Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξαρτάται από την απάντηση τους. Αν ζητήσουν συγνώμη για το λάθος τους, ΟΚ.

Αν αρχίσουν να λένε ότι δεν είναι διαθέσιμο ή είχαν 1 κομμάτι σε προσφορά, κτλ, τότε μαύρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον είδαν τόσες παραγγελίες στα "λάθη τους" δεν έπρεπε από τις 9 που άνοιξαν να παίρνουν τηλέφωνα η να στέλνουν e-mail??

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.priveshop.gr/25Mar.php

 

PRIVESHOP.GR :: ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ::

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015 [Ώρα: 09.05]
 

Αγαπητοί χρήστες.

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για αγορές από το PriveShop.gr

Θα θέλαμε με αυτή την ανακοίνωση να σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα συστημικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε που είχε ως αποτέλεσμα τη μη καταχώρηση παραγγελίών τις τελευταίες 18 ώρες.

Οι τιμές του καταστήματός μας, ανανεώνονται αυτόματα βάση αρχείων XML (λίστες διαθεσιμότητας & τιμής) των προμηθευτών μας. Με αυτό τον τρόπο η πλέον σύγχρονη πλατφόρμα μας, ορίζει πάντα τις καλύτερες τιμές και παρουσιάζει μόνο τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Από κάποιο λάθος το απόγευμα της Τρίτης 24/3, το XML ενός προμηθευτή έδωσε λάθος τιμές σε εμάς και προέκυψαν σε κάποια είδη υποτιμολογήσεις. Η πλατφόρμα για να προστατευτεί σταμάτησε να καταχωρεί τις παραγγελίες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία παραγγελία στο σύστημά μας από το απόγευμα της Τρίτης μέχρι και σήμερα το πρωί.
Δυστυχώς αυτό συνέβη σε μη εργάσιμες ώρες και ημέρες με αποτέλεσμα να μη γίνει άμεσα αντιληπτό.

Ζητάμε συγνώμη για αυτό το συμβάν και ήδη βρισκόμαστε σε διαδικασία διόρθωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βάλετε ξανά την παραγγελία σας και θα δώσουμε σε όλους όσους έχουν αντίγραφο παραγγελίας τις ώρες που υπήρχε το πρόβλημα, έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά.

Με τιμή,
PriveShop.gr Sales Team

Δημοσ.

http://www.priveshop.gr/25Mar.php

 

PRIVESHOP.GR :: ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ::

 

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015 [Ώρα: 09.05]

 

Αγαπητοί χρήστες.

 

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για αγορές από το PriveShop.gr

 

Θα θέλαμε με αυτή την ανακοίνωση να σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα συστημικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε που είχε ως αποτέλεσμα τη μη καταχώρηση παραγγελίών τις τελευταίες 18 ώρες.

 

Οι τιμές του καταστήματός μας, ανανεώνονται αυτόματα βάση αρχείων XML (λίστες διαθεσιμότητας & τιμής) των προμηθευτών μας. Με αυτό τον τρόπο η πλέον σύγχρονη πλατφόρμα μας, ορίζει πάντα τις καλύτερες τιμές και παρουσιάζει μόνο τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Από κάποιο λάθος το απόγευμα της Τρίτης 24/3, το XML ενός προμηθευτή έδωσε λάθος τιμές σε εμάς και προέκυψαν σε κάποια είδη υποτιμολογήσεις. Η πλατφόρμα για να προστατευτεί σταμάτησε να καταχωρεί τις παραγγελίες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία παραγγελία στο σύστημά μας από το απόγευμα της Τρίτης μέχρι και σήμερα το πρωί.

Δυστυχώς αυτό συνέβη σε μη εργάσιμες ώρες και ημέρες με αποτέλεσμα να μη γίνει άμεσα αντιληπτό.

 

Ζητάμε συγνώμη για αυτό το συμβάν και ήδη βρισκόμαστε σε διαδικασία διόρθωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βάλετε ξανά την παραγγελία σας και θα δώσουμε σε όλους όσους έχουν αντίγραφο παραγγελίας τις ώρες που υπήρχε το πρόβλημα, έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά.

 

Με τιμή,

PriveShop.gr Sales Team

Αρχικά να πω οτι δεν εχω παραγγείλει κάποια κομμάτια οπότε δεν έχω κάποιο όφελος αλλα θεωρώ οτι δίνει ασχημη εικόνα το γεγονός οτι δεν υπαρχει αμεση ενημέρωση στον πέλάτη έστω και με κάποιο mail αν δεν έχουν το άτομο να τους καλέσει όλους. Μια απλη ανακοίνωση στο site και καλα με την δικαιολογία οτι χαθηκαν όλες οι παραγγγελιες. H σουπερ πλατφορμα τους τους προστάτεψε......no comment

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.priveshop.gr/25Mar.php

 

PRIVESHOP.GR :: ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ::

 

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015 [Ώρα: 09.05]

 

Αγαπητοί χρήστες.

 

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για αγορές από το PriveShop.gr

 

Θα θέλαμε με αυτή την ανακοίνωση να σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα συστημικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε που είχε ως αποτέλεσμα τη μη καταχώρηση παραγγελίών τις τελευταίες 18 ώρες.

 

Οι τιμές του καταστήματός μας, ανανεώνονται αυτόματα βάση αρχείων XML (λίστες διαθεσιμότητας & τιμής) των προμηθευτών μας. Με αυτό τον τρόπο η πλέον σύγχρονη πλατφόρμα μας, ορίζει πάντα τις καλύτερες τιμές και παρουσιάζει μόνο τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Από κάποιο λάθος το απόγευμα της Τρίτης 24/3, το XML ενός προμηθευτή έδωσε λάθος τιμές σε εμάς και προέκυψαν σε κάποια είδη υποτιμολογήσεις. Η πλατφόρμα για να προστατευτεί σταμάτησε να καταχωρεί τις παραγγελίες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία παραγγελία στο σύστημά μας από το απόγευμα της Τρίτης μέχρι και σήμερα το πρωί.

Δυστυχώς αυτό συνέβη σε μη εργάσιμες ώρες και ημέρες με αποτέλεσμα να μη γίνει άμεσα αντιληπτό.

 

Ζητάμε συγνώμη για αυτό το συμβάν και ήδη βρισκόμαστε σε διαδικασία διόρθωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βάλετε ξανά την παραγγελία σας και θα δώσουμε σε όλους όσους έχουν αντίγραφο παραγγελίας τις ώρες που υπήρχε το πρόβλημα, έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά.

 

Με τιμή,

PriveShop.gr Sales Team

 

....και αυτο τι ειναι??

post-62793-0-43911700-1427357268_thumb.png

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.priveshop.gr/25Mar.php

 

PRIVESHOP.GR :: ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ::

 

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015 [Ώρα: 09.05]

 

Αγαπητοί χρήστες.

 

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για αγορές από το PriveShop.gr

 

Θα θέλαμε με αυτή την ανακοίνωση να σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα συστημικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε που είχε ως αποτέλεσμα τη μη καταχώρηση παραγγελίών τις τελευταίες 18 ώρες.

 

Οι τιμές του καταστήματός μας, ανανεώνονται αυτόματα βάση αρχείων XML (λίστες διαθεσιμότητας & τιμής) των προμηθευτών μας. Με αυτό τον τρόπο η πλέον σύγχρονη πλατφόρμα μας, ορίζει πάντα τις καλύτερες τιμές και παρουσιάζει μόνο τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Από κάποιο λάθος το απόγευμα της Τρίτης 24/3, το XML ενός προμηθευτή έδωσε λάθος τιμές σε εμάς και προέκυψαν σε κάποια είδη υποτιμολογήσεις. Η πλατφόρμα για να προστατευτεί σταμάτησε να καταχωρεί τις παραγγελίες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία παραγγελία στο σύστημά μας από το απόγευμα της Τρίτης μέχρι και σήμερα το πρωί.

Δυστυχώς αυτό συνέβη σε μη εργάσιμες ώρες και ημέρες με αποτέλεσμα να μη γίνει άμεσα αντιληπτό.

 

Ζητάμε συγνώμη για αυτό το συμβάν και ήδη βρισκόμαστε σε διαδικασία διόρθωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βάλετε ξανά την παραγγελία σας και θα δώσουμε σε όλους όσους έχουν αντίγραφο παραγγελίας τις ώρες που υπήρχε το πρόβλημα, έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά.

 

Με τιμή,

PriveShop.gr Sales Team

δλδ,οι παραγγελιες του μεσημεριου της τριτης θα τις στείλουν.... :-D :-D ....εχει πολυ ποπ κορν η υποθεση :-D

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...