Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν διάβασα το άρθρο αλλά από όσα έχω ακούσει χοντρικά πάει κάπως έτσι....το φραπσ μετράει τα καρέ που παράγονται από την κάρτα σε αρχικό στάδιο ανάλογα με τον κώδικα του παιχνιδιού,δεν φτάνουν όμως όλα στην οθόνη,κάποια παραλλείπονται στην πορεία από άλλες διεργασίες που γίνονται από την κάρτα τους οδηγούς κτλ!!

ένα παράδειγμα ανάλογο είναι ας πούμε η μέτρηση της ροπής στα αυτοκίνητα,με μέτρηση στον κινητήρα(gpu) ας πούμε έχεις μεγαλύτερη ροπή από όταν μετράς στην ρόδα(dvi output πχ) γιατί ενδιάμεσα συμβαίνουν διάφορα στην μετάδοση κτλ (υπόλοιπη κάρτα μετά την gpu)

χοντρικά τα παραπάνω έτσι μην με φάτε ( εκτός αν έχω καταλάβει κάτι θεμελιακά λάθος )

όταν έχεις 2 κινητήρες-gpu αλλά ένα σύστημα μετάδοσης - υπόλοιπο pcb k software είναι πιο έντονο το φαινόμενο 

 

EDIT

ξέχασα κ αυτό

"For FPS that is not really relevant, but if you want to measure frametime then at the end of the graph shown above T_Display is where you need to be."

 

μετράει δηλαδή την και συχνότητα με την οποία παράγονται,μπορεί να έχεις ίδιο μέσο όρο καρέ,αλλά να εμφανίζονται σπασίματα!!

Δημοσ.

Δηλαδή στο ρεζουμέ μπορεί να έχουμε 2 συστήματα που σε ένα συνηθισμένο μετροπρόγραμμα να βγάζουν ακριβώς τα ίδια fps αλλά στην τελική το αποτέλεσμα (που είναι το τι βλέπουμε στην οθόνη) να ειναι διαφορετικό;

Δημοσ.

δύο συστήματα δύο οδηγούς,ίσως 2 custom pcbs ( αν ισχύει κ το τελευταίο πολύ μπέρδεμα η αγορα κάρτας πλέον για όσους τους ενδιαφέρει )

 

μπορεί να βγάζουν τα ίδια καρέ κ στο fraps κ με τον άλλο τρόπο μέτρησης αλλά να διαφέρει η αίσθηση στο μάτι ( με σπασίματα κ χωρίς σπασίματα )

τα παραπάνω χωρίς τον παράγοντα monitor αν κ η οθόνη έχει λιγότερα hz από όσα "χρειάζονται" οι κάρτες γίνεται κ αυτή παράγοντας!!

πες ότι παίζεις στα 80fps ,σταθερά τελείως,No peaks no dips μετρημένα με τον νέο τρόπο, σε οθόνη 120hz...κ ο ένας οδηγός σου δίνει τα 80 καρέ ομοιόμορφα κατανεμημένα στο 1 δευτερόλεπτο...ωραία εμπειρία

ανώ πχ ο beta ή μία άλλη κάρτα σου δίνει 80 πάλι αλλά κάπως έτσι 10 μικρό κενό 10 μικρό κενό 10 μικρό κενό κ πάει λέγοντας μέχρι τα 80fps/sec, η "γρήγορη" οθόνη θα τα απεικονίσει όλα αλλά με σπασίματα...όχι κ τόσο ωραία εμπειρία

εκεί είναι η διαφορά...se μετροπρόγραμα παιχνίδι, πολύ γρήγορο scrolling,σε ό,τι απαιτεί render πολλών καρέ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...