Προς το περιεχόμενο

Βρήκα κάτι που υποτίθεται οτι είναι προσφορά. Είναι; Αξίζει;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω τους εγώ κανει ηδη καταγγελία.(Για το καταστημα κρητης-tablet) Η κοροϊδία απο την πλευρά του όταν τους είχα τηλεφωνήσει δεν είχε όρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τους εγώ κανει ηδη καταγγελία.(Για το καταστημα κρητης-tablet) Η κοροϊδία απο την πλευρά του όταν τους είχα τηλεφωνήσει δεν είχε όρια.

 

Απο το 1520 σε εχει εννημερωσει κανεμας για την πορεια της καταγγελιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω να ανοιχτεί νέο θέμα ή να γίνει split σε αυτό γιατί φαίνεται να έχει ζουμί η υπόθεση μιας και είναι από τα λίγα καταστήματα που μας έχει πει ότι θα παραλαβουμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αλλος λεει δεν του ειπαμε μπραβο που το έφερε σε τετοια τιμή!! Θελω εναν που παρέλαβε σε τετοια τιμη με αποδειξη με τοτε ημερομηνία!

Ψαξε ψαξε ....

.δεν θατον/τους βρεις!!!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη εγω το εβαλα και παραγγειλα πρωτος...........δεν το εχω παραλαβει(αρα π@παριες λενε) αλλα ουτε και το περιμενω...............δεν θελω να ασχοληθω με τους συγκεκριμενους Μ@.....ς

 

ΥΓ.(οχι αλλα νευρα)

απαντηση για το λαπτοπ :Η παραγγελίας σας ακυρώθηκε για λόγους διαθεσιμότητας(με φωτο 3 διαθεσιμα)


δεν μπορω αλλα ποντικια....του 1€ Logitech Mouse M100(για τον paylidis)

http://www.public.gr/product/perifereiaka/mouse/wired-mouse/logitech-mouse-m100-pontiki-mayro/prod170824pp/

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλικάρια, 

 

και εγώ έχω κάνει πολλές φορές παραγγελία σε προϊόντα που είναι ΕΜΦΑΝΩΣ λάθος η τιμή τους.

Λες δεν έχω τίποτα να χάσω και εάν δεν σου κάτσει πας για άλλα.

 

Είναι κατάντια η ενασχόληση και οι καταγγελίες για ένα ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ λάθος.

Θα μπορούσατε να είστε εσείς ο υπάλληλος/μαγαζάτορας που ξέχασε να  πληκτρολογήσει το μηδενικό.

 

Τι θα έπρεπε να γίνει τότε να απολυθείτε (αν είσαστε υπάλληλος) ή να χρεοκοπήσετε (αν είσαστε μαγαζάτορας)?

 

Δεν μας τιμάει, σαν κοινότητα, αυτή η αντιμετώπιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πει πως εκανε λαθος τοτε εχεις δει το θεμα η απλα γραφεις για να γραφεις??

 

Χρειάζεσαι κάποιον να σου πει ότι έκανε λάθος?

Κλεμμένο να ήταν ποιος πολλά θα ζητούσε ο κλέφτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το 1520 σε εχει εννημερωσει κανεμας για την πορεια της καταγγελιας?

Απο την σελιδα τους εκανα καταγγελία,αλλά δεν υπήρξε μέχρι τώρα κάποια ενημέρωση σε μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειάζεσαι κάποιον να σου πει ότι έκανε λάθος?

Κλεμμένο να ήταν ποιος πολλά θα ζητούσε ο κλέφτης.

οκ γραφεις για να γραφεις μου απαντησες, διαβασε το θεμα απο την αρχη και τι τους ειπαν απο το καταστημα και ξαναποσταρε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...