nikos1608 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Σας γράφω εδώ μια πρόσφατη περιπέτεια μου για να ξέρουμε όλοι τι γινεται με τα ελληνικά καταστήματα και την εξυπηρέτηση τους. Αγορασα 27/3 το nexus 4 απο τη wind μετα απο λιγες μέρες αντιληφθηκα οτι ηταν ελαττωματική η είσοδος των ακουστικών και δεν κουμπωναν καθόλου κανένα απο τα ακουστικά που δοκιμασα. Πήγα λοιπον στο καταστημα wind καστοριας εντος 7 ημερών και μου είπαν οκ θα το στείλουμε να το φτιάξουμε. Μόλις τους είπα οτι βάση νομού δικαουμαι άμεση αντικαταστηση η απάντηση τους άλλαξε σε ``αυτο μάλλον προκλήθηκε απο εσένα επειδή δεν έβαλες ακουστικά της lg και δεν θα σου δώσουμε καινούριο και πρωτα να δουμε αν σε καλύπτει η εγγύηση και μετα μιλαμε`` μετα απο πολλές φωνες είπα οτι δεν δέχομαι κάτι άλλο εκτός απο αυτό που λέει ο νομος, και τέλος πάντων αφού έμεινα πεντε μέρες χωρίς κινητό ήρθε εχθες καινούρια συσκευη, απο το καταστημα δεν είχα καμια απο αυτές τις μέρες ενημέρωση για το παραμικρο. Αλλά το καλυτερο ηταν οτι μόλις παρελαβα τη καινούρια συσκευή η manager του καταστήματος μου είπε οτι και οι δυο είχαμε δίκαιο και οτι της εκανα και ζημιά εφόσον τα λεφτά της θα τα πάρει σε δύο μηνες, εγώ που μολις έδωσα 500€ και 5 μέρες έμεινα στα χέρια μου με αέρα δεν είχα δίκιο δηλαδή. Η εξυοερητηση σου τους ηταν άθλια και δέχτηκα και ειρωνικά σχόλια του τύπου `` εχεις δει εσύ να κανει κάποιο μαγαζί αντικατασταση`` όταν ανέφερα όλα αυτά και πολλα αλλα με λεπτομεριες στα κεντρικα της wind, απλα μου απάντησαν καταγράφουμε τη δυσαρέσκεια σας για το συγκεκριμένο καταστημα 2
MoviemakerGr Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Τα ευρέως γνωστά πλέον θέματα που όμως εμείς ανεχόμαστε και συντηρούμε .. μπράβο που το διεκδίκησες κ το κέρδισες..
Millennium Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Αν δεν φωνάξεις στην Ελλάδα το δίκιο σου δεν το βρίσκεις, αν το βρεις κιόλας.
nikos1608 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Και ενω έλεγα στο καταστημα όπως να το χαλασα εγώ αφού όλα τα βησματα ήχου είναι ίδια μου είπαν οτι δεν είναι της lg αυτά που δοκιμασα για αυτο, και ενω επεστρεψα στο καταστημα να πάρω τη νέα συσκευή τους ζητγσα να τη δοκιμάσουν και αυτή έβαλε τα hands free της τα οποία είναι Samsung και της λέω τι κάνετε ; και μου λέει όλα ίδια είναι 3
mardukas Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 δυστυχώς η εξυπηρέτηση τους μπάζει ακόμα πολύ....τουλάχιστον βρήκες άκρη τελικά εσυ....
Galaxia Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Δημοσ. 8 Απριλίου 2013 Καλά έκανες και το ανέφερες να ξέρουν από τα κεντρικά με τι ανθρώπους συνεργάζοναι... Το έχω κάνει κι εγώ στο παρελθόν και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου
geekas Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Το ευχάριστο φίλε είναι ότι έγινε η δουλειά σου, έτυχες στην περίπτωση όπως εγώ έχω τύχει στο παρελθόν από άλλη αλυσίδα. Δεν θα πρέπει να γενικεύουμε τις καταστάσεις, καθώς δεν μπορεί να αμαυρώνεται η εικόνα μιας εταιρία από έναν υπάλληλο που δεν κάνει σωστά την δουλειά του ή μαγαζάτορα κλπ. Μέχρι στιγμής, μόνο θετικά μπορώ να πω. Βέβαια είσαι πολύ σωστός και καλά έκανες και τα ανέφερες και στα κεντρικά να γνωρίζουν για να εξαλειφθούν σιγά σιγά τέτοιου είδους συμπεριφορές
Millennium Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δυστυχώς δεν είναι μόνο θέμα 1-2 υπαλλήλων ή καταστηματάρχη αλλά γενικότερο φαινόμενο. 2
kage Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 υπαρχουν franchise και μη.... τα μη θα προσπαθησουν διαφορες λαμογιες για να μην χανουν λεφτα. βλεπουν και διαφορους noobs ανα καιρους και δεν θελουν να παιρνουν ρισκα. εφοσον ειχες περιθωριο για doa σε παιρνε για μια καταγγελια επιτοπου σε γραμματεια καταναλωτη ή εετα κτλ. υ.γ. σου δωσαν καινουργιο κουτι με ζελατινες ή μονο ενα νεο κινητο σε σακουλακι?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα