nikostoul Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 (επεξεργασμένο) Πήγα ο καημένος στο πλαισιο να πάρω πολυμηχάνημα και έρχονται τα τσιράκια του πλαισιου και μου πουλάνε φούμαρα για τα μελάνια τα @work που τα παράγει το πλαισιο!! "" Πολύ καλά!!, Δεν παγώνουν !! , Τέλεια εκτύπωση !!, Ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με τα αυθεντικά ! "" Και εγώ ο βλ@κ@$ τα αγοράζω !... Παιδιά είναι έλεος οι τυπάδες εκεί.. Τα μελάνια εκτύπωσαν τα εξής : ΣΥΝΟΛΙΚΑ 3 !! (ΤΡΕΙΣ!!) σελίδες με μαύρο χρώμα και το μαύρο τελείωσε και τα υπόλοιπα χρώματα επειδή δεν χρειάστηκαν σε κάποια εκτύπωση έχουν παγώσει και με τον έλεγχο αστροφυσίων δεν εκτυπώνουν τίποτα!! ΕΛΕΙΝΟΙ !!! Ξανά στο πλαισιο ουτε για κόψιμο δεν θα πάω !! Και το κακό είναι ότι τώρα δεν ξέρω τι να κάνω λυπάμαι τα χρήματα που έδωσα για τα μελάνια . Άντε πάλι να πάρω καινούργια !! ΑΑΑ!! και επειδή σκέφτηκα "Έλα ρε παιδί μου θα χάλασε ο εκτυπωτής αποκλείεται να είναι άδεια... Το πήγα να το ελεξουν οι "δήθεν " τεχνικοί τους και μου είπαν ότι αν είναι πρόβλημα του εκτυπωτή θα πρέπει να πάω στην εταιρεία του εκτυπωτή (αντιπροσωπεια!!) γιατί για να το πάνε αυτοί θέλουν 20 €!! Τερμα.. Ουφ τα είπα και ξελάφρωσα!!!! Επεξ/σία 8 Απριλίου 2013 από parsifal Πρόσεχε με τις βαρύγδουπες και μηνύσιμες εκφράσεις. Θέτεις σε κίνδυνο τόσο τον εαυτό σου όσο και το forum που σε φιλοξενεί...
veteranos123 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Πήγαινέ τα πίσω και απαίτησε να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω και μακρυά ξανά από τα μελάνια @work και θα πήγαινα σε λίγο να τα πάρω για τον δικό μου εκτυπωτή αλλά τώρα ούτε με σφαίρες δεν πάω.
kostastnt Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Όντως τα μελάνια @work είναι υπερτιμολογημένα για την άθλια ποιότητα που έχουν.. Μου έχει τύχει τα 1291 για epson να τα πάρω τετράδα και να παίξουν τέλεια.. Η επόμενη τετράδα όμως έσκασε τα 2 από τα 4 μέσα στον εκτυπωτή.. Γενικά από Πλαίσιο έχω σταματήσει να αγοράσω εδώ και χρόνια..
nikostoul Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Με τίποτα μην πας να τα αγορασεις!! Καλυτερα δώσε 10 -15 ευρώ παραπάνω και παρε γνησιοτατα μελανακια να χαρεις εκτυπωσεις και οχι νερό με χρωμα !!!
parsifal Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Έγινε λογοκρισία στον τίτλο και στο περιεχόμενο του εναρκτηρίου μηνύματος. Παρακαλώ να είστε πιο προσεκτικοί όταν ανοίγετε τέτοια θέματα. Για περισσότερα, βλ. σημείωση στο κάτω μέρος του μηνύματος #1.
mikegad Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Άθλια συμπεριφορά ,και το κακό είναι πως εάν οι κεφαλες εκτύπωσης είναι ενσωματομένες στο μηχάνημα ,μάλλον χάνεις και την εγγύηση
andreapaog328 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 εγώ πάλι σενα πολυμηχανημα hp δεν ειχα ποτε πρόβλημα
devill0 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 σε πολυμηχανημα Hp Officejet 6310 αγορασμενο απο πλαισιο και μελανια @work ποτε δεν ειχα προβλημα
mikegad Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 δημοψήφισμα κάνουμε σε ποιον δημιουργήθηκε πρόβλημα και σε ποιον όχι? το θέμα είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά από το κατάστημα
mardukas Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Μα το πλαίσιο τον μεσάζοντα κάνει λογικό να σου είπε οτι θα πρεπει να στείλει τον εκτυπωτή στην αντιπροσωπεία...
nikostoul Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Κάποια άλλα όμως καταστήματα πηγαίνει την προβληματική σου συσκευή (όποια και αν είναι αυτή) και κάνουν την δουλεία που χρειάζεται χώρις να σου λένε ότι θέλουν κάποιο χρηματικό ποσό για να γίνει η μετακίνηση. Τότε τι την δίνει "ο μεσάσοντας " την απόδειξη και μου λέει να την φυλάξω για να ισχύει η εγγύηση? . Δεν μου έτυχε καμία άλλη φορά να με στείλουν στις αντιπροσωπείες των συσκευών που αγόρασα.
mardukas Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 τι αν σου πω; Εμένα πάντως μου φαίνεται κουλό τα μαγαζια να πληρώνουν τους κούριερ για να στείλουν τα χαλασμένα προιόντα στις αντιπροσωπείες...Αν το έκαναν για πχ 100 πελατες την ημέρα θα έπεφταν σίγουρα έξω...
nikostoul Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Σκεψου το κινητο που έχουμε. Αν χαλάσει το παμε στο κατάστημα που το αγορασαμε και αυτοί απο εκει και πέρα κάνουν τα απαραίτητα για σέρβις και τα λοιπά. Και ακομη υπάρχουν ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία δίνουν εγγύηση για τα προϊόντα τους και αν γίνει κατι κάνουν τα απαραίτητα. Ειναι ηλεκτρονικά καταστήματα και βγάζεις άκρη εύκολα και γρήγορα. Και εκει πας και μιλας πρόσωπο με πρόσωπο και σε κοροϊδεύουν στα μούτρα.
mikegad Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 ετσι απο περιεργεια ,ποιο πολυμηχανημα πηρες? και μια παρατηρηση.δεν φοβομαστε να μην παγωσουν τα μελανια, αν ξεραθουν ειναι το προβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα