτελεσμα να σε στελνει σε επισκευαστικο να ελεγξουν το μηχανημα σου.

Φερνει λοιπον ο φουκαρας ο ανθρωπος το μηχανημα για επισκευη και αφου γινει ελεγχος και διαπιστωθει οτι η βλαβη ειναι στα μαπα μελανια του δινεται προσφορα.Εκει λοιπον με τσαμπουκα και ενσταση σου αναφερει οτι το χ πλαισιο του ειπε οτι τα μελανια δεν εχουν προβλημα και οτι το προβλημα ειναι στο μηχανημα.Αν ειμαι τυχερος και εχω παρομοια αλλα μελανια τα τοποθετω συνηθως μπροστα του και αμεσως ακουω την φραση α θα τους   ........ω.Αν δεν ειμαι τυχερος και δεν εχω μελανια,πολυ απλα δεν ξερει ποιον να πιστεψει και σου λεει παρε επιτοπου τον τεχνικο του πλαισιου,λες και ειμαι υποχρεωμενος να κανω την τηλεφωνητρια.

 

Συμπερασμα ολου αυτου.

Εμπιστευομαστε καποιες αλυσιδες να αγορασουμε αναλωσιμα και οταν γινει στραβη(πολυ συχνο φαινομενο)τοτε το ευχαριστω της εταιρειας που την προτιμαμε ειναι να μας στειλει χωρις λογο τις περισσοτερες φορες για επισκευη,δηλαδη να χρεωθουμε ,ταξι courrier,χαμενα μεροκαματα και ελαχιστες χρεωσεις ελεγχου για ενα μηχανημα των 60€ για παραδειγμα.

 

ΟΦΕΙΛΟΥΝ να σας αντικαταστησουν την μαπα που σας πουλησαν,και οταν σας λενε οτι τα ελεγξανε και ειναι οκ,κρατατε και μια πισινη,πως ειναι δυνατον το πλαισιο να εχει 3000 μοντελα inkject  ολων των εταιρειων και αλλα τοσα laser?.Αν και εχω ακουσει οτι υπαρχει μηχανημα δοκιμων το οποιο μπορει να δεχτει διαφορα ειδη μελανιων,δεν το ξερω ,δεν ειμαι σιγουρος. 

 

Εχω ομως ακουσει και για καποιες αλυσιδιτσες οι οποιες παιρνουν πισω τα χαλασμενα χωρις προβλημα.

Μαλλον σεβονται τον καταναλωτη και την τσεπη του.Ισως αν γινουν και αυτες καποια μερα πλαισιο να την δουν αλλιως.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ το Πλαίσιο αγορές μόνο αν ματσάρουν skroutzoμαγαζα στην τιμή κάποιου προϊόντος. (μου έχει τύχει κάποιες φορές και το προτιμώ επειδή είναι κοντά μου) Διαφορετικά, μόνο κοιτάμε από κοντά τα προιοντα που θα παραγγείλουμε online.

Επεξ/σία από Grey Warden
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ηξερες...δεν ρωταγες? 3 φορες εχω παρει μελανια @work απο πλαισιο και τις τρεις φορες ζητημα αν τυπωσανε 5 σελιδες την φορα με το μαυρο, την πρωτη φορα που τα πηρα ειπα οκ...καμια πατατα θα εγινε στο εργοστασιο και τα στειλανε αδεια την επομενη που πηγα και πηρα τα ιδια μολις τα δοκιμασα ειπα αυτοι με δουλευουν ψιλο γαζι. Και οντως μου ειπαν οτι εχει προβλημα ο εκτυπωτης μου και να τον παω να τον δουνε. την τριτη φορα εστειλα την αδερφη μου να παρει και της δωσανε τα ιδια σ...τομελανια...και φυσικα και αυτα μουφα. Αυθεντικα και τελος κοστιζουν λιγο παραπανω αλλα εχεις την γκλαβα σου ησυχη...και μακρια απο πλαισιο.

 

btw την επομενη πηγα με τον εκτυπωτη μου με τα @work πανω στο πλαισιο και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το μηχανημα, πηγα επιτοπου κατω και πηρα ενα σετ αυθεντικα...επρεπε να δεις την φατσα του οταν του ειπα βαλε αυτα και ξεκινα να εκτυπωνεις και παρακάλα να μην εκτυπωσει τιποτα αλλιως σας μαμισα. 3 σετ μελανια δωρο μου κανανε...αυθεντικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα ξέρουν ολα στο πλαίσιο.. Οπως και να χει amazon για αξιόπιστα και φθηνά μελανά.. Έχω πάρει για τον canon 4300 άψογα.. Ποιος αγοράζει @flob...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται πως από τη στιγμή που σου δωσαν αποδεδειγμένα μάπα μελάνια, έπρεπε να στα αντικαταστήσουν...ισως αυτό είναι το ένα καλό των μαγαζιών με φυσική παρουσία σε σχέση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα...απο προσωπική εμπειρία face to face βρίσκεις πιο ευκολα άκρη απο το να μπλεξεις με μειλ κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κιομως  ετυχε να εχω πρόβλημα  με αγορά απο ηλέκτρονικο κατάστημα και μέσα σε 3 μέρες είχε γίνει αντικατάσταση του προιόντος . Χίλιες φορές ανθρωπος με σύστημα παρά ανθρωπος με ανθρωπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κιομως  ετυχε να εχω πρόβλημα  με αγορά απο ηλέκτρονικο κατάστημα και μέσα σε 3 μέρες είχε γίνει αντικατάσταση του προιόντος . Χίλιες φορές ανθρωπος με σύστημα παρά ανθρωπος με ανθρωπο...

@nikostoul Γι' αυτό υπογράφεις και "Τπαντα είναι συστημα!!!" ;) Σε πειράζω...Πάντως τελικά ολο αυτό είναι υποκειμενικο, το που έχει εξυπηρετρηθεί καλύτερα ο καθένας το κρίνει από τις προσωπικές εμπειρίες του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nikostoul Γι' αυτό υπογράφεις και "Τπαντα είναι συστημα!!!" ;) Σε πειράζω...Πάντως τελικά ολο αυτό είναι υποκειμενικο, το που έχει εξυπηρετρηθεί καλύτερα ο καθένας το κρίνει από τις προσωπικές εμπειρίες του...

 

Τυχαίο?? χαχααχ Σίγουρα οι εμπειρίες καθορίζουν  την κρίση για το κάθε κατάστημα.. Για φαντάσου σε τι σημείο έφτασα για να λέω αυτα τα λόγια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτο εγω προτοιμω γνωστη εταιρια refil. Ξεκινησα με refil τους lazerjet του μαγαζιου που δουλευω. Στην αρχη ειχα φοβο για την ποιοτητα της εκτυπωσης αλλα και τον ιδιο τον εκτυπωτη. Αφου υπολογισα πως με 5 refil σε σχεση με τα αυθεντικα κανω αποσβεση καινουριου εκτυπωτη προχωρησα. 2 χρονια τωρα, και με εναν κυκλο 2 τονερς τη βδομαδα ειχα ελαχιστα προβληματα στα οποια εγινε αντικατασταση του toner αμεσα. Σε καθε περιπτωση το να μπορεις να μιλησεις με τον ανθρωπο που εχει το καταστημα ειναι πολυ καλητερο.
Υπαρχει σωστο deal για μενα. Του εχω πει πως αν δει το toner πολυ φθαρμενο, η κατι δεν παει καλα, να μου στειλει ενα αυθεντικο για να υπαρχει καινουριο toner, και να γινει και αυτο refil αφου αδειασει καμια 10 φορες. Για εναν canon injet τον ρωτησα αν εχει διαφορετικο dye για pigmented και κανονικο και εκατσε και την εψαξε την κατασταση πριν μου πει οτι μπορει να τα κανει refill με τα σωστα μελανια.
Και συνεχιζω και ειμαι ευχαριστημενος :)

Για εμενα καλυτερα refil παρα ημιτασιον μελανια, υπαρχει καλυτερος ελεγχος και στην τελικη ο αλλος δε θα σου κανει χαλια δουλεια για να σε χασει απο πελατη, θα σου πει δεν γινεται παρε ενα καινουριο και ξαναελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Είμαι ανάμεσα στο γνήσιο μαύρο 350xl στα 27,5Ε και στο work στα 17Ε

Κάνω ελάχιστες εκτυπώσεις (2-3χρόνια κράτησε το προηγούμενο) και δεν με ενδιαφέρει η ποιότητα, λέω να πάρω τα φτηνά αλλά με τρόμαξαν λίγο μερικές κριτικές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...